تاریخ انتشار: ۱۴:۱۱ - ۰۶ اسفند ۱۴۰۱

ترید اتوماتیک در صرافی ارز دیجیتال

استفاده از ترید اتوماتیک در بازار پرریسک رمز ارزها می‌تواند برای افراد، بسیار کاربردی و مناسب باشد.

ترید اتوماتیک در صرافی ارز دیجیتال

اقتصاد۲۴با توجه به نوسانات بالای ارزهای دیجیتال، داشتن استراتژی مفید می‌تواند به شما در این مسیر کمک کند. بررسی قیمت ارزها و توجه به روش‌های مختلف ترید ممکن است وقت زیادی از معامله‌گر بگیرد. همچنین این موضوع می‌تواند باعث از دست‌رفتن فرصت‌های خریدوفروش شود.

ترید و نوسان گیری اتوماتیک در بینگ ایکس

اتوماتیک شدن معاملات رمزارزها

برای پیشگیری از این اتفاق و ساده‌تر شدن مسیر معاملات، صرافی‌ها اقدام به طراحی ربات‌هایی کردند که به‌ راحتی اهداف و استراتژی‌های شما را دریافت کرده و خود به تنهایی و به‌ صورت اتوماتیک به معامله می‌پردازند. از آنجایی که اتوماتیک‌شدن مسیر خرید و فروش رمزارزها باعث راحتی کار در بازار سرمایه شده است، افراد زیادی به یادگیری این مبحث علاقه‌مند شده‌اند.

شما نیز برای آشنایی کامل این موضوع ترید اتوماتیک تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

معرفی کامل صرافی بینگ ایکس

صرافی BingX در سال 2018 در سنگاپور، ابتدا با نامBingbon  ثبت شد. سپس با نام تجاری بینگ ایکس و به‌ دلیل ویژگی‌های خاص در تمام دنیا به شهرت رسید. در این صرافی خدمات معاملاتی فیوچرز، اسپات و از همه مهم‌تر کپی ترید در اختیار افراد قرار می‌گیرد. از عمده‌ دلایل شهرت و محبوبیت بینگ ایکس می‌توان به کپی معاملات و سیگنال رایگان در آن اشاره کرد.

همچنین قابلیت ترید اتوماتیک که با استفاده از ربات این صرافی انجام می‌شود، یکی از راه‌های مناسب برای کسب سود بیشتر و صرفه‌جویی در زمان است. دیگر ویژگی خاصی که این صرافی را برای ایرانیان محبوب‌تر کرده، عدم توجه آن به تحریم‌های صورت‌گرفته و ارائه خدمات به کاربران و معامله‌گران ایرانی است.

این صرافی به ‌خوبی زمینه‌ساز اتصال کاربران معمولی یا آماتور به تریدرهای حرفه‌ای شده و با فراهم‌کردن بستری ساده اما در عین حال شفاف و جذاب به همه افراد در این زمینه کمک می‌کند. به ‌طور کلی می‌توان گفت تمامی افراد اعم‌از تریدرها و افراد بدون دانش کافی از این بازار، می‌توانند با استفاده از ویژگی و امکانات این صرافی به سودهای مناسبی دست یابند.

چگونه می‌توان از صرافی بینگ ایکس کسب درآمد کرد؟

افراد حرفه‌ای که در تریدهای خود بهترین تکنیک‌ها را به ‌کار می‌برند و نتایج حاصل از آن در بیشتر موارد رضایت‌بخش است؛ می‌توانند از طریق صرافی بینگ ایکس از ترید اتوماتیک بهره برده و به کسب درآمد نیز بپردازند.

برای این کار باید سیگنال‌ها را در معرض دید سایر کاربران قرار داد. شاید برای شما سوال باشد که این کار چه مزایای برای شما به همراه دارد؟ در واقع با اشتراک‌گذاری سیگنال‌های رایگان و ورود افراد به معاملات مد نظر شما، در صورتی که سهام رشد کند و باعث کسب درآمد شما و دیگر افراد شود، حدودا 30 درصد سود کسب‌شده دیگر کاربران برای شما در نظر گرفته می‌شود.

ترید اتوماتیک در صرافی ارز دیجیتال

ترید اتوماتیک در بینگ ایکس چگونه انجام می‌شود؟

ترید و نوسان گیری اتوماتیک در بینگ ایکس با استفاده از ربات گرید به‌ راحتی انجام می‌شود. برای این کار لازم است شما استراتژی‌های مد نظر خود را روی آن تعریف کنید. در این شرایط تمامی وظایف ترید اتوماتیک بر عهده ربات است.

یعنی طبق بازه‌های قیمتی که شما تعریف کرده‌اید؛ ربات می‌تواند کف قیمت را تشخیص دهد و با خرید به ‌موقع، وقتی قیمت به قله رسید آن را به‌ فروش برساند. استفاده از روش این تریدینگ اتوماتیک در بازار رنج باعث کسب سود شما می‌شود.

همچنین با تعیین بازه‌های قیمتی مشخص، دیگر نیازی به بررسی کامل نوسانات قیمتی ندارید و فقط باید با چک­کردن معاملات اتوماتیک از عملکرد صحیح ربات اطمینان حاصل کنید. این روش ترید اتوماتیک را گرید ترید یا استراتژی گرید تریدینگ نیز می‌گویند که بسیار کاربردی است.

کپی ترید چیست و چرا مورد استفاده قرار می‌گیرد؟

صرافی محبوب بینگ ایکس با دارا بودن بیش از 1500 تریدر که در سطح‌های مختلف فعالیت می‌کنند یکی از بهترین‌ صرافی‌ها در جهان است. اگر به ‌دنبال کپی ترید و سیگنال رایگان هستید انتخاب این صرافی به شما توصیه می‌شود. زیرا تنها با انجام یک کلیک می‌توانید استراتژی و ترفندهای تریدرهای نخبه را مشاهده و کپی کنید و با استفاده از آنها به ‌راحتی به سود بیشتر برسید.

این روش برای افرادی که توانایی لازم در تحلیل را ندارند یا به ‌دلیل مشغله کاری نمی‌تواند به ‌خوبی برای این کار زمان بگذارند مناسب است. علاوه ‌بر ترید اتوماتیک در صرافی بینگ ایکس، امکان مشاهده و دنبال‌کردن برترین معامله‌گران وجود دارد و می‌توان به‌ صورت رایگان از سیگنال آنها بهره‌مند شد.

در صفحه کپی ترید بینگ ایکس، لیست کاملی از تریدرهای نخبه در بازار فیوچرز و اسپات وجود دارد که امکان مشاهده تمامی جزئیات معاملات آنها برای دیگر افراد فراهم است. در نتیجه می‌توان با مقایسه آنها بهترین معامله‌گر را شناخت و از سیگنال رایگان او استفاده کرد. همچنین امکان هم‌گام شدن با تریدرها و کسب سود در کنار آنها نیز وجود دارد.‌

سایر بخش‌های این صفحه شامل Feed است که از طریق آن می‌توانید به پست و نظرات تریدرها دسترسی داشته باشید.

بررسی ترید خودکار در اسپات

در بازار اسپات که به آن بازار یک‌طرفه نیز می‌گویند، قبل از دریافت دارایی که معمولا به ‌صورت سهام است؛ پرداخت انجام می‌شود. قیمت رمزارزها مدام در نوسان است اما با ترید اتوماتیک و با ورود به بازار و انجام ترید خودکار در اسپات احتمال کسب سود افزایش یافته و در کنار آن، میزان ضرر نیز کم‌تر می‌شود.

به ‌طور کلی بازار اسپات به ‌گونه‌ای است که رشد بازار باعث سود بیشتر شده و به میزان این رشد، معامله‌گر به موفقیت دست می‌یابد. در واقع می‌توان گفت با خرید سهام یا دارایی در میزان مشخص، هر اتفاقی که برای آن سهام بیفتد روی میزان سود شما تاثیر خواهد گذاشت.

 یعنی رشد سهام باعث افزایش سرمایه و افت آن نیز به‌همان میزان سبب ازدست­دادن سرمایه اولیه می‌شود.

ترید اتوماتیک در صرافی ارز دیجیتال

مزایای ترید اتوماتیک چیست؟

حال که به ‌طور کلی با صرافی بینگ ایکس و امکانات موجود در آن آشنا شدیم بهتر است به ‌بررسی مزایای استفاده از ترید اتوماتیک نیز بپردازیم تا تصمیم‌گیری در این مورد راحت‌تر شود. به‌ طور کلی احساسات باعث عدم انتخاب درست و بی‌توجهی به روند معاملات در بازارهای مالی می‌شود که این موضوع درگرید ترید یا همان استفاده از روش اتوماتیک به‌وجود نمی‌آید. دیگر مزایا به شرح زیر است:

پیش‌تست استراتژی‌ها

برای کاهش ریسک، تریدر می‌تواند با تعریف دقیق و کامل استراتژی‌ها نسبت به داده‌های تاریخی معاملاتی را ‌تست کند. با این کار معامله‌گر تمامی انتظارات خود از سیستم را متوجه خواهد شد.

دادن نظم به معاملات

به‌ دلیل عدم احساسی رفتار کردن ربات ترید اتوماتیک معمولا معاملات با نظم از پیش تعریف‌شده دنبال می‌شوند. همچنین این موضوع سبب کاهش اشتباهات تا حد زیادی خواهد شد.‌

ماندگاری بیشتر

منظور از این اصطلاح عدم صبر و بردباری افراد در رسیدن به سود است. یعنی  معامله‌گر با اولین تلاش‌ها انتظار کسب سود فراوان را دارد که این موضوع ممکن است رخ ندهد و البته کاملا طبیعی است. زیرا تا زیانی نباشد سودکردن معنی نمی‌دهد.

تمامی طرح‌های تجاری با این چالش‌ها مواجه می‌شوند و کاربران پس از چند تلاش ناموفق، ناامیدانه دست از تلاش می‌کشند. این موضوع در ترید اتوماتیک رخ نمی‌دهد و ربات تا آخرین لحظه برای رسیدن به سود دست از تلاش برنمی‌دارد.

ترید اتوماتیک در صرافی ارز دیجیتال

افزایش سرعت ورود به معاملات

تریدرها ممکن است در ورود به سهمی مطمئن نباشند اما سیستم اتوماتیک بلافاصله بعد از دریافت قوانین می‌تواند معامله‌های سودآور را تشخیص و به آنها وارد شود. این امر می‌تواند در کسب سود بیشتر تاثیر زیادی داشته باشد.

جمع‌بندی

یکی از راه‌های رسیدن به سود بیشتر در بازارهای مالی استفاده از ترید اتوماتیک است. این ویژگی در صرافی محبوب بینگ ایکس وجود دارد. در این صرافی همچنین قابلیت کپی ترید و استفاده از سیگنال رایگان تریدرهای حرفه‌ای وجود دارد که باعث کسب سود بیشتر افراد خواهد شد.

استفاده از تریدینگ اتوماتیک مزایایی دارد که از آنها می‌توان به عدم توجه به احساسات، پیش‌تست استراتژی و دادن نظم به معاملات اشاره کرد.

ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

قیمت انواع دستگاه ماینر امروز + جدول

قیمت سکه و طلا امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

صفحه اول روزنامه‌های سیاسی امروز

قیمت لیر ترکیه امروز در بازار + جزئیات

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

خاورمیانه و این بار نبرد کریدور‌ها/ چگونه ایران در ۷ محور و کریدور دور خورد؟/ حتی مسیر افغانستان به ترکیه نیز ایران را دور زده است

وضعیت هواشناسی امروز

قیمت دینار عراق امروز در بازار + جزئیات

قیمت انواع لپ تاپ ایسوس امروز + جدول

قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت All-in-One اپل، MSI و لنوو امروز + جدول

عکس/ تغییر چهره خبرنگار صداوسیما

قیمت انواع لپ تاپ ام اس آی MSI امروز + جدول

قیمت خودرو‌های سایپا امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت دلار و یورو امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

پشت‌پرده توافق اخیر ارمنستان و آذربایجان

دم مسیحایی دلار نیما به بازار سرمایه/ پیش بینی شاخص کل بورس تا پایان تیر

بیماری سندرم درس (DRESS) چیست؟

بهترین فیلم های تاریخ سینمای هند

لئوناردو دی کاپریو کیست؟

خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار

اما استون کیست؟

عکس/ نماز جماعت پشت سر محمود احمدی‌نژاد!

قیمت All-in-One اپل، MSI و لنوو

قیمت انواع لپ تاپ ام اس آی MSI + جدول

قیمت دینار عراق امروز + جزئیات

قیمت لیر ترکیه امروز + جزئیات

عکس/ تمرینات ویژه سیدحسین حسینی در کنار دخترش

عکس/پاریس‌گردی خانم بازیگر مشهور با استایل جذاب

بهترین فیلم های تاریخ سینمای ترکیه

عکس/پاسخ خلاقانه یک دانش‌آموز به سوال امتحان ریاضی

خرید و فروش سهمیه ارزی و رجیستری در فرودگاه امام خمینی!/ جولان سرخوشانه دلال‌ها در فرودگاه

عکس صمیمی بازیگران سریال «نون خ» در دل طبیعت

تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن

رییس جمهور دنبال حیا است نه رای

حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها اطراف زاهدان/ ۲ تروریست کشته شدند

فیلم/لایی الحاجی دیوف به امانوئل مکرون، رییس جمهور فرانسه

۷ اردیبهشت به نام روز جهانی گز اصفهان ثبت شد

عکس/سانسور کراوات غلامرضا تختی در بنر‌های شهرداری تهران

وزارت خارجه هند: خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات آزاد می‌شوند

وضعیت ترسناک تابستان ۱۴۰۳

نگرانی آمریکایی‌ها درباره ریاست‌جمهوری مجدد بایدن

الحوثی: در ۲۰۲ روز، ۱۰۲ کشتی هدف قرار گرفتند

تحریم مشترک انگلیس، آمریکا و کانادا علیه ایران

پریسا صالحی کیست و چرا به زندان احضار شد؟

حکم اعدام توماج صالحی لغو می‌شود؟

پیشنهاد هلندی برای مهدی قایدی

آذری جهرمی: در سیاست‌های ضد اینترنت تجدید نظر کنید

طرح پیشنهادی آمریکا و ۱۷ کشور دیگر به حماس درباره غزه

سرکنسولگری ارمنستان در تبریز افتتاح می‌شود

خاطره منشوری فریدون زندی از وحید هاشمیان!

در واگذاری سرخابی‌ها، کدام تیم سود کرد؟ کدام تیم ضرر؟

فرهاد مجیدی مهمان مخصوص فینال لیگ قهرمانان آسیا

سریال جدید مهران مدیری خبرساز شد

واکنش همتی به سخنان قالیباف

پارلمان اروپا قطعنامه ضد ایران صادر کرد

بکارگیری منشی‌های خانم ممنوع شد!

تلویزیون آخر هفته چه فیلم‌هایی پخش می‌کند؟

اینفوگرافی/ مردم کدام کشورها بیشتر کتاب می‌خوانند؟

کدام مناطق ایران در معرض خشکسالی شدید هستند؟

بهترین زمان نوشیدن قهوه

فیلم/راز‌هایی از تایتانیک که هرگز نمی دانستید

پشت‌پرده توافق اخیر ارمنستان و آذربایجان

این زنان در دام «پیج اینستاگرام مادر» افتادند

بیماری سندرم درس (DRESS) چیست؟

فیلم/ پسر ناصر عبداللهی جا پای پدرش گذاشت

تقویت پلکانی حقوق کارگران با فرمول ۵۷+۶۰

رقم نهایی حقوق بازنشستگان مشخص شد

رشد ۶۴ درصدی منابع بانک سینا در دو سال گذشته

همه دارندگان کارت ملی بخوانند

استایل بهاری مرجانه گلچین حسابی سر و صدا کرد + عکس