افت التهاب قیمت‌ها در بازار طلا

قیمت طلا و سکه در معاملات سومین روز هفته در روند کاهشی قرار گرفت. افت هزار تومانی قیمت دلار منجر به تغییر کانال تمامی قطعات سکه شد. فروکش کردن اوضاع سیاسی از التهاب بازار طلا کاسته و معاملات در این بازار همچنان کاهشی است.

قیمت سکه و طلا امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

قیمت سکه و قیمت طلا امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ را در جدول زیر مشاهده کنید. علاوه بر قیمت سکه امامی، بهار آزادی، گرمی، نیم سکه و ربع سکه می‌توانید قیمت مثقال و انس جهانی طلا، طلای آبشده و دست دوم را نیز مشاهده فرمایید.

احتمال کاهش قیمت سکه تا ۴۰ میلیون تومان/ خیال خوش بازار طلا به پایان تنش‌ها/ کف قیمتی طلای ۱۸ عیار چقدر است؟

با باز شدن بازار جهانی طلا و بی تفاوتی آن به تنش اخیر میان ایران و اسرائیل، شیب نزولی بازار طلا با شدت بیشتری دنبال شد. بر این اساس در روز دوشنبه طلای ۱۸ عیار در بازار داخلی به ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسیده و سکه نیز در لحظه تنظیم این گزارش با ۴۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود؛ روندی که به گفته «مجتبی دیبا» تحلیلگر بازار‌های مالی احتمالا به نفع اوضاع سیاسی درمنطقه به پایان برسد و به دنبال آن بازار طلای داخلی نیز با خیال راحت‌تری به کاهش خود ادامه دهد.

عقبگرد سکه امامی به کانال ۴۲ میلیونی

قیمت طلا و سکه روز دوشنبه با کاهش قیمت بازگشایی شد. لیدر امروز بازار طلا، دلار بود و افزایش محدود اونس جهانی اثر افزایشی بر این بازار نگذاشت. معامله‌گران، کاهش انتظارات تورمی متعاقب آرامش سیاسی در منطقه را دلیل کاهش قیمت در بازار طلا می‌دانند.

دومین حراج سکه امروز آغاز می‌شود

دومین حراج سکه در سال جدید از ساعت ۱۲ امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ماه با عرضه تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ۱۳۸۶ بانک مرکزی آغاز می‌شود.

هشدار اتحادیه طلا و جواهر به خریداران طلا

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران با اعلام اینکه امروز بازار طلا و سکه روند آرام‌تری نسبت به روز گذشته داشت و افزایش تقاضایی را شاهد نبودیم، گفت: بخش عمده افزایش قیمت سکه و طلا در سال جاری مربوط به افزایش شدید قیمت طلا در بازار‌های جهانی است.

پیش‌بینی قیمت سکه امروز ۲۷ فروردین ۱۴۰۳

همچنان تنش در خاورمیانه مهمترین محوری است که معامله‌گران طلا و سکه به آن اشاره دارند؛ موضوعی که پس از پاسخ تلافی‌جویانه سپاه پررنگ‌تر شد و حالا معامله‌گران بازار طلا و سکه و ارز، بر احتمالات موجود سیاسی در منطقه اشاره دارند. سیگنال این رخداد مهم روز گذشته معاملات را کاهشی کرد، اما پیش‌بینی معامله‌گران برای بازار امروز چیست؟

ریزش قیمت‌ها در بازار طلا ادامه دارد؟

انتظار می‌رفت در پی تشدید اخبار نامساعد سیاسی، قیمت طلا و سکه روز یکشنبه قله قیمتی را فتح کنند، اما بازار طلا در مسیر کاهشی قرار گرفت. معامله‌گران می‌گویند بازار طلا بسیار نوسانی است و فعالان این بازار ترجیح می‌دهند نظاره‌گر باشند تا رخداد‌های روز‌های آینده به بازار خط دهد.

قیمت سکه و طلا امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ +جدول

قیمت سکه و قیمت طلا امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ را در جدول زیر مشاهده کنید. علاوه بر قیمت سکه امامی، بهار آزادی، گرمی، نیم سکه و ربع سکه می‌توانید قیمت مثقال و انس جهانی طلا، طلای آبشده و دست دوم را نیز مشاهده فرمایید.

فرود قیمت طلای داخلی با تعطیلی بازار جهانی

قیمت طلا و سکه در شروع معاملات دومین روز هفته، متاثر از افزایش قیمت دلار در روند افزایشی قرار گرفت؛ اما در ادامه روز، نبود تقاضا قیمت سکه امامی و طلا را کاهش داد. به اعتقاد معامله‌گران، بازار طلا به کما رفته و کسی فعلاً تمایل به خرید و فروش ندارد.

واکنش بازار طلا به تشدید جنگ خاورمیانه

برخی از معامله گران می‌گویند در شرایط کنونی به نظر می‌رسد تشدید تنش‌ها و نحوه پاسخگویی ایران به حمله روز یکم آوریل دمشق بار دیگر بازار ارز و سکه را تحت‌الشعاع خود قرار خواهد داد.

پیش بینی قیمت طلا و سکه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳

قیمت طلا و سکه روز شنبه را با افزایش قابل توجه قیمت آغاز کرد. افزایش قیمت دلار و تشدید ریسک‌های سیاسی هیجان بازار‌های مالی را بالا برد و بازار طلا را دوباره به مسیر صعودی بازگرداند. با انجام حملات ایران علیه مواضع رژیم صهیونیستی، معامله‌گران در انتظار بازگشایی بازار‌ها در روز یکشنبه و کشف قیمت‌های جدید هستند.

قیمت سکه و طلا امروز یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

قیمت سکه و قیمت طلا امروز یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ را در جدول زیر مشاهده کنید. علاوه بر قیمت سکه امامی، بهار آزادی، گرمی، نیم سکه و ربع سکه می‌توانید قیمت مثقال و انس جهانی طلا، طلای آبشده و دست دوم را نیز مشاهده فرمایید.

جهش میلیونی قیمت سکه با افزایش قیمت دلار

قیمت طلا و سکه در شروع معاملات اولین روز هفته با افزایش قیمت دلار همراه شد. رشد میلیونی قیمت در بازار طلا، سکه امامی را در کانال ۴۵ میلیون تومانی نشاند و مثقال به کانال ۱۶ میلیون تومانی صعود کرد.

زمان دومین حراج شمش طلا اعلام شد

هفدهمین جلسه حراج شمش طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران، فردا یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، برگزار می‌شود و متقاضی خرید می‌تواند تا ساعت ۲۴ امروز مبلغ وجه‌الضمان را پرداخت کند.
4 صفحه