قیمت سکه و طلا امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت سکه و قیمت طلا امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ را در جدول زیر مشاهده کنید. علاوه بر قیمت سکه امامی، بهار آزادی، گرمی، نیم سکه و ربع سکه می‌توانید قیمت مثقال و انس جهانی طلا، طلای آبشده و دست دوم را نیز مشاهده فرمایید.

ریزش قیمت طلا با سیگنال طلای جهانی

قیمت طلا و سکه در شروع معاملات روز دوشنبه متاثر از افت ۳۰ دلاری طلای جهانی در روند کاهشی قرار گرفت. امروز نوسانات قیمت طلا بیش از سکه بود و برخی قطعات نزولی شدند.

آرامش دلار به بازار طلا سرایت کرد

یک فعال بازار طلا با بیان اینکه قیمت هر مثقال طلا امروز ۲۵۰ هزار تومان کاهش داشته است کاهش نرخ ارز را عامل اصلی کاهش قیمت طلا و سکه عنوان کرد.

پیش‌بینی قیمت سکه امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت طلای جهانی امروز و در شروع معاملات این هفته بازار جهانی طلا نزولی شد. بر این اساس برخی از سکه‌بازان با اشاره به نزول قیمت طلا پیش‌بینی می‌کنند که امروز جناح افزایشی بازار سکه از سوی بازار طلا حمایت نخواهد شد. البته تحلیل‌گران فنی معتقدند بازار بلاتکلیف است.

بازار طلا راه خود را از دلار جدا کرد

قیمت طلا و سکه در طول معاملات روز یکشنبه هر سه روند افزایشی، کاهشی و خنثی را تجربه کرد. اما در پایان معاملات روند قیمت بازار طلا یکدست افزایشی شد. معامله‌گران روند بازار را باثبات ارزیابی می‌کنند.

قیمت سکه و طلا امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت سکه و قیمت طلا امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ را در جدول زیر مشاهده کنید. علاوه بر قیمت سکه امامی، بهار آزادی، گرمی، نیم سکه و ربع سکه می‌توانید قیمت مثقال و انس جهانی طلا، طلای آبشده و دست دوم را نیز مشاهده فرمایید.

آرامش نسبی بازار جهانی طلا ادامه‌دار است؟/ بازار طلا و سکه تهران از قیمت جهانی پیروی می‌کند؟

یک کارشناس بازار طلا و سکه گفت: تا زمان فرارسیدن عید چینی‌ها در چند ماه آینده افزایش قیمتی در بازار جهانی طلا نخواهیم داشت، اما بازار طلای داخل همواره متاثر از سیاست ارزی کشور و سایر سیاست‌های حاکمیتی است.

طلا گران شد

آخرین روند قیمت‌ها در بازار جهانی طلا، از تغییر ۰.۱ درصدی قیمت‌ها حکایت دارد.

قیمت سکه و طلا امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت سکه و قیمت طلا امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ را در جدول زیر مشاهده کنید. علاوه بر قیمت سکه امامی، بهار آزادی، گرمی، نیم سکه و ربع سکه می‌توانید قیمت مثقال و انس جهانی طلا، طلای آبشده و دست دوم را نیز مشاهده فرمایید.

بازار طلا در مسیر ریزش قیمتی قرار دارد؟/ محبوبیت نقره در بازار داخلی

بازار طلا برخلاف جهش نجومی‌اش در روز‌های آغازین پس از تعطیلات، اردیبهشت را با روند متعادل‌تری آغاز کرده است، روندی که بی‌تاثیر از کاهش ناآرامی‌های سیاسی نیست و بانک مرکزی به عنوان نهاد سیاستگذار نیز دست به کار شده است. همچنین به نظر می‌رسد تحرکات انس جهانی طلا این روند را شدت ببخشد چرا که در آخرین روز کاری نگاه ویژه‌ای به تنش‌های اخیر خاورمیانه داشته است. این کاهش قیمت‌ها با ورود تقاضا به بازار همراه شده و آن طور که «سهراب اشرفی» کارشناس بازار طلا می‌گوید عرضه و تقاضا در بازار طلا به یک اعتدال رسیده است.

کاهش میلیونی قیمت سکه در بازار

قیمت طلا و سکه در شروع معاملات نخستین روز اردیبهشت با روند کاهشی قیمت دلار همراه شد. امروز سکه امامی تنها قطعه‌ای بود که افت میلیونی داشت و به کانال ۴۳ میلیونی برگشت.

پیش‌بینی قیمت سکه امروز یکم اردیبهشت ۱۴۰۳

در حالی که عده‌ای از سکه بازان با اشاره به نوسان قیمت اونس طلا پیش بینی می‌کنند که امروز سکه صعودی خواهد شد، برخی دیگر می‌گویند که قیمت تتر در معاملات شبانه کاهش یافته و این امر ممکن است بر روی قیمت دلار و در نهایت قیمت سکه اثر کاهشی بگذارد.

برگزاری دومین حراج شمش طلا در این تاریخ

نوزدهمین حراج شمش طلا روز یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه در مرکز مبادله ارز و طلای ایران برگزار می‌شود. بر اساس شیوه‌نامه نحوه برگزاری حراج حضوری شمش طلای استاندارد در مرکز مبادله ارز و طلای ایران مورخ ۹ بهمن ماه ۱۴۰۲، نوزدهمین (چهارمین جلسه سال جدید) جلسه حراج شمش طلای استاندارد روز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.
2 صفحه