تاریخ انتشار: ۱۱:۰۴ - ۳۰ آذر ۱۳۹۹
در آستانه ولادت حضرت زینب (س)؛

تجلیل شرکت فولاد مبارکه از کادر درمان بیمارستان محمد رسول الله (ص) مبارکه

در آستانه فرارسیدن ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار با حضور نماینده مدیرعامل فولاد مبارکه، نماینده شریف مردم شهرستان مبارکه، فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسئولین شهرستان از زحمات کادر درمان بیمارستان محمد رسول الله (ص) مبارکه تجلیل شد.

اقتصاد۲۴ - در این مراسم که با حضور کارکنان و کادر درمان بیمارستان محمد رسول الله (ص) مبارکه برگزار شد، نماینده مردم شریف شهرستان مبارکه در حاشیه این مراسم گفت:به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) جا داشت امروز در کنار رهروان آن حضرت باشیم، چرا که سفید پوشان عرصه سلامت امروز درخط مقدم جبهه مبارزه با کرونا از جان گذشتگی و ایثار می‌کنند.

پروین صالحی افزود: من از تمام مجموعه‌هایی که احساس مسئولیت کردند و بطور خاص از فولاد مبارکه که در سطح کشور خوش درخشید و احساس مسئولیت کرد قدردانی میکنم.

وی تصریح کرد: این شرکت هم از جهت تامین اکسیژن رایگان و هم از جهت سایر کمک‌هایی که برای تجهیز بیمارستان‌های استان مورد نیاز بود کمک کرد که ما واقعا قدردان این تلاش‌ها هستیم.


بیشتربخوانید: فولاد مبارکه یاور مدافعان سلامت و حامی مردم در مبارزه با ویروس کرونا


صالحی ادامه داد: این کشور با وحدت و همدلی بحران‌های سخت را پشت سر گذاشته و انشا الله این بحران را هم با وفاق و همدلی که بین آحاد جامعه از صنعت گرفته تا بخش‌های خدمتی پشت سر میگذارد.

امام جمعه مبارکه نیز در حاشیه این مراسم ضمن قدردانی از مجموعه مدیریتی فولاد مبارکه گفت:به حمد الله فولاد مبارکه در همه زمینه‌ها نقش ارزنده‌ای داشته که یکی از آن‌ها کمک به مبارزه با شیوع ویروس کرونا است.

حجت الاسلام سید مهدی موسوی افزود: انشا الله خداوند به توفیقات این مجوعه بیفزاید و امیدوارم این تعامل بین اقشار مختلف شهرستان و فولاد مبارکه باقی بماند.

شایان ذکر است شرکت فولاد مبارکه در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود تا کنون ۱۰۰ میلیارد تومان بودجۀ برای تجهیز بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان اصفهان و برخی مناطق کم برخوردار کشور به‌منظور خرید تجهیزات موردنیاز درمان مبتلایان به بیماری کرونا اختصاص داده است.

منبع: فولاد مبارکه
ارسال نظر