اقتصاد۲۴- آیین رونمائی از این اپلیکیشن با حضور مدیرعامل و جمعی از معاونین و مدیران در محل ستاد مرکزی شرکت صورت گرفت.
از این پس بیمه گذاران و مشتریان این شرکت میتوانند با استفاده از این امکان، میتوانند علاوه بر خرید آنلاین بیمه نامه، سوابق پرونده بیمهای و انواع مراکز ارائه خدمات کلیه رشتههای بیمهای این شرکت را مشاهده نمایند.
این اپلیکیشن علاوه بر ارائه خدمات به مشتریان، با امکان بازاریابی و صدور بیمه نامه را با هدف توانمندسازی شبکه فروش برای نمایندگان و بازاریابان دیجیتال فراهم مینماید.
بیشتر بخوانید: کسب جایزه چهار ستاره تعالی سازمانی توسط بیمه دی
از نقاط قوت این اپلیکیشن میتوان به قابلیت اتصال آن به سامانههای مختلف بیمه گری، اپلیکیشنها و نرم افزارهای مختلف شرکت بیمه دی اشاره نمود که تجربه دریافت خدمات یکپارچه دیجیتال را برای مشتریان رقم میزند.
گفتنی است این اپلیکیشن در ادامه نیز با توجه به نیاز مشتریان، به روز رسانی خواهد شد و برنامههای توسعهای و امکانات متنوع تری را برای کسب تجربه مطلوب مشتریان و شبکه فروش ایجاد خواهد کرد.