تاریخ انتشار: ۱۴:۰۹ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
نقوی در جلسه شورای اداری:

مأموریت ویژه سازمان منطقه آزاد انزلی اتصال به شبکه ریلی سراسری، رفع مشکلات سرمایه گذاران

سرپرست سازمان منطقه آزاد انزلی در جلسه شورای اداری سازمان گفت: مأموریت ویژه سازمان منطقه آزاد انزلی اتصال به شبکه ریلی سراسری، رفع مشکلات سرمایه گذاران و واحد‌های تولیدی به منظور افزایش ظرفیت‌های صادراتی در منطقه است.

اقتصاد۲۴ - سید مهدی نقوی، با اشاره به اینکه مهمترین اثر مثبت جلسات شورای اداری بررسی سازوکارهای برون رفت از مسایل با تکیه بر توانمندی های تخصصی و هم افزایی بخش های مختلف سازمان است اظهار داشت: احترام و تکریم ارباب رجوع چه در قامت سرمایه گذار و چه جوامع محلی منطقه از مهمترین اولویت ها و شاخص‌های کاری است و در عین حال تعامل با دستگاههای اجرایی با برگزاری جلسات کاری در چارچوب قانون مناطق آزاد و هم افزایی میان دستگاهی به منظور بهره گیری در اولویت قرار گیرد.


بیشتر بخوانید: سرپرست معاونت امور بندری و حوزه خزر سازمان منصوب شد


نقوی با بیان اینکه در مقطع حساس کنونی و براساس راهبرد تعیین شده از سوی ریاست محترم جمهور، مأموریت ویژه این سازمان سرعت بخشیدن به فرآیند پروژه اتصال مجتمع بندری کاسپین به شبکه ریلی سراسری است، اظهار داشت: در همین راستا براساس تجربیات گذشته و با تکیه بر توانمندی بخش خصوصی منطقه و هم افزایی تمام ظرفیت های موجود در سطح استان و کشور، دست یابی به اهداف توسعه ای کشورمان را با جدیت بیشتری در دستور کار قرار می دهیم.

وی، با بیان اینکه سازمان منطقه آزاد انزلی با تکیه بر مزایا و معافیت های قانونی و نیروی انسانی باکیفیت خود؛ عامل پیشران مزیت ها و ظرفیت های توسعه استان گیلان است افزود باید قدردان مدیران گذشته یعنی آقایان روزبهان و مسرور بود، گفت: در این میان دکتر مسرور به دلیل اینکه سنگ بنای بسیاری از پروژه های منطقه توسط ایشان گذارده شده،از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

در این جلسه اعضای هیأت مدیره، معاونین و مدیران سازمان در خصوص مسایل مختلف مرتبط با حوزه های تخصصی به اظهار نظر پرداخته و طرح‌های پیشنهادی خود را مطرح کردند.

منبع: منطقه آزاد انزلی
ارسال نظر