اقتصاد۲۴- طبق توافق میان طرفین، صرافی ارز دیجیتال بیتگت به عنوان شریک رسمی یوونتوس و اولین شریک تبلیغاتی بر روی آستین پیراهنهای این تیم عمل خواهد کرد. جیمز لی، مدیر استراتژی جهانی بیتگت میگوید مشارکت با یوونتوس به این صرافی کمک میکند تا شهرت بینالمللی خود را ارتقا ببخشد.
جورجیو ریچی، مدیر درآمدهای باشگاه یوونتوس هم میگوید که این باشگاه از این همکاری خوشحال است و به بیتگت کمک خواهد کرد تا آگاهی درباره این صرافی در میان طرفداران این تیم در سراسر جهان افزایش یابد.