اقتصاد۲۴ - مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو گفت: این مجموعه در پاییز امسال با کسب امتیاز ۷۷۹، رشد بی سابقهای در شاخص رضایت مشتریان در تمام سالهای ارزیابی این حوزه، از آنِ خود کرد.
مهدی مونسان افزود: شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو، که سال ۹۹ را با امتیاز ۷۵۹ در شاخص رضایت مشتریان آغاز کرده بود، توانست با طی یک مسیر صعودی، در پاییز امسال امتیاز خود را به صورت ماهیانه افزایش دهد؛ همچنین این شرکت موفق شد رکورد فصلی خود را در پایان آذر ماه، نسبت به مدت مشابه سال پیش پشت سر بگذارد.
مدیر عامل ایساکو، تسریع در نوبتدهی نمایندگیها و پذیرش خودرو، بهبود در تامین به موقع قطعات، افزایش کیفیت تعمیرات، هزینه پرداختی برای خدمات انجام شده و رفع کامل ایرادهای ثبت شده را از علل این رشد برشمرد و گفت: این شرکت از سال ۹۵ با بهرهبرداری از سیستم جامع کسب و کار و خدمات پس از فروش در نمایندگیها و به روزرسانی مستمر این سامانه و افزایش امکانات آن، ارایه خدمات فوق را تسریع و تسهیل کرد.
وی افزود: اقداماتی نظیر اجرای پروژههای پیگیری مشتریان (فالوآپ)، عارضهیابی و بهبود فرآیند پذیرش تا ترخیص، پیگیری و عارضهیابی مراجعات تکراری خودروها به شبکه نمایندگیها و کنترل کیفیت تعمیرات انجام شده که در طی سالهای اخیر همواره به منظور افزایش رضایت مشتریان در دستور کار شرکت ایساکو قرار داشته نیز در این موفقیت نقش مهمی داشته است. علاوه بر آن افزایش استفاده مشتریان از اپلیکیشن ایساکو به منظور اخذ نوبت و درخواست خدمات امداد در محل هم، باعث تسهیل در این امر و افزایش رضایت ایشان شده است.