تاریخ انتشار: ۱۲:۵۷ - ۲۲ دی ۱۴۰۰

بهترین فایل‌های خرید و اجاره در شمال شهر تهران را در کیلید بیابید

این روزها که خرید آپارتمان و حتی اجاره آن به یکی از مشکلات و دغدغه‌های اساسی خانوارها تبدیل شده است بحث‌هایی در خصوص طرح نهضت ملی مسکن صورت گرفت تا متقاضیان و به‌ویژه دهک‌های کم‌درآمد جامعه دررابطه‌با تأمین اساسی‌ترین نیاز خود و خانواده کمتر دچار آسیب شوند.

اقتصاد ۲۴- این روزها که خرید آپارتمان و حتی اجاره آن به یکی از مشکلات و دغدغه‌های اساسی خانوارها تبدیل شده است بحث‌هایی در خصوص طرح نهضت ملی مسکن صورت گرفت تا متقاضیان و به‌ویژه دهک‌های کم‌درآمد جامعه دررابطه‌با تأمین اساسی‌ترین نیاز خود و خانواده کمتر دچار آسیب شوند.

اما این مسئله در حالی بود که پس از چندی خبرهایی مبنی بر بازپرداخت‌های سرسام‌آور طرح نهضت ملی مسکن منعکس شده که در طی آن متقاضیان را ملزم به پرداخت اقساط 4 تا 7 میلیون‌تومانی می‌کردند که البته این زمزمه‌ها باعث شد که بسیاری از افراد که در طرح نهضت ملی مسکن شرکت کردند با شنیدن این اخبار اقدام به انصراف کنند.

باتوجه‌به این امر چندی پیش معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در واکنش به این خبر اعلام کرد که ضمن تکذیب اقساط 7 میلیون‌تومانی طرح حمایتی نهضت ملی مسکن اعلام کرد که رقم اعلام شده بر مبنای سود 18 درصد بوده که شیوه پرداخت نظام بانکی است و دولت در راستای حمایت از دهک‌های ویژه از دهک‌های یک تا پنج نیمی از تسهیلات را پرداخت خواهد کرد.

 بنا به اظهارنظر معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی براین‌اساس رقم اقساط نهایی طرح حمایتی نهضت ملی مسکن به کمتر از نصف این رقم خواهد رسید و روند خانه‌دارشدن خانوارهای کم‌درآمد تسهیل خواهد یافت.

براین‌اساس در طرح ملی مسکن، دولت با اتکا به منابع صندوق ملی مسکن بخشی از سود تسهیلات خانوارها را پرداخت می‌کند و به‌هیچ‌عنوان قرار نیست همه خانوارها بر مبنای 18 درصد اقدام به پرداخت تسهیلات کنند.

حال باتوجه‌به این موارد به نظر می‌رسد که دولت سیزدهم در نظر دارد تا با برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت زمینه‌های خرید آپارتمان و همچنین تسهیل در پرداخت اجاره‌بها برای دهک‌های کم‌درآمد را فراهم کرده و کمکی به شهروندان جهت تأمین سرپناه مناسب برای خانوارها کند.

با چنین وضعیتی افرادی که متقاضی اجاره و خرید آپارتمان در تهران هستند برای انتخابی هوشمندانه می‌توانند از محل کار یا سکونت خود با استفاده از تلفن همراه یا رایانه خود تنها با چند کلیک ساده به سامانه هوشمند و تخصصی کیلید مراجعه کنند و پس از انتخاب نام محله موردنظر به مشاهده بهترین آگهی‌های ثبت شده در این سامانه جهت خرید و اجاره بپردازند.

با استفاده از سامانه هوشمند و تخصصی کیلید متقاضیان اجاره و خرید آپارتمان بدون مراجعه حضوری به آژانس‌های املاک می‌توانند به بازدید غیرحضوری واحدهای مسکونی بیشتری پرداخته و با مشاهده اطلاعات دقیقی همچون موقعیت مکانی، متراژ، تعداد اتاق‌های خواب، طبقه، سیستم گرمایشی و سرمایشی، پارکینگ و انباری و آسانسور و حتی نوع کف‌پوش و کابینت‌ها را دریافت کرده و انتخابی مطابق با خواسته خود و خانواده را داشته باشند.

 در این حالت متقاضیان اجاره و خرید آپارتمان در صورت رویت گزینه‌ای متناسب با خواسته خود به‌راحتی قادر به تماس با شماره درج شده در بخش انتهایی آگهی خواهند بود و پس از بازدید نهایی در صورت انتخاب ملک مناسب امکان عقد قرارداد خرید و اجاره را خواهند داشت.

اما علاوه‌برآن در سامانه هوشمند و تخصصی کیلید این امکان فراهم شده است که متقاضیان اجاره و خرید آپارتمان با مراجعه به بخش کیلید مگ اطلاعات مناسبی را در خصوص محله‌های مختلف و امکانات موجود کسب کرده و با دانشی بیشتر اقدام به جستجوی ملک موردنیاز خود کنند حال اگر شما هم از متقاضیان اجاره و خرید آپارتمان هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم که در بررسی دو محله پر طرف‌دار تهران با ما همراه شوید.

 

بهترین فایل‌های خرید و اجاره در شمال شهر تهران را در کیلید بیابید

یکی از محله‌هایی که امروز به گشت‌وگذار در آن می‌پردازیم محله بلوار دریا در محدوده سعادت‌آباد است که یکی از گران‌قیمت‌ترین مناطق در محله سعادت‌آباد به شمار می‌رود این محله نیز که در منطقه 2 شهرداری تهران واقع شده است در شمال غرب تهران واقع شده و از بلوار مدیریت آغاز شده و به خیابان فرحزادی منتهی می‌شود.

باتوجه‌به گران‌قیمت بودن این محله اگر شما هم علاقه‌مند به اجاره و خرید آپارتمان در دریا هستید برای سکونت در این محله لازم است که از بودجه بالایی برخوردار باشید زیرا قیمت تخمینی یک مترمربع واحد مسکونی در این محله بر حسب آگهی‌های ثبت شده در سامانه هوشمند کیلید 65 میلیون و 36 هزار تومان است که متقاضیان خرید آپارتمان در دریا به طور تخمینی برای سکونت در یک واحد مسکونی متوسط باید هزینه‌ای بالغ بر 7 میلیارد و 85 میلیون تومان را در نظر بگیرند که این اعداد بسیار قابل‌توجه است.

اگر سری به محله بلور دریا بزنید به طور حتم از تقاطع‌های بلوار فرهنگ، علامه طباطبایی جنوبی، خیابان 35 متری سعادت‌آباد، صراف‌ها، بلوار شهرداری، بلوار شهید پاک‌نژاد و در نهایت از خیابان محمدمهدی فرحزادی عبور خواهید کرد که هرکدام از این خیابان‌ها از مناطق پرطرف‌دار سعادت‌آباد محسوب می‌شوند که شمار بسیاری از جوانان علاقه‌مند اجاره و خرید آپارتمان در دریا در نزدیکی این خیابان هستند.

آنچه که بیش از هر چیز برای متقاضیان اجاره و خرید آپارتمان در دریا حائز اهمیت است امکانات موجود در محدوده سعادت‌آباد است که ساکنان در محله‌های مختلف سعادت‌آباد از جمله بلوار دریا می‌توانند از آنها بهره‌مند شوند پس اگر قصد سکونت در محله بلوار دریا را دارید هیچ دغدغه‌ای را در خصوص امکانات لازم برای زندگی در این محله نخواهید داشت.

 

بهترین فایل‌های خرید و اجاره در شمال شهر تهران را در کیلید بیابید

اما یکی دیگر از محله‌های جذابی که در این روزها از علاقه‌مندان بسیاری برخوردار بوده اما با توجه با قیمت بالای مسکن امکان سکونت برای هر فردی را ندارد محله محبوب نیاوران در شمال شهر تهران، محدوده شمیرانات و منطقه 1 شهرداری است.

این محله که به برخورداری از آب‌وهوای مطلوب و فرح‌بخش شهرت دارد نیز در جرگه گران‌قیمت‌ترین محله‌های تهران قرار گرفته که متقاضیان علاقه‌مند به سکونت در این محله که قادر به خرید آپارتمان نیستند تلاش می‌کنند تا با اجاره آپارتمان در نیاوران در زمره ساکنان این محله قرار گیرند.

 آنچه که بیش از هر چیز در خصوص محله نیاوران قابل‌ذکر است حتی قیمت بالای اجاره مسکن در این منطقه است به شکلی که بر پایه آگهی‌های ثبت شده در سامانه هوشمند و تخصصی کیلید قیمت رهن کامل یک مترمربع واحد مسکونی در این محله 8 میلیون و 4 هزار تومان است که علاقه‌مندان به اجاره آپارتمان در نیاوران به طور تخمینی برای رهن کامل یک واحد مسکونی متوسط در این محله باید بودجه‌ای معادل 1 میلیارد و 96 میلیون تومان را در نظر بگیرند که این رقم نیز بسیار قابل‌توجه است.

حال باتوجه‌به قیمت بالای خرید و اجاره آپارتمان در نیاوران باید به این مسئله اشاره کرد که امکانات موجود در این محله نیز درخور ساکنان آن است به شکلی که بیشتر افرادی که در این محله سکونت می‌کنند در زمره قشر مرفه جامعه قرار دارند که برای زندگی روزانه خود و خانواده هزینه‌های بالایی را نیز می‌پردازند.

در این محله اصیل که سرشار از اماکن تاریخی و دیدنی است بهترین امکانات وجود دارد که ساکنان و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در نیاوران را از تردد به محله‌های هموار برای تهیه مایحتاج زندگی، خدمات پزشکی و درمانی و آموزشی مبرا کرده است و بستری را ایجاد کرده که ساکنان این محله یک زندگی آرام و مملو از آرامش را داشته باشند.

ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

قیمت سکه و طلا امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

صفحه اول روزنامه‌های سیاسی امروز

قیمت لیر ترکیه امروز در بازار + جزئیات

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

وضعیت هواشناسی امروز

قیمت دینار عراق امروز در بازار + جزئیات

قیمت خودرو‌های بنز در بازار ایران امروز + جدول

قیمت انواع گوشی موبایل سامسونگ، شیائومی و نوکیا + جدول

عکس/سمیرا حسن پور هر روز جوان‌تر

رونمایی از شغل دوم ابوالفضل پورعرب

قیمت دلار و یورو امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

استایل جذاب مریم مومن در استوری جدیدش + عکس

قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت سکه پارسیان امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

بهترین تفرجگاه‌های فیروزکوه در فصل بهار

قیمت انواع لپ تاپ ایسر امروز + جدول

استایل ساحلی شبنم مقدمی داور صداتو!

بالاخره مدرک رائفی‌پور منتشر شد

جواب رد پارسا پیروزفر به خواستگاری هانده!

قیمت خودرو‌های سایپا امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار

کاری که ورزش کردن با سرطان می‌کند

این نشانه ها می گوید فرزند شما استعدادی استثنایی دارد

ارزش معاملات بورس به اندازه ارزش یک ساختمان در تهران شد!/ بازار سرمایه نیازمند تغییر توامان تاکتیکی و تکنیکی

مواریس: تساوی پرسپولیس و سپاهان به سود استقلال شد

شکایت پرسپولیس از سپاهان به دلیل اهانت به زنان

فیلم/ دلخوری و ناراحتی رامین رضاییان از هواداران پرسپولیس

اوسمار: می‌دانستیم که بازی سختی با سپاهان داریم

اینفوگرافی/ کدام کشور‌ها کلاهک اتمی دارند؟

دلیل برکناری خطیر مشخص شد

مطهره گونه‌ای بازداشت شد

کنایه درویش به بازی سپاهانی‌ها

خطیر از مدیرعاملی استقلال برکنار شد

فیلم/ لحظه کتک‌کاری امید عالیشاه با دابو در دقیقه ۸۲

فیلم/ جابه‌جایی زنان پرسپولیسی پس از شعار سپاهانی‌ها

پرسپولیس هدیه استقلال را پس فرستاد

فیلم/ پرواز رئیس قوه قضاییه با یک هواپیمای عمومی

بالاخره مدرک رائفی‌پور منتشر شد

اتهام همجنس‌بازی تسنیم علیه مهدی نصیری

فیلم/ اظهارات جالب رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران روی آنتن زنده

بستنی ایرانی در کدام کشورها پرطرفدار است؟

هاشمی‌نسب: از نتیجه بازی راضی نیستم

فیلم/ گریه ناگهانی مجری صدا‌وسیما روی آنتن زنده

مطهری: بازی سنگینی بود

کارشناسی داوری بازی استقلال و تراکتور

مظفری‌زاده: دندان خلیل‌زاده لق شد

خلیل‌زاده: محمدی باید اخراج می‌شد

توهین سخفیف به سبک مجری صداوسیما

نکونام: باد روی عملکرد ما تاثیر داشت

فیلم/ هشدار جدی فرمانده کل سپاه به اسراییل

فیلم/ عظیمی: تمام کسانی که پشت سر صدیقی نماز خواندند نمازشان باطل است

فیلم/ ظاهر جالب یک هوادار خانم پرسپولیس در آستانه دیدار سرخ‌چوشان دربرابر سپاهان

توجه به حوزه‌های نوآورانه در صنعت بانکداری در صدر برنامه‌های بانک سینا قرار دارد

آیا فرضیه سقوط نیکا از ارتفاع صحت دارد؟

آبی‌ها در تبریز متوقف شدند

فیلم/ حال و هوای ورزشگاه آزادی پیش از بازی پرسپولیس و سپاهان

فیلم/ ویدیویی پربازید از حسن روحانی بعد از نقض حکم اعدام بابک زنجانی

ورود این خودرو به کشور مجاز شد

ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان

تخفیف نفت ایران چقدر است؟

عضو شورای شهر شهردار را ربود

عکسی از کودکی علی مطهری در کنار پدر

عکس/ تغییر چهره جالب علیرضا جعفری بعد از ۲۰ سال

شعار هواداران تراکتور علیه هاشمی‌نسب

افشاگری جعفرزاده از طراح ایده ساخت ۴ میلیون مسکن

اینفوگرافی/ مقایسه ابرقدرت‌های اقتصادی در عرصه صادرات در ۱۵۰ سال اخیر

سیرچ کرمان لرزید

هشدار نارنجی هواشناسی به این استان‌ها

فیلم/ تصویر شاعر نامدار ایرانی بر دستان هواداران تراکتورسازی در بازی با استقلال

پیش‌‌بینی قیمت دلار فردا پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فیلم/ تصاویری از سوءاستفاده از دختربچه برای تبلیغ آرایشگاه زنانه