قیمت ساعت اپل، سامسونگ و شیائومی امروز + جدول

قیمت انواع ساعت‌های هوشمند اپل، سامسونگ و شیائومی را می‌توانید در جدول زیر مشاهده نمایید. برای سهولت در یافتن ساعت مناسب با بودجه خود لیست قیمت به تفکیک برند از ارزانترین به گرانترین مرتب شده است.

پیامک هم گران شد

قیمت هر پیامک در سال جدید ۴ تومان افزایش پیدا می‌کند. پیش‌بینی شده که این افزایش برای دولت ۸۰۰ میلیارد تومان درآمد داشته باشد.

واردات این موبایل ها به ایران ممنوع شد!

ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مقرر کرده دفتر صنایع لوازم خانگی و اداری گزارشی از اجرای مصوبه در سال ۱۴۰۲ و برنامه‌های سال ۱۴۰۳ از جمله جلوگیری از واردات گوشی تلفن همراه دکمه‌ای را در ستاد ارائه کند.

راهنمای خرید گوشی honor

بعد از استقلال «آنر» استراتژی‌های این کمپانی کمی تغییر کرد و طراحی و تولید گوشی‌ها، فقط به مدل‌های اقتصادی محدود نشد. شرکت آنر موفق شده است تا تعداد قابل توجهی از کاربران را متقاعد کند که برای خرید گوشی هوشمند این برند هزینه کنند.

راهنمای خرید گوشی شیائومی

تنوع محصول و امکانات منحصر به‌فردی که با قیمتی کاملا رقابتی در اختیار کاربران قرار می‌گیرند، باعث شده که مردم بیش از گذشته به فکر خرید گوشی شیائومی باشند، اما با وجود تنوع بسیار زیاد گوشی‌های شیائومی، انتخاب بهترین گوشی با توجه به نیاز‌ها و بودجه می‌تواند چالش برانگیز باشد.

مشخصات بهترین گوشی‌ های سامسونگ

در این مطلب، خلاصه‌ای از مشخصات بهترین گوشی‌های سامسونگ که در حال حاضر، در بازار به فروش می‌رسند را آماده کردیم و شما می‌توانید با خواندن مشخصات آن‌ها و بودجه‌ای که در نظر گرفتید، بهترین مدل را انتخاب کنید.

رونمایی کوالکام از تراشه‌های صوتی S۵ Gen ۳ و S۳ Gen ۳

کوالکام S۵ Gen ۳ به یک CPU با فرکانس ۲۰۰ مگاهرتز مجهز شده است که پیشرفت قابل‌توجهی نسبت به پردازنده ۸۰ مگاهرتزی Gen ۲ محسوب می‌شود. همچنین این تراشه به یک DSP جدید با فرکانس ۳۵۰ مگاهرتز مجهز شده و مموری آن ۱.۵ برابر مدل قبلی است.

قیمت عجیب کارت ویزیت بسیار کم یاب استیو جابز

کارت ویزیت بسیار کم‌یاب استیو جابز که توسط شخص او امضا شده است و به دورانی برمی‌گردد که نام شرکت تولیدکننده‌ی گوشی آیفون «اپل کامپیوتر» بود، با قیمت ۱۸۱٬۱۸۳ دلار (حدود ۱۰ میلیارد تومان) در حراجی فروخته شد.

راهنمای خرید گوشی تا ۱۲ میلیون

از زمانی که شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند شروع به ارائه محصولاتی با عنوان میان‌رده کردند با استقبال بی‌نظیر مردم مواجه شدند؛ چراکه دیگر نیازی نبود با پرداخت یک هزینه بالا گوشی با قابلیت‌هایی دریافت کنند که حتی یک بار هم به آن‌ها نیازی پیدا نمی‌کردند.

راهنمای خرید گوشی تا ۷ میلیون

با تولید و عرضه گوشی‌های اقتصادی و مقرون به صرفه، خریدارانی که بودجه کمی را برای گوشی در نظر دارند نیز می‌توانند از انواع گوشی بهره ببرند. برای خرید یک گوشی، کاربران نیاز دارند تا به جنبه‌های مختلفی توجه کنند و یکی از مهم‌ترین آن‌ها، بودجه‌ در نظر گرفته شده برای خرید است.

بهترین گوشی‌ها تا ۱۰ میلیون تومان

۱۰ میلیون تومان برای خرید گوشی هزینه چندان کمی نیست و قرار است گوشی هوشمندی باشد که تا چند سال شما را همراهی کند. اگر شما هم دنبال بهترین گوشی تا ۱۰ میلیون هستید و نمی‌دانید بین این همه تنوع و گزینه کدام یک را انتخاب کنید، کافیست تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

بهترین گوشی‌ها تا ۹ میلیون تومان

اگر می‌خواهید از شر گوشی قدیمی خودتان خلاص شوید و همین‌طور اگه نمی‌خواهید برای خرید گوشی هوشمند جدیدتان هزینه‌های میلیونی بالا بپردازید، با ما همراه باشید.

بهترین گوشی‌های موبایل تا ۸ میلیون تومان

خرید گوشی ارزان و کاربردی کار چندان ساده‌ای نیست. مشتریان باید از میان تعداد زیادی از گوشی‌های برند‌های مختلف، بهترین گزینه را انتخاب کنند و با توجه به افزایش روزافزون قیمت گوشی‌ها، بسیاری از مردم به دنبال خرید گوشی با قیمت مناسب هستند.

معمای ارزان‌تر بودن آیفون ۱۵ از آیفون ۱۳ در بازار موبایل ایران/ حکایت عجیب قیمت گذاری آیفون در کشور

اصولا اگر در ایران سامسونگ گران‌تر از اپل و آیفون باشد دیگر خریدار ندارد، در یک سیاست گذاری منطقه‌ای پایه قیمت سامسونگ‌های حتی گران‌تر از آیفون در ایران به این صورت است که از قیمت گذاری آمریکا و اروپای آن کمتر باشد. در حقیقت زمانی که با قیمت دلاری مدل‌های گران قیمت سامسونگ در آمریکا برخورد می‌کنیم متوجه می‌شویم در نهایت مدل قیمت گذاری در ایران به این صورت است که حتما این مدل‌ها از قیمت‌های پایه آیفون ارزان‌تر باشد.

دولت هزینه ۱۰ گیگ اینترنت رایگان را از کجا تامین کرده است؟/ اینترنت مجانی کلاه اپراتور‌ها برای افزایش تعرفه‌

آخرین تحولات در حوزه اینترنت ایران، به وضوح نشان داده است که تعادل بین تامین منافع شرکت‌ها و حفظ رضایت شهروندان، یکی از چالش‌های مهمی است که متاسفانه به نظر می‌رسد دولت از آن دورنمایی نداشته باشد.

حذف بسته‌های شبانه اینترنت همراه اول و ایرانسل

روز گذشته اپراتورهای همراه قیمت بسته‌های اینترنتی خود را به روزرسانی کرده و در این میان بسته شبانه را حذف کرده‌اند؛ اما وزارت ارتباطات می‌گوید اپراتورها حق ندارند بسته‌ای را حذف کنند و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.
1 صفحه