تاریخ انتشار: ۱۳:۵۸ - ۲۷ مرداد ۱۴۰۱

اهدای تندیس مشتری مداری به مدیرعامل شرکت بیمه تجارت نو

شرکت بیمه تجارت نو در راستای ارائه خدمات ارزنده و تکریم مشتریان در نهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد مشتری مداری (صدای مشتری) تندیس دریافت کرد.

اهدای تندیس مشتری مداری به مدیرعامل شرکت بیمه تجارت نو

اقتصاد۲۴-  به گزارش روابط عمومی بیمه تجارت نو ؛ نهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری (صدای مشتری) 23مردادماه سال جاری در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما در کنار شرکت های بزرگی چون پتروشیمی مارون، نفت لاوان و ... برگزار گردید.

امیرسلطانی مقیم مدیرامور مشتریان به نمایندگی از مدیرعامل بیمه تجارت‌نو تندیس زرین مشتری مداری را دریافت کرد.

شرکت بیمه تجارت نو مفتخر است که مشتری مداری و ارائه خدمات به موقع را سرلوحه کار خود قرار داده و از زمان تاسیس بیمه تجارت نو به آن پایبند بوده است .

ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار