بازار گرمی رمزارز جدید دیچت!

در میان ترند‌های امروز بازار کریپتو، یک رمزارز جدید با نام دیچت (DECHAT) به چشم می‌خورد که با رشد قابل‌توجه خود، توجه معامله‌گران و سرمایه‌گذاران را جلب کرده است.

پادشاه کریپتو به کانال ۱۰۰‌هزار دلاری خواهد رسید؟

شاه‌نشین بازار کریپتو در اواسط روز گذشته با رشد ۵.۷ درصدی نسبت به روز‌های پیشین بار دیگر کانال ۷۰ هزار دلاری را لمس کرد و پس از لحظاتی با ریزش اندکی مواجه شد. با وجود رفت‌وبرگشت این دارایی از کانال ۷۰، انتظارات برای ثبت کانال ۳ رقمی بیت‌کوین تا پایان سال جاری افزایش یافته است.

بیت کوین در مسیر یک رکورد قیمتی جدید؟

طبق بررسی‌های موسسه تحلیل ارز مجازی سوئیس‌بلاک، افزایش سریع قیمت بیت کوین تا بالاتر از سطح ۶۲ هزار دلار نشان دهنده یک روند فزاینده است که به ۷۶ هزار دلار می‌رسد.

افزایش امید‌ها به رشد قیمتی اتریوم

به عقیده بسیاری از تحلیلگران، مسیر فعلی بازار به سوی پذیرش نهادی و نقطه عطف صندوق ETF اسپات اتریوم حرکت می‌کند و امید‌ها به رشد قیمتی این رمزارز افزایش پیدا کرده است.

زمان طلایی خرید بیت‌کوین فرا رسیده است؟

پادشاه رمزارز‌ها چهارشنبه ۲۸ فوریه بار دیگر حماسه آفرید و با رشد ۲۸ درصدی کانال ۶۴هزار دلاری را مشاهده کرد. این دارایی که بر اثر هجوم فشار تقاضاکنندگان در حال یکه‌تازی در بازار‌های جهانی است برآورد‌ها را در خصوص تاریخ رکورد‌شکنی خود در سال ۲۰۲۴ دستخوش تغییر کرد.

بازگشت جذابیت به رمز‌ارزها

خرید ۳۰۰۰بیت‌کوین از سوی شرکت میکرو استراتژی به ارزش ۱۵۵میلیون دلار در روز‌های اخیر به رشد ۱۰.۲درصدی این دارایی منجر شد. بر این اساس رالی بیت‌کوین آغاز شد و از کانال ۵۱هزار دلاری به کانال ۵۷هزار دلاری در روز سه‌شنبه رسید. شواهد گویای آن است که شیب صعودی لیدر بازار‌های ریسکی به اتریوم نیز سرایت کرد و موجب شد تا این دارایی در سقف ۲۲ماهه خود قرار گیرد.

احتمال صعود بیت کوین کم رنگ شد؟

روند معاملاتی بیت‌کوین در روز گذشته نشان می‌دهد که این دارایی روز گذشته را در محدوده قرمز آغاز کرد و حمایت کانال ۵۲هزار دلاری را از دست داد.

آمادگی بیت‌کوین برای فتح کانال ۵۵ هزار دلار

وضعیت بازار کریپتو در روز جمعه حاکی از آن است که هجوم سرمایه‌گذاران به خرید بیت‌کوین و همچنین افزایش انتظارات در خصوص یکه‌تازی قیمت بیت‌کوین پس از پدیده هاوینگ، همچنان ادامه دارد و سبب شده تا این دارایی بار دیگر روند معاملاتی خود را در روز گذشته در محدوده مثبت آغاز کند.

گرمای زمستانی بیت‌کوین

رهبر بازار کریپتو روند معاملاتی خود را در روز گذشته در محدوده مثبت آغاز کرد. این درحالی است که این دارایی در روز سه‌شنبه با شوک داده‌های تورمی آمریکا مبنی بر رشد تورم فراتر از انتظارات برای ساعاتی حمایت کانال ۵۰ هزار دلاری را از دست داد، اما شواهد گویای آن است که این روند ادامه‌دار نبوده و این دارایی روز گذشته را در کانال ۵۱ هزار دلاری آغاز کرد و در سقف ۲۶ ماهه خود قرار گرفت.

مقاومت ارز‌های دیجیتال در برابر بیت‌کوین

انتشار تصاویرش با کاپشنی که معروف شده بود و در حالت‌های مختلف، مثلا خوابیدن در یک موکت و خوردن نان و پنیر در جریان سفر‌های استانی توانست بر تعداد هوادارانش در روز‌های ریاست بر دولت‌های نهم و دهم بیفزاید و همه از ساده زیستی‌اش حرف میزدند.
2 صفحه