تاریخ انتشار: ۱۷:۱۱ - ۲۹ آذر ۱۳۹۹
با بررسی روند حرکت تا امروز صورت گرفت؛

تحلیل تکنیکال سه سهم سمگا، وتجارت و خساپا

سه سهم سمگا، وتجارت و خساپا هر یک شرایطی اختصاصی برای رشد دارند؛سمگا در یک ماهه اخیر با رشد چشمگیری همراه شده است و دو سهم دیگر نیز روند رو به رشدی را پیش رو خواهند داشت.

اقتصاد۲۴ -طی ریزش اخیر بازار دو سهم لیدر وتجارت و خساپا با با افت بسیاری همراه شده اند و اکنون پس از کف سازی انجام شده مستعد حرکت و سوددهی هستند.سمگا نیز با وجود رشد قابل توجه اکنون پس از شکست سقف تاریخی خود در حال پولبک برای آغاز حرکتی دیگر است.تحلیل تکنیکال این سه سهم را در زیر می بینید:

تحلیل سهم سمگا

نماد سمگا از گروه هتل و رستوران در دوره زمانی تحلیل (Time Frame) روزانه پس از بازگشت از محدوده مورد بررسی در حمایت استاتیک و تکمیل الگوی کف دوقلو (w)، اکنون پس از شکست پرقدرت سقف تاریخی، دچار اصلاح جزئی شده است.
پیش‌بینی می‌شود اکنون درحال تکمیل پولبک (pull back) می‌باشد.

 

تحلیل سهم وتجارت

نماد وتجارت از گروه بانک‌ها و موسسات اعتباری در دوره زمانی تحلیل (Time Frame) روزانه با واکنش مثبت به کف کانال صعودی همراه شده است، باتوجه به تلاش برای خروج از ابر، می توان به تشکیل الگوی مثلث متراکم امیدوار بود.

 

تحلیل سهم خساپا

نماد خساپا از گروه خودرو و قطعات یدکی در دوره زمانی تحلیل (Time Frame) روزانه پس از حرکت در قالب پنج موجی abcde با توجه به نزدیک شدن به کف کانال صعودی، پیش‌بینی می‌شود در صورت واکنش مثبت به این محدوده و خروج از ابر، سناریو احتمالی فوق (سرو شانه کف) شکل بگیرد.

 

 

منبع:کانال حسین زمانی درمزاری 

ارسال نظر