اقتصاد۲۴-صد نماد ماه «اسماءالحسنی» در تهران نصب شده است. نمادها ابتدا کپیبودنشان مورد انتقاد قرار گرفت و بعد جانمایی آنها در میان پیادهروها و حاشیه بزرگراهها.
کاربران فضای مجازی تشابه این نماد به ساختمان موزه آینده در دوبی را یادآوری میکردند و آن را کپیبرداری ناشیانهای از دوبی میدانند. انتقادات زیادی هم به نداشتن طرحها و ایدههای نو از سوی شهرداری تهران مطرح شد.
گروهی از کاربران هم نوشتند که «مسئولان حتی نمیتوانند هنرمندان را قانع کنند که آثار مناسبی برای چنین مناسبتهایی بسازند».
یک فعال توییتری هم کنایه زده بود: چرا آب رفته؟! کل شهر شده از این کپی از موزه آینده دوبی، چرا؟ چون یک هنرمند متوسط هم ندارند.
این نماد پنجمتری در برخی مناطق بیشتر است و نشانی از آنها در برخی از محلهها هم نیست. دور تا دور میدان هفت تیر را نمادها پر کرده حتی یکی از آنها در جای خالی مجسمه مدرس نشسته است.
براساس قراردادی که در سامانه شفافیت شهرداری تهران قرار گرفته، تهیه و نصب این نمادها بیش از ۱۱ میلیارد تومان هزینه داشته است.
نمادهایی که قرار بوده حال و هوای شهر را رمضانی کند اما به اعتقاد برخی از تهرانیها فضاهای شهری نسبتی با مناسبهای ملی و مذهبی ندارد.
حسین نظری، معاون خدمات شهری شهردار تهران، درباره کپیبودن این نماد میگوید اگر الگویی را ما در مکانی ببینیم و الگوی مناسبی باشد و ما الگوبرداری کنیم کار بدی نیست. در احادیث هم داریم که «اطلبوا العلم بالصین». این طرح یک طرح اولیه بود.