تاریخ انتشار: ۰۸:۵۱ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

لندرور دیفندر V8 معرفی شد

شاسی‌بلند پرچم‌دار لندرور دیفندر V8 مدل ۲۰۲۲ در مدل‌‌های دودر و چهاردر با مجموعه‌ای از امکانات ویژه تولید خواهد شد. آستانه قیمت این محصول، حدود ۱۰۰ هزار دلار است.

اقتصاد۲۴- قیمت نهایی شاسی‌بلند پرچم‌دار لندرور دیفندر V۸ مدل ۲۰۲۲ اعلام شد. به‌گزارش موتوروان، قیمت مدل دودر دیفندر ۹۰ مجهز به پیشرانه‌ی خورجینی هشت سیلندر از ۹۷،۲۰۰ دلار به‌علاوه ۱،۳۵۰ دلار هزینه حمل در مقصد شروع می‌شود و قیمت مدل چهاردر دیفندر ۱۱۰ هم به ۱۰۰،۴۰۰ دلار می‌رسد.

به‌گزارش Carscoops، لندرور دیفندر V۸ از پیشرانه سوپرشارژ خورجینی هشت سیلندر پنج‌لیتری بهره می‌برد که ۵۱۸ اسب‌بخار قدرت و ۶۲۵ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. نیروی پیشرانه ازطریق جعبه‌دنده خودکار هشت‌سرعته به چهار چرخ محرک می‌رسد. این خودروساز زمان ۴/۹ ثانیه‌ای را برای رسیدن به سرعت ۹۶ کیلومتربرساعت پیش‌بینی کرده و حداکثر سرعت دیفندر جدید را ۲۴۰ کیلومتربرساعت تخمین زده است.

برای کسانی که قیمت گران خودرو چندان برایشان مهم نیست، نسخه‌ی کارپات (Carpathian Edition) لندرور دیفندر V۸ نیز وجود دارد که با قیمت ۱۰۴،۰۰۰ دلار در مدل ۹۰ و ۱۰۷،۲۰۰ دلار در مدل ۱۱۰ فروخته می‌شود. همه‌ی این مدل‌ها به‌صورت ترکیبی از رنگ خاکستری کارپات (Carpathian Grey) و مشکی نارویک (Narvik Black) برای پوشش سقف و کاپوت و در عقب ارائه می‌شوند. تمام این مدل‌ها خروجی‌های اگزوز چهارگانه و قلاب بکسل به رنگ مشکی جلاکاری‌شده و کالیپر‌های ترمز به رنگ آبی زنون نیز مجهز هستند. لندرور بدنه‌ی دیفندر V۸ را در فیلم محافظی با روکش نیمه‌مات به‌عنوان زره برای نمای بیرونی می‌پوشاند. فقط سه گزینه برای رنگ خودرو موجود است که رنگ‌های خاکستری کارپات و سفید یولانگ و مشکی سانتورینی شامل می‌شود و همگی سقفی با رنگ نارویک سیاه دارند.


غیر از V۸، لندرور نسخه‌ی جدید XS دیفندر ۱۱۰ را نیز با قیمت ۷۱،۹۰۰ دلار برای مشتریان عرضه می‌کند. این خودرو به‌طورانحصاری با پیشرانه‌ی سه‌لیتری توربوشارژ ردیفی شش سیلندر نیم‌هیبریدی ارائه می‌شود. تجهیزات اضافی شامل جزئیات بیرونی برای رنگ بدنه و رینگ‌های ۲۰ اینچی با رنگ خاکستری جلاکاری‌شده و برخی تزیینات در فضای بیرونی را شامل می‌شود. در داخل کابین، روکش صندلی‌ها از جنس چرم Ebony Grained است و برخی تزیینات پارچه‌ای نیز وجود دارد. سرنشینان جلو می‌توانند از صندلی‌های قابل‌تنظیم دوازده‌جهته با قابلیت گرم و خنک‌شوندگی بهره ببرند. غربیلک فرمان چهارپره با تزیینات آلکانترا و روکش کرومی برای اهرم تعویض دنده‌بغل فرمان نیز وجود دارد.


بیشتر بخوانید: مرسدس بنز کلاس C مدل ۲۰۲۲ رونمایی شد + عکس


لندرور فنر و دمپر دیفندر V۸ را نیز تنظیم و در‌عین‌حال، آن را به میله‌های ضد‌غلتش بزرگ‌تری مجهز کرده است. دیفرانسیل عقب فعال الکترونیکی معمولا اختیاری این شرکت به‌صورت استاندارد ارائه می‌شود و کنترل‌کننده جدیدی برای سیستم پایداری خودرو دارد که قابلیت پیچیدن آن را در پیچ‌ها بهبود می‌بخشد. سیستم Terrain Response لندرور دیفندر V۸ مدل ۲۰۲۲ نیز برنامه‌ی دینامیکی منحصربه‌فردی را دربر می‌گیرد که به رانندگان اجازه می‌دهد از شخصیت پویاتر خودرو و تعادل فرمان‌گیری استفاده کنند.

مهندسان خودروساز انگلیسی می‌گویند در این حالت گشتاور بیشتر و پاسخ بهتری برای شتاب‌گیری وجود دارد و تنظیمات سفارشی برای سیستم میرایی متغیر پیوسته (Continuously Variable Damping) خودرو دراختیار قرار می‌گیرد. لین گری، مدیر ارشد مهندسی پیشرفته سیستم محرکه در جگوار لندرور گفت:

پیشرانه‌ی سوپرشارژ پنج‌لیتری V۸ باعث افزایش شخصیت منحصربه‌فرد دیفندر می‌شود. این پیشرانه خارق‌العاده به‌نظر می‌رسد و عملکرد عالی را در شرایط مختلف ارائه می‌دهد و سطح جدیدی از جذابیت را برای راننده فراهم می‌کند. تمرکز مهندسی ما روی بهینه‌سازی و کالیبراسیون پیشرانه برای دیفندر بوده است تا بتواند هم عملکرد پاسخ‌گو در جاده و هم کنترل رضایت‌بخش در مسیر‌های خارج از جاده را ارائه دهد. همه‌ی این‌ها بدون به‌خطر‌انداختن سایر قابلیت‌های دیفندر در تمام زمین‌ها و توانایی پیمایش خودرو ممکن شده است.


 

منبع: زومیت
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ملت
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
واقعا باید خودرو سازان داخلی خجالت بکشن ماشین ساخته توپ قیمت تورا به خدا نگا ه کنید قضاوت با خودتان اگه وجدان دارید بن صد هزار تومان تو ابران می شود چی خرید بهترین ماشین صد دلار
ارسال نظر