تاریخ انتشار: ۲۰:۰۷ - ۰۴ مرداد ۱۴۰۱

تندیس مشتری مداری در اجلاس مدیریت توسعه کسب‌وکار به بیمه سرمد رسید

شرکت بیمه سرمد، برنده تندیس و لوح تقدیر اجلاس جامع مدیریت برتر توسعه کسب و کار شد.

تندیس مشتری مداری در بیمه سرمد

اقتصاد۲۴- به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، اجلاس جامع مدیریت برتر توسعه کسب‌وکار با رویکرد مشتری‌مداری، با حضور شرکت‌های بزرگ دولتی و بخش خصوصی در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد.

در این اجلاس، بیمه سرمد موفق به کسب تندیس و لوح تقدیر در حوزه مشتری‌مداری شد.

شرکت بیمه سرمد، به دلیل رویکرد مثبت در حوزه مشتری‌مداری و ارائه خدمات مطلوب به بیمه‌گذاران و کسب رضایت مشتریان، توانست برنده این جایزه شود.

 

ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار