افزایش روابط هند با طالبان قوت گرفت

رسانه هندی در گزارشی به بررسی روابط دهلی‌نو و کابل پرداخت و نوشت که هند بزرگترین حامی منطقه‌ای افغانستان است، اما با وجود بهبود روابط با طالبان، امنیت ملی خود را در اولویت قرار خواهد داد.

قیمت گوشت در ماه محرم افزایش می‌یابد

نیما حبیب‌فر، عضو هیات مدیره اتحادیه فروشندگان گوشت گاوی، از احتمال افزایش ۱۰ تا ۱۵ درصدی قیمت گوشت در ماه محرم خبر داد. این در حالی است که اکنون کشور با مازاد تولید بیش از چهار میلیونی دام مواجه است.

افزایش تقلب در بازار برنج

گرانی قیمت برنج و شکستن رکورد کیلویی ۱۸۵‌هزارتومان این روزها بسیاری از سودجویان را بر آن داشته تا با اختلاط محصول ایرانی با خارجی از این کیسه‌های برنج جیبی برای خود بدوزند.

حقوق و دستمزد باید چقدر افزایش یابد؟

راغفر با تاکید بر این که در سال آینده حقوق و دستمزد باید حداقل افزایش ۴۰ درصدی روبرو شود تا قدری قدرت خرید از دست رفته مردم، بازیابی شود، گفت: به دلیل همین عملکرد نادرست دولت بر سر تعیین حقوق و دستمزد است که در سال جاری تنها ۹۰۰ عضو هیئت علمی جوان دانشگاه‌های سراسری و بیش از ۳ هزار پزشک مهاجرت کرده‌اند، به طوری که امروز مهاجرت نخبگان کشور به یک چالش عمده تبدیل شده و اگر این وضعیت ادامه پیدا کند، کشور از نخبگان و متخصصات تهی خواهد شد. این درحالیست که دولت نیز هیچ برنامه‌ای برای اصلاح این وضعیت ندارد.

تهرانی ها، مراقب آب باشید

آمار و ارقام موجود در حوزه منابع آبی شرایط بحرانی را برای تهران به تصویر کشیده، تا جایی که کارشناسان نسبت به آن هشدار دادند و اعلام کردند که اگر مدیریت مصرف صورت نگیرد، آینده خوبی در انتظار پایتخت نشینان نخواهد بود.

فرش قرمز برای ورود بچه‌پولدارها به دانشگاه

رفته رفته دانش‌آموزان مدارس دولتی و اقشار پایین جامعه راهی برای ورود به دانشگاه‌‎های معتبر ایران نخواهند یافت. دانشگاه‌های معتبر ایران که روزی به کلونی شهرستانی‌ها و اقشار کارگر شهرت داشت در ادامه به تسخیر آنانی در خواهد آمد که توان سرمایه‌گذاری در تحصیل فرزندانشتان را داشته باشند.

بررسی و معرفی مرکز اجاره اسپیس فریم در کرج

کرج مرکز استان البرز و یکی از مهم ترین مراکز استان است که میزبان بسیاری از نمایشگاه ها و همایش هاست . اسپیس فریم سازه هایی هستند که برای جداسازی فضا ها استفاده میشود. اجاره اسپیس فریم در کرج به دلیل زیبایی و استحکام معمولا مورد توجه قرار میگیرد. وجود قابلیت ها و مزایای مختلف سبب استقبال از این محصول است.

پیش‌بینی تازه از قیمت دلار

نگاه معامله‌گران نسبت به هفته‌های گذشته ۱۸۰ درجه چرخش داشته و امروز عقیده داشتند که روند قیمت دلار صعودی خواهد بود و در صورت عبور از نقطه مقاومت قوی ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان، قیمت به سمت ۲۶ هزار و ۲۰۰ تومان خواهد رفت.

آشنایی با کاربرد و مزایای اجاره اسپیس فریم

ما در این مقاله سعی داریم بدانیم اسپیس فریم چیست؟ و چه کاربردهایی دارد. اجاره اسپیس برای چه منظور مورد استفاده می‌باشد و در چه مکان هایی قابل استفاده است، که امروزه بین اکثریت افراد رواج یافته و در مکان‌های مختلفی می‌توان از آن استفاده کرد.

اسپیس نمایشگاهی چیست؟

اگر نمایشگاه های ملی یا بین المللی و یا حتی نمایشگاه های فصلی رفته اید، غرفه هایی را مشاهده کردید که بسیار منظم هستند. که از جنس اسپیس فریم هستند اگر شما نیز قصد برگزاری نمایشگاه دارید می‌توانید با اجاره اسپیس نمایشگاهی از مزایای آن که شامل مقاومت و استحکام و زیبایی و مقرون به صرفه بودن است بهره برد.

رشد ۳۰ درصدی شاخص کرایه مسکن

بانک مرکزی در تازه‌ترین گزارش خود از تحولات بازار مسکن پایتخت عنوان کرده که قیمت فروش یک متر مربع از واحد‌های مسکونی تهران در بهمن ماه امسال نسبت به بهمن ماه سال گذشته بیش از ۹۷ درصد رشد کرده است.

سیگنال گرانی با چاشنی محدودیت

گرانی اینترنت در ایران موضوعی چالشی و تکرارشونده است. آخرین بار قیمت اینترنت در سال ۹۹ توسط اپراتور‌ها افزایش پیدا کرد که با مقاومت وزارت ارتباطات و شخص آذری‌جهرمی قیمت بسته‌های اینترنت ثابت ماند.

خطر بحران حاشیه‌نشینی و کانون‌های بزهکاری

ساخت‌وساز‌هایی که مدتی است به نام «طرح ملی مسکن» از سوی وزیر راه و شهرسازی در دست اجراست با موازین شهرسازی و معماری و الزامات قانون وزارت مسکن و شهرسازی مصوب سال ۱۳۵۳ ناسازگاری آشکار دارد.

آتش‌بس در بازار زمین

ابرحباب زمین در بازار املاک شهر تهران مطابق نشانه‌هایی که در میانه فصل پاییز براساس تغییر رفتار خریدار و فروشنده رویت شد، سرانجام در فاز تخلیه قرار گرفت.
1 صفحه