تاریخ انتشار: ۱۱:۲۲ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۹

فرمان روحانی برای آغاز واکسیناسیون کرونا با تزریق اولین واکسن به فرزند وزیر

افتتاح طرح‌های ملی کشور با شعار «تدبیر و امید برای جهش تولید» با حضور ویدیو کنفرانسی حسن روحانی، به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب آغاز شد.

اقتصاد۲۴  حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی صبح امروز (سه شنبه) همزمان با آغاز واکسیناسیون سراسری علیه بیماری کرونا خطاب به سعید نمکی وزیر بهداشت، اظهار داشت: آقای دکتر نمکی! از زحماتی که در طول این یک سال بر دوش شما و مدافعان سلامت بوده است بسیار تشکر می‌کنم. خوشحال هستیم که امروز در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی واکسیناسیون سراسری را آغاز می‌کنیم.

وی عنوان کرد: از اینکه فرزند عزیز و گرامی شما اولین کسی است که واکسن را تزریق می‌کند پیامی برای همه مردم عزیز است که همه مسئولین کشور و همه ما بدون استثنا، اگر واکسنی را اعلام می‌کنیم و وزارت بهداشت تایید می‌کند، برای آن آماده هستیم.


بیشتر بخوانید: پاسخ عباس عبدی به یک پرسش:چرا انقلاب شد؟


اهم اظهارات وی را در ادامه به نقل از مهر بخوانید؛

* دیشب به دوستان گفتم خود من آماده هستم اولین فردی باشم که این واکسن به بدنم تزریق شود، زیرا مردم بدانند اگر ما چیزی را اعلام می‌کنیم به آن ایمان و اعتقاد داریم. اینکه واکسن به فرزند عزیز و جوان شما تزریق شد از این مهمتر است که می‌گفتید واکسن به خود من تزریق شود.

*معمولا آدم فرزند عزیز و جوان خود را بیشتر از جانش دوست دارد؛ بنابراین اینکه عزیزتر از جان خود را در معرض دید عموم قرار دادید تا اولین واکسن به او تزریق شود را به جنابعالی، خانواده شما و فرزند عزیزتان تبریک می‌گویم.

* به همه مردم ایران و مدافعان سلامت برای این پیوستگی، همدلی، همبستگی و آمادگی برای ایثار و فداکاری در همه زمینه‌ها تبریک می‌گویم.

* کار قشنگی بود که وزیر بهداشت ما آن کسی که از خودش برایش عزیزتر است، یعنی فرزندش را برای استفاده از واکسن انتخاب کرد.

* مردم مطمئن باشند اگر واکسنی وارد کشور می‌شود، همه مسئولین به آن اعتماد دارند.

* امیدوارم این اقدام باعث سلامتی همه کسانی شود که از این واکسن و سایر واکسن‌های وارداتی و داخلی استفاده می‌کنند تا ما بتوانیم در برابر کووید-۱۹ اقدام مهمی انجام دهیم

منبع: خبر آنلاین
ارسال نظر