تاریخ انتشار: ۱۲:۰۵ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۹

توییتر Gears of War ظاهراً به یک معرفی اشاره دارد

پس از سری Halo، مجموعه‌ی Gears of War جزو مهم‌ترین فرنچایزهای مایکروسافت به شمار می‌رود. بازی Gears 5 جدیدترین نسخه‌ی این مجموعه محسوب می‌شود که حدود دو ماه قبل یک بسته‌ی الحاقی داستانی برای آن منتشر گردید. حال به نظر می‌رسد به‌زودی شاهد یک معرفی در خصوص این سری باشیم.

اقتصاد۲۴ - پس از سری Halo، مجموعه‌ی Gears of War جزو مهم‌ترین فرنچایز‌های مایکروسافت به شمار می‌رود. بازی Gears ۵ جدیدترین نسخه‌ی این مجموعه محسوب می‌شود که حدود دو ماه قبل یک بسته‌ی الحاقی داستانی برای آن منتشر گردید. حال به نظر می‌رسد به‌زودی شاهد یک معرفی در خصوص این سری باشیم.

به‌تازگی در توییتر Gears of War تصویر جدیدی بدون هیچ متن و محتوایی به اشتراک گذاشته شده است. بسیاری می‌گویند که این تصویر ممکن است از طرح روی جلد بازی Gears of War ۲ و شخصیت مارکوس فینیکس (Marcus Fenix) الهام گرفته شده باشد. در طرح روی جلد بازی مذکور، فینیکس چند پلاک را در دستان خود گرفته است.


بیشتر بخوانید: شخصیت Chizuru Kagura برای بازی King of Fighters 15 معرفی شد


تصویر منتشر شده در توییتر Gears of War
در اینجا چند احتمال وجود دارد. ممکن است به‌زودی شاهد یک Operation جدید برای بخش چندنفره‌ی Gears ۵ و یا معرفی ریمستر Gears of War ۲ چیزی شبیه به نسخه‌ی Ultimate Edition شماره‌ی اول این مجموعه باشیم. همچنین این احتمال وجود دارد که نسخه‌های دوم و سوم این سری برای رایانه‌های شخصی منتشر شوند. در هر صورت فعلا چیزی مشخص نیست و باید منتظر اعلام رسمی از سوی سازندگان باشیم.

ارسال نظر