تاریخ انتشار: ۱۲:۵۰ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
در راستای سیاست‌ها و اهداف وزارت صمت

مشتریان، دوام و کیفیت محصولات ایران خودرو را تایید کردند

برای نخستین بار، تمامی خودرو‌های تولیدی شرکت ایران خودرو در شاخص رضایت مشتریان از کیفیت دوام محصول، موفق به تامین اهداف ابلاغی وزارت صمت شدند.

  اقتصاد۲۴ -طبق اعلام اداره کل صنایع حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت، برای نخستین بار طی سال‌های گذشته، تمامی محصولات تولیدی شرکت ایران خودرو در شاخص رضایت از کیفیت دوام محصولات بر اساس خودرو‌های تحویلی شهریور ۹۸، ضمن بهبود کیفی از دیدگاه مشتریان، موفق به کسب اهداف ابلاغی وزارت صمت شده است.
امروزه مشتری مداری به عنوان یکی از ارکان اصلی و جدایی ناپذیر هر صنعت از جمله صنعت خودروسازی و گروه صنعتی ایران خودرو به شمار می‌رود. این مهم علاوه بر الزامات وزارت صمت، یکی از مسوولیت‌های اجتماعی این خودروساز در قبال جامعه است که توجه و تحقق آن جزء اولویت‌های گروه صنعتی ایران خودرو قرار دارد.
بر این اساس، با توجه به ابلاغیه وزارت صنعت، معدن و تجارت، کیفیت خودرو‌های ساخت داخل توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، در قالب دستورالعمل اندازه‌گیری رضایت مصرف کنندگان صنعت خودرو به صورت ماهیانه اندازه گیری و نتایج آن منتشر می‌شود.


بیشتربخوانید:کیفیت و فناوری در تولید ایران‌خودرو مشهود است


همچنین، با توجه به اهمیت موضوع، شاخص رضایت مشتریان از کیفیت محصول و مشخصه‌های کیفی مربوطه به صورت مستمر در مجموعه معاونت کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو بررسی و در راستای کسب رضایت حداکثری مشتریان، کارگروه‌هایی برای تعریف اقدام اصلاحی با همکاری نمایندگان واحد‌های حوزه طراحی، تامین و تولید تشکیل و تحقق اهداف در قالب جلسات «برج مراقبت» دنبال می‌شود.

منبع: ایکوپرس
ارسال نظر