تاریخ انتشار: ۱۰:۲۸ - ۰۴ آذر ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۴ نظر

چرا سحر قریشی علیه امیر تتلو دست به افشاگری زد؟

«از آن جا که تتلو اعلام کرده است که تصمیم دارد با حضور تمام طرفدارانش مراسم ازدواجش با سحر قریشی را برگزار کند، شنیده می‌شود در روز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ و همزمان با کنسرت تتلو قرار است مراسم ازدواج آن‌ها نیز با حضور شرکت کنندگان در کنسرت برگزار شود. این ازدواج نه تنها به سرانجام نرسد بلکه پشت پرده تلخی از واقعیت تتلو را بر ملا ساخت.

سحر قریشی و امیر تتلو
اقتصاد۲۴- تقریبا کسی نیست که او را نشناسد، یعنی اگر بخواهد هم گریزی از شنیدن نامش ندارد. چهره‌ای متفاوت، پوششی خاص و کار‌هایی که از لحاظ اجتماعی چندان پذیرفته شده نیست. تتو‌هایی که از فرق سر شروع می‌شود و کل بدنش را در بر می‌گیرد، البته به گفته خودش هر کدام از این رنگ و لعاب‌ها معنا و مفهومی دارد.

کسی که برای ایران شعر خوانده، حالا با سایت‌های شرط بندی کلاه همان ایرانی‌ها را بر می‌دارد، ایرانی‌هایی که برای حضور در کنسرتش حدود ۴۰ میلیارد تومان ارز را به کشور ترکیه بردند و حتی یکبار دیگر هم خواست در ۲۸ مهر ۱۴۰۲ در آلمان کنسرتی برگزار کند، اما کنسرتش در آلمان بخاطر توهین به مردم، زنان و دختران ایرانی و پس از کارزار بزرپی که در این کشور راه افتاد لغو شد. این فرد حتی به دلیل درخواست رابطه جنسی از افرادی زیر سن قانونی، از فعالیت در شبکه‌های اجتماعی مِتا بن شده بود.

تتلو، فردی که از آب گل‌آلود ماهی می‌گیرد

تا اینجای کار احتمالا متوجه شدید که این فرد کسی نیست جز امیرحسین مقصودلو با نام مستعار تتلو. او هیچ ترس و فراری از حاشیه و حاشیه سازی ندارد، اتفاقا بیش‌تر اوقات خودش جنجال را در آغوش می‌کشد.

ماجرای احضارش به پلیس فتا را به خاطر دارید؟ که خودش با علاقه زیاد به آن دامن زد؟ ماجرا با انتشار یک خبر شروع شد. تتلو، دنیا جهانبخت و ساشا سبحانی به دادسرای تهران احضار شدند و این جریان به تابستان ۱۴۰۱ باز می‌گردد. داستان از جایی شروع شد که از مدتی قبل افراد زیادی به پلیس فتای پایتخت مراجعه کردند و به طرح شکایت از گردانندگان یک سایت شرط‌بندی و قمار پرداختند. به‌گفته مالباختگان، آن‌ها پول زیادی به بهانه شرط‌بندی پرداخت کرده و در حالی که بسیاری از آن‌ها برنده بازی‌ها می‌شدند، اما پولی به آن‌ها پرداخت نمی‌شد. از اواخر پارسال این شکایت‌ها مطرح شده و روزبه‌روز بر تعداد آن‌ها افزوده می‌شد.

در این شرایط تیمی از مأموران پلیس فتا وارد عمل شدند و با انجام ردیابی و رصد در فضای مجازی دریافتند گردانندگان این سایت‌ها از افراد پرحاشیه و جنجالی فضای مجازی هستند که در ایران زندگی نمی‌کنند. بررسی‌ها نشان می‌داد که این افراد ساشا، پسر سفیر سابق ایران در ونزوئلا، امیر تتلو خواننده فراری و دنیا جهانبخت از چهره‌های معروف در شبکه‌های مجازی هستند که این سایت‌ها را راه‌اندازی و هدایت می‌کنند. تمام پول‌های مردم نیز به‌حساب این افراد منتقل شده و آن‌ها از این طریق توانسته‌اند ثروت زیادی را با فریب مردم و کلاهبرداری به بهانه شرط‌بندی و قمار به‌دست آورند.

در همین شرایط تتلو فرصت را غنیمت دانست و از آب گل‌آلود ماهی گرفت، به کنسولگری رفت، دوباره توجه‌ها را به سمت خودش جلب کرد و فردای همان روز موسیقی جدیدش را منتشر کرد و البته کنسولگری ایران در ترکیه هم با انتشار بیانیه، به صورت کاملا ناخواسته، به بازپروری این شهرت و جلب توجه کمک کرد.


بیشتر بخوانید: لغو کنسرت امیرتتلو در آلمان


زوج جنجالی

اما اگر فکر می‌کنید ماجرا به همین‌جا ختم می‌شود، سخت در اشتباه هستید. نام تتلو و قریشی را زیاد کنار هم شنیده‌اید.

قرار گرفتن نام سحر قریشی و امیر تتلو کنار هم از ابتدا بسیار عجیب بوده و هنوز هم بسیار عجیب است، بازیگر ایرانی که معمولا حاشیه چندانی نداشته کنار یکی از پرحاشیه‌ترین افرادی که او را می‌شناسیم. از همان ابتدا این ماجرا شگفت‌انگیز بود و احتمال سود مالی برای طرفین در این رابطه، هیچ گاه نادیده گرفته نشد، حتی آرامه اعتمادی یکی از منتقدان سینما درباره ازدواج امیرتتلو و سحر قریشی در توییتر خود نوشت: «ازدواج سحر قریشی و امیر تتلو، یک معامله دو ساله و چندصد میلیاردی با اسپانسری یک رمز ارز و بازدید یوتیوب است. یک تهیه‌کننده بنام سینما، در این سناریو دخیل است که بیست میلیارد سهم خالص او از این ماجراست. دوبی بودن قریشی در همین سناریوست. تتلو در آهنگ جدیدش هم اشاره به رمزارز دارد.»

این دو چهره که قبل از نوروز امسال باهم ازدواج کرده و به شدت خود را شیفته یکدیگر نشان می‌دادند، بعد از مدت کمی شروع به حاشیه سازی‌های عجیب کردند و هر دوی آن‌ها در صفحات مجازی خود اعلام کرده اند که از یکدیگر جدا شده و از این رابطه پشیمان هم هستند!

اما همچنان همه چیز این جا به پایان نمی‌رسد مدتی بعد سحر قریشی در یوتیوب خود دست به افشاگری علیه این فرد زد، از ماجرایی گفت که عملا در خانه تتلو زندانی شده بود، شکنجه می‌شد در بدترین و غیراخلاقی‌ترین شرایط با او رفتار می‌شد، همه تتو‌ها را با اجبار زده است. البته فقط قریشی همچین ادعایی را انجام نداده است. در بسیاری از ویدئو‌های خبرساز، افرادی ادعا کرده اند که دختران جوان و نوجوانی در منزل این خواننده مورد آزار و اذیت قرار گرفته اند و بعد از قریشی به مرور برخی اطرافیان پیشین تتلو نیز با انتشار ویدیو‌های مشابه، به این موج دامن زدند. حالا، اما برخی ویدیو‌ها به صورت علنی از سوی نزدیکان این خواننده نشر داده شده که شبهات را بیشتر کرده است.

به بهانه همین ماجرا، خبرگزاری «ایهلاس» در ترکیه گزارش داده پلیس این کشور در پی انتشار ویدیو‌هایی در فضای مجازی و گزارش‌هایی که از فعالان حقوق زنان دریافت کرده، تحقیقاتش را درباره منزل مسکونی «امیر تتلو» خواننده ایرانی آغاز کرده است. پلیس ترکیه اعلام کرده تا نتیجه قطعی از تخقیقات، امکان دسترسی رسانه‌ها به این پرونده محدود خواهد بود. اما قطعا اگر ادعا‌های مطرح شده صحبت داشته باشد، عاقبت بدی در انتظار تتلو خواهد بود.

منبع: خبر آنلاین
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ندا
1
2
شنبه ۰۴ آذر ۱۴۰۲
تمام اداهای این تتلو دنیا و قریشی و بقیه برای اشاعه فساد جنسی در ایران و پروژه برهنگی و هرزگی آندلوسی کردن ایرانی ها هست. غیرت و نجابت که برود سرزمین ایران راحتتر تکه تکه خواهد شد.
مرتضی
1
2
يکشنبه ۰۵ آذر ۱۴۰۲
بیچاره آدمهایی که برا این آدمها پول خرج می کنند و دنبال اینها هستند .
کامران
0
0
سه‌شنبه ۰۷ آذر ۱۴۰۲
این دو نفر بیمار روانی هستن ..جدا از اینکه میخوان با این روش دیده بشن اما شما به حرکات و سکنات این دو نفر نگاه کنی قشنگ بیماری روانی از سر رویشان میریزه ..تتلو که شده دفتر نقاشی بچه‌ها و آوازش بیشتر فحش و ناسزاست تا آهنگ و موسیقی ..قریشی هم اگر روانی نبود که اینجا رو ول نمیکرد بره پیش یه روانی ..تتو بزنه اونم رو صورتش ..سابقه کاریش رو خراب کنه و امیدی به برگشت هم نداشته باشه .. اینجا یه فیلم بازی میکرد کلی درآمد داشت حالا انجا باید گدایی بکنه کاری بلد نیست انجا انجام بده ..کسی هم بهش خارج نقش و هنر پیشگی نمیده ....این کار فقط از یه دیوانه بر میاد که همه پل های پشتت رو خراب کنی بری جایی که نه راه پس داشته باشی نه راه پیش .
ناشناس
1
0
سه‌شنبه ۰۷ آذر ۱۴۰۲
تتلوای ... شیطان ای کاش می آمدی ایران تابه حسابت میرسیدیم
ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

قیمت سکه و طلا امروز سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ + جدول

قیمت دلار و یورو امروز سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ + جدول

صفحه اول روزنامه‌های سیاسی امروز

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

قیمت لیر ترکیه امروز در بازار + جزئیات

وضعیت هواشناسی امروز

قیمت دینار عراق امروز در بازار + جزئیات

گمانه‌زنی درباره تعطیلی عروسی‌ها در ایام عزای عمومی؛ بی‌خبری ادامه دارد/ رئیس اتحادیه تالار‌های پذیرایی: فعلا بی‌سروصدا جشن بگیرید

قیمت انواع زعفران + جدول

قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ + جدول

معرفی جنگنده بمب افکن فانتوم F۴ آمریکا

قیمت خودرو‌های میتسوبیشی اوتلندر، لنسر و میراژ در بازار امروز + جدول

قیمت خودرو‌های سایپا امروز سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ + جدول

اولین عکس از خانواده شهید امیرعبداللهیان

فیلم/ استقبال اعضای دولت از پیکر ابراهیم رئیسی در فرودگاه

قیمت سکه پارسیان امروز سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ + جدول

عکس/ مراسم تشییع جنازه حادثه بالگرد رئیسی در تبریز

تصویری از مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و پسرش

عکس/ توییت جنجالی آمنه‌سادات ذبیح‌پور علیه محمود احمدی نژاد

چرا اثر شهادت ابراهیم رئیسی بر اقتصاد مهلک‌تر از ترور شهید رجایی است؟/ سرنوشت مبهم مذاکرات، دلار را افزایشی می‌کند؟/ تعطیلی بورس تصمیم درستی نبود

خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار

عکس/تغییر چهره نازنین بیاتی در عکس جدیدش

چشم انداز مبهم اقتصاد ایران؛ همه چیز وابسته به دو انتخابات مهم/ سیاست بانک مرکزی در تخریب بورس، برخلاف منافع اقتصادی کشور است

آرتروز انگشت شست پا چیست؟

عکس شوکه‌کننده‌ای که امروز از تهران ثبت شد

عکس/آماده‌سازی محل دفن رئیس جمهور فقید در حرم مطهر امام رضا«ع»

فردا راس ساعت ۹ صبح نماز بر پیکر رئیس‌جمهور و همراهانش اقامه خواهد شد

عکس قدیمی از رئیسی

عکس‌/تصادف شدید هافبک سابق استقلال در راه تهران

روز پنجشنبه؛ پیکر امیرعبداللهیان در حرم حضرت عبدالعظیم (ع) به خاک سپرده می‌شود

برنامه جدید امتحانات پایه ششم و نهم

فیلم/حرف‌های مادر آیت الله رئیسی پس از شهادت

رئیس دفتر رئیس جمهور: بعد از سانحه سقوط بالگرد من ۳ یا ۴ بار با آقای آل هاشم صحبت کردم

صدراعظم آلمان شهادت سید ابراهیم رئیسی را تسلیت گفت

نامه مهم اژه‌ای خطاب به نمایندگان مجلس

برقراری قطار‌های فوق العاده تهران-مشهد

عکس/دیوارنگاره میدان جهاد به یاد شهدای خدمت تغییر کرد

فیلم/روایت تاثربرانگیز ۳ نفر اولی که به بالگرد رئیسی رسیدند

فهرست شعب کشیک بانک سینا در روز چهارشنبه دوم خردادماه ۱۴۰۳ اعلام شد

علاقه رئیس‌جمهور شهید به این شخصیت طنز

تمدید فعالیت مترو تهران امشب تا ساعت ۲۴

عکس/ جمیله علم‌الهدی هنگام بدرقه رئیسی

فیلم / گریه و بی‌تابی شدید وزرای دولت

عکس/۱۳۶۰؛ مراسم تشییع دومین رئیس جمهور

عکس/ احمدی نژاد در افتتاحیه مجلس خبرگان

گاف تاریخی بایدن در سخنرانی جدیدش

واکنش مهدی ترابی به شهادت آیت الله رئیسی

مرگ بیش از ۲ هزار ایرانی در سانحه هوایی تا دی ماه ۱۳۹۸

چشم‌انداز اقتصاد ایران بعد از ابراهیم رئیسی

کدام سبزیجات برای لاغری خوب است؟

عکس/ توییت جنجالی آمنه‌سادات ذبیح‌پور علیه محمود احمدی نژاد

راهکار جالب و جدید برای درمان افسردگی

ماجرای دیه شهدای سانحه بالگرد رئیسی چه می‌شود؟

اقامه نماز رهبر انقلاب بر پیکر رئیس‌جمهور و همراهانش

عکس/ مجلس یازدهم به پایان رسید

ستاره پرسپولیس پدر شد+ عکس

اعلام برنامه جدید امتحانات نهایی دانش‌آموزان+ عکس

فیلم/ ورود پیکر ابراهیم رئیسی به قم

زمان برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری مشخص شد

محمدرضا گلزار از جان ورزش چه می خواهد؟

فیلم/ نشست شانگهای هم با یک دقیقه سکوت

فیلم/ پیکر ابراهیم رئیسی توسط ارتش تشییع شد

فیلم/ بازگشت رئیس‌جمهور از آخرین سفر استانی

فیلم/ استقبال اعضای دولت از پیکر ابراهیم رئیسی در فرودگاه

عکس/ جدول زمان‌بندی انتخابات ریاست‌جمهوری

نگاهی به سوابق علی باقری، سرپرست جدید وزارت خارجه؛ سکان سیاست خارجی در اختیار چه کسی است؟

نیم‌سکه پرچمدار بیشترین کاهش قیمت در بازار طلا

وداع امشب تهرانی‌ها با ابراهیم رئیسی و همراهانش

فیلم/ انتقال پیکر ابراهیم رئیسی و همراهانش به تهران

فیلم/ بدرقه پیکر رئیس جمهور در فرودگاه تبریز

سفر پوتین به ایران تکذیب شد