تاریخ انتشار: ۰۸:۰۰ - ۱۹ دی ۱۴۰۱
اقتصاد ۲۴ بررسی می‌کند؛

خدمات کاشت ناخن و ترمیم ناخن چقدر افزایش یافته است؟/ تاثیر قیمت دلار بر خدمات زیبایی ناخن

اخیرا اگر به سراغ برخی خدمات زیبایی نظیر خدمات کاشت و نگهداری و ترمیم ناخن بروید و درباره قیمت‌ها بپرسید با این پاسخ نیز ممکن است مواجه شوید که افزایش قیمت دلار، قیمت این خدمات را افزایش داده است و برای مثال به صراحت از افزایش هزینه پودر و لاک و وسایل مصرفی گفته می‌شود.

کاشت ناخن

اقتصاد۲۴- سال‌های اخیر و همزمان با افزایش سالن‌ها و مراکز زیبایی که حالا تفاوت‌های زیادی با آرایشگاه‌ها و سلمانی‌ها زنانه داشت، توجه به مساله رسیدگی به ناخن و کار‌های مربوط به زیبایی آن نیز با افزایش طرفدار در بین زنان مواجه شد و حالا دیگر خدمات کاشت و نگهداری و ترمیم ناخن یکی از مواردی است که بسیاری از شهروندان برای زیبایی ناخن‌های دست و پا به سراغ آن می روند و البته که یک هزینه مشخص به صورت ماهیانه و سالیانه صرف نگهداری و ترمیم این خدمت زیبایی نورسیده که در یک دهه اخیر نیز بسیار شکوفا شده است می‌کنند.

از سوی دیگر باید توجه کرد که خدمات کاشت ناخن با قیمت و هزینه‌های گوناگون عرضه می‌شود که به موارد مختلفی نیز بستگی دارد و البته عوامل بسیاری نیز در تعیین هزینه کاشت ناخن تاثیرگذارند که برخی از آن‌ها تاثیر کم و برخی دیگر تاثیر بالایی دارند.

این البته در حالی است که اخیرا اگر به سراغ این خدمات زیبایی بروید و درباره قیمت ها بپرسید با این پاسخ نیز ممکن است مواجه شوید که افزایش قیمت دلار ، قیمت این خدمات را افزایش داده است و برای مثال به صراحت از افزایش هزینه پودر و لاک و وسایل مصرفی گفته می شود.

حلقه اول؛ کاشت ناخن

به گزارش اقتصاد ۲۴ ، کاشت ناخن را اولین حلقه از زنجیره نگهداری و مراقبت ناخن می‌دانند و قیمت کاشت ناخن مانند بسیاری از خدماتی که در حوزه مراقبت و زیبایی انجام می‌شود، با توجه به نوع خدمات متفاوت است. کاشت ناخن‌ها به شکل‌های مختلف انجام می‌شود. در هر کدام از انواع مدل‌های کاشت ناخن نیز از مواد اولیه متنوع با کارکرد متفاوت استفاده می‌شود. انواع مدل‌های کاشت ناخن شامل مواردی همچون، ژله ای، قالبی، پودری، کاشت ناخن ویژه پا و ... می‌شود.

قیمت انواع کاشت ناخن نیز در هر کدام از مدل‌هایی که گفته شد بنا به مواد اولیه‌ای که استفاده می‌شود و همچنین دوام آن متغیر است. به طور معمول نیز کاشت ناخن پودری نسبت به سایر مدل‌های کاشت از دوام و ماندگاری بیشتری برخوردار است و با توجه به نوع پودری که استفاده می‌شود با هزینه‌های متنوعی انجام می‌گیرد. نمونه‌های ژله‌ای نیز برای کسانی مناسب است که حالت ناخن هایشان به صورت طبیعی خوش فرم است. این نوع از کاشت دارای تنوع رنگی بوده و طرفداران بسیار زیادی نیز دارد.

کمترین هزینه برای کاشت ناخن را می‌توان ۱۸۰ هزار تومان دانست که کاشت ساده پودری است و این رقم برای کاشت ژل و یا کاشت فرنچ ثابت نیز تا ۲۵۰ هزار تومان افزایش می‌یابد و کاشت فیبر نیز حدود ۳۰۰ هزار تومان هزینه دربردارد. از سوی دیگر کاشت ناخن به صورت گریم نیز از ۳۵۰ تومان آغاز می‌شود و این رقم می‌تواند تا ۶۰۰ هزار تومان نیز افزایش یابد.
کاشت به صورت بیبی بومر نیز رقمی حدود ۲۵۰ هزار تومان هزینه در بردارد.

اما این ارقام تنها رقم‌های موجود در بازار این رسته نیست بلکه این رقم در مواردی تا ۵۰۰ هزار تومان نیز افزایش یافته است. برای مثال سالن زیبایی در شهرک غرب به خبرنگار اقتصاد ۲۴ می‌گوید هزینه کاشت و طراحی اولیه حدود ۳۵۰ هزار تومان است و سالن زیبایی دیگری برای چنین خدماتی تا ۵۰۰ هزار تومان طلب می‌کند.

در یک نمونه نیز هزینه کاشت ناخن برای دست رقمی حدود ۳۰۰ هزار تومان و برای پا ۴۰۰ هزار تومان بوده است، اما اگر کسی بخواهد از پکیج استفاده کند این رقم به صورت مجموع تا ۵۵۰ هزار تومان کاهش می‌یابد.

البته این رقام بنا به نوع سالن و مکان و خدماتش متفاوت است، اما می‌توان به طور کلی گفت که رقم اصلی در بازار کاشت ناخن بین ۱۵۰ هزار تومان تا ۲۵۰ هزار تومان در نوسان است.

ترمیم ناخن و ارائه سایر خدمات جانبی

اما کاشت ناخن همان طور که پیشتر نیز گفتیم زنجیره اول از خدمات نگهداری محسوب می‌شود. علاوه بر خدمات کاشت ناخن، کار‌های جانبی دیگر نیز برای مشتریان انجام می‌شود. کار‌هایی مثل طراحی ناخن ها، لاک زدن آنها، تمیز کاری اضافی و بسیاری از کار‌های دیگر که همگی روی قیمت کاشت ناخن تاثیرگذارند.

انجام کار‌های جانبی با کیفیت بالا روی زیبایی و کیفیت کاشت ناخن‌ها نیز نقش دارند. به همین دلیل مراکزی که به کار‌های جانبی بعد و قبل از کاشت اهمیت می‌دهند معمولا خدماتی با کیفیت بالا را ارائه می‌کنند.

اما یکی از اصلی‌ترین موارد که هزینه ثابت ماهیانه در بردارد، مساله ترمیم ناخن است. در فاصله سه تا چهار هفته بعد از کاشت اولیه ناخن نیاز به ترمیم دارد و بعد از هر ترمیم نیز باز ناخن‌ها باید بار دیگر ترمیم و نگهداری شوند.


بیشتر بخوانید: در آرایشگاه‌های لاکچری تهران چه خبر است؟ / رقم‌های نجومی برای خدمات آرایشی در خانه‌های زیبایی


به گزارش اقتصاد ۲۴ ، هزینه‌های ترمیم نیز هم، چون هزینه کاشت ناخن مدل‌های مختلف و قیمت‌های گوناگونی را در بر می‌گیرد. هزینه ترمیم به طور معمول از ۸۰ هزار تومان آغاز می‌شود که ترمیم لمینت در این دسته است و این هزینه می‌تواند تا ۲۵۰ هزار تومان نیز افزایش یابد.

برای مثال هزینه ترمیم پودر بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار تومان است و هزینه ترمیم گاه به صورت پکیج ارائه می‌شود که می‌تواند هزینه ترمیم و لاک و ژلیش را در بر بگیرد که رقمی بین ۲۵۰ تا ۳۵۰ هزار تومان بنا به نوع ترمیم و پکیج ارائه شده متفاوت است.

همچنین باید در نظر گرفت که این رقم بعد از کاشت ناخن به صورت میانگین هر ماه یک بار باید پرداخت شود.

در این میان البته کسانی نیز هستند که بدون کاشت ناخن تنها برای نگهداری ناخن‌های خود به صورت طبیعی به سراغ خدمات سالن‌های زیبایی می‌روند و برای این دسته نیز انواع مدل‌های نگهداری در ارقام مختلف ارائه می‌شود.

برآوردی کلی از میانگین قیمت کاشت و نگهداری ناخن را می توان به شرح زیر دانست؛

قیمت مانیکور و لاک ساده ۱۵۰.۰۰۰تومان به بالا
 قیمت پدیکور و کف‌سابی ۱۵۰.۰۰۰ تومان به بالا
قیمت پدیکور ساده به همراه لاک ۱۲۰.۰۰۰ تومان به بالا
قیمت کاشت ناخن ۲۰۰.۰۰۰ تومان به بالا
 قیمت پدیکور و کف‌سابی  ۳۰۰.۰۰۰ تومان به بالا
قیمت پدیکور ساده به همراه لاک ۹۰.۰۰۰ تومان به بالا
قیمت کاشت ناخن ۸۰.۰۰۰ تومان به بالا
قیمت بیبی بومر کاشت ۶۰.۰۰۰ تومان به بالا
 قیمت ترمیم ۳۰ روزه به همراه تاپ شاین  ۵۰.۰۰۰ تومان به بالا
قیمت لاک ژل ناخن طبیعی دست ۷۰.۰۰۰ تومان به بالا
 قیمت لاک ژل ناخن طبیعی پا ۶۰.۰۰۰ تومان به بالا
قیمت لاک ژل ناخن کاشت  ۲۰.۰۰۰ تومان به بالا
قیمت کاشت دو شست پا ۱۱۰.۰۰۰ تومان به بالا
 قیمت ترمیم دو شست پا  ۳۵۰.۰۰۰ تومان به بالا
قیمت دیزاین هر ناخن  ۴۰.۰۰۰ تومان به بالا
قیمت ترمیم ناخن پس از ۳۰ روز به همراه تاپ شاین  ۱۵.۰۰۰ تومان به بالا
قیمت کاشت گریم  ۱۵.۰۰۰ تومان به بالا
قیمت کاشت گریم هر ناخن  ۴۰.۰۰۰ تومان به بالا
قیمت ناخن شکسته  ۱۵.۰۰۰ تومان به بالا
قیمت گل برجسته ناخن  ۱۵.۰۰۰ تومان به بالا
قیمت ترمیم لمینیت  ۹۰.۰۰۰ تومان به بالا

* لازم به ذکر است که این ارقام بنا به موقعیت جغرافیایی مکان سالن زیبایی و تفاوت خدمات می تواند متفاوت باشد و این ارقام را باید نقریبی دانست.

در این میان البته کسانی نیز هستند که بدون کاشت ناخن تنها برای نگهداری ناخن‌های خود به صورت طبیعی به سراغ خدمات سالن‌های زیبایی می‌روند و برای این دسته نیز انواع مدل‌های نگهداری در ارقام مختلف ارائه می‌شود.

مثلا برای نمونه سالن زیبایی در سعادت آباد هزینه مانیکور و لاک ساده را رقمی حدود ۱۵۰ هزار تومان و مانیکور و لاک و طراحی را رقمی در حدود ۲۵۰ هزار تومان اعلام کرده است و در این مدل، مراجعه کننده می‌تواند از خدمات ماهانه و اضافی نیزه بهره نبرد و برخی از زنان این روز‌ها برای مراسم‌های خاص خود یا شرکت در مهمانی و عروسی و مراسم‌های دیگر از این مدل از خدمات بهره می‌برند تا ناچار به هزینه ماهانه مستمر نیز نباشند.

به گزارش اقتصاد ۲۴ ، قیمت لاک ژل البته برای ناخن‌های کاشته شده نیز جدا از هزینه ترمیم ماهانه است و مراجعه کننده می‌تواند در هر مراجعه ماهانه این خدمت اضافی را نیز دریافت کند و هزینه این لاک ژل‌ها به طور معمول از ۵۰ هزار تومان به بالا است و بنا به ساده بودن لاک، تک رنگ بودن لاک، نوع طراحی و ... این رقم می‌تواند افزایش یابد.

برای مثال قیمت گل برجسته روی ناخن از ۱۵ هزار تومان به عنوان پایه شروع می‌شود و تا هر گل ۴۰ هزار تومان می‌تواند افزایش یابد. قیمت لاک ژل و طراحی با هم گاه می‌تواند تا ۱۵۰ هزار تومان به هزینه ترمیم بیافزاید.

در مجموع می‌توان اینطور ارزیابی کرد که فارغ از هزینه اولیه کاشت ناخن، به صورت میانگین هر شخصی که کاشت ناخن را انجام داده است، باید پیش بینی بین ۱۵۰ تا ۲۵۰ هزار تومان به صورت ماهیانه هزینه برای ترمیم و نگهداری ناخن‌های کاشته را در نظر بگیرد.

ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

قیمت سکه و طلا امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

صفحه اول روزنامه‌های سیاسی امروز

قیمت انواع دوربین‌های عکاسی + جدول

قیمت لیر ترکیه امروز در بازار + جزئیات

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

قیمت دلار و یورو امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

وضعیت هواشناسی امروز

قیمت دینار عراق امروز در بازار + جزئیات

قیمت انواع موتورسیکلت در بازار امروز + جدول

قیمت روز لپ تاپ اپل + جدول

قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های سایپا امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

عکس/ حضور قرائتی با ویلچر در یک مراسم

شادی منشوری گلزن پرسپولیس +عکس

خطر بند جنجالی بودجه ۱۴۰۳ در کمین بازار سرمایه/ رشد شارپ بازار در هفته آینده به این شرط

تصاویری آخرالزمانی از لحظه شروع طوفان و سیل در دبی

بهترین فیلم‌های ژانر علمی تخیلی سینمای جهان

عکس‌های جدید خرم سلطان در ۴۰ سالگی

اولین تصویر رسمی از اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی

ایران با چه موشک‌هایی به اسرائیل حمله کرد+ مشخصات

خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار

عاشقانه‌های شاهرخ استخری و دخترش در فرنگ

افراد نفوذی در حاکمیت، عامل ضربه به اکوسیستم استارتاپی/ دولت از اینکه تشکل‌های صنفی مطالبه‌گری کنند خشنود نیست

تیپ شیک گلاره عباسی در یک مراسم جلب‌توجه کرد

درآمد عجیب و باورنکردنی زباله‌گرد‌ها در تهران

اگر اسرائیل به مراکز هسته‌ای حمله کند تغییر در سیاست‌های هسته‌ای جمهوری اسلامی قابل تصور است

کشف جسد مرد جوانی در محور پونل به خلخال

فیلم/سوتی مجدد رییسی: جمهوری اسلامی اونها!

قابی از بازی صنعت‌نفت و پرسپولیس که جلب‌توجه کرد

کارشناسی صحنه‌های جنجالی تقابل نفت و پرسپولیس

سند مالکیت تخت جمشید رونمایی شد

جنجال عروسی یک آقازاده در گران‌ترین هتل ایران!

جدول لیگ برتر بعد از برد پرسپولیس

شادی منشوری گلزن پرسپولیس +عکس

هشدار زرد هواشناسی برای این استان‌ها

راهداری: خسارت ۱۵۰۰ میلیارد تومانی سیل به راه‌های کشور

بایدن ایران را تهدید به تحریم سخت کرد!

فارس به نقل از منبع آگاه: خبر آسیب‌دیدن ساختمان نیروگاه اتمی دیمونا کذب است

فرماندار: دسترسی ۱۰۰ روستای نیکشهر مسدود است/ سیلاب جان ۲ نفر را گرفت

افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت در سال جاری

یک پیش‌بینی عجیب از بازار خودرو

رئیسی: اگر خطایی از رژیم صهیونیستی سر بزند، پاسخی می‌دهیم که پشیمان شوند

آزمون وکالت ۱۴۰۳ پاییز برگزار می‌شود

یک نکته درباره ماجرای کاظم صدیقی و گشت ارشاد

اولین تصویر رسمی از اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی

ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر صنعت‌نفت مشخص شد

در عملیات سپاه علیه اسرائیل از چه موشک‌هایی استفاده شد؟

آمریکا ۱۶ فرد و دو نهاد ایرانی را تحریم کرد

قتل مرد جوان با ۳۷ ضربه چاقو به خاطر یک میلیارد

یارانه فروردین دهک چهارم تا نهم واریز شد

علم الهدی: اینکه سن ازدواج بالا رفته، ریشه آن فرهنگی است

مراقب مسمومیت با این نوع هندوانه‌ها باشید

دوستداران قهوه بخوانند

فیلم/ بغض یک هموطن از گرفتار شدن در سیل دبی

ارتباط بین سلامت تیروئید و خستگی مزمن در زنان

عکس‌های جدید خرم سلطان در ۴۰ سالگی

فیلم/ بدترین ضربه پنالتی تاریخ فوتبال

فیلم/مرگ غم انگیز یک زن پس از سقوط در جوی آب

عکس/ حضور قرائتی با ویلچر در یک مراسم

رضوانی موتورز، پورشه ۹۱۱ را متحول می‌کند

انتقاد تند ربیعی از بازگشت گشت ارشاد + عکس

فیلم/ گل کوچیک سردار آزمون با دخترش در خانه

واکنش آذری جهرمی به بازگشت گشت ارشاد

فصل لاله‌ها در باغ ایرانی

عده‌ای اجیر می‌شوند در جلسه کنکور غایب باشند

فیلم/ حجت الاسلام جعفری بروجنی: اگر اسراییل به ایران حمله کند با پاسخ شکننده‌تری مواجه می‌شود

تصاویری آخرالزمانی از لحظه شروع طوفان و سیل در دبی

دیدار دوستانه تیم ملی ایران با ترکیه

معاون اول جدید قوه قضاییه کیست؟

فیلم/ گلف بازی عجیب طارمی و بیرانوند

نوسان افزایشی دلار با علامت تشدید تحریم‌ها