تاریخ انتشار: ۱۴:۰۲ - ۰۵ دی ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱۴۳ نظر

ادعای عجیب رئیس کل بانک مرکزی پس از دلار ۴۱ هزار تومانی

رئیس کل بانک مرکزی در حالی روز گذشته در جلسه ارزی مجلس اعلام کرد قیمت دلار غیررسمی را قبول ندارد، که بر افزایش سود بانکی تاکید کرد.

رئیس کل بانک مرکزی

اقتصاد۲۴- صالح آبادی با حضور در صحن علنی مجلس، نسبت به سیاست‌های ارزی دولت توضیحاتی را ارائه کرد و گفت: نرخ ارز متأثر بازار غیررسمی است که نسبت به بازار رسمی بسیار کوچک‌تر است. برای آنکه بازار ارز کشور را مدیریت کنیم، برنامه‌های متعدد و مختلفی در دولت در دست پیگیری است.

وی همچنین با اشاره به افزایش نرخ بهره در روسیه به منظور ثبات بازار ارز پس از جنگ اوکراین اظهار کرد: موضوع نرخ سود بانکی در مدیریت بازار ارز اثر ویژه و اهمیت زیاد دارد و مدت زیادی است که آن را دنبال می‌کنیم.

یک بام و دو هوای آقای رئیس کل!

صالح آبادی در حالی نرخ ارز را متاثر از معاملات بازار غیررسمی دانسته که هفته گذشته اعلام کرده بود که بانک مرکزی نرخ ارز در بازار غیررسمی را به رسمیت نمی‌شناسد و روی آن نظارتی ندارد.

همچنین اظهارات صالح آبادی درباره نرخ سود بانکی در حالی است که بانک مرکزی در ماه‌های گذشته موضعی کاملا متفاوت را در پیش گرفته بود. وقتی بانک‌ها در تابستان امسال، نرخ بهره سپرده‌های مدت‌دار خود بالا بردند، بانک مرکزی به مخالفت شدید با این موضوع پرداخت و حتی مدیران بانکی را به معرفی به هیات انتظامی بانک‌ها تهدید کرد.

از سوی دیگر نیز بانک مرکزی نه تنها از نرخ سود سپرده برای سیاست‌گذاری استفاده‌ای نکرده، بلکه در این مدت نرخ بهره بین بانکی که از معدود ابزار‌های کنترلی به شمار می‌رود را هم سرکوب کرده است.


بیشتر بخوانید: دولت دوست دارد ارز خود را گران‌تر بفروشد/ جمشید بسم الله بهانه بود


به علاوه، مشخص نیست که منظور صالح آبادی از «دنبال کردن» موضوع نرخ سود بانکی چیست. بانک مرکزی به عنوان نهاد اصلی سیاست‌گذاری پولی در کشور، برای افزایش نرخ سود بانکی نیاز به هیچ‌گونه مجوزی از نهاد‌های بالا دستی ندارد.

با این تفاسیر، اگر صالح آبادی واقعا به دنبال افزایش سود بانکی بوده و نتوانسته حرف خود را به کرسی بنشاند، یا شیخوخیت کافی را به عنوان رئیس بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار نداشته و یا خود را عضوی از کابینه دولت سیزدهم می‌بیند.

ریاست بانک مرکزی، توانایی اجرایی ندارد

اظهارات صالح آبادی در بهارستان برای نمایندگان مجلس نیز قانع‌کننده نبود و تعدادی از آن‌ها به انتقاد از عملکرد وی در بانک مرکزی پرداختند.

محسن زنگنه، نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، در این جلسه گفت: متاسفانه رئیس بانک مرکزی اعتقادی به حفظ ارزش پول ملی ندارد و معتقد است نرخ ارز تابع نرخ تورم است و تورم که افزایش پیدا کند به تبع نرخ ارز هم باید افزایش پیدا کند و به جای حفظ ارزش پول ملی، حفظ ارزش واقعی پول ملی را مطرح می‌کند.

نماینده مردم تربت حیدریه از به هم ریختگی تیم اقتصادی دولت سیزدهم نیز انتقاد کرد و در این باره گفت: رئیس بانک مرکزی از تیم اقتصادی دولت نرخ ارز را تابع نرخ تورم می‌داند، بعد از آن وزیر صمت در مصاحبه‌ای قیمت خودرو را تابع نرخ دلار می‌داند.

زنگنه همچنین ربط دادن افزایش نرخ ارز به اعتراضات، مردم و مسائل خارج از کشور را فرار رو به جلو دانست و در ادامه به موضوع استقلال بانک مرکزی پرداخت و اذعان کرد: استقلال بانک مرکزی زمانی مفید است که در رأس بانک مرکزی یک تئوریسین موفق و کارآمد و کاربلد حضور داشته باشد؛ اما ریاست بانک مرکزی نشان داده که نه تئوری و راهبرد درستی دارد و نه توانایی اجرایی دارد.

حفظ ارزش پول ملی وظیفه دولت است

سیدغنی نظری، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس نیز از نمایندگانی بود که در این جلسه نسبت به عملکرد صالح آبادی و رئیس جمهور در حوزه نرخ ارز انتقاد کرد.

وی با کنایه به ابراهیم رئیسی گفت: می‌گفتند خدا را شکر که ما رئیس جمهور نشدیم که دلار بشود ۵ هزار تومان؛ آقای صالح آبادی و آقای رئیس جمهوری، الان دلار شده ۴۰ هزار تومان و روز به روز پول مردم دود می‌شود و به هوا می‌رود.

نظری نیز به آشفتگی تیم اقتصادی دولت سیزدهم اشاره کرد و اظهار کرد: متأسفانه هنوز برای مجلس مشخص نیست که فرمانده اقتصادی دولت کیست؟ متاسفانه سازمان‌هایی نظیر برنامه و بودجه، معاون اول و معاون اقتصادی و افراد متعددی تصمیم‌گیری می‌کنند.

در پایان، نماینده مردم اردبیل در بهارستان با تاکید بر بی‌کفایتی برخی از مسئولان اقتصادی، حفظ ارزش پول ملی و نگهداری سرمایه مردم را وظیفه دولت دانست.

منبع: تجارت نیوز
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵۴
رسول مهدیزاده
0
0
دوشنبه ۰۵ دی ۱۴۰۱
آقای رئیس بانک تو این قیمت دلار را قبول نداری ولی واقعیت این هست و هیچ دولتی در ۴۰ سال اخیر نتونسته جلوی افزایش قیمت ارز را بگیرد شما هم صد درصد نمیتونی شما ها فقط شعار بلد هستین بدین ریال بی ارزش ترین پول دنیا شده
ناشناس
0
0
دوشنبه ۰۵ دی ۱۴۰۱
اگر رسمیت نداره چرا قیمت دارو و اقلام آرایشی بخصوص حوزه مراقبت پوست مو گرانتر شده؟
ناشناس
0
0
دوشنبه ۰۵ دی ۱۴۰۱
گند زدید به زندگی و پول و دارایی و اموال یک ملت ... !!!
علی
0
0
دوشنبه ۰۵ دی ۱۴۰۱
عیب نداره مردی اگر پس از بحران دلار برگردانی ۳۰ تومان اما همه می دونیم ایران برگشتی وجود نداره رفت دیگه رفت
ناشناس
0
0
دوشنبه ۰۵ دی ۱۴۰۱
آینده مان رابه دست یک عده خالی بند بی کفایت سپرده ایم
یا هو
0
0
دوشنبه ۰۵ دی ۱۴۰۱
خدا ملت مظلوم جز تو کسی را ندارد این کشور شیعه را از دست خائن ها نجات بده
ناشناس
0
0
دوشنبه ۰۵ دی ۱۴۰۱
فقط برو بمیر.
ناشناس
0
0
دوشنبه ۰۵ دی ۱۴۰۱
خدا باعث و بانیان وضع موجود را نیست و نابود بفرما
ناشناس
0
0
دوشنبه ۰۵ دی ۱۴۰۱
امریکا هیچ غلطی نمینونه بکنه !!!!!درود برکشوری که این همه برای امریکا وپولش ارزش قایله
ناشناس
0
0
دوشنبه ۰۵ دی ۱۴۰۱
اخه خودش اینقدر دارند که دلار ۱۰۰تومان هم بشه خیالشون نیست وهیچ فشاری بهشون نمیاد بیت المال تو جیبشون هست
ناشناس
0
0
دوشنبه ۰۵ دی ۱۴۰۱
فقط شماها رو دارید...نه علم .نه مدیریت نه سواد...اقا جان نمیتونید که نتونستید ..فقط ادعا دارید....فقط من موندم این سمتا رو کی به شما میده...بیسوادا...بیعرضه ها....
ناشناس
0
0
دوشنبه ۰۵ دی ۱۴۰۱
همه چیز تقصیر مردمه.مسئولین هیچ گناهی ندارن
سید
0
0
دوشنبه ۰۵ دی ۱۴۰۱
از قبل انتخابات ریاست جمهوری مشخص بود جناب ریسی توانایی اداره کشور را ندارد ایشان جانشین خلف احمدی نژاد است که فاتحه اقتصاد را کلی خواهد خواند و ایران را واقعا به ویرانه تبدیل خواهد کرد
ناشناس
0
0
دوشنبه ۰۵ دی ۱۴۰۱
دوستان میگن دلار،60تومنی توراه خدا به دادمون برسه پارسال ماشین فروختم دیگه نتونستم بخرم
اسم
0
0
دوشنبه ۰۵ دی ۱۴۰۱
اینا واقعا نمیفهمن یه مارو کلا نادون میبینن؟!یعنی کسیم هست الان نفهمه مشکلات مملکت از کجا اب میخوره؟؟!
ناشناس
0
0
دوشنبه ۰۵ دی ۱۴۰۱
جنابعالی خودتان رسمیت دارید. که نرخ دلار را به رسمیت نمیشناسی؟
نا اشنا
0
0
دوشنبه ۰۵ دی ۱۴۰۱
تا عدالتی وجود نداشته باشه هیچ چیزی سر جاش نیست
Fr
0
0
دوشنبه ۰۵ دی ۱۴۰۱
از وقتی که دولت‌رئیسی گفت دولت انقلابی مگر دولت‌های قبلی ضد انقلاب بودن قبلی‌ها تمام راه‌ها بلدن به خاطر این حرف رئیسی بازار ارز را بلا میبرن چون این حرف بزرگترین توهین به دولت‌های قبلی هست آنها هم بیکار نه نشستن‌ خودشان هم پولدار گشور هستن و بلدن چطور کار شنگی در مقابل این دولت بکنند
ناشناس
0
0
دوشنبه ۰۵ دی ۱۴۰۱
خیلی پررویی که با این اوضاع و احوال دوباره میای دروغ تحویل مردم میدید.
ناشناس
0
0
دوشنبه ۰۵ دی ۱۴۰۱
خدایا خودت به این مردم مظلوم رحم کن مسولین که رحم ندارند دلار 41 هزار تومان شد
محمد
0
0
دوشنبه ۰۵ دی ۱۴۰۱
تمام این تورم وگرانی هادست دولت است ودولت است که ازگرانی وتورم همه جوره بهره می برد.
ناشناس
0
0
دوشنبه ۰۵ دی ۱۴۰۱
وقتی مستانه در خیابان ها شعار می‌دادید که با روحانی تا۱۴۰۰
این روزها رو ما دیدیم شما ندیدید، پس نوش جانتان و غررر نزنید.
سریال تکراری
0
0
دوشنبه ۰۵ دی ۱۴۰۱
وظیفه رییس بانک مرکزی در هر دولت چیست؟؟؟
هر چند وقت یکبار بیاد و بگوید
این قیمت دلار واقعی نیست.......
منظورش این هست که بالاتره
ملت ساده بر عکس فکر میکنم
سریال تکراری
مرضیه
0
0
سه‌شنبه ۰۶ دی ۱۴۰۱
فقط فقط فقط زودتر برید مملکت داری بلد نیستید
مرتضی
0
0
سه‌شنبه ۰۶ دی ۱۴۰۱
کشور فعلا بی مسئول هست فقط یک تعداد نشستن انجا حقوق از بیت المال می گیرند وهیچ کار بلد نیستند دلار وارز خودش تا هرکجا بخواهد می رود وزمانی که ظرفبت افزایش نداشته باشد خودش اییت می کند انوقت اقایان می گن مار ثابتش گردیم خدیا به ۱۲۴ هزار پیامبر قسمت می دهیم به ما ملت مظلوم وبی مسئول خودت رحم کن به غیر از تو کسی نداریم
ناشناس
0
0
سه‌شنبه ۰۶ دی ۱۴۰۱
این بابا توبورس ....زد حالا نوبت پول وارز وبانک شده
ناشناس
0
0
سه‌شنبه ۰۶ دی ۱۴۰۱
ایناروازکجاجمع کردن آوردن برمامسلط کردن.
ایران
0
0
سه‌شنبه ۰۶ دی ۱۴۰۱
پس چراقیمت خودرو ودارو دوبرابر شده اگرقیمت واقعی نیست بایستی قیمت کالاها گران نشود.
ناشناس
0
0
سه‌شنبه ۰۶ دی ۱۴۰۱
دروغ وفرافکنی،تنها سیاست این آقایون است تا سیاست خارجه ما درست نشه هیچ چیز درست نمیشه ،حالا سلطان سکه درست کن واعدام کن،مالیات خانه خالی ومالیات بر دارایی مردم وضع کن تا اصل مشکل که خیانت شماست پنهان بماند.
حسن
0
0
سه‌شنبه ۰۶ دی ۱۴۰۱
با ... دولت رو گرفتند هیچکارهم نکردند . بیچاره مردم بدبخت . انتخابات شرکت کن . راهپیمایی بیا . حکومت رو نگه دار برای ما . شهید بده . بعد برو کنار ما گرانی و تورم و بدبختی رو برای تو می آوریم . تو هم مجبوری تحمل کنی . این همه وعده و وعید کجا رفت .
بهنام
0
0
سه‌شنبه ۰۶ دی ۱۴۰۱
جای داره یه خسته نباشید و خدا قوت به جراح اقتصادی محسن رضایی و رئیس جمهور رئیسی بگیم که چقدر زیبا عمل کردند
خدا قوت دلاور مردان عرصه اقتصاد کشور

دلار ۴۲۰۰ تومانی جهانگیری به دلار ۴۲۰۰۰تومانی رئیسی تغییر پیدا کرد!

رکورد تاریخی نرخ دلار در کشور امروز هم شکسته شد و قیمت دلار دوشنبه ۵ دیماه امروز از ۴۲ هزار تومان عبور کرد!

همین سال ۱۳۹۷ بود که اسحاق جهانگیری نرخ رسمی دلار را ۴۲۰۰ تومان اعلام کرد! یعنی در عرض ۴ سال نرخ ارز در کشور ۱۰ برابر افزایش پیدا کرد!
ناشنا
0
0
سه‌شنبه ۰۶ دی ۱۴۰۱
اگه‌مردم بدبخت بیچاره اه دارن خدا رو قسم دادم بحق قرانش و ای شب شهادت فاطمه زهرا ریشتون دردبیاد که ... احتکار گرونی فقر بی اعتمادی رو به مردم یاد دایت بمیرید
ناشناس
0
0
سه‌شنبه ۰۶ دی ۱۴۰۱
دوسال گذشته دوسال دیگه تحمل کنید با این خالی بندی ها و بیسواد ها انشالله رییس جمهور بدی کلی خراب کاری دیگه می کنه به بهانه دولت قبلی همین فرمان برید جلو دلار ۱۰۰ ت باخیال راحت بندازید گردن دولت قبلی دولت های فعلی کار چاق کن دولت های بعد میشن و به هم نون بیسوادی و تخریب قرض میدن خخ
ناشناس
0
0
سه‌شنبه ۰۶ دی ۱۴۰۱
دولت فقط فکر .... هست فکر ایران نیست دلار بشه۷۰ هزار تومان بشه
ناشناس
0
0
سه‌شنبه ۰۶ دی ۱۴۰۱
خواب خرگوشی
لکوموتیر اقتصادی ریاست جمهوری است که در حال حرکت است
منتظر دلار۶۰باشید
طلب های دلاری از چین و کره هم شد ماشینو پر کشید
روح اله محمدی
0
0
سه‌شنبه ۰۶ دی ۱۴۰۱
پایه گذار سیاستی که میلیونها نفر را در بورس به خاک سیاه نشاند و ۱۲۰هزار میلیارد پول مردم به ناکجا آباد رفت کار همین آقاست فاتحه بانک مرکزی واقتصاد را هم باید خوند
ناشناس
0
0
سه‌شنبه ۰۶ دی ۱۴۰۱
این بازار ارز جوری کنترلش از دست داده که تنها راهش اینه که پوشاکش کنید.
حامی
0
0
سه‌شنبه ۰۶ دی ۱۴۰۱
والله تاالعانشم بازور شبمون روبه صبح رسوندیم وشکم بچه هامون روسیر،ولی دیگه توانش نیست به قران که کلام خداست بریدیم،عمرمان که تمام شدحاصل زندگیمون هم که نه اینده ای داره نه زندگی،یکی هم نیست که جواب درستی بده.اینقدرهم بعضیهاهستندکه دستشون توجیب مامردم هست.بیکاری هم که ....قط خداخودش به دادمابرسه که مرگ حقه.این روزها.
ناشناس
0
0
سه‌شنبه ۰۶ دی ۱۴۰۱
یک تیاتر جفنگ متاسفانه در بالاترین سطوح تصمیم گیری
ملک‌حسین
0
0
سه‌شنبه ۰۶ دی ۱۴۰۱
راست می‌گی؛ بازار خودش قیمت رو پیدا می‌کنه...
همون چیزی که شما و امثالهم بهش اعتقاد ندارید...بازار خودش تنظیم‌گره و با قیمت دستوری جایی در بازار نداره...
می‌دونم که می‌دونی داری حرف خلاف واقع می‌زنی، مردم هم اینو می‌دونن...فقط نمی‌دونم چرا دروغ میگی اونم به این صراحت؟
اسماعیل
0
0
سه‌شنبه ۰۶ دی ۱۴۰۱
کاخ‌نشینای‌ ... تو اصلا میدونی‌‌ محرومیت‌ چند‌ حرفه
فردین
0
0
سه‌شنبه ۰۶ دی ۱۴۰۱
به تنها کسی که شباهت نداره رییس بانک از قیافه اش معلومه حرف مفت زنی بیش نیست
ناشناس
0
0
سه‌شنبه ۰۶ دی ۱۴۰۱
تا با چین خوب بودید یک سری مدیر وارد میکردید
راسخون
0
0
سه‌شنبه ۰۶ دی ۱۴۰۱
این آقا میگه اگر دلار آزاد 100هزار هم بشه من قبول ندارم و بمن هم ربطی نداره ایشان مردی برای همه فصول هستند.
ناشناس
0
0
سه‌شنبه ۰۶ دی ۱۴۰۱
یک‌ عده‌ ... و‌ بیسواد‌ و‌... هستن بهتر‌ از‌ این‌ نمیشه
ناشناس
0
0
سه‌شنبه ۰۶ دی ۱۴۰۱
بله
حسن از تبریز
0
0
سه‌شنبه ۰۶ دی ۱۴۰۱
باسلام واحترام
افزایش قیمت دلار وتضعیف مردم به نفع حکومت است وهر وقت مشکلی برای این حکومت پیش بیاید قیمت دلار افزایش خواهد یافت دولت هیچ ضرری در افزایش قیمت دلار ندارد برعکس نفع زیادی می بیند
علیرضا
0
0
سه‌شنبه ۰۶ دی ۱۴۰۱
قبول نداری طلا و سکه با قیمت دلار خودت بده بازار ایول
بی خیا
0
0
سه‌شنبه ۰۶ دی ۱۴۰۱
کسی که نمی تونه مدیر باشه زود استعفاء بده تا یک مدیر لایق بیاد کاشکی مدیران مملکت را از همین افراد کف خیابان انتخاب می کردند نوبرش را که نیاوردند اگر جلوی این چاپگر پول در بانک مرکزی را می گرفتند یا مهندس شارژ اعتبار بی پشتوانه را وحقوقهای نجومی ودریافت کننده گان وامهای میلیاردی را وضع بهتر می شد وآرامش مردم عزیز بجای خود بر می گشت
آرمانیا
0
0
سه‌شنبه ۰۶ دی ۱۴۰۱
خب بازار آزاد هم شما را قبول ندارد.نفی مشکل ،مشکل را ازبین نمی‌برد.قیمت ارز دولتی را که کارمند شعبه هر بانکی می تواند مدیریت کند.شما کا رئیس کل بانک مرکزی هستید باید مشکل ارزی کشور را حل بفرمایید نه اینکه مشکل را نفی کنید .اگر نمی‌توانید استعفا بدید.صندلی دیگه ای بنشینید.
ناشناس
0
0
سه‌شنبه ۰۶ دی ۱۴۰۱
صلاحیت این مدیران نالایق وبی کفایت راچه کسی تاییدمیکندکه بیایندوکشور رادرآستانه فروپاشی اقتصادی واجتماعی قراردهندوحرف مفت هم بزنند
بینوا
0
0
سه‌شنبه ۰۶ دی ۱۴۰۱
این همون رئیس بی سواد بورس بود که به خاک سیاه نشاند . اینها فقط زبان توجیه و ادعاهایی پوچ دارند .و هیچوقت هم واقعیت را نمی گویند که اگر بگویند مملکت منفجر و نابود می شود . و رئیس جمهور هم چنین آدمهایی می خواهد.
شما وزیر راه را ببیند کسی که زمان احمدی نژاد شد مدیر عامل سایپا و .‌.. حالا شده وزیر راه . خدا به داد مملکت و مردم بیچاره برید
محمد
0
0
سه‌شنبه ۰۶ دی ۱۴۰۱
از اول هم عده ای بر بی اطلاعی او از ساز و کار بانک مرکزی تاکید کردند ولی رابطه قوم و خویشی موثر تر بود
مهران
0
0
سه‌شنبه ۰۶ دی ۱۴۰۱
نمی‌دونم بخندم یا گریه کنم بخار خودم وهمه ملت ایران
مهرداد
0
0
سه‌شنبه ۰۶ دی ۱۴۰۱
به نظرمن خوددولت بانی افسادفی الارض وفی الاقتصاد است.تجربه نشان داده که تمامی دلالان بازاروابسته به وزارتخانه های صمت، جها دکشاورزی،بهداشت و....هستند.دنبال هیچ مفسده دیگری نباشیم . همین الا ن هم که شروع به خانه تکانی کنید،،،دوراست....پیشنهادمیکنم زودتر اقدام کنیدقبل ازآنکه بیش ازاین به خون شهیدان انقلاب ودفاع از کشور،،بی حرمتی شود
اصغر
0
0
سه‌شنبه ۰۶ دی ۱۴۰۱
آقای رئیس جمهور بجای سخنرانی های زیاد به فکر چاره وجابه جایی ریس بانک مرکزی باشه.
ناشناس
0
0
سه‌شنبه ۰۶ دی ۱۴۰۱
حتمن میتونی که بخاطر پروبیت این منصب و دادن بهت،وگرنه همتون بیسوادین،باسوادا دارن کارگری میکنن
حیدر
0
0
سه‌شنبه ۰۶ دی ۱۴۰۱
ایشون اگر چیزی حالیش میشد رییس نمیشد.درد این مملکت ... بیشمار مثل ایشون در کلیدی ترین مسند هاست
amir
0
0
سه‌شنبه ۰۶ دی ۱۴۰۱
روزنامه کیهان به مسئولیت برادر حسین نوشته بود مردم گول نخورید حباب است چهل وچهار سال پیش تا الان میگن حبابه ولی متاسفانه حباب نیست یه بالن خیلی بزرگ شده رفته اون بالا بالا ها وحضرات حباب میبیننش
حمید ایرانی
0
0
سه‌شنبه ۰۶ دی ۱۴۰۱
شما یعنی ایرانی هستید که این همه دروغ به ملت مظلومتان می‌گویید ننگ برشما البته خانه ملت یعنی مجلس هم بیگناه نیست چه خوب دنیا وآخرت ملت راساختید برادر جانبازم ایرانی هستی شرف داری منتشر کن چه خوب آمریکا را از پای درآوردید
هموطن
0
0
سه‌شنبه ۰۶ دی ۱۴۰۱
اصلأ اینا هیچ گونه مسئولیتی را قبول دارند ؟ شیب ملایم را قبول دارند ؟ فقط بلد هستند که دروغ تحویل بدهند. واقعاً این همه تحفه و نابغه اقتصادی را کجا پیدا کردید ؟ راستی بگویید که چرا نمایندگان مجلس شورای اسلامی این گونه مسئولان بی کفایت را مواخذه نمی‌کنند ؟ اینم از نحوه نظارت و کنترل مجلس انقلابی
ناشناس
0
0
سه‌شنبه ۰۶ دی ۱۴۰۱
فقط دروغ دروغ دروغ
ناشناس
0
0
سه‌شنبه ۰۶ دی ۱۴۰۱
آخی کشور دست چه آدمهای بی سوادی افتاده روز به روز داریم فقیرتر و بدبخت تر میشیم ،خودشون هم همیشه وعدهای تو خالی بهمون میدند ،آخه دادمون باید پیش کی بزنیم وقتی با صد میلیون تومان نمیشه حتی یه ماشین خرید ،جوانیمون رفت و پیر شدیم
ناشناس
0
0
سه‌شنبه ۰۶ دی ۱۴۰۱
اخه .... خودتو چی فرض کردی اخه مردم دارن زیر فشار له میشن ...
رستم
0
0
سه‌شنبه ۰۶ دی ۱۴۰۱
رضایی کحاست که دکتری اقتصاد داشت رییسی که هفت هزار صفحه برنامه اقتصادی داشت
ناشناس
0
0
سه‌شنبه ۰۶ دی ۱۴۰۱
جنگ اوکراین چندماهه شروع شده چه ربطی به دلار 41تومنی داره ...خخخخ
محمد
0
0
سه‌شنبه ۰۶ دی ۱۴۰۱
این مسئولان ... میرن یه عده ای بی سوادتر از خودشون بعنوان مشاور انتخاب می کنن ......احمدی نژاد گفت ما خودمون دلار چاپ می کنیم.........
دستی از غیب برون آید و کاری بکند
ناشناس
0
0
سه‌شنبه ۰۶ دی ۱۴۰۱
44ساله ما ملت شعارمیدیم مرگ بر امریکا هیچ کارش نشدو نمرد، آمریکا حالا داره با دلارش ما ملت رو میکشه، چیزی که عوض داره گله نداره
شاهو رستگار
0
0
سه‌شنبه ۰۶ دی ۱۴۰۱
جناب مدیر کشوری
هر کی هستی باش ولی خدایش در حق ۳۰ میلیون نفر جمعیت طبقه فقیر و متوسط پایین این کشور داری جنایت می کنی. همه دارن از فقر به هر نوع فساد روی می آورند از اعتراضات خیابانی گرفته تا ...
حداقل کمی به این حاشیه شهرها بیاید ببین مردم چه وضعی دارند البته خبر داری ولی خودتونو به بی خبری می زنید چون براتون اهمیتی ندارن
حامد ولی پور
0
0
سه‌شنبه ۰۶ دی ۱۴۰۱
یک مشت ... اومدن و بر ما مسلط شدن. خدایا به ایران ما و مردم ما رحم کن
امیر
0
0
سه‌شنبه ۰۶ دی ۱۴۰۱
بمیرید...همین...ممنون میشیم
محمد
0
0
سه‌شنبه ۰۶ دی ۱۴۰۱
چه بگویم خودش داره داد میزنه که بابا من اين کاره نیستم اوردنم
ناشناس
0
0
سه‌شنبه ۰۶ دی ۱۴۰۱
طرح های متنوع را نگهدار بعد چهار سال رو کن که به درد هیچکس نخوره
محمد
0
0
سه‌شنبه ۰۶ دی ۱۴۰۱
اقا برایه تیم ملی مربی از خارج میارید برای مدیریت اقتصاد یک تئوریسین ومدیر اقلا از سوریه بیارید که بقول یکی از نماینده های مجلس ارزش پولش ۸ برابر ایرانه
محمد
0
0
سه‌شنبه ۰۶ دی ۱۴۰۱
کارنامه ایشان در بورس باعث فروش سهام دولت و خالی شدن جیب مردم شد الانم ایشان دارن دلار فروشی میکنن و پولهای مردم جمع میکنن گران شدن دلار بنفع دولت میباشد
کمال زاده
0
0
سه‌شنبه ۰۶ دی ۱۴۰۱
به نظرمن جووومووونگ اگربجای ششماهابیاد
بهترمی تونه کشوراداره میکنه
m
0
0
سه‌شنبه ۰۶ دی ۱۴۰۱
باید رفت دنبال همتی برو برادر من دانشگاه درست بده واقعا به درد این کار نخوری
ناشناس
0
0
سه‌شنبه ۰۶ دی ۱۴۰۱
هر چه بی عرضه تر همانقدرپرروتر
محمد
0
0
سه‌شنبه ۰۶ دی ۱۴۰۱
آدم مونده واقعا اینا به چه بهایی اصرار به مسئول شدن رو دارن یعنی نگران لعن و نفرین مردم نیستن یعنی فکر نمیکنن روزی میلیونها نفر بد وبیرا میگن بهش وای به حالتون
ساسان
0
0
سه‌شنبه ۰۶ دی ۱۴۰۱
مسولان ...
ناشناس
0
0
سه‌شنبه ۰۶ دی ۱۴۰۱
اول سلام میکنم به دلار ۵ هزار تومانی آقای سید محرومان اقتصاد دستوری نیست . رییس دولت یا دکترای جامعه‌شناسی ویا اقتصاد داشته باشه اونم واقعی نه مثل روحانی که دکترای اقتصاد شو از انگلیس گرفته بود اونوقت یک کلمه انگلیسی نمیدانست
ناشناس
0
0
سه‌شنبه ۰۶ دی ۱۴۰۱
این باقرزاده ازکجا آمده !پشت کوه ! ابیابان
Al8
0
0
سه‌شنبه ۰۶ دی ۱۴۰۱
جوجه تو تجربه دکه داری هم نداری چه برسه به بانک بانک مرکزی
ناشناس
0
0
سه‌شنبه ۰۶ دی ۱۴۰۱
خدایا خودت کمک کن مردم در فشارند
ناشناس
0
0
چهارشنبه ۰۷ دی ۱۴۰۱
الان از کی باید بپرسیم که چرا این جوریه وضع مملکت؟بابا ولمون کنید برید به قرآن.بابا نمی‌خواهیم شما رو
نادر
0
0
چهارشنبه ۰۷ دی ۱۴۰۱
نهایت بتونه صاحب یه اغذیه فروشی باشه
R
0
0
چهارشنبه ۰۷ دی ۱۴۰۱
این دولت فقط بلد دروغ بگه نقدینگی نتوانشت‌سمت بورس وتولید بکشه رفت به سمت دلالی این همه نقدینگی وپول چاپ کردن کشور ویران میکنه باید نقدینگی به بره سمت بورس وتولید بی سواردبورس تورم زا میدونه احمق
نیما
0
0
چهارشنبه ۰۷ دی ۱۴۰۱
بی سواد و بی کفایت ترین دولت تاریخ بدون شک. خیلی حرفه با وجود کارنامه ضعیف دولت های قبلی در مقایسه بازهم اینقدر افتضاح باشی.
تا یه جایی میشد تقصیر روحانی انداخت.
ناشناس
0
0
چهارشنبه ۰۷ دی ۱۴۰۱
تا سیاست خارجی بلد نشیم سیاست داخلی درست نمیشه میگه روسیه این کار کرد این جور شد اخه بیسواد پولدارهای روسیه مثل پولدارهای ایران وطن فروش نیستن که ریال و دلار کنند واز کشور خارج اگه راست میگن جلو خروج ارز رو بگیرین بالا رفتن دلار یعنی انباشت نقدینگی بانک مرکزی و تور بالا .
تنها راه کنترل قطع دلار از بازار یعنی بانک به جای این که ارز به بازار تزریق کنندخودشو از بازار ارز کنار بکشه ولی متاسفانه چون خرج دولت مثل بچه ای که پدرش خرجش میده
ناشناس
0
0
چهارشنبه ۰۷ دی ۱۴۰۱
تا زمانی که دولت رئیسی در حال پیشرفت هست قیمت دلار هم صعودی هست ، مگر اینکه دولت دست از پیشرفت برداره ! اگر دولت رئیسی به پیشرفتهای خودش ادامه بده قیمت هر دلار ممکنه به یک میلیون هم برسه !!!
ناشناس
0
0
چهارشنبه ۰۷ دی ۱۴۰۱
بدترین و ناتوانترین تیم مدیریتی و اقتصادی در هیات دولت جدید است
حمید‌رضا
0
0
چهارشنبه ۰۷ دی ۱۴۰۱
دلار بشه ۶۰ عزار‌تومن اصلا رئیسی و وزیراش عین خیالشون نیست تا مملکت رو‌خرابه نکنن و‌کسی هم ازشون بازخواست نمبکنه
غلام
0
0
چهارشنبه ۰۷ دی ۱۴۰۱
مانده ایم چه اصراری دارید که باید در راس کارهای بزرگ قرار داشته باشید .کار بزرگ دست آدمهای کوچک نتیجه ای جز این نداره .
رضا
0
0
چهارشنبه ۰۷ دی ۱۴۰۱
یعنی همه ازهم بدتر بی..تر پرروتر وقیح تر اینها تا کجا باید دست توجیب مردم کنند واز همه چی سود ببرن
عای
0
0
چهارشنبه ۰۷ دی ۱۴۰۱
بی عرضه‌ترین دولت و تیم اقتصادی تو دوران انقلاب،دولت رئیسی که توان نگه داشتن ارزش پول ملی را ندارد،استعفا هم برای همین روزهاست،نه اینکه چسپیدین به کرسی ول کن نیستین
ناشناس
0
0
چهارشنبه ۰۷ دی ۱۴۰۱
همه این گرانی ها فقط به نفع دولت هستش چون دولت بالاترین سود میبره انگار میخوان کسری بودجه از مردم بگیرن همه این حرف های که میزنن بهانه هستش
رضا
0
0
چهارشنبه ۰۷ دی ۱۴۰۱
وقتی من یه تومان دارم بانگ سودی نمیده که هرزش داشته باشه وقتی میخوام یه کاری را بیندازم هرجا میرم صد تا راهی سخت میزاره پش پا نمیزاره من مجبورم بیدم سراغ دلار چرا برای این که مردم بیتونه کار راه‌انداز باشه کمک نمی‌کنید هزار دلیل میارن باید قانون بزاره که هرکس ده نفر سر کار مشقل کنه اینقدر وام با زمین میده کشور بره به سوی تولید نه این که ترف با هزار بد بختی چهارتومان جور میکنه نمیزارید کار کاسبی راه بیندازد مشکل از ریشه باید بر ترف بیشه
آیدین
0
0
چهارشنبه ۰۷ دی ۱۴۰۱
اقتصاد ایران ورشکست شده،اینها همش دارن مردم رو با کلمات بازی میدن
رضا
0
0
چهارشنبه ۰۷ دی ۱۴۰۱
سلام دوستان من یک باغدار هستم واز اقتصاد و ارز و ...چیزی نمیدانم ولی این برایم سوال است ؛ من دو سال پیش یک تریلی تراکتور کود حیوانی برای باغ میخریدم به 80 هزار تومان الان هر کیسه میخرم به صد هزار تومان یعنی در مدت دو سال ارزش پول ملی من با پهن گاو یکسان شده .لطفا تیم اقتصادی دولت محترم بفرمایند که با چه سیاستی تونستند به این دستاورد ملی برسند .
ناشناس
0
0
چهارشنبه ۰۷ دی ۱۴۰۱
از قیافه این رئیس محترم تو عکس مشخصه که تو کارش مونده . آخه تو این چهار روز دنیا رئیس بانک مرکزی بودن با این همه دردسر چه ارزشی دا ره ؟ ! من جای تو بودم همین امروز استعفا می دادم می رفتم شمال کنار دریا یه املت آتیشی درست می کردم و حال می کردم ...
M
0
0
چهارشنبه ۰۷ دی ۱۴۰۱
بی درد مردم اند
شما
0
0
چهارشنبه ۰۷ دی ۱۴۰۱
آقای رییسی تا بدتر از این نشده استعفا بده
شما
0
0
چهارشنبه ۰۷ دی ۱۴۰۱
اوضاع خودمان و بچه هایمان با این اوضاع چی میخواد بشه کسی هم پاسخگو نیست.
شما
0
0
چهارشنبه ۰۷ دی ۱۴۰۱
سید محرومان نه سید مرحومان
S
0
0
چهارشنبه ۰۷ دی ۱۴۰۱
تا مذاکره نکنند همین آش و کاسه دولت دست کرده در جیب مردم فقر جرأت ندارد که دست در جیب سرمایه دار کند اگر کرد پوست این دولت را می کندok
محمد
0
0
چهارشنبه ۰۷ دی ۱۴۰۱
متاسفم برای کسانی که فکر میکنن دلار ارزون میشه خونه ماشین عامو باید اینا میومدن تا روشن بشه یه من ماست چقد کره داره
آرش
0
0
چهارشنبه ۰۷ دی ۱۴۰۱
اگه این مردم مثلا وزیر اقتصاد،برنامه وبودجه ورییس بانک مرکزی و ..... نداشتن بخدا اگه دلار اینقدر گرون میشد
ناشناس
0
0
چهارشنبه ۰۷ دی ۱۴۰۱
آمریکا هیچ غلطی نمیتونه بکنه ولی دلارش نقش یه ارتش زبده
را تو کشورمون داره بخوبی انجام میده
ناشناس
0
0
چهارشنبه ۰۷ دی ۱۴۰۱
کار هر کس نیست خرمن کوفتن .گاو نر می خواهد و مرد کهن..رئیس بانک مرکزی وزیر اقتصادو ووووود.
موسوی
0
0
چهارشنبه ۰۷ دی ۱۴۰۱
اگه رسمیت نداره چطور نرخ طلا وسکه با همین دلار غیر رسمی محاسبه میشه دیگه حرفاتون پشیزی ارزش نداره
ناشناس
0
0
پنجشنبه ۰۸ دی ۱۴۰۱
بمابگویدشماتاحالاچی روقبول داشتیدکه به نفع مملکت بوده خواهشامملکت رهاکنیدگندزدیدبه همچی شماهافقط بلدیدبه معترضین بگیداختشاشگروتقسیرهمچی بندازیدگردن کشورهایی دیگه باباگورپدرکشورهای دیگه ماتوایرانیم ومشکل ماداخلی
ناشناس
0
0
پنجشنبه ۰۸ دی ۱۴۰۱
میشه شما که نمیتوانید کار انجام بدید ،کار را به کاردان بسپارید ،برید با زندگی مردم آنقدر بازی نکنید ،مردم را به فلاکت انداختی
ناشناس
0
0
پنجشنبه ۰۸ دی ۱۴۰۱
امام خمینی گفتند اگر کسی توان اداره کردن و خدمت به مردم ندارد کناره گیری کند و استعفا بدهد.اگر هم استعفا نمی‌دهد لااقل نگذارند بیچاره ترمون کنه.برکنارش کنید
رضا
0
0
پنجشنبه ۰۸ دی ۱۴۰۱
این ... مرتب حرف مفت میزد،مثل بخشنامه هاش،بخشنامه میکردکه بانکها حق ندارند مبلغی از وام را بعنوان مسدودی وثیقه کنند و...اما زیرمجموعه گوش نمیکردن،این قبیل حرفهای مفت...
ناشناس
0
0
پنجشنبه ۰۸ دی ۱۴۰۱
خدا لعنتت کنه باعث و بانی اوضاع اقتصادی
ملا نصیر
0
0
پنجشنبه ۰۸ دی ۱۴۰۱
امام رحمت الله فرمودند من دولت تعین میکنم وتو دهن این دولت میزنم کشور ما خود کفا است ونیازی به کشور بیگانه نداریم ..کجاست که ببیند دولت دست چه ... و ... صفتان افتاده
Hosein
0
0
پنجشنبه ۰۸ دی ۱۴۰۱
من از آقای صالح آبادی تشکر می کنم که بموقع استعفا کرد
این یعنی شجاعت .این یعنی پوزش خواستن ازمردم.
باوجود مافیا درایران خیلی سخت است درانجام یک کارموفق باشی.
........
0
0
پنجشنبه ۰۸ دی ۱۴۰۱
خدا وجود دارد که ریشه ظلم را بکند
ناشناس
0
0
پنجشنبه ۰۸ دی ۱۴۰۱
این حرفها همش شعاره ...ارز و طلا دست دولته گرانی آن هم سیاست دولته تا کمبود مالیش جبران کنه ...عزل و نصیب هم فرمالیته است ...فردا بهش پست وزارت میدن ...منتهی یکی در صحنه و میدان اجتماعی باید ظاهرا و فعلا گناه بندازن گردنش
محمد ذوالفقاری
0
0
جمعه ۰۹ دی ۱۴۰۱
مشکل مملکت از آنجایی شروع شد که آقای جنتی آقای رئیسی را بدون هیچ رقیبی تایید صلاحیت کرد. این دولت و وزرای او فکر میکنن گم شده این مملکت و ملت هستن. فکر میکنن تافته جدا بافته و خیلی کار بلدن شایدم اینطور باشه ولی ما ملت مظلوم نمیدونیم.
مملکت افتاده دست یکسری آدم بیسواد
سعید
0
0
جمعه ۰۹ دی ۱۴۰۱
صالح آبادی یا فرزین و یا امثال این مدیران هیچ کاری برای قیمت ارز نمیتونن بکنن.چاپ بی پشتوانه پول و بی تدبیری متاسفانه عاملی برای تورم هست.تغییر مدیران فقط و فقط از لحاظ روانی میتونه در کوتاه مدت روی بازار تاثیر نزولی بزاره و درصورت بی تدبیری باعث افزایش قیمت. مانندخودرویی که موتور سوزونده،بیای تعویض روغن موتور انجام بدی اینکار باعث نمیشه خودرو به حرکت دربیاد.پیش از این مسائل میبایست بفکر بود.متاسفانه سیاستهای غلط و اشتباه اقتصاد هر کشوری رو ،رو به تباهی میبره ما مردم خسته ایم از اینکه در یک شب سرمایه هامون نابود میشه.از گرانی و بی برنامگی و از بین رفتن قدرت خرید
حمایون
0
0
جمعه ۰۹ دی ۱۴۰۱
اینکه میگوید دلار هم تابع تورم است راست میگوید وتورم نتیجه اقتصاد بیمار ونامتوازن بودن تولید ومصرف وعرضه وتقاضاست ولی یک چیز را ایشان جرات ندارد بیان کند اینکه بزرگترین مصرف کننده دلار نهادهاوبانکها وشرکتهای تولیدی مالی دولت هستندوقتی تورم بالا میرود اینها برای حفظ ارزش داراییهای ریالیشان مقدار زیادی از این سرمایه هارا به دلار وطلا تبدیل مکنند ودلار وطلا میخرند حالا حساب کنید وقتی بانکها ،نهادها ،ششرکتهای مالی دولتی و...بریزند ودلار وطلابخرند چه بلبشویی وچه کمبودی در بارار پیدا میشود
یک مسعله دیگر هم هست که خیلی محرمانه است وشما منتشر نخواهید کرد
ناشناس
0
0
جمعه ۰۹ دی ۱۴۰۱
باید گفت که افراد بیسوادن که این مملکت و به این روز انداخته . حالا اولیش وزیر کار و رفاه اجتماعی و حالا رئیس بی خاصیت بانک مرکزی . خانه از پای بست ویران است .
رصا
0
0
جمعه ۰۹ دی ۱۴۰۱
عاقبت کار همین میشه که معلمان رابادرغ وحیله سرکار گذاشتی معلمان هم یک مشت بی سواد تحویل جامعه دادند وحالا همین بی سوادها در راس ادارات قرار گرفته اند
ناشناس
0
0
جمعه ۰۹ دی ۱۴۰۱
یه مسعول قبلی میگفت آمریکا برا یه فکری به حال دلار خودش بکنه هر روز گرون میشه شما حساب این مملکت رو بکنین که اینها مسعول هستن
ناشناس
0
0
جمعه ۰۹ دی ۱۴۰۱
برادر عشق ریاست شما که کلا کاره ای نیستی ۲ روز دیگه ام میری کنار پس هرچه به ذهن بیسوادت میرسه برای سرکار گذاشتن ما ایرانیان گرفتار به کار ببر تا زمانت به پایان برسه و مدیر بعدی بیاد
کارمندیان
0
0
جمعه ۰۹ دی ۱۴۰۱
کلا در این سیستم همه چیز یا تقصیر دشمنه یا مردمه یا کار خداست. ومسئولین هیچ تقصیری ندارند. همین فرمان رو برید که صد البته فاتحه ی کشورو ملت بدبخت و اقتصاد خونده شده. ضمنا دانشمندان محترم در مجلس ودولت گران کردن بنزین یادتون نره که در شکوفایی همه چیز بسیار موثر خواهد بود. خخخخخخخخخخ
ناشناس
0
0
جمعه ۰۹ دی ۱۴۰۱
تنها دکتر احمدی نژاد میتونه این مملکتو نجات بده والسلام
خان احمد
0
0
جمعه ۰۹ دی ۱۴۰۱
چرا بعضی ها می گویند اقتصاد علم نیست ؟
چرا خیلی از اقتصاد دان های ایران حتی آنهایی که ادعایی در این کار دارند وشهرت دارند نمی توانند برای اقتصاد ایران کاری بکنند ؟
آیا علم اقتصاد کشف روابط بین پدیده های جدید
نیست . بله تاریخ علم اقتصاد همین موضوع را تائید میکند .
ما اقتصاد دان کاشف نداریم که پدیده های لا ینحلی اقتصادی که با شرایط خاص بر اقتصاد حادث می شود به شکل علمی مورد تحلیل درست قرار دهد وعلت اصلی را غیر از علت های کشف وشناخته شده در علم اقتصاد را بشناسد وراهکار مناسب را پیدا کند . شاید هم اجازه دسترسی به اطلاعات دقیق به اقتصاد دان ها داده نشده . بالأخره موضوع اقتصاد ایران موضوعی شگفت انگیزی هستش که با هیچ راهکاری به تعادل نمی رسد .
همانطوری که مستحضرید علم اقتصاد مثل علم فیزیک وشیمی نیست که دقیق و ثابت باشد چرا که علوم طبیعی علت های ثابت دارند اما در اقتصاد علت ها ، اراده های انسانی هستند که در صورت اتخاذ تصمیمای عقلایی برآیند جامعه قابل پیش بینی ومدیریت است در غیر اینصورت علت ها در ایجاد پدیدههای اقتصادی متغیر هستند که به همین خاطر پدیده های ناشی از علت های گذرا و غیر عقلایی به راحتی قابل شناسایی و درمان نیستند . ما به مبتکرین علم اقتصاد نیاز داریم نه اقتصاد خوان همچنین به درمانگرهای اجتماعی نیاز داریم تا ارادها و به تبع آن رفتارهای اقتصادی غیر عقلایی برآیند جامعه را درمان کند
ابراهیم
0
0
جمعه ۰۹ دی ۱۴۰۱
خود کرده را تدبیری نیست .خودم کردم که نعلت بر خودم باد
علی
0
0
جمعه ۰۹ دی ۱۴۰۱
چطوریه طرف رو به جرم بستن خیابون با بر چسب محاربه اعدام کردید ولی دلار ۴۵۰۰۰ تومنی محاربه نیست
حسن
0
0
جمعه ۰۹ دی ۱۴۰۱
تا زمانی که سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در این کشور احساس امنیت نکنند در روی همین پاشنه می چرخد و نمیتوان به این تغییر مدیریت ها دل خوش کرد احساس امنیت برای سرمایه گذاری صرفا از طریق تعامل با دنیا رقم می خورد و لاغیر همین و بس
ناشناس
0
0
جمعه ۰۹ دی ۱۴۰۱
کاری که شما مسئولین با ملت ایران کردید قوم مغول وتاتار با ملت ایران نکردن
ناشناس
0
0
جمعه ۰۹ دی ۱۴۰۱
گندزدی به زندگی و پول مردم حال نمیتونی گندتو جمع کنی استعفا دادی حال نوبت یکی دیگه گند بزن مردم بیچاره که گول اینها را میخورند
ناشناس
0
0
جمعه ۰۹ دی ۱۴۰۱
تو هم به توفاله دان تاریخ پیوستی منتظر عذابهای الهی باش و منتظر میلیونها نفرینی که به تو فرستادن باش
ناشناس
0
0
جمعه ۰۹ دی ۱۴۰۱
توصیه میکنم بااسقاط صنایع وخودروهای بی کیفیت وگوروگم شدن مسئولان بی سوادوواردکردن صنایع مدرن وبکارگیری نخبگان فراری داده شده وگرایش کشوربه تعاملات سیاسی فقط میشه کشورراازکما نجات دادالبته اگه متعصبین بهشون برنخوره
زرتشت
0
0
جمعه ۰۹ دی ۱۴۰۱
این آقا فقط تنها جایی را که میتونع خوب اداره کنه کفشداری یه مسجد اونم توی روستاها چون اگه مسجد شهرهای شلوغ رو بهش بدن کفشها را گم میکنع
ناشناس
0
0
جمعه ۰۹ دی ۱۴۰۱
با گرونی ۰ارزو هامون را به گور بردیم۰خرید پرید ده ساله که نمیتونم بگیرم۰به یاد یه حرف از احمدی نزاد افتادم پراید از ۸تومن شد ۱۳تومن۰احمدی نزاد اومد گفت اهن مگه کیلویی چند شده؟؟؟؟؟؟؟ خخخخخخ
مزدک
0
0
جمعه ۰۹ دی ۱۴۰۱
آمریکا اگر ابرقدرت هست بره یه فکری واسه دلار بکنه اینقدر بالا نره
عباس
0
0
جمعه ۰۹ دی ۱۴۰۱
تا وقتی با دنیا سر جنگ داشته باشیم و ساز خودمان را بزنیم با روش اقتصادی موجود دنیا هماهنگ نشویم تا وضعیت دریافت و پرداخت ارزهای بانک مرکزی در سیستم جهانی مشخص نشود امکان هیچ کنترلی روی مبادلات نمیشود اجرا کرد دنیا اجازه نخواهد داد دل بخواهی و مخالف بروی و موفق هم باشی پس هزار رییس کل بانک مرکزی هم عوض بشود وضع موجود بهتر نخواهد شد بهترین کار مذاکره و پذیرش قطعنامه و اجرای دقیق است
ناص یزدانی
0
0
جمعه ۰۹ دی ۱۴۰۱
کسی که میخواهد افتابه بسازد باید حلبی سازی
بلد باشد
درم مورد مسکن !
ناشناس
0
0
جمعه ۰۹ دی ۱۴۰۱
بچها هم سیاست شما رو فهمیدن،بهتر دیگه کمتر خودتونو گول بزنید
ناشناس
0
0
جمعه ۰۹ دی ۱۴۰۱
کاشکی من هم یه مدت رییس بانک مرکزی میکردند.من با حقوق کم هم قانع هستم.
ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

قیمت سکه و طلا امروز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت سکه و طلا امروز سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ + جدول

قیمت دلار و یورو امروز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت دلار و یورو امروز سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ + جدول

فیلم/ لحظه انتقال پیکر رئیس جمهور و تیم همراه توسط امدادگران هلال احمر

قیمت پسته، تخمه، آجیل و خشکبار + جدول

صفحه اول روزنامه‌های سیاسی امروز

واکنش رسول خادم به شهادت ابراهیم رئیسی+ عکس

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

قیمت لیر ترکیه امروز در بازار + جزئیات

وضعیت هواشناسی امروز

قیمت دینار عراق امروز در بازار + جزئیات

چه زمانی باید تسمه تایم خودرو را عوض کرد؟

قیمت سکه پارسیان امروز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت تبلت اپل امروز + جدول

قیمت انواع زعفران + جدول

فیلمی که تلویزیون ترکیه از صحنه سقوط بالگرد رئیس جمهور منتشر کرد

گمانه‌زنی درباره تعطیلی عروسی‌ها در ایام عزای عمومی؛ بی‌خبری ادامه دارد/ رئیس اتحادیه تالار‌های پذیرایی: فعلا بی‌سروصدا جشن بگیرید

قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ + جدول

شهید حسین امیرعبداللهیان که بود؟ + زندگینامه

خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار

آرتروز انگشت شست پا چیست؟

عکس شوکه‌کننده‌ای که امروز از تهران ثبت شد

عکس/آماده‌سازی محل دفن رئیس جمهور فقید در حرم مطهر امام رضا«ع»

فردا راس ساعت ۹ صبح نماز بر پیکر رئیس‌جمهور و همراهانش اقامه خواهد شد

عکس قدیمی از رئیسی

عکس‌/تصادف شدید هافبک سابق استقلال در راه تهران

روز پنجشنبه؛ پیکر امیرعبداللهیان در حرم حضرت عبدالعظیم (ع) به خاک سپرده می‌شود

برنامه جدید امتحانات پایه ششم و نهم

فیلم/حرف‌های مادر آیت الله رئیسی پس از شهادت

رئیس دفتر رئیس جمهور: بعد از سانحه سقوط بالگرد من ۳ یا ۴ بار با آقای آل هاشم صحبت کردم

صدراعظم آلمان شهادت سید ابراهیم رئیسی را تسلیت گفت

نامه مهم اژه‌ای خطاب به نمایندگان مجلس

برقراری قطار‌های فوق العاده تهران-مشهد

عکس/دیوارنگاره میدان جهاد به یاد شهدای خدمت تغییر کرد

فیلم/روایت تاثربرانگیز ۳ نفر اولی که به بالگرد رئیسی رسیدند

فهرست شعب کشیک بانک سینا در روز چهارشنبه دوم خردادماه ۱۴۰۳ اعلام شد

علاقه رئیس‌جمهور شهید به این شخصیت طنز

تمدید فعالیت مترو تهران امشب تا ساعت ۲۴

عکس/ جمیله علم‌الهدی هنگام بدرقه رئیسی

فیلم / گریه و بی‌تابی شدید وزرای دولت

عکس/۱۳۶۰؛ مراسم تشییع دومین رئیس جمهور

عکس/ احمدی نژاد در افتتاحیه مجلس خبرگان

گاف تاریخی بایدن در سخنرانی جدیدش

واکنش مهدی ترابی به شهادت آیت الله رئیسی

مرگ بیش از ۲ هزار ایرانی در سانحه هوایی تا دی ماه ۱۳۹۸

چشم‌انداز اقتصاد ایران بعد از ابراهیم رئیسی

کدام سبزیجات برای لاغری خوب است؟

عکس/ توییت جنجالی آمنه‌سادات ذبیح‌پور علیه محمود احمدی نژاد

راهکار جالب و جدید برای درمان افسردگی

ماجرای دیه شهدای سانحه بالگرد رئیسی چه می‌شود؟

اقامه نماز رهبر انقلاب بر پیکر رئیس‌جمهور و همراهانش

عکس/ مجلس یازدهم به پایان رسید

ستاره پرسپولیس پدر شد+ عکس

اعلام برنامه جدید امتحانات نهایی دانش‌آموزان+ عکس

فیلم/ ورود پیکر ابراهیم رئیسی به قم

زمان برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری مشخص شد

محمدرضا گلزار از جان ورزش چه می خواهد؟

فیلم/ نشست شانگهای هم با یک دقیقه سکوت

فیلم/ پیکر ابراهیم رئیسی توسط ارتش تشییع شد

فیلم/ بازگشت رئیس‌جمهور از آخرین سفر استانی

فیلم/ استقبال اعضای دولت از پیکر ابراهیم رئیسی در فرودگاه

عکس/ جدول زمان‌بندی انتخابات ریاست‌جمهوری

نگاهی به سوابق علی باقری، سرپرست جدید وزارت خارجه؛ سکان سیاست خارجی در اختیار چه کسی است؟

نیم‌سکه پرچمدار بیشترین کاهش قیمت در بازار طلا

وداع امشب تهرانی‌ها با ابراهیم رئیسی و همراهانش

فیلم/ انتقال پیکر ابراهیم رئیسی و همراهانش به تهران

فیلم/ بدرقه پیکر رئیس جمهور در فرودگاه تبریز

سفر پوتین به ایران تکذیب شد

مالیات نقل و انتقال ملک با کیست؟

عکس/ نیمه افراشته شدن پرچم سازمان ملل