تاریخ انتشار: ۱۲:۲۰ - ۲۷ تير ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۳۶ نظر

پیش بینی قیمت بیبی دوج کوین

بیبی دوج کوین یکی از ارز‌های دیجیتالی است که این روز‌ها محبوبیت زیادی کسب کرده است. این پروژه که عملکرد ۱۰ برابر بهتر از داج کوین دارد در زنجیره هوشمند بایننس عمل می‌کند.

پیش بینی قیمت بیبی دوج کوین

اقتصاد ۲۴- عملکرد این رمزارز براساس فرآیندی تورمی است. بیبی دوج کوین با استفاده از سیستم هوشمند جمع‌آوری به‌طور خودکار پاداش‌ها را به کیف پول کاربر اضافه می‌نماید. هر کاربر هنگام فروش این رمزارز ۱۲ درصد هزینه مالیات می‌پردازد که ۵ درصد آن به‌عنوان پاداش بین کاربران این رمزارز توزیع می‌شود. هر کاربر رشد قیمت کوین خود را با توجه به تعداد معاملات انجام شده در پنکیک سوآپ مشاهده می‌نماید. امروز تلاش خواهیم کرد بیشتر درباره پیش بینی قیمت Baby dogecoin در سال ۲۰۲۱، قیمت بیبی دوج کوین در آینده و به طورکلی درباره آینده بیبی دوج کوین بیشتر صحبت نماییم.

بیبی دوج کوین نیز به مانند دیگر رمزارز‌ها برای حفظ ارزش خود به سوزاندن برخی سکه‌ها می‌پردازد. دست‌اندرکان این رمزارز گفته‌اند تاکنون ۲۹ درصد کوین‌های این رمزارز سوخته است. بیبی دوج کوین نقشه راه ۶ مرحله‌ای دارد که شامل حسابرسی، تعداد دارندگان توکن، لیست CEX، اهدا و سایر برنامه‌ها می‌باشد. همانطور که گفتیم پروژه بیبی دوج خیریه‌ای است که قرار است به سگ‌های نیازمند مراقبت کمک رسانی انجام دهد. پیش از پرداختن به مسئله اصلی یعنی آینده و پیش بینی قیمت بیبی دوج کوین (Baby dogecoin) بد نیست پیش از شروع کمی دیگر درباره خود کوین و جزئیات مربوط به آن صحبت نماییم.

بیبی دوج کوین چیست؟

بیبی دوج کوین یک ارز رمزنگاری شده که تازه سه ماه است به زنجیره هوشمند بایننس اضافه شده است. این پروژه به جای فناوری زیربنایی اش به دلیل راحتی و لطافتش محبوبیت پیدا کرده است. هیچ چیزی ابتکاری در مورد بیبی دوج وجود ندارد، بنابراین اگر میخواهید برای فناوری پیشرفته در بازار رمزارز‌ها سرمایه‌گذاری کنید، این رمزارز برای شما چندان مناسب نیست.

این رمزارز به عنوان یک پرتوکل تولید محصول بدون اصطحکاک، پروژه‌ای مشابه با یک طرح هرمی دارد. هر بار که کاربر با بیبی دوج معامله می‌کند، ۱۰ هزینه معامله از او دریافت می‌شود. این هزینه به دارندگان رمزارز توزیع می‌شود. طبعا بزرگترین سرمایه گذران بیشترین پاداش را نصیب خود خواهند کرد.

تیم اصلی گرداننده و پشتیبان بیبی دوج در وب سایت آن مشخص نشده است و این ممکن است خبر بدی برای برخی از سرمایه‌گذارانی باشد که می‌خواهند درباره تیم سرمایه گذاری این رمزارز اطلاع داشته باشند. از همان ابتدا البته باید هشدار دهیم که بیبی دوج یک سرمایه گذاری پایدار نبوده و بیشتر شبیه به یک قمار است؛ بنابراین باید توجه داشت که بهتر است فقط از پولی به آن نیاز ندارید در این رمزارز خرج کنید.

درحال حاضر کل نقدینگی این رمزارز چیزی در حدود ۴۲۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ دلار است و پلتفرم که می‌توانید با آن به مبادله این رمزارز بپردازید، پنکیک سوآپ می‌باشد. درباره بهترین کیف پول‌های نگه‌داری این رمزارز نیز می‌توان گفت که متاماسک و تراست والت بهترین انتخاب‌هایی هستند که شما می‌توانید داشته باشید.

اکنون پس از صحبتی مختصر درباره پیشینه و چیستی این رمزارز وقت آن رسیده است که به بحث اصلی یعنی اصلی یعنی آینده و پیش بینی قیمت بیبی دوج کوین (Baby dogecoin) بازگردیم و موضوع اصلی را بیان نماییم.

طبق پیش‌بینی‌ها قیمت این رمزارز در سپتامبر سال جاری به ۰.۰۰۰۰۰۰۰۱ دلار خواهد رسید و احتمالا در ماه‌های اکتبر نوامبر، دسامبر این سال در همین قیمت باقی خواهد ماند و سال را با این قیمت پشت سر خواهد گذاشت. اگرچه پیش‌بینی‌ها همواره درست از آب درنمی‌آیند، اما می‌توانند بسیار کمک کننده باشند و به ما اخباری دقیق‌تری را نسبت به آینده بیبی دوج کوین بدهند.

اکنون پس از صحبت درباره پیش بینی قیمت Baby dogecoin در سال ۲۰۲۱، می‌خواهیم درباره پیش بینی‌های انجام شده درباره قیمت این رمزارز در سال ۲۰۲۲ به صحبت بپردازیم.

طبق پیش بینی‌ها قیمت این رمزارز در ژانویه ۲۰۲۲ به ۰.۰۰۰۰۰۰۰۲ دلار خواهد رسید و تا فوریه این سال در قیمت ثبات پیدا خواهد کرد. اما در ماه مارس کمی قیمتش بیشتر شده و به ۰.۰۰۰۰۰۰۰۳ دلار می‌رسد. این قیمت در ماه مه دوباره روند افزایشی پیدا کرده و به ۰.۰۰۰۰۰۰۰۴ دلار می‌رسد. در ماه ژوئن، اما افت قیمتی را تجربه کرده و دوباره به ۰.۰۰۰۰۰۰۰۳ دلار خواهد رسید. در ماه ژوئیه سال ۲۰۲۲ اوضاع برای این رمزارز بهتر می‌شود و قیمت آن به کانال ۰.۰۰۰۰۰۰۰۴ بازمی‌گردد. این روند افزایشی در ماه بعدی نیز ادامه پیدا کرده است و در ماه اوت قیمت بیبی دوج به ۰.۰۰۰۰۰۰۰۵ دلار خواهد رسید.

آینده و پیش بینی قیمت بیبی دوج کوین (Baby dogecoin)

در پاییر سال ۲۰۲۲ و در ماه اکتبر این روند افزایشی متوقف و قیمت این رمزارز کاهش پیدا می‌کند و دوباره به قیمت سابق یعنی ۰.۰۰۰۰۰۰۰۴ بازمی‌گردد. نهایتا طبق پیش‌بینی‌ها قیمت رمزارز بیبی دوج در دسامبر یعنی پایان سال ۲۰۲۲ به ۰.۰۰۰۰۰۰۰۶ دلار خواهد رسید؛ بنابراین میتوان گفت که آینده و پیش بینی قیمت بیبی دوج کوین (Baby dogecoin) امیدوار کننده است.


بیشتر بخوانید: قیمت بیبی دوج کوین ۴۰ درصد کاهش یافت


پس از صحبت درباره آینده و پیش بینی قیمت بیبی دوج کوین (Baby dogecoin) در سال ۲۰۲۲ می‌خواهیم درباره آینده بیبی دوج کوین در سال ۲۰۲۳ به صحبت بپردازیم ما را در ادامه نوشتار همراهی نمایید.

قیمت بیبی دوج کوین در سال ۲۰۲۳

طبق پیش‌بینی‌ها قیمت رمزارز بیبی دوج در ماه مارس سال ۲۰۲۳ دوباره کاهش پیدا کرده و به قیمت ۰.۰۰۰۰۰۰۰۵ دلار بازمی‌گردد. اما در ماه ژوئن این سال قیمت دوباره ثبات پیدا کرده و ۰.۰۰۰۰۰۰۰۶ دلار خواهد رسید. طبق گفته کارشناسان زبده قیمت این رمزارز در سال ۲۰۲۳ در همین حدود باقی خواهند ماند و سال را به پایان خواهد رساند.

اکنون پس از صحبت درباره آینده و پیش بینی قیمت بیبی دوج کوین (Baby dogecoin) در سال ۲۰۲۳ می‌خواهیم درباره آینده این رمزارز در چشم‌اندازی کمی دورتر یعنی در سال ۲۰۲۵ به صحبت بپردازیم.

قیمت بیبی دوج کوین در سال ۲۰۲۵

طبق پیش‌بینی‌های انجام شده قیمت رمزارز بیبی دوج کوین در ژانویه ۲۰۲۵ افزایش چشم‌گیری داشته و به ۰.۰۰۰۰۰۰۱۳ دلار خواهد رسید. این روند افزایشی در ماه مارس دچار اختلال شده و قیمت آن کمی کاهش می‌یابد و به ۰.۰۰۰۰۰۰۱۲ دلار می‌رسد. در ماه مه سال ۲۰۲۵ روند معمول بازخواهد گشت و قیمت رمزارز بیبی دوج کوین به همان کانال ۰.۰۰۰۰۰۰۱۳ دلار باز می‌گردد. اما ناگهان در ماه ژوئیه این سال قیمت دچار افتی تقریبا فاحش شده و به ۰.۰۰۰۰۰۰۱۱ دلار خواهد رسید.

در ماه سپتامبر همه چیز به روال سابق بازگشته و قیمت به ۰.۰۰۰۰۰۰۱۳ دلار می‌رسد. نهایتا در پایان این سال تغییرات خیلی عمده‌ای در قیمت رمزارز اتفاق نیافتاده و در ماه دسامبر قیمت این رمزارز به ۰.۰۰۰۰۰۰۱۴ دلار می‌رسد.

پس از صحبت درباره آینده و پیش بینی قیمت بیبی دوج کوین (Baby dogecoin) در سال ۲۰۲۵، اکنون می‌خواهیم درباره آینده بیبی دوج کوین در سال ۲۰۳۰ به صحبت بپردازیم ما را در ادامه همراهی کنید.

قیمت بیبی دوج کوین در سال ۲۰۳۰

طبق پیش‌بینی‌های انجام شده قیمت این رمزارز در ژانویه سال ۲۰۳۰ به ۰.۰۰۰۰۰۰۲۵ دلار می‌رسد و با روندی افزایشی در ماه مارس قیمت کمی بالاتر رفته و به ۰.۰۰۰۰۰۰۲۶ دلار خواهد رسید. این روند افزایشی همچنان حفظ خواهد شد و قیمت رمزارز بیبی دوج کوین در ماه مه سال ۲۰۲۳، ۰.۰۰۰۰۰۰۲۸ دلار خواهد بود.

ماه ژوئیه سال ۲۰۳۰ نیز برای این رمزارز خوش‌یمن است، چراکه قیمت آن به ۰.۰۰۰۰۰۰۳۰ می‌رسد. اما این روند امیدوارکننده چندان پایدار نبوده و با قیمت این رمزارز روند نزولی پیدا خواهد کرد و در سپتامبر ۲۰۳۰ قیمت این رمزارز ۰.۰۰۰۰۰۰۲۷ دلار خواهد بود. اما بهبود سریعا بازگشته و احتمالا قیمت این رمزارزد در آخرین ماه سال ۲۰۳۰ یعنی دسامبر در همان کانال ۰.۰۰۰۰۰۰۳۰ باز می‌گردد. در همین راستا میتوان گفت که آینده و پیش بینی قیمت بیبی دوج کوین (Baby dogecoin) بسیار امیدبخش است.

پس از بحث مفصل درباره آینده و پیش بینی قیمت بیبی دوج کوین (Baby dogecoin) برای تکمیل بحث بد نیست کمی درباره تجزیه و تحلیل فنی قیمت این رمزارز بیشتر صحبت کنیم تا چشم اندازمان از آینده بیبی دوج کوین کامل‌تر شود.

تجزیه و تحلیل فنی قیمت بیبی دوج کوین

رمزارز بیبی دوج کوین به شکل تصادفی یا با هدفی مشخص چند وقتی است که توسط ایلان ماسک سرمایه‌دار معروف مورد توجه قرار گرفته است. این امر و افزایش ۱۸۰ درصدی قیمت آن باعث شده است که این رمزارز اکنون به یکی از مهم‌تری پروژه‌های ارز دیجیتال تبدیل گردد. اکنون این توجهات باعث شده است که جامعه و صاحبان این رمزارز به مرز ۱۰۰ هزار برسد. شاید یک توییت دیگر از ایلان ماسک بتواند این رمزارز را در لیست ۳۰۰ کوین برتر بازار قرار دارد. بیبی دوج کوین احتمالا همان مسیری را طی خواهد کرد که شیبا اینو در صرافی متمرکز مانند باینسس طی کرده‌اند؛ بنابراین می‌توان انتظار داشت که قیمت این رمزارز با توجه به اقبال گسترده به آن حداقل در آینده نزدیک افزایش پیدا کند.

نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳۱
محسن کلهری
0
0
دوشنبه ۲۸ تير ۱۴۰۰
چرا پیش بینیتون انقدر مزخرفه...یعنی عنلا تا سال 2030 تکون نمیخره دیگه اینو بگو
اقای ادمین بهت قول میدم بزرگترین رشد تاریخ بین توکن هارو خواهد داشت تا 3سال دیگه ولی امسال 2الی 4صفر کم خواهدرد
نا
0
0
دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
تحلیل تونو کودک ۵ ساله انجام داده.
چقدر چرت و پرت نوشتین.
ناشناس
0
0
پنجشنبه ۰۴ شهريور ۱۴۰۰
زحمت‌کشیدی ادمین خان

حداقل ی جوری تحلیل میکردی که سرمایه مدیران این ارز ی سود بانکی طول ۱۰سال نصیبشون بشه
Ali
0
0
پنجشنبه ۱۱ شهريور ۱۴۰۰
با عرض سلام ادب واحترام خدمت دست اندر کاران سایت

وتشکر بابت پیش دماغ هایتان

معشوفم به اطلاع برسانم کوس فرمودید

با تشکر
فرشید
0
0
يکشنبه ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
چرا‌انقد‌دری‌وری‌میگی‌بابا‌.ایلان‌ماسک‌یه‌توییت بزنه‌کافیه.حداقل‌قیمتش به ۱تومن‌خالی‌میرسه.الان‌تو‌۲۰۳۰میشه‌یه‌چس‌مسقاق.مزخرف‌ترین‌پیش‌بینی‌بود.‌جالبیش‌اینجاس‌‌سالهارو‌هم‌نوشته
جانیار
0
0
دوشنبه ۱۵ شهريور ۱۴۰۰
شما دکترای اقتصاد از کجا گرفتی احتمالا تو خونه با ماشین حساب بازی میکردی از چیزی که هیچ سوادی درموردش نداری بهتر احزار نظر نکنی برای خودت بهتره چون کاملا مشخصه اصلاچشم اقتصادت کور است صحبتهای بند توهین قلم داد نکن واقعیتی که هست که خودت خبر نداری که سواد اقتصاد نداری وفقط فکر میکنی داری
این چه تحلیلی بود مقاله کامل این رمز ارز که لاتین هست رو حتماا مطالعه کنید من سهمی ندارم ولی 2 سال دیگه کمتر کسی قادر به سرمایه گذاری خواهد شد
0
0
يکشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۰
این چه تحلیلی بود مقاله کامل این رمز ارز که لاتین هست رو حتماا مطالعه کنید من سهمی ندارم ولی 2 سال دیگه کمتر کسی قادر به سرمایه گذاری خواهد شد
محمد
0
0
دوشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۰
همتون چرت و پرت میگید. همتون حدس و گمانای الکی
مهدی
0
0
چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۰
سلام دوستان تحلیل این بنده خدا براساس استاندرده وروال عادی ارز رو تحلیل کرده شما خودتون روناراحت نکنید...این تحلیل تازمانی اعتبار داره که این ارز راه اصولی خودش روبره زیاد الکی هم نیست ولی معمولا هرارزی اگه از طرف یه فرد قدرتمند ساپورت بشه چه مالی چه توییت بزنه قطعا از تحلیل کارشناسی خارج میشه که پیش بینی قطعی حمایت دست ما و اون تحلیل گرنیست ..یه ذره به شانس برمیگرده که ایا واقعا ایلان حمایت میکنه یانه که من امیدوارم حمایت قوی بکنه..شمانباید ب دوستمون خرده بگیرین به هرحال تحلیلشون بر اساس روند بازاره...بایدامیدوار بود حمایت قوی بشه...ممنون ازشما
کمال
0
0
شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰
سلام هیچکس نمیتونه دقیقا پیش بینی کنه که چی میشه . ولی بنظر من اینهایی که ایشون ظرف ده سال فرمودند ده برابرش ظرف یکسال اتفاق میفته چون یه مسعله رو نادیده گرفتن اون هم بصورت کلی استقبال عمومی و اضافه شدن طرفداران روزانه از ارزهای دیجیتال هست که سرمایه بزرگی رو وارد بازار این ارزها خواهد کرد.
علی
0
0
يکشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۰
عزیزم تو چهار ماه دو صفر کم کرده و مطمئن باشید تا سه سال دیگه چهار صفر کم میکنه یعنی سال 2023 به عبارت دیگه اگر کسی پانصد دلار سرمایه گذاری کند حداقل چهار صفر میاد جلو پانصد دلار یعنی پنج میلیون دلار
مسعود
0
0
پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۰
سلام به همگی ای ارزد رآینده نزدیک زندگي آنهایی که دارند را به عرش می‌برد مطمئن باشید
محمد
0
0
پنجشنبه ۰۹ دی ۱۴۰۰
مرسی از شعرتون نگو
ناشناس
0
0
دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰
فکر میکنم به اندازه ده تا میش بخری پول داری ،پس برو همون دنبال شغل قبلی خودت ،روزها‌ برو دنبال گوسفندها ،شبها هم راحت بخواب اینقدر به مغزت فشار نیار چون مشخصه تو کله پوک تو هم هیچی نیست بغیر از چوپانی
فرامرز میرشکار
0
0
سه‌شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰
اولا با توجه به توکن سوزی و سکه در گردش ، ارزش بازار فعلی این ارز حدود پانصد میلیون دلار است.
ثانیا روند رشد این سکه هیچ مبنای علمی نمی تواند داشته باشد و فقط بستگی به سرمایه گذار و نهنگ ها دارد که مطمئنا به زودی این ارز را خواهند قاپید
البته توقع رشد شیبا داشتن از این ارز به نظر درست نیست اما در حد دو تا سه صفر قابلیت دارد
Yazdan
0
0
پنجشنبه ۱۶ دی ۱۴۰۰
دوست عزیز وگرامی این تحلیل رو نمیشه جدی گرفت چونکه همین ارز شیبا خاطرتون باشه تو عرض یکسال چندین برابر رشد کرد وبه یه تومن رسید اتفاقن تنها بازاری که قابل پیش بینی نیست همین بازار رمزارزهاست هر لحظه امکان داره اتفاقات غیر قابل پیش بینی بیوفته
آریو
0
0
پنجشنبه ۱۶ دی ۱۴۰۰
واقعا که مزخرف نوشتی کوچولو . بهت قول میدم از تمام شت کوینا بیشتر رشد کنه و خیلی سریع به سال ۲۰۳۰ تو برسه .یعنی ۲۰۳۰ تو نهایت تا چندماه دیگه اتفاق افتاده یچیزیم بیشتر شده تازه .
فرشید
0
0
شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰
ایلان ماسک نوه شوهر خاله منه
دارم بهتون میگم فقط بی بی دوج کوین بخرین نتیجشو آخر فروردین ۱۴۰۱ میبینین که چی میشه
تمام.حالا هرکسی میخواد مسخره کنه بزار بکنه.
ازمن گفتن بود
در پناه ایزد منان
گوسفند
0
0
شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰
باسلام خدمت دوستان بیبی با پشتوانه دوج اومده ولی شیبا هیچ پشتوانه نداشته رشد انفجاری یه کمتر از دوسال ولی بیبی همین حالا از شیبا و دوج زده جلو بنظر من گول بازار نخورین فقط بخرین نفروشین تا لحظه انفجار که به زودی نزدیکه کمتر از یک سال رشد ۵۰۰۰۰% شایدم بیشتر داشته باشه
محمد
0
0
شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰
قیمت شیبا هم اینجوری پیش بینی کردن که در عرض یکسال ۴۵ میلیون درصد رفت روش قیمتش شد ۳ تومن.دوج کویین که ۸ ساله اومده قیمتش تا ۱۵ هزار تومن رفت.
خدایی چرت گفتی ادمین میدونم بدبینانه ترین حالت بود این دیدگاهت
میثم
0
0
پنجشنبه ۲۳ دی ۱۴۰۰
سلام خدمت همه دوستان

شایعاتی هست اگر در صرافی بایناس لیست بشه و یا حتی رابین فکر کنم میلیاردر بشم و دلم و خوش کردم به این ارز مبلغ بسیار ناچیزی هم خریدم.
محسن
0
0
شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰
دوستان یکی به من بگه با ۱ملیون تومن چندواحدمیتونم بخرم
متین
0
0
يکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰
سلام خدمت دوستان عزیز
هرکی بیبی داره نفروشه بعد از عید
قیمتش میره بالا تر
امیر
0
0
سه‌شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰
برای شیبا هم تحلیل‌های اینچنینی میکردن این آقایون.ولی شیبا تحلیل ده ساله اینا رو در چهارماه رفت.چقدر مسخره تحلیل میکنید.احتمالا کشور دست امثال شما افتاده اوناهم تخمی تخیلی تحلیل میکنن
موجی
0
0
چهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰
مغز نداری باید ۱۰ سال صبر کنیم.تا بشه نیم دلار .گمشو آدمای مثل ت و این مملکت رو بهم ریختن تا ۵ سال دیکه به یه دلار میرسه مطمعن باش دلار شما هم به ۳۰۰ هزار میرسه
محسن
0
0
چهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰
خیلی خولی با این تحلیلت
محسن پاکدل
0
0
چهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰
دوستان عزیزی که قصد خرید بی بی در صرافی ایرانی دارند، در گوگل سرچ کنید؛ روش آسان خرید بی بی دوج(BABY DOGE) در صرافی ایرانی. در دو جمله توضیح داده شده.
اگه مثل من از شیبا جاموندی، زود تصمیم بگیر از بی بی جانمونی. به امید خدا با یک تا دو میلیون تومن به آرزوهامون میرسیم. موفق باشید.
ناشناس
0
0
پنجشنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰
چرت و پرت ننویسید بالا. ده سال واسه رمزارزها خیلی زمان زیادیه. رمزارها تو یه سال رشدهای عجیب رو ثبت میکنن
سید محسن
0
0
شنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۰
دوستان لطفا اشتباه من را در شیبا تکرار نکنید؛ دویست هزار تومان داشتم به طمع 10درصد نوسان فروختم فرداش پامپ میلیونی کرد. وقتی دیدم عقب افتادم از دستپاچگی بیت تورنت را به قیمت 10 برابر خریدم شد حدود 20 هزارتومان. مال دیگران شده 200میلیون تمن. دیگه غلط کنم در بی بی طمع نوسانگیری داشته باشم. انشاالله بی بی برام جیران میکند. روش خریدش را در سایت توضیح دادم. عزیزان میتونن در گوگل سرچ کنن؛ روش خرید آسان بی بی دوج در صرافی ایرانی. موفق باشید.دوستدار دوست داشتن دوست؛ سید محسن
ناشناس
0
0
جمعه ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
نخهعللوک
مهران
0
0
جمعه ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
سلام وخسته نباشیددوستان عزیزمنم واسه بیست ودومیلیون خریدم الان پولم مونده ده میلیون الان چیکارکنم تاچندسال بایدنگهدارم تااین رشدکنه این پولم بلخره چقدرمیشه
اتیلا
0
0
شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۰
سلام سلام من یه تمن بیبی خریدم خیلی امید دارم یه چیزی بشه نمیشه که نشه امیدم فقط بی بی انشالا همه بیبی ها رکورد بزنن به امد اون روز خوشحالیمون رو جشن بگیریم
قدرت اله لدنی
0
0
سه‌شنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۰
وجدانن این ها که نوشتی یه مشت حرف بیهوده بود که داری بخورد ما میدی آینده بی بی دوج مشخص است به قول معروف سالی که نیکوست از بهارش پیداست ارادت دارم خدمت تمامی بی بی دوج های عزیز به یاری خدا ما به اوج خواهیم رسید
pvpro
0
0
دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰
بازار کریپتو فرداش مشخص نیست اینا برای سال 2030 پیشبینی نوشتن
ناشناس
0
0
يکشنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
این آدمی که اینو نوشته قطعا بعد پامپ بیبی یا هر ارز دیگر میاد میگه اگه پارسال انقد بیبی میخریدی الان آنقدر پول داشتی با عقل خودتون برید جلو یه نفر تو انستا میگفت اگه پارسال ۲ میلیون شیبا میخریدی الان پنجاه میلیارد پول داشتی بعد میگه اگه میخوای از پول جا نمونی بیا تحلیل بازار کریپتو رو از من بخر تا بهت بگم چه ارزی بخر بعد قیمت پک آموزشی ۱۵ میلیون میگه اینا همو نایی هستن که چند سال پیش به بیت کوئین میگفتن کلاه بردارییگفتن بیا تو بورس سرمایه گذاری کم آقا هر ارزی میخری با عقل خودتون بخر برو اخبار خارجی اون ارز رو ببین ترجمه کن بخر ولی با پول کن سبد بچین واسه خودت تو این شت کوئین ها یه دونش اگه مثل شیبا پایپ کنه زندگیتو عوض میشه به خا طر ۱۰ یا ۲۰ در صد الکی نفروشید همه چی با صبر و حوصله درست میشه ایتا فقط چرت می‌نويسن اشتبا شیبا رو نکنید بنده هم یکی از دوستانم شیبا داشت به حرف رفیقش فروخت داد بهش ترید کنه پول رو تو ترید به باد داد الان اگه اون شیبا داشت نزدیک به ۹۰ میلیارد پول داشت وقتی شنید شیبا اینجوری سود داده بد بخت نزدیک بود سکته کنه با حرف اینا اشتبا خیلی از دوستان رو تکرار نکنید اگه سچ کنی تو اینترنت اینا میگن بیت کوئین تا سال ۲۰۳۰ میشه ۵۰ هزار دلار به امید پولدار شدن ارتش بیبی دوج
shsh
0
0
يکشنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
این آدمی که اینو نوشته قطعا بعد پامپ بیبی یا هر ارز دیگر میاد میگه اگه پارسال انقد بیبی میخریدی الان آنقدر پول داشتی با عقل خودتون برید جلو یه نفر تو انستا میگفت اگه پارسال ۲ میلیون شیبا میخریدی الان پنجاه میلیارد پول داشتی بعد میگه اگه میخوای از پول جا نمونی بیا تحلیل بازار کریپتو رو از من بخر تا بهت بگم چه ارزی بخر بعد قیمت پک آموزشی ۱۵ میلیون میگه اینا همو نایی هستن که چند سال پیش به بیت کوئین میگفتن کلاه بردارییگفتن بیا تو بورس سرمایه گذاری کم آقا هر ارزی میخری با عقل خودتون بخر برو اخبار خارجی اون ارز رو ببین ترجمه کن بخر ولی با پول کن سبد بچین واسه خودت تو این شت کوئین ها یه دونش اگه مثل شیبا پایپ کنه زندگیتو عوض میشه به خا طر ۱۰ یا ۲۰ در صد الکی نفروشید همه چی با صبر و حوصله درست میشه ایتا فقط چرت می‌نويسن اشتبا شیبا رو نکنید بنده هم یکی از دوستانم شیبا داشت به حرف رفیقش فروخت داد بهش ترید کنه پول رو تو ترید به باد داد الان اگه اون شیبا داشت نزدیک به ۹۰ میلیارد پول داشت وقتی شنید شیبا اینجوری سود داده بد بخت نزدیک بود سکته کنه با حرف اینا اشتبا خیلی از دوستان رو تکرار نکنید اگه سچ کنی تو اینترنت اینا میگن بیت کوئین تا سال ۲۰۳۰ میشه ۵۰ هزار دلار به امید پولدار شدن ارتش بیبی دوج
ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

قیمت انواع دستگاه ماینر امروز + جدول

قیمت سکه و طلا امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

صفحه اول روزنامه‌های سیاسی امروز

خاورمیانه و این بار نبرد کریدور‌ها/ چگونه ایران در ۷ محور و کریدور دور خورد؟/ حتی مسیر افغانستان به ترکیه نیز ایران را دور زده است

قیمت لیر ترکیه امروز در بازار + جزئیات

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

وضعیت هواشناسی امروز

قیمت دینار عراق امروز در بازار + جزئیات

پشت‌پرده توافق اخیر ارمنستان و آذربایجان

قیمت سکه و طلا امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت دلار و یورو امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت انواع لپ تاپ ایسوس امروز + جدول

قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

عکس/ تغییر چهره خبرنگار صداوسیما

قیمت All-in-One اپل، MSI و لنوو امروز + جدول

قیمت انواع لپ تاپ ام اس آی MSI امروز + جدول

قیمت خودرو‌های سایپا امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت دلار و یورو امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های سایپا امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

بیماری سندرم درس (DRESS) چیست؟

خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار

نجات باغ گیاه‌شناسی؛ مال‌باختگان ارتش دوباره سر خط / جنجال ساختمان‌سازی ارتش در حوالی چیتگر

برای تسکین دردهای عضلانی ناشی از ورزش این روش‌ها را امتحان کنید

عکس/ تصویر صمیمانه فرهاد مجیدی و پسرش در امارات

یک سفر تفریحی به ازمیر چقدر آب می‌خورد؟ + جدول

عکس/ استایل جذاب بازیگر نقش افسر مین جانگو در ۵۲ سالگی

ماجرای پرت شدن سعید آقاخانی از کوه

تیم فوتسال افغانستان در یک قدمی صعود به جام جهانی ۲۰۲۴

کلید اولیه نوبت اول کنکور شنبه اعلام می‌شود

خط و نشان محیط زیست و میراث فرهنگی در زمین میانکاله

فیلم/ لحظه‌ هولناک نجات یک کودک از سیلاب در بم

فیلم/ تنها تصاویر به جا مانده از پدر رهبر انقلاب

فیلم/ گلایه‌ دانش آموزانی که به دلیل سیل به کنکور نرسیدند

فیلم/ بغض وزیر اسبق بهداشت برای مهاجرت بهترین شاگردانش از ایران

حضور غافل‌گیر کننده در خانه سیدحسین خمینی

مجازات شدید داوطلبان متخلف در کنکور

مالک متمول استقلال کدام سوپراستار را می‌خرد؟

عکس / صفحه اینستاگرام همسر سابق مهدی قایدی چه شد؟

فیلم/ مونتاژ فونیکس‌های مدیران خودرو در آب

تفاوت جالب میان داوطلبان زن و مرد در کنکور

فیلم/ پارکینگ خودرو‌های، خودروساز کرمانی را آب برد

پیش‌بینی جدید درباره قیمت طلا و سکه در بازار

احتمال بازگشت دلار به دامنه ۵۰ هزار تومانی

جشن تولدی خاص برای بهار نوروزپور همسر امیرعلی نبویان + عکس

تسلیت سید محمد خاتمی به سید حسین خمینی + متن

قیمت مرغ زنده چقدر شد؟

اولین برد سال تراکتور با کنترل از راه دور یحیی؟

مقایسه مجید واشقانی با بازیگر سریال بلک لیست

فیلم/ خاطره جالب فریدون زندی از دلار هزار تومانی!

عکس/ تازه‌ترین تصاویر از حضور محمدرضا گلزار در آمریکا

عکس/ شروط جنجالی یک عروس برای داماد

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در جام حذفی

عکس/ لباس جنگی روحانیون در تجمع اعتراضی قم علیه بی‌حجابی!

محروم‌ترین و برخوردارترین استان‌های کشور کدامند؟

دلیل بازداشت چند داوطلب کنکور سراسری

نگاه قیمت دلار تهران به بازار ارز هرات

خودکشی یک پزشک خانم در تهران

مصوبه‌ای که خریداران را از بازار طلا فراری می‌دهد!

بیشترین و کمترین بازدهی در بازار سهام هفته اول اردیبهشت ۱۴۰۳

فیلم/ اشک‌های رادان با شعار تشکر تشکر تجمع کنندگان قمی‌

«مست عشق» رکورد فروش روز اول اکران را شکست

بازیگر جنجالی و بازداشتی تلویزیون از ایران رفت

سخنان سردار رادان درباره اجرای طرح حجاب «نور»

پرچمداران سامسونگ در آستانه ۱۰۰میلیونی شدن + جدول

بازی پرسپولیس در جام حذفی با یک کاپیتان جدید

پیش‌بینی مهم بورس تا پایان تیر ماه ۱۴۰۳

عکس/ تمرین پدر دختری کاپیتان استقلال در باشگاه بدنسازی

رکوردداران ورود و خروج پول حقیقی از بورس

طراحی جدید این خودروی محبوب، کاربران را شوکه کرد!

هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی

ترمز ریزش قیمت خودرو کشیده شد