تاریخ انتشار: ۱۳:۴۰ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۷

درآمد 7 میلیارد دلاری آمریکا از یوتیوب و اینستاگرام

تازه‌ترین گزارش‌های منتشر شده از سوی دیلی تلگراف حاکی از آن است که تولیدکنندگان محتوا در ایالات متحده آمریکا با تولید ویدیو و تصاویر مختلف، جذاب و منحصر بفرد توانسته‌اند درآمدزایی قابل توجهی را برای خود به ارمغان بیاورند به گونه‌ای که گفته می‌شود آنها موفق شده‌اند 7 میلیارد دلار از تولید محتوا در فضای اینترنتی و مجازی به دست بیاورند.

اقتصاد24 - در این گزارش آمده است که این 7 میلیارد دلار درآمد توسط ۱۷ میلیون تولیدکننده محتوای آمریکایی به دست آمده است. و بیشتر محتواهای موردعلاقه و استقبال کاربران مربوط به ویدیوهای آموزشی بخصوص در بخش آموزش و یادگیری زبان، رابطه‌های عشقی، آرایشی، بهداشتی و زیبایی و همچنین تناسب اندام و فیتنس بوده است.

با اینکه این آمار تنها مربوط به کشور ایالات متحده آمریکاست، به نظر می‌رسد که کاربران و تولیدکنندگان محتوای بسیاری در سراسر جهان و در سایر کشورها از این طریق توانسته‌اند درآمدهای کلان و قابل ملاحظه‌ای را برای خود به ارمغان بیاورند، چراکه آنها قادر خواهند بود با جذب طرفداران و علاقمندان و همچنین تولید محتوای مناسب و متناسب با قوانین و مقررات شبکه های اجتماعی، درآمدهای مبتنی بر دلار کسب کنند که این امر برای بسیاری از کشورهای کم بضاعت و توسعه یافته نشده از اهمیت خاصی برخوردار است.
منبع: ایران آنلاین
ارسال نظر