فیلم/ صحبت های رهبر انقلاب درباره حمله ایران به اسرائیل در جمع فرماندهان نیروهای مسلح

آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار جمعی از فرماندهان: موضوع اصلی در قضایای اخیر اثبات ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیرو‌های مسلح در عرصه بین‌المللی است نه تعداد موشک‌های شلیک شده و یا به هدف اصابت کرده است

فیلم/صحنه تلخ زانو زدن دیوید تیلور

دیوید تیلور دارنده ۴ مدال طلای جهان و المپیک پس از قبول دومین شکست مقابل پدیده ۲۳ ساله کشتی آمریکا و از دست دادن المپیک ۲۰۲۴ پاریس، در حالیکه زانو زده بود در آغوش حریف جوان خود گرفت. تیلور در مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آمریکا با دو شکست برابر آروم باروکس از راهیابی به المپیک ۲۰۲۴ پاریس بازماند.

فیلم/ شهاب حسینی و هانده ارچل در پشت صحنه فیلم مست عشق

فیلم مست عشق حس فتحی یکی از حاشیه‌دارترین محصولات سینمایی ایران در چند سال اخیر بوده است. این فیلم که به دلیل اختلاف بین تهیه‌کننده ایرانی و ترک آن به پخش نرسیده است. در این ویدئو قسمتی از پشت صحنه این فیلم سینمایی را با حضور شهاب حسینی و بازیگر معروف ترک هانده ارچل مشاهده می کنید.

فیلم/ شرایط دریافت ارز درمانی چیست؟

بیمارانی که برای درمان باید به خارج از کشور سفر کنند می‌توانند ارز درمانی دریافت کنند. سقف پرداخت ارز درمانی ۱۰ هزار دلار یا معادل آن در ارز‌های دیگر است. ابتدا یک پزشک باید نیاز متقاضی به تکنولوژی و روش درمان خارج از کشور را تایید کند. سپس یک مرکز درمانی در کشور مقصد باید هزینه درمان را تخمین بزند و تایید کند. درخواست متقاضی باید در مرحله بعد، از سوی وزارت بهداشت تایید شود. متقاضی در آخر باید ۲۰ درصد از مبلغ ارز را به نرخ مرکز مبادله وثیقه‌گذاری کند. گفتنی است ارز درمانی به دارندگان تابعیت و اقامت دائم کشور‌های دیگر تعلق نمی‌گیرد. اتباع خارجی مقیم ایران نیز نمی‌توانند ارز درمانی دریافت کنند.

فیلم/ افشاگری عمو قناد از تعطیل شدن فیتیله بعد از ۱۰ سال

مجید قناد معروف به عمو قناد، مجری برنامه «فیتیله‌ای‌ها» در پاسخ به سوال کامران نجف‌زاده مبنی بر اینکه چه شد از برنامه «فیتیله‌ای‌ها» فاصله گرفتید؟ گفت: من همه برنامه‌هایم را دوست دارم، اما در یک مقطع زمانی در اثر اتفاقی که دوست نداشتم، برنامه‌ای را که با تمام وجود برایش زحمت کشیدم و کار می‌کردم، روح مرا مکدر کرد. چون معمولاً هرکس تهیه‌کننده است، برنامه را مانند بچّه خودش می‌داند. قناد در پاسخ به این سوال که آیا دوست دارید بعد ۱۰ سال درباره ماجرای تعطیل شدن «فیتیله‌ای‌ها» صحبت کنید؟ توضیح داد: معمولاً کسی از خانه خودش صحبتی را بیرون نمی‌برد. بخاطر آن اتفاقی که در آن برنامه افتاد، واقعاً دلم شکست! جالب اینجاست که مردم هم متوجه شدند، چه اتفاقی افتاده است.

فیلم/ رقص ناگهانی بهمن هاشمی روی میز استودیو

بهمن هاشمی با آهنگ محسن چاوشی شروع به چرخیدن و رقصیدن بر روی میز کرد. رقص بهمن هاشمی مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است. گفتنی است پیش تر هم بهمن هاشمی در یک برنامه زنده تلوزیونی این حرکت را انجام داده بود.
4 صفحه