اقتصاد۲۴- جعفرآهنگران درنشستی صمیمی با همکاران مدیریت روابط عمومی و اموربین الملل این سازمان درنخستین روز سال نو، ضمن اشاره به سختیهای کار درعرصه روابط عمومی گفت: فعالیت دراین عرصه فرصت فراغت همکاران را محدود میکند چرا که آنان در روزهای تعطیل ازجمله نوروز هم دور از خانواده خود درمحل کار حضوردارند و خدمت میکنند.
وی تصریح کرد: باید با رویکردی تازه درجهت پاسداشت زحمات همکاران در بخشهای مختلف روابط عمومی زمینه حفظ انگیزه آنان به عنوان سرمایههای ارزشمند اجتماعی و همچنین افزایش کارآمدی سازمان رافراهم کرد.
بیشتر بخوانید: تحقق انسجام و همدلی قابل تقدیر میان دستگاههای اجرایی در کیش
سرپرست سازمان منطقه آزادکیش بر ضرورت تبدیل ساختار سازمانهای مناطق آزاد به سازمان افقی اظهار داشت: در این گونه سازمانها افراد درتصمیم گیری و سیاست گذاریها مشارکت دارند و رشد همه جانبه سازمان منوط به تلاش تک تک افراد است.
وی با تاکید بر اینکه منابع انسانی و همکاران بخشهای مختلف سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان سرمایه اجتماعی سازمان جایگاهی ارزشمند دارند ازهمکاران روابط عمومی خواست تا با اشراف به نقش خود و توجه جدی به توسعه همگون و پایدارکیش در جهت تحقق راهبردهای سازمان حرکت کنند.
مصطفی خانزادی معاون عمرانی دبیر خانه شورایعالی مناطق آزاد و عضو هیات مدیره سازمان منطقه آزاد کیش نیز در این نشست با اشاره به عملکرد خوب دولت درمناطق آزاد و سرمایه گذاریهای کلان بخش خصوصی دراین مناطق گفت: امسال و با وجود شرایط ناشی از کرونا در دو مرحله طرحهای عمرانی مناطق آزاد کشور و جزیره کیش ازطریق وبینار باحضور رییس جمهور به بهره برداری رسید و سومین مرحله بهره برداری از طرحهای توسعهای و عمرانی نیز چند روزآینده خواهد بود.
خانزادی به نقش موثر روابط عمومیها در اطلاع رسانی گسترده ازروند توسعه مناطق آزاد کشور اشاره کرد و اظهارداشت: این هنر روابط عمومیها است که با تبحر خود گزارشهای ملموس و جذابی را به مخاطبان ارائه کنند تا ضمن ایجاد فضای امیدبخش درجامعه، سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی هم برای سرمایه گذاری دراین مناطق ترغیب شوند.
معاون عمرانی دبیرخانه مناطق آزاد کشور با اشاره به شرایط سخت کار در روابط عمومی برای برگزاری مراسم و پوشش برنامههای مناسبتی و همایشها درآب و هوای گرم و شرجی کیش گفت: در یک سال گذشته فعالیت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش در بخشهای مختلف تبلیغات، اطلاع رسانی و بین الملل به طورمحسوسی ارتقاء یافته است.
مصطفی خانزادی با اشاره به لزوم توجه جدی به ارائه اطلاعات درخصوص روند توسعه و اجرای طرحهای عمرانی و پرهیز از شخص محوری در تنظیم خبرها تصریح کرد: باید با تغییر رویکرد اطلاع رسانی، تلاش کنیم نتایج کارها و همچنین فعالیت بخش خصوصی و فعالان اقتصادی درمرکز توجه قرار گیرد.
سید علیرضا علوی رضوی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزادکیش نیزبا تقدیر از تعامل خوب همکاران روابط عمومی در جهت ارتقاء سطح فعالیتهای این مدیریت و تلاش گسترده درمستند سازی رویدادها، اطلاع رسانی سریع و صحیح و ارتباط موثر با دیگر ارگانها و نهادها گفت: کارکنان عرصه روابط عمومی تلاشگرانی هستند که با عشق و انگیزه دراین حیطه سخت و حساس، بی چشمداشت زحمت میکشند.
وی با تقدیر از همکاری همدلانه اصحاب رسانه با روابط عمومی افزود: دریک سال گذشته با استفاده از ظرفیتهای سازمان، توانمندسازی منابع انسانی و فراهم کردن امکان فعالیت همکاران دررشتههای تخصصی خود، عملکرد روابط عمومی در تبلیغات و اطلاع رسانی بهبود قابل ملاحظهای داشت به گونهای که بسیاری از نهادها از جمله نهادامامت جمعه کیش از رشد کمی و کیفی فعالیتهای روابط عمومی سازمان تقدیرکردند.
مدیر روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به اینکه برای بهبود روند اطلاع رسانی و جایگزینی نتایج فعالیتها به جای شخص محوری باید فرهنگ سازمانی ارتقاء یافته و این مهم نهادینه شود اظهارداشت: مسئولان باید تعامل خود را با روابط عمومی افزایش داده وبا ارائه اطلاعات کامل و به موقع از روند اجرای فعالیتها ما را در انعکاس مطلوب فعالیتها، افزایش سطح اطلاعات مخاطبان و ارتقاء کیفی تولیدات محتوایی یاری رسانند.
علوی رضوی بابیان اینکه منابع انسانی ارزشمندترین سرمایههای سازمان هستند، تجربه و تحصیلات عالی و مرتبط همکاران روابط عمومی رایکی از عوامل مهم بهبود عملکرد این مدیریت عنوان کرد.
وی با اشاره به اینکه بازنگری در چارت سازمانی روابط عمومی در راستای ارتقاء جایگاه این مدیریت انگیزه همکاران را برای ارائه خدمات ارزنده دو چندان میسازد، ابراز امیدواری کرد: درسال جدید و به همت همکاران سخت کوش سازمان، روابط عمومی و امور بین الملل با انگیزه و پرقدرت درجهت تحقق اهداف سازمانی فعالیت کند.
ارسال به دوست چاپ