تاریخ انتشار: ۲۱:۲۰ - ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱۵ نظر

فیلم/ واکنش طنز زینب موسوی نسبت به اظهارات عجیب و طلبکارانه رئیسی

فیلم/ واکنش طنز زینب موسوی نسبت به اظهارات عجیب و طلبکارانه رئیسی
رئیسی در زمان انتخابات وعده ۴ میلیون مسکن داده بود و حالا برای عملی‌نشدن آن می‌گوید دولت‌های پیش کم گذاشتند.
کد ویدیو
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۱۱
ناشناس
1
0
۱۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
... کی گفته تو طنناز و با نمکی ، قیافه هم نداری
منصف
0
0
۱۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
شما دیگه چه قدر بدبختید که از این بی مایه خبر می‌دارید .....اگر روزنامه کاغذی بودید لااقل به درد در پیت میخوردید
سرباز ایرانی
0
0
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
نوبت تو هم میرسه بچه قرتی ، سلبریدی دوزاری ، اندک اندک جمع مستان میرسد
ساسان
0
0
۲۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
... بیکار
سجاد
0
0
۲۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
با این دلقک بازیا زحمات این دولت مردمی و انقلابی فراموش نخواهد شد
این مرفه بی درد نمک روی زخم مردم می پاشه
هشت سال پیش کجا بودن که الان از غار ها بیرون اومدن
مهدی
0
1
۰۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
این جماعت از اون دسته هستن که سید ابراهیم بد گذاشته تو کا سشون لیاقتشون همون روحانی وهمتی هست
ایرانی
0
1
۰۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
برو نادرست عالم. تو کمدین نیستی،دلقکی هستی پست و بی ارزش ،دوزاری سیرابی ...
یوسفی
1
1
۰۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
این عقب مانده و حسرت طرفدار وحامی اغتشاشگران زبون بازکرده تازه به دوران رسبده .
تو که بازی دشمنا را به راحتی میخوری چه سرت میشه سیاست چیه.دهنت رو ببند
گرجی
0
1
۰۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
اسم این شوخی نیست و تمسخره حق ندارید درمورد رییس جمهور اینجور صحبت کنید واقعا رسانه درو پیکر نداره جلوی شما را بگیرن
ناشناس
0
1
۰۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
آخه چرا یکم دیده میشین ، چند تا فالور پیدا میکنین ، فکر میکنین چیزی شدین ، آخه تو رو چه به سیاست ، بی سواد ،
تو اصلا می‌دونی ساختمان چیه ، تو اصلا همه جوانب مملکت داری رو می‌دونی تا یه چیز می‌شنوین ، نظر میدین ،
به عنوان شهروند نظر میدم باید این خانم تنبیه شود ، و جلوی این قبیل کارها را گرفت ، اول با طنز بعد با شایعه پراکنی استارت کار تخریب دولت جهادی رو می‌خوان بزنن
محمد
0
0
۱۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
عاااالی بود معرکه بود حرف دل مردمو زدی. خداخیرت بده
صبا
0
0
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
... بی نمک!
سحر
0
0
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
خیلی هم بی مزه بود وبسیار بی ادب تشریف دارن خانم
سحر
1
0
۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
خیلی هم بی مزه بود وبسیار بی ادب تشریف دارن خانم
حسین
0
0
۰۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
خیلی هنرمندانه و زیبا
طنز گونه ای ارزشمند از ادبیات ماست
ارسال نظر
captcha
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار