چرا خودرو دوباره گران شد؟

علی‌رضا پورحسنی، عضو اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه‌داران خودرو در این خصوص گفت: در حال حاضر خرید و فروش خودرو محدود شده است و مردم چندان رغبتی برای خرید ندارند زیرا همه امیدوارند تا گشایش‌هایی به لحاظ اقتصادی با بازگشتن امریکا به برجام و لغو ممنوعیت واردات خودرو به وجود بیاید

ناگفته‌های تبلیغات سلبریتی‌ها برای خرید خانه در خارج از ایران/ حقایقی که امثال سید جواد هاشمی یا نمی‌دانند یا نمی‌گویند

اخیرا سید جواد هاشمی بازیگر سینما و تلویزیون در تبلیغی از مردم خواسته بود تا پول خود را در بازار ملک دبی سرمایه‌گذاری کنند، اما خریداران نگون بخت نمی‌دانند که چه حقایقی ناگفته‌ای در پس این تبلیغات وجود دارد که امثال این سلبریتی‌ها یا آن را نمی‌دانند یا از روی تعمد به آن اشاره‌ای نمی‌کنند.

برق مجدد قطع می شود؟

با ورود سامانه جدید سرما و استفاده بیش از قبل از گاز، هشدار برای کمبود سوخت نیروگاه‌ها به صدا در آمد.

بیم و انتظار در بازار مسکن

هفته پیش‌رو، روز‌های مهمی در بازار دارایی‌های کشور است. پس از ریزش قیمت در بازار ارز و سکه و البته تعدیل قیمت‌ها در بازار سهام، حالا بخش تقاضا در حوزه مسکن در انتظار «کشف کف قیمتی» است.

در ایران سرعت اینترنت پایین و قیمت آن بالاست/ باید پول خرج گسترش زیرساخت‌های اینترنت کنیم

عضو کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور در مجلس گفت: متاسفانه در کشور ما، هم سرعت اینترنت پایین است و هم قیمت آن بالاست، پس توسعه زیرساخت‌ها در این بخش یک مطالبه عمومی است و اگر قبول کنیم کرونا فعلاً دست از سر بشریت برنمی‌دارد حتماً باید بیش از پیش به پیشرفت در این حوزه مهم و حیاتی بپردازیم.

خریداران مسکن غیب شده‌اند

مشاوران املاک می‌گویند با فروکش کردن تورم انتظاری، بازار مسکن با شرایطی بدتر از بازار‌های ارز، طلا و خودرو مواجه شده و اصلا خریداری ندارد.

با بدهی فدراسیون فوتبال به شستا چه کار‌هایی می‌توان برای کارگران بازنشسته انجام داد؟/ ۱۶ میلیارد تومانی که بخاطر افتضاح مدیران ورزش از جیب بازنشستگان رفت

از بدهی دو میلیون یورویی فدراسیون فوتبال به شستا تنها ۱۶ میلیارد تومان پرداخت شده است؛ ساختمان فدراسیون بابت این بدهی در شرف توقیف است و با توافقی که میان وزرای رفاه و ورزش صورت گرفت مهلت این تسویه تا پایان سال تمدید شده است؛ اما جالب است بدانید که همان مبلغ مسترد شده ارزشی معادل ۵ هزار مستمری حداقلی و ۳ هزار وام ضروری جدید ارزش دارد.

بازار خودرو چه زمانی سامان می گیرد؟

این روز‌ها شاهد انواع پیش فروش خودرو توسط خودروسازان کشور هستیم، پیش فروش‌هایی با موعد تحویل نامعلوم که برخی از آن‌ها قرار است بعد از یک سال و بعضی‌ها هم بعد ۲ سال تحویل مشتریان شود.

فرصت طلایی آزادسازی خودرو

با تداوم روند کاهشی انتظارات تورمی و نرخ ارز، منحنی قیمت در بازار خودرو نیز کماکان نزولی پیش می‌رود و به نظر می‌رسد در این شرایط فرصتی طلایی برای کنار گذاشتن سیاست نرخ‌گذاری دستوری ایجاد شده است. شورای رقابت چندی پیش گام نخست عبور از این سیاست را با آزادسازی قیمت ۱۸ خودرو کم‌تیراژ برداشت و حالا با توجه به بی‌میلی بازار به صعود، فضا برای تکمیل این پروژه فراهم آمده است. با وجود سال‌ها نرخ‌گذاری دستوری، در حال حاضر نه مصرف‌کننده از این سیاست رضایت دارد و نه تولیدکننده.

اسم رمز حباب‌بازان ملکی

حباب‌بازان ملکی که تنها گروه نگران از ریزش قیمت مسکن در وضعیت کنونی محسوب می‌شوند با اسم رمز «شب عید» قصد حمله به جریان تخلیه حباب قیمت را دارند. این گروه به نوعی در مقابل فاز پساجهش و تخلیه حباب قیمت ملکی خاکریز ایجاد کرده‌اند.

چالش جدی قطعی برق در تابستان/ استخراج بیت کوین تاثیر چندانی بر خاموشی‌ها ندارد

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: وقتی آلودگی هوا شدت پیدا کرد به چند نیروگاه‌ها حکم دادند که تعطیل کنید. زمانی که چند نیروگاه تعطیل می‌شود، حتماً تولید برق پایین می‌آید و در این‌صورت، خاموشی امری طبیعی است.

حذف آزمایش‌های غربالگری ژنتیک چه تبعاتی دارد؟/ هزینه نگهداری هر کودک معلول چقدر است؟

تلاش برای حذف آزمایش‌های اجباری غربالگری ژنتیک‌ های‌و‌هوی جدیدی است که شماری از نمایندگان مجلس آن را به راه انداخته اند؛ آزمایش‌های اجباری گران قیمتی که در عمل نمی‌تواند زن و مردی را از تشکیل خانواده و بچه دار شدن منصرف کند، اما نبودشان می‌تواند در آینده برای جامعه هزینه‌ساز باشد.
3 صفحه