قیمت سکه و طلا امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت سکه و قیمت طلا امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ را در جدول زیر مشاهده کنید. علاوه بر قیمت سکه امامی، بهار آزادی، گرمی، نیم سکه و ربع سکه می‌توانید قیمت مثقال و انس جهانی طلا، طلای آبشده و دست دوم را نیز مشاهده فرمایید.

قیمت جهانی طلا کاهش یافت

هر اونس طلا، امروز به ۲،۳۱۴ (دو هزار و سیصد و چهارده) دلار رسید که نسبت به روز قبل، کاهش ۰.۵۶ درصدی داشته است.

تاثیر حراج شمش طلا بر قیمت بازار آزاد طلا

حراج شمش طلا در مرکز مبادله ایران ظرف سه ماه گذشته انتقاد‌هایی از سوی فعالان بازار به‌دنبال داشته است. هدر رفتن ذخایر بانک مرکزی یکی از اتهام‌های مطرح شده است و موضوع دوم بی‌تاثیر بودن حراج شمش طلا در روند هفته‌های اخیر بازار عنوان می‌شود.

قیمت سکه و طلا امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت سکه و قیمت طلا امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ را در جدول زیر مشاهده کنید. علاوه بر قیمت سکه امامی، بهار آزادی، گرمی، نیم سکه و ربع سکه می‌توانید قیمت مثقال و انس جهانی طلا، طلای آبشده و دست دوم را نیز مشاهده فرمایید.

عقب نشینی طلای ۱۸ عیار تا این قیمت

قیمت طلا و سکه امروز با کاهش ارزش بازگشایی شد. لیدر روز‌های اخیر بازار طلا کاهش اونس جهانی طلا است. معامله‌گران کاهش انتظارات تورمی متعاقب آرامش سیاسی را دلیل کاهش قیمت در بازار طلا می‌دانند.

پیش‌بینی قیمت سکه امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

در معاملات پشت خطی سه شنبه شب سکه بازان می‌گفتند در صورتی که روز چهارشنبه قیمت طلای جهانی به بازار سکه سیگنال صعود دهد احتمال اینکه بخشی از زیان سکه بازان جبران شود وجود دارد. با این حال برخی دیگر می‌گفتند که سکه بازان نیم نگاهی به نوسانات بازار ارز هم خواهند داشت.

سکه‌ زیر آوار ریزش انس جهانی

قیمت طلا و سکه روز سه‌شنبه در تمام قطعات و وزن‌ها کاهشی شد. اونس جهانی طلا بعد از بازگشایی بازار‌ها در روز دوشنبه افت قابل توجهی پیدا کرد و همین موضوع طی دو روز گذشته روند بازار‌های داخلی را نزولی کرده است. در سومین روز معاملاتی هفته، سکه امامی نزدیک یک میلیون تومان ارزان شد.

قیمت سکه و طلا امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت سکه و قیمت طلا امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ را در جدول زیر مشاهده کنید. علاوه بر قیمت سکه امامی، بهار آزادی، گرمی، نیم سکه و ربع سکه می‌توانید قیمت مثقال و انس جهانی طلا، طلای آبشده و دست دوم را نیز مشاهده فرمایید.

پیش‌بینی اکثر تحلیل‌گران از قیمت طلا و سکه کاهشی است

مسعودی با بیان این که سخت می‌توان پیش بینی آینده ارز و طلا در کشور را داشت، اما اگر اتفاق خاصی رخ ندهد دلیلی برای التهاب بازار و افزایش قیمت وجود ندارد، گفت: عده کثیری از تحلیل گران معتقدند که «بحران‌ها توسط سیاست مداران قابل کنترل است»، در نتیجه این افراد روند بازار ارز و قیمت طلا را نزولی می‌بینند.

پیش بینی قیمت سکه امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

به دنبال ریزش قیمت طلای جهانی بازار سکه هم در وضعیت قرمز قرار دارد. فعالان اقتصادی می‌گویند که طلا ترمز سکه را کشیده و پیش بینی می‌شود که روند کاهشی سکه ادامه یابد؛ با این حال برخی دیگر نظر متفاوتی دارند.

نوسانات سکه کوچک شد

قیمت طلا و سکه روز دوشنبه در روند کاهشی قرار گرفت. این ریتم نزولی، برخلاف سایر روز‌ها در بازار طلا بیشتر از قطعات سکه بود. در سومین روز معاملاتی هفته برخلاف افت قیمت قطعات سکه، حباب سکه در روند صعودی قرار گرفت.

قیمت سکه و طلا امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت سکه و قیمت طلا امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ را در جدول زیر مشاهده کنید. علاوه بر قیمت سکه امامی، بهار آزادی، گرمی، نیم سکه و ربع سکه می‌توانید قیمت مثقال و انس جهانی طلا، طلای آبشده و دست دوم را نیز مشاهده فرمایید.

ریزش قیمت طلا با سیگنال طلای جهانی

قیمت طلا و سکه در شروع معاملات روز دوشنبه متاثر از افت ۳۰ دلاری طلای جهانی در روند کاهشی قرار گرفت. امروز نوسانات قیمت طلا بیش از سکه بود و برخی قطعات نزولی شدند.
1 صفحه