تاریخ انتشار: ۱۵:۱۸ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۹

شاخص کل بورس بار دیگر در آستانه از دست دادن کانال یک میلیون و ۲۰۰ هزار قرار گرفت/ نام نماد‌هایی که بیشترین کاهش قیمت را داشتند

در بازار بورس امروز، عرضه اولیه اپال با استقبال مواجه نشد و با توجه به پیامد‌های آن، این عرضه اولیه، اعتراض سهامداران را به دنبال داشت.

اقتصاد۲۴ - امروز شاخص کل با ۵ هزار و ۸۸۱ واحد کاهش به عدد یک میلیون و ۲۰۵ هزار واحد کاهش یافت تا بار دیگر در آستانه از دست دادن کانال یک میلیون و ۲۰۰ هزار قرار بگیرد. شاخص کل هم‌وزن نیز با ۷۱۶ واحد کاهش به عدد ۴۳۴ هزار و ۳۸۹ واحد رسید.

امروز نماد‌های شپنا، شستا، وغدیر، وپاسار و فارس بیشترین اثر منفی و نماد‌های کچاد و فملی بیشترین اثر مثبت را بر شاخص کل فرابورس داشتند. همچنین بوعلی، فملی، سیتا، امین، فولاد، امین، فولاد، شستا و ثامید از پر تراکنش‌ترین نماد‌ها بودند.

از اتفاقات مهم بازار امروز این بود که عرضه اولیه اپال با استقبال مواجه نشد و با توجه به پیامد‌های آن، این عرضه اولیه، اعتراض سهامداران را به دنبال داشت.


بیشتر بخوانید: عرضه اولیه اپال در شرایط فعلی، کج سلیقگی است/ مهم‌ترین اتفاق امروز، جمع‌آوری صف‌های فروش بود


در بازار بورس امروز نماد‌های کسعدی، سمازن، ساربیل، نمرینو، بالبر، ثشرق و دشیمی بیشترین افزایش قیمت و نماد‌های های وب، شپنا، ثامید، برکت، غزر، شکلر و کویر بیشترین بیشترین کاهش قیمت را ÷شت سر گذاشتند. بیشترین حجم معامله به نماد‌های وپارس، اپال، خساپا، کمند، فملی، وتجارت و وبملت تعلق داشت. بیشترین ارزش معامله نیز به ترتیب عبارت بود از: پالایش، اپال، دارا یکم، فملی، کمند، وپارس و امین یکم.

امروز شاخص کل فرابورس نیز با ۱۰۶ واحد کاهش به عدد ۱۷ هزار و ۱۱۷ واحد کاهش پیدا کرد. میدکو، بپاس، صبا، ذوب و دی بیشترین اثر منفی و شگویا و شغدیر بیشترین اثر مثبت را بر شاخص کل فرابورس گذاشتند. نماد‌های کزغال، وسپهر، رافزا، کرمان، بگیلان، آریا و بپیوند از پر تراکنش‌ترین‌ها بودند.

ارسال نظر