تاریخ انتشار: ۰۹:۵۰ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۹

بازدید عضو ستاد تسهیل و رفع موانع تولید از کار شبانه شهرک صنعتی شمس آباد

قائم مقام رئیس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید از روند تولید شبانه ۴ واحد تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی شمس آباد بازدید به عمل آورد.

اقتصاد۲۴ بابک دین پرست در این بازدید‌ها از نزدیک در جریان مهمترین مسایل روند تولید، ظرفیت‌ها و سایر مشکلات این واحد‌های تولیدی که شیفت شبانه دارند، قرار گرفت.

وی از واحد صنعتی نوری تازه، گروه صنایع شیشه وگاز (شوگا)، واحدصنعتی شیمی گران فردا و واحدصنعتی پرشین قالب بازدید به عمل اورد و با کارکنان، مدیران و کارگران این واحد‌ها که در چند شیفت کار می‌کنند، گفتگو کرد.

در این بازدید‌ها سید مهدی نیازی «دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید»، صابر پرنیان «مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان تهران»، یداله صادقی «رئیس سازمان صمت استان تهران»، عسگری «معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران» و توکلی کِجانی «معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری» حضور داشتند.

گفتنی است که علیرغم همه تحریم‌های ظالمانه و همچنین محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا، اما به همت تولیدگران، جهش در تولید رخ داده است و واحد‌های تولیدی و صنعتی به سمت اضافه کردن شیفت شبانه و چند شیفته شدن حرکت کرده اند.

در این برنامه نیز واحد‌هایی که با افزایش تولید و برقراری شیفت شبانه در حال فعالیت هستند، مورد بازدید و ارزیابی قرار گرفتند.

منبع: شاتا
ارسال نظر