تاریخ انتشار: ۱۴:۱۴ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

تدوام الاکلنگ بورس و کاهش ۱۷ هزار واحدی شاخص کل

اقتصاد ۲۴ - امروز شاخص کل با ۱۷ هزار و ۴۲۹ واحد کاهش به عدد یک میلیون و ۲۳۳ هزار واحد رسید. شاخص کل هم‌وزن نیز با یک هزار و ۹۱۶ واحد افت به عدد ۴۲۹ هزار و ۶۲۱ واحد کاهش پیدا کرد. نماد‌های فملی، فارس، فولاد، وپاسار، خودرو، ومعادن و شبندر بیشترین اثر منفی را بر شاخص کل گذاشتند. نماد‌های شستا، وتجارت، شپنا، خساپا، غزر، خودرو و شتران از پر تراکنش‌ترین نماد‌ها بودند.

امروز بیشترین افزایش قیمت به نماد‌های سنیر، ثفارس، قثابت، کساپا، کویر، شلعاب و تکنو تعلق داشت و نماد‌های فاراک، بکاب، سفار، آسیا، کساوه، ملت و غدشت بیشترین کاهش قیمت را داشتند. بیشترین ارزش معامله به نماد‌های پالایش، دارا یکم، شستا، شپنا، وتجارت، خساپا و خودرو مربوط بود و نماد‌های وتجارت، خساپا، خودرو، شپنا، وبصادر، خگستر و شستا بیشترین حجم معامله را داشتند.

امروز شاخص کل فرابورس نیز با ۲۰۶ واحد افت به عدد ۱۷ هزار و ۸۳۶ واحد کاهش یافت. بپاس، غصینو، آریا، وسپهر و میدکو بیشترین اثر منفی و نماد‌های صبا و کگهر بیشترین اثر مثبت را بر شاخص کل گذاشتند. نماد‌های سپیدار، چخزر، زملارد، وسپهر، بپیوند، بگیلان و آریا از پر تراکنش‌ترین نماد‌ها بودند.

نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
محمد
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
بورس هم داستانی شده هااااااااااا
ارسال نظر