تاریخ انتشار: ۱۳:۱۴ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
گزارش اقتصاد ۲۴ از تحولات امروز بازار سرمایه

سرخ شدن تابلوی بورس در نخستین روز کاری هفته/ کدام نمادها بیشترین ارزش و حجم معامله را داشتند؟

اقتصاد۲۴ - امروز شاخص کل با ۵ هزار و ۵۹۷ واحد کاهش به عدد یک میلیون و ۲۳۲ هزار واحد کاهش یافت تا همان گونه که پیش‌بینی شده بود، پولبک شاخص کل در حال تحقق باشد. شاخص کل هم‌وزن نیز با ۶۳۷ واحد کاهش به عدد ۴۳۸ هزار و ۳۲۰ واحد رسید.

امروز نماد‌های فملی و وپارس بیشترین اثر مثبت و نماد‌های فارس، شستا، فولاد، تاپیکو و وغدیربیشترین اثر منفی را بر شاخص کل گذاشتند. همچنین فملی، وپارس، فولاد، ولپارس، ثامید سیتا و امین از پر تراکنش‌ترین نماد‌ها بودند.


بیشتر بخوانید: پیش‌بینی وضعیت بورس در هفته جاری/ بیت‌کوین به رقیب بازار سرمایه تبدیل شده است/ آیا پولبک شاخص کل در این هفته، رخ می‌دهد؟


در بازار امروز بیشترین افزایش قیمت به نماد‌های ولغدر، ولیز، پارسیان، ولپارس، سهگمت، وایران و خمهر تعلق داشت. نماد‌های ثاخت، وبملت، شستا، فروس، وغدیر، ملت و دسینا بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند. همچنین نماد‌های امین یکم، امین یکم ۲، وپارس، فملی، کمند، کمند ۲ و فولاد بیشترین حجم معامله و نماد‌های امین یکم، فملی، کمند، وپارس، پالایش، فولاد و شبندر بیشترین ارزش معامله را داشتند.

شاخص کل فرابورس نیز با ۹۰ واحد کاهش به عدد ۱۷ هزار و ۴۹۹ واحد تنزل کرد. بپاس، هرمز، صبا، شگویا، میدکو، زاگرس و مارون بیشترین اثر منفی را بر شاخص کل فرابورس داشتند. سپیدار، وسپهر، شاروم، زملارد، بپیوند، آریا و رافزا از پر تراکنش‌ترین نماد‌ها بودند.

ارسال نظر