تاریخ انتشار: ۱۲:۱۵ - ۰۵ تير ۱۴۰۰

معرفی تلویزیون 55 اینچ سونی 55X8000J از سایت دبی کوچولو

تلویزیون هوشمند سونی مدل X8000J صفحه نمایش 55 اینچ دارد. این تلویزیون در لیست تلویزیون‌های جدید برند سونی قرار گرفته است و در سال 2021 معرفی و به بازار عرضه شده است.

تلویزیون 55 اینچ سونی 55X8000J

 

تلویزیون 55 اینچ سونی X8000J - سایت دبی کوچولو

اقتصاد۲۴- تلویزیون هوشمند سونی مدل X8000J صفحه نمایش 55 اینچ دارد. این تلویزیون در لیست تلویزیون‌های جدید برند سونی قرار گرفته است و در سال 2021 معرفی و به بازار عرضه شده است. تلویزیون 2021 سونی 55X8000J دارای صفحه نمایش LED می‌باشد. این تلویزیون از کیفیت تصویر 4K پشتیبانی می‌کند و در زمینه کیفیت تصویر بسیار قدرتمند عمل می‌کند. تلویزیون سونی X8000J مجهز به پردازشگر تصویر 4K HDR processor X1 می‌باشد. این پردازشگر به قدری قدرتمند است که تمام نویزها را حذف کرده و شما می‌توانید جزئیات تصاویر را با دقت بسیار بالایی مشاهده کنید. به خاطر وجود فناوری‌های تصویری مختلف، تلویزیون سونی 55X8000J تمامی تصاویر را به صورت واقعی و طبیعی نمایش می‌دهد. این تلویزیون علاوه بر کیفیت تصویر 4K، مجهز به فناوری HDR است و از فرمت Dolby Vision نیز پشتیبانی می‌کند. این تلویزیون در سال 2021 به بازار عرضه شده و مجهز به تکنولوژی Object-based HDR Remaster است. با وجود این فناوری محتواهای HDR عمیق تر و با کیفیت بسیار بالایی ارائه می‌شود. شما با خرید تلویزیون 55 اینچ سونی X8000J تجربه جذابی از تماشای فیلم و بازی‌های ویدیویی را خواهید داشت. این محصول مجهز به فناوری 4K X-Reality PRO است و رزولوشن تصاویر را افزایش می‌دهد. به همین دلیل محتوای پایین‌تر از فول اچ دی نیز با کیفیتی در حد 4K نمایش داده می‌شوند. تلویزیون LED سونی مدل 55X8000J در زمینه سیستم صوتی نیز بسیار قدرتمند عمل می‌کند. این محصول از فناوری‌های صوتی مختلفی مانند فناوری Dolby Atmos برخوردار است و می‌تواند صداها را به صورت فراگیر برای شما ارائه دهد و مهمانی‌هایتان را رنگ و بوی دیگری ببخشد. تلویزیون سونی 55X8000J از نسخه 10 سیستم عامل اندروید نیز برخوردار است. این سیستم عامل در میان کاربران بسیار پرطرفدار است و شما به راحتی می‌توانید زندگی هوشمندی را با تلویزیون 55 اینچ سونی 55X8000J تجربه نمایید. در این مقاله در مورد مشخصات کلی تلویزیون سونی 55X8000J با شما گفتگو می‌کنیم برای اطلاع از قیمت تلویزیون سونی هم میتوانید با مشاورین سایت دبی کوچولو تماس بگیرید.

طراحی تلویزیون 55 اینچ سونی X8000J

تلویزیون 2021 سونی مدل 55X8000J توسط برند سونی در رنگ مشکی به بازار عرضه شده است. این تلویزیون صفحه نمایش LED دارد و با داشتن گیرنده دیجیتال DVB-T/T2 دنیایی از برنامه‌ها و شبکه‌های مختلف را برای شما ارائه می‌دهد. تلویزیون اسمارت سونی 55X8000J مجهز به سیستم عامل اندروید است. این تلویزیون برای کاربران خانگی و عمومی و تماشای حرفه‌ای فیلم‌ها بسیار مناسب می‌باشد. قاب پشتی این محصول مجهز به چهار پورت HDMI است. با وجود این پورت شما می‌توانید محتوای صوتی و تصویری را با سرعت و قدرت بسیار بالایی به صفحه نمایش تلویزیون منتقل نمایید. پورت HDMI در میان کاربران طرفداران بسیار زیادی دارد و شما به راحتی می‌توانید با استفاده از این پورت انواع کنسول‌های بازی و دستگاه‌هایی را که از این پورت پشتیبانی می‌کنند به تلویزیون سونی 55X8000J متصل نمایید و اطلاعات و داده‌هایتان را در ابعادی بزرگتر و با کیفیت بهتر مشاهده کنید. تلویزیون هوشمند سونی 55X8000J مجهز به پورت یو اس بی است و به راحتی انواع فلش مموری‌ها و حافظه‌های جانبی نیز به تلویزیون اسمارت 55X8000J متصل می‌شود. این محصول توان مصرفی در حالت استندبای نیم وات دارد و به صورت حداکثر 228 کیلوبایت برق مصرف میکند. تلویزیون LED سونی مدل 55X8000J بسیار شیک و باریک طراحی شده است و برای نصب تلویزیون به دیوار شما نیاز به براکت 300 در 300 میلیمتر دارید. ریموت کنترل این محصول استاندارد است و قاب و پایه‌های این تلویزیون بسیار باریک است و خانه شما را شیک تر و زیباتر میکند.

کیفیت تصویر تلویزیون هوشمند سونی 55X8000J

تلویزیون LED سونی مدل 55X8000J از تراکم پیکسلی 3840 * 2160 پیکسل برخوردار است. این تراکم پیکسلی برای کیفیت تصویر 4K است و می‌تواند تمامی جزئیات تصاویر را برای شما ارائه دهد. تلویزیون فورکا سونی 55X8000J مجهز به نور پس زمینه دایرکت LED است. این تلویزیون برای کنترل نور پس زمینه از فناوری Frame Dimming بهره می‌گیرد و می‌تواند محتواها را با کیفیت تصویر بسیار عالی بر روی صفحه نمایش 55 اینچ ارائه دهد. تلویزیون اسمارت سونی 55X8000J مجهز به فناوری HDR است و با داشتن فرمت‌های HDR به معنای واقعی سینمای خانگی را برای شما فراهم می‌کند. موتور پردازشگر این محصول از نوع 4K HDR processor X1 است و این موتور پردازشگر بسیار قدرتمند بوده و تمامی نویزهای تصاویر را از بین می‌برد. تلویزیون 2021 سونی 55X8000J وضوح تصاویر را افزایش داده و رنگ را نیز بهبود می‌دهد. همچنین این محصول می‌توان سایه‌های طبیعی را بر روی تصاویر ایجاد کرده و آنها را واقعی تر و طبیعی تر نشان دهد. تلویزیون اسمارت سونی 55X8000J از طیف گسترده ای از رنگ‌ها نیز پشتیبانی نموده و محتوای HDR را به بهترین شکل ممکن برای شما ارائه می‌دهد. این تلویزیون به راحتی با محیط اطراف هماهنگ شده و نوری متناسب با آن برای شما ارائه می‌دهد.

سیستم صوتی تلویزیون LED سونی 55X8000J

تلویزیون هوشمند سونی مدل 55X8000J صدای سه بعدی ندارد؛ اما در مقابل از فناوری‌ها و قابلیت‌های مختلفی پشتیبانی می‌کند. این تلویزیون 20 وات توان صوتی دارد و دارای دو بلندگو است. یکی از فناوری‌های صوتی به کار رفته در این تلویزیون فناوری Dolby Atmos می‌باشد. با وجود این فناوری تمامی صداها با کیفیت بسیار بالایی ارائه می‌شود. تلویزیون 2021 سونی مدل 55X8000J دارای قابلیت DTS Digital Surround است و صدا را با کیفیت بسیار بالایی برای شما ارائه می‌دهد.

تلویزیون 55 اینچ سونی X8000J - سایت دبی کوچولو

امکانات و قابلیت‌های تلویزیون اسمارت سونی 55X8000J

تلویزیون هوشمند سونی مدل 55X8000J مجهز به سیستم عامل اندروید می‌باشد. این تلویزیون دارای نسخه 10 سیستم عامل اندروید است و ظرفیت 16 گیگابایت دارد. تلویزیون LED سونی X8000J برای جستجوی صوتی مجهز به قابلیت Voice Search است و شما به جای تایپ کردن می‌توانید تمام خواسته‌هایتان را با استفاده از صدا ارائه داده و تلویزیون در زمان کوتاه آنها را پاسخ می‌دهد. اگر قصد خرید تلویزیون ارزان را دارید باید سری های پایین از برند سونی را انتخاب کنید. تلویزیون 2021 سونی 55X8000J مجهز به تایمر خاموش و روشن کردن و تایمر خواب است. این تلویزیون دارای قابلیت تله تکست است و از دستورات صوتی نیز پشتیبانی می‌کند. تلویزیون 2021 سونی 55X8000J از زیرنویس پشتیبانی می‌کند و می‌تواند دستورات صوتی شما را بلافاصله انجام دهد. این محصول قابلیت اتصال موس و کیبورد با استفاده از بلوتوث نیز دارد. تلویزیون سونی 55X8000J زندگی هوشمند و مدرن را برای شما فراهم می‌کند. شما به راحتی می‌توانید دستگاه‌های اپل را نیز به تلویزیون 55 اینچ سونی X8000J متصل نمایید و محتواهایتان را در ابعاد 55 اینچ 55X8000J مشاهده نمایید.

تلویزیون 55 اینچ سونی X8000J - سایت دبی کوچولو

نتیجه گیری

 تلویزیون اسمارت سونی مدل 55X8000J دارای سایز 55 اینچ است و در سال 2021 به بازار عرضه شده است. این تلویزیون صفحه نمایش LED دارد و محتوا را با کیفیت تصویر 4K نمایش میدهد. وجود پردازنده تصویر 4K HDR processor X1 فناوری 4K X-Reality PRO ویژگی‌ها و قابلیت‌های این محصول می‌باشد. شما می‌توانید این تلویزیون را با قیمتی بسیار استثنایی از فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو تهیه نمایید چون خرید تلویزیون 55 اینچ از سایت دبی کوچولو به دلیل فعالیت این فروشگاه در شهر بانه و مرزی بودن این شهر خیلی ارزان قیمت است.

ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

صفحه اول روزنامه‌های سیاسی امروز

عکس/کارت جشن عروسی بنی‌صدر در سال ۵۳

قیمت لیر ترکیه امروز در بازار + جزئیات

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

قیمت دلار و یورو امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت روز روغن خوراکی + جدول

قیمت انواع خودرو‌های مزدا ۳، بسترن و کاپرا گروه بهمن امروز

وضعیت هواشناسی امروز

قیمت دینار عراق امروز در بازار + جزئیات

قیمت خودرو‌های بنز در بازار ایران امروز + جدول

قیمت سکه و طلا امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت انواع گوشی موبایل سامسونگ، شیائومی و نوکیا + جدول

فیلم/سکانس عاشقانه سریال پایتخت که سانسور شده بود!

عکس/ استایل جذاب مه لقا باقری سوژه کاربران شد

قیمت سکه پارسیان امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

عکس/استایل مجلسی المیرا شریفی‌مقدم در یک کنسرت

قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

مبلغ عیدی روز معلم ۱۴۰۳ مشخص شد

قیمت انواع لپ تاپ لنوو + جدول

قیمت سکه و طلا امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار

فیلم/دستور رئیسی برای ساخت هواپیمای جت ۱۰۰ نفره

حمایت‌های بانک رفاه کارگران از ساخت مسکن کارگری شتاب می‌گیرد

کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند!

جزییات تازه از بازگشت بدهی‌های بابک زنجانی به کشور

فیلم/چرا نام یکی از خیابان های تهران فرشته شد؟

ورق بازار طلا برگشت

مراقب حال دریاچه ارومیه باشید

فیلم/ واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام استقلال

افزایش قیمت بنزین از ماه آینده

تقی توکی؛ صاحب کبریت توکلی و رویا‌های صنعتی یک پان ایرانیست تبریزی

لاک دفاعی معامله‌گران با نوسانات دلار

گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

عکس/ تیپ جدید لیلا بلوکات وایرال شد

خبر خوش دولت درباره افزایش حقوق بازنشستگان

فیلم/ مرد موز فروش برای گرفتن پولش دست به چوب شد!

عکس/ قرار دوستانه سید مهدی رحمتی و امیر جعفری

رییسی پروژه دولت روحانی را دوباره افتتاح کرد!

فیلم/وزیر کشور: مردم از طرح نور استقبال کردند

فیگور تماشایی هادی چوپان بعد از قهرمانی+ عکس

فیلم/گزارش عجیب صدا و سیما: در قرآن آمده مردم نباید طلا و دلار در خانه نگه‌دارند باید انفاق کنند!

ترکیب احتمالی تراکتور مقابل استقلال

قیمت مسکن در ۱۳ سال ۴۰ برابر شد

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان

فیلم/رهبر انقلاب: تشکر از معلم برای توجه دادن افکار عمومی به اهمیت معلم است

مشروبات الکلی تقلبی کجا و چطور پر می‌شوند؟

۶۰ درصد ساکنان جوادیه تهران، افغان هستند

معرفی سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روز‌های آینده

قیمت مسکن در سنگلج و سیروس و منطقه ۱۲ تهران + جدول

بازداشت رپر معروف ایرانی در لندن؛ ۰۲۱ kid کیست؟ + عکس

کرایه اسنپ و تپسی گران می‌شود؟

تازه‌ترین هزینه خرید خانه در اصفهان

عربستان نفت خود را گران می‌کند

بسته ویژه اینترنت رایگان برای معلمان

نشاء برنج در گیلان

تاثیرات حضور گشت ارشاد در خیابان‌ها؛ کسادی بازار زنانه فروشی‌ها و کارت کشیدن ۳ میلیونی برای عقب رفتن روسری!

فیلم/ برای زهره حمیدی بازیگر پیشکسوت دعا کنید

جدیدترین قیمت اجاره خانه در پرند + جدول

خبر مهم برای کارگران قراردادی

وزیر صنعت تکلیف واردات خودرو‌های دست دوم را روشن کرد

لیست کشور‌های بدهکار به چین+ عکس

ماجرای جنجالی قرارداد زاکانی با چینی‌ها در شورای شهر

جواب رد پارسا پیروزفر به خواستگاری هانده!

معضلات و مشکلات دستمزد‌های دستوری کارگران

تبعات قرارداد‌های موقت کارگران چیست؟

عیدی رئیسی به معلمان چقدر بود؟

فیلم/ سگ‌های ولگرد، بلای جان ده‌ها هزار ایرانی

استاندار تهران: اتباع غیرمجاز بازگردانده می‌شوند

۱۰ کاندیدای مشترک در سه لیست انتخاباتی تهران / کدام نامزد‌ها خط خوردند؟ + جدول

دست بالای طالبان در حق آبه ایران؛ ورود مناقشه آبی ایران و افغانستان در فاز جدید

زمان دقیق عرضه خودرو‌های برقی اعلام شد