تاریخ انتشار: ۱۷:۲۸ - ۰۴ دی ۱۳۹۹

کسب ۴ عنوان برتر از سوی روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران

در پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی که به همت انجمن متخصصان روابط عمومی و با حضور محمد خدادی معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با هدف شناسایی و ارج نهادن به مساعی بی وقفه روابط عمومی‌های کشور، در عرصه فرهنگ مکتوب و نشر آنلاین برگزار شد روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران موفق به کسب ۴ عنوان برتر در این جشنواره شد.

اقتصاد۲۴ - روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران که با چندین اثر از جمله مجلات عصر مس، مس آباد و سایت خبری مس پرس در این جشنواره شرکت کرده بود در بخش‌های انتشارات کرونایی و صفحه‌آرایی موفق به کسب عنوان نخست و در بخش نشریات داخلی و تبلیغات موفق به کسب رتبه سوم شد.


بیشتر بخوانید: رشد ۱۰ درصدی تولید آند و ۵ درصدی کاتد مس


گفتنی است، پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی چهارشنبه سوم دی ماه در محل سالن همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی با حضور مدیران و کارشناسان روابط عمومی‌های برتر کشور و اساتید و فعالان این حوزه در ۱۰ بخش برگزار شد و با دریافت ۱۷۸۶ اثر و تقدیر از برترین‌ها به کار خود پایان داد.

ارسال نظر