تاریخ انتشار: ۱۸:۲۰ - ۰۱ بهمن ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

نماینده مجلس: چه اشتغالی، چه کشکی؟

نماینده مجلس:  چه اشتغالی، چه کشکی؟
«نمی دانم چه بگویم که درصدی از حق مردم ادا شود و به کسی هم برنخورد. جناب آقای وزیر کشور چاکر شما و جد و آبادت هستیم اما ما نماینده مردم هستیم. آیا چهره سیستان و بلوچستان همین است؟ واقعیت همین است؟».

حبیب الله دهمرده

اقتصاد۲۴- حبیب الله دهمرده در مراسم معارفه استاندار جدید سیستان و بلوچستان گفت: «نمی دانم چه بگویم که درصدی از حق مردم ادا شود و به کسی هم برنخورد. جناب آقای وزیر کشور چاکر شما و جد و آبادت هستیم، اما ما نماینده مردم هستیم. آیا چهره استان همین است؟ واقعیت همین است؟».

دهمرده در این جلسه خطاب به وزیر کشور بیان کرده است: شما جای من باشید به مردم چه می‌گویید؟ چه اشتغالی، چه کشکی؟ تا ما زنده ایم باید آمار درست بگویید.‌ای مردم چقدر شغل گیرتان امده است؟ هیچ.


بیشتر بخوانید: توقف مسکن ملی در بن بست اعتبار متقاضیان


دهمرده در انتقاد از عدم تخصیص حقابه سیستان و بلوچستان و عدم اجرای انتقال آب دریای عمان گفته است: آمار دارید چقدر از جمعیت سیستان و بلوچستان در این سرزمین مانده اند؟ چون نه آب دارند نه نان و صف‌های بنزین هم طویل است.

منبع: جماران
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار:
علی مرادی
0
0
۲۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
جناب دهمرده عزیز شما هم که ژست اپوزوسیون گرفتین نماینده باید مطالبه گر باشد ، با من بمیرم تو بمیری و قربان صدقه و التماس که نمیشود که بشود ، حداقل در اعتراض به وضع اختیاراتتان و عدم کاراایلان، مردانه استعفا دهید .
ارسال نظر
captcha
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار