تاریخ انتشار: ۰۷:۲۶ - ۰۴ دی ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

ترامپ: اگر یک آمریکایی کشته شود، من ایران را مسئول خواهم دانست

دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا، در توییتی با اشاره به حمله راکتی یک‌شنبه گذشته به سفارت آمریکا در بغداد، ایران را عامل این حمله دانست.

اقتصاد۲۴ - ترامپ در صفحه‌ی توییتر خود نوشت: «سه عدد از این راکت‌ها منفجر نشدند. حدس بزنید از کجا آمده بودند: ایران. حالا هم حرف از تهدید‌های بیشتر علیه آمریکایی‌ها در عراق می‌شنویم.»
بیشتر بخوانید:دادستان کل آمریکا استعفا کرد
رئیس جمهور آمریکا در ادامه نوشت: «یک توصیه بهداشتی دوستانه برای ایران دارم: اگر یک آمریکایی کشته شود، من ایران را مسئول خواهم دانست. دوباره در موردش فکر کنید.»
منبع: انتخاب
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
توعلنا اعلام کردی که سردارسلیمانی را ترورکردی ان هم درعراق درفاصله ای صدهاو..کیلومتردوارزکشورت امریکا حالا خودت تایید کن که ایران حق انتقام ازتورا دارد تویک ابله وگانگسترگونه ی وحشی هستی که چنگیزرا درتاریخ تداعی می کنی زیردریایی اتمی به خلیج فارس برای تهدیدمان می اوری وحال کشته شدن سربازان بی لیاقتت رادرعراق به ایران نسبت می دهی وخودرااماده انتقام ترورسردارسلیمانی ودانشمندان هسته ایمان کردی البته نمیتوانی ادعا کنی ازسوی ایران حمله هاانجام شده ولی تایید می کنی وانتظاربه حق انتقامت را با عملکردت تایید می کنی پس خفه شو بیشتر اتش جنگ را نیفروز.که تبهاهی ات دراین جنگ حتمی درصورت بروزان است .
محمد
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
تو غلط می کنی از آن سر دنیا اومدی تو قاره دیگر برای چپاولگری
ارسال نظر