حباب سکه به این عدد رسید

باتوجه به افزایش قیمت طلا در بازار‌های جهانی، بهای سکه در بازار داخل به رقم واقعی خود نزدیک‌تر شده و حباب آن کمی تخلیه شده است.

بازار طلا با ثبات دلار همراه می‌شود؟

قیمت طلا و سکه در آخرین روز معاملاتی فروردین با روند افزایشی همراه شد. بازار طلا در یک‌ماهه فروردین افزایش بازدهی چشمگیری داشت. در مدت یادشده هر گرم طلا با بیش از ۱۸ درصد بازدهی، بیشترین افزایش ارزش را در بازار طلا داشت.

قیمت سکه و طلا امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت سکه و قیمت طلا امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ را در جدول زیر مشاهده کنید. علاوه بر قیمت سکه امامی، بهار آزادی، گرمی، نیم سکه و ربع سکه می‌توانید قیمت مثقال و انس جهانی طلا، طلای آبشده و دست دوم را نیز مشاهده فرمایید.

قیمت سکه و طلا امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

قیمت سکه و قیمت طلا امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ را در جدول زیر مشاهده کنید. علاوه بر قیمت سکه امامی، بهار آزادی، گرمی، نیم سکه و ربع سکه می‌توانید قیمت مثقال و انس جهانی طلا، طلای آبشده و دست دوم را نیز مشاهده فرمایید.

یک بام و دو هوا طلا در بازار

قیمت طلا و سکه روز چهارشنبه روند متوازنی نداشت. قیمت طلا و برخی قطعات سکه متاثر از افزایش اونس جهانی طلا و رشد محدود دلار صعودی، اما سکه بهار کاهشی شد. برخی معامله‌گران معتقدند روند بازار طلا در مسیر اصلاح قرار گرفته است.

قیمت سکه و طلا امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

قیمت سکه و قیمت طلا امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ را در جدول زیر مشاهده کنید. علاوه بر قیمت سکه امامی، بهار آزادی، گرمی، نیم سکه و ربع سکه می‌توانید قیمت مثقال و انس جهانی طلا، طلای آبشده و دست دوم را نیز مشاهده فرمایید.

بازار طلا دوباره در سرازیری افتاد

قیمت طلا و سکه امروز بر مدار کاهش محدود قیمت دلار چرخید. اونس جهانی طلا افزایشی است و به منطقه ۲۴۰۰ دلاری بسیار نزدیک شده، اما این موضوع بر روند قیمت بازار طلای داخلی اثر صعودی نگذاشته است.

پنج نکته درباره اولین حراج سکه

اولین حراج سکه ۱۴۰۳ مرکز مبادله، ساعت ۱۳ تا ۱۷ دوشنبه ۲۷ فروردین انجام شد و با اینکه ۲۹ هزار و ۳۸۶ تقاضای خرید ثبت شد، در نهایت هفت هزار و ۲۱۸ سکه فروش رفت.

چرا قیمت طلا دوباره افزایشی شد؟

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه افزایش نرخ ارز و قیمت جهانی طلا باعث افزایش مجدد قیمت طلا و سکه شد از کاهش ۲۰۰ هزار تومانی حباب سکه خبر داد.

پیش بینی قیمت سکه امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

سکه بازان در معاملات نقدی دیروز شاهد نوسان صعودی قیمت سکه امامی بودند. معامله گران از لیدر شدن اونس طلا در بازار سکه گفتند. امروز کف و سقف قیمت سکه چقدر پیش‌بینی شده است؟

سکه بهار پرچمدار بیشترین رشد قیمت شد

قیمت طلا و سکه روز سه‌شنبه با نوسانات محدود دلار و افزایش قیمت طلای جهانی در زمان بسته بودن بازار‌های داخلی همراه شد. همچنین معامله‌گران رشد قیمت‌ها را متاثر از افزایش مبادلات میان فعالان صنف طلا نیز می‌دانند.

قیمت سکه و طلا امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

قیمت سکه و قیمت طلا امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ را در جدول زیر مشاهده کنید. علاوه بر قیمت سکه امامی، بهار آزادی، گرمی، نیم سکه و ربع سکه می‌توانید قیمت مثقال و انس جهانی طلا، طلای آبشده و دست دوم را نیز مشاهده فرمایید.

سکه امامی یک کانال بالا رفت

قیمت طلا و سکه امروز در روند افزایشی قرار گرفت. در حالی که اونس جهانی طلا کاهشی شد، اما رشد ۳۰۰ تومانی دلار، روند بازار طلا را افزایشی کرد. معامله‌گران با توجه به افزایش حباب سکه، رشد تقاضا را دلیل دیگر افزایش قیمت در بازار سکه می‌دانند.
3 صفحه