تاریخ انتشار: ۱۰:۲۷ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۹

بنرهای عجیب شهرداری مشهد به مناسبت دهه فجر +عکس

بنرهای عجیب شهرداری مشهد به مناسبت دهه فجر که بجای پرچم ایران، از پرچم فرانسه رونمایی کرده است!

اقتصاد۲۴- خراسان رضوی سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری مشهد گفت: به علت اشکال فنی در دستگاه چاپ، در سه استرابورد رنگ سبز پرچم به به رنگ آبی تبدیل و منجر به اشتباهات ظاهری در این پرچم‌ها شده بود که پس از رویت به سرعت و با پیگیری‌های فوری این پرچم‌ها از سطح شهر جمع آوری شد و جایگزین آن در حال نصب است.

سید مهدی حسینی در خصوص اقدامات مدیریت شهری مشهد به مناسبت دهه فجر اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن این ایام شهرداری مشهد اقدام به اکران طرح‌های مناسبتی دهه فجر در ۲۶۰ استرابورد شهری و ۱۱۶ عدد از آگهی نماها، پل سوار‌ها و پل‌های عابر پیاده کرده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، وی افزود: همچنین بالغ بر ۱۳۰۰ پرچم ایران در عرشه پل‌ها نصب شد. پرچم بزرگ ایران روی تمام ساختمان‌های اداری شهرداری نصب شد. همچنین بالغ بر ۱۰ هزار مترمربع اطلاع رسانی محیطی نیز در سطح شهر صورت گرفت و هزار عدد پرچم بیرقی ایران در معابر منتهی به حرم مطهر رضوی نصب شد. در این ایام هزار کتیبه پارچه‌ای با محتوای انقلابی اکران و ۲۰۰۰ عدد پرچم بیرقی سه رنگ و پرچم ایران در مسیر‌های BRT نصب شد. نصب هشت عدد پرچم بزرگ ایران روی ساختمان‌های مرتفع شهر و نصب ۳۰۰۰ عدد پرچم آویز ستونی ایران و رونمایی از سازه ابر پرچم ۶۰ متری ایران در کوه‌پارک اقدام دیگری برای گرامیداشت این ایام بوده است. ۲۰۰۰ پرچم ایران روی ناوگان تاکسیرانی نیز نصب شده و فضاآرایی ۱۴ پایانه اتوبوسرانی و پایانه مسافربری امام رضا (ع) و راه ابریشم از دیگر برنامه‌های شهرداری مشهد در این ایام است.


بیشتر بخوانید: چهره باورنکردنی دختر جوان بعد از ۱۰ عمل جراحی برای باربی شدن


سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد گفت: به علت اشتباه فنی در دستگاه چاپ، در سه استرابورد رنگ سبز به رنگ آبی تبدیل و منجر به اشتباهات ظاهری در این پرچم‌ها شده بود که پس از رویت به سرعت و با پیگیری‌های فوری این پرچم‌ها از سطح شهر جمع‌آوری و جایگزین آن‌ها در حال نصب است.

گفتنی است، انتشار تصاویری از این بنر‌ها امروز در فضای مجازی حاشیه‌ساز شده بود

منبع: ایسنا
ارسال نظر