تاریخ انتشار: ۱۳:۳۵ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۹

روحانی: زمینه کاهش قیمت ارز فراهم شد

حسن روحانی، رئیس جمهور گفت: امروز نیز در تلاش است با ایجاد آرامش و ثبات در اقتصاد کشور، موجبات اطمینان و اعتماد فعالان اقتصادی را در دوره بازآفرینی کشور فراهم کند.

اقتصاد۲۴ - حسن روحانی، رئیس جمهور در جلسه روز سه شنبه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، با اشاره به دلایل مختلفی که مانع ایجاد ثبات و متعادل شدن قیمت ارز بوده است، گفت: کشور در مرحله افتخارآمیز پیروزی در جنگ تحمیلی اقتصادی قرار گرفته و همانطور که دولت با کمک فعالان اقتصادی توانست با اهداف شوم دشمن مقابله کند، امروز نیز در تلاش است با ایجاد آرامش و ثبات در اقتصاد کشور، موجبات اطمینان و اعتماد فعالان اقتصادی را در دوره بازآفرینی کشور فراهم کند.

روحانی اظهار داشت: دولت اعتقاد دارد، کنترل و مدیریت بازار سرمایه و رسیدن به تعادل در قیمت ارز، مستلزم تداوم فضای مساعد و قابل اعتماد برای فعالیت‌های اقتصادی است و قطعا هر گفتار و رفتاری، هرچند غیراقتصادی که موجب آشفتگی و القای بی ثباتی شود، به اقتصاد و معیشت مردم لطمه می‌زند. رئیس جمهور تاکید کرد: شرایط عمومی کشور، زمینه را برای حرکت به سمت رشد درآمد‌های ارزی، رفع التهابات و کاهش قیمت‌ها در بازار ارز و کالا فراهم کرده است.

منبع: تابناک
ارسال نظر