تاریخ انتشار: ۱۴:۰۱ - ۱۷ مهر ۱۴۰۰
پیمان پاک:

در خدمات پس از فروش کالای ایرانی ضعف داریم

رئیس سازمان توسعه و تجارت گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد که خدمات پس از فروش کالای ایرانی ضعیف است و باید روی آن کار کنیم.

توسعه تجارت

اقتصاد ۲۴ - علیرضا پیمان پاک رئیس سازمان توسعه تجارت با اشاره به اولویت بلندی‌های انجام شده برای کشور‌های هدف، گفت: امیدوار هستیم بتوانیم برنامه ریزی و رسیدگی به مسائل لجستیک، تعرفه و مواردی از این قبلی زیرساخت لازم برای توسعه تجارت در این حوره را فراهم کنیم. جمع بندی ما این است که در صادرات به دلایلی از جمله ضعف در خدمات پس از فروش موفقیت لازم را نداشتیم.

او با اشاره به کیفیت و قیمت قابل رقابت محصولات ایرانی، گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد که خدمات پس از فروش کالای ایرانی ضعیف است و باید روی آن کار کنیم. رایزنان بازرگانی ما فعالیت خودشان را آغاز کرده اند.


بیشتربخوانید:توسعه صادرات غیر نفتی، اولویت مهم بودجه ۱۴۰۱ شد


راهکار‌هایی مثل تهاتر را در پیش گرفتیم و همچنین کشور‌های حوزه cis را به طور ویژه مورد هدف قرار دادیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران
ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار