اقتصاد ۲۴ -علاء جعفری با اشاره به اینکه پیش بینی خدمات رسانی به زوار در اربعین امسال را طبق دستورالعملهای ستاد اربعین نکرده بودند، گفت: با توجه به اینکه امسال قرار نبود زوار آقا امام حسین (ع) از طریق مرزهای زمینی وارد عراق شوند، هیچ گونه برنامه ریزی قبلی برای خدمات دهی نداشتیم.
جعفری تصریح کرد: با این وجود تنها روز اول ناهماهنگیهایی در مرز بوجود آمد و پس از آن با همت و پشتکار همه ارگانها و سازمان منطقه آزاد اروند، تردد زوار به راحتی انجام شد.
وی خدمات آتشنشانها و نیروهای خدماتی سایت صنعتی شلمچه را مورد تقدیر قرار داد و افزود: همکاران ما در سایت صنعتی و شلمچه انصافاً در ایام اربعین از هیچ کمکی دریغ نکردند؛ در هر زمینهای که میتوانستند؛ حتی اگر در حیطه کاریشان نبود، حضور یافتند و به زوار خدمت رسانی کردند.
بیشتر بخوانید: حدود ۱۵۰ هزار زائر توانستند از طریق مرز شلمچه در مراسم اربعین شرکت کنند
کارشناس مسئول اداره زیرساخت معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد اروند، خاطرنشان کرد: از جمله خدماتی که در این ایام ارگانها و افراد با جان و دل توانستند ارائه دهند میتوان به خدمات ایمنی و آتش نشانی، آب رسانی به زوار، تنظیفات و جمع آوری زباله، راه اندازی ٣۶ چشمه سرویس بهداشتی و حمام، آب پاشی معابر جهت تسهیل در عبور و مرور زائران و…اشاره کرد.