تاریخ انتشار: ۱۲:۴۴ - ۱۵ آذر ۱۴۰۲

نکاتی که‌ ای کاش پیش از راه اندازی مرکز تماس می‌دانستم

در حال حاضر، کسب و کار‌ها با استفاده از سیستم‌های تلفن ابری خریداری شده از مرکز تماس با تلفن‌های آنالوگ قدیمی خداحافظی کرده اند و در عوض، به راحتی از طریق اینترنت با دستگاه‌های شخصی خود تماس برقرار میکنند. در واقع با استفاده از تکنولوژی ویپ، تماس‌ها مستقیما به موبایل صاحبان کسب و کار یا سایر وسایل دیجیتالی آن‌ها منتقل می‌شود.

نکاتی که ای کاش پیش از راه اندازی مرکز تماس می دانستم

اقتصاد۲۴-در حال حاضر، کسب و کارها با استفاده از سیستم های تلفن ابری خریداری شده از مرکز تماس با تلفن های آنالوگ قدیمی خداحافظی کرده اند و در عوض، به راحتی از طریق اینترنت با دستگاه‌های شخصی خود تماس برقرار میکنند. در واقع با استفاده از تکنولوژی ویپ، تماس ها مستقیما به موبایل صاحبان کسب و کار یا سایر وسایل دیجیتالی آن ها منتقل می شود.

 از مرکز تلفن ابری در یک نرم افزار کامپیوتری یا اپلیکیشن موبایل استفاده می شود و به  صاحبان کسب و کار و کارآفرینان این امکان را می دهد که کسب و کار خود را در جیب یا کیف خود بگذارند و همه جا همراه خود ببرند. اما برای راه اندازی مرکز تماس باید چکار کنیم؟ با ما همراه باشید که در ادامه به این موضوع می پردازیم.

مرکز تماس چیست؟

یک مرکز تماس به خدماتی مرتبط است که نمایندگان خدمات مشتریان یا فروش کسب و کار تماس‌های خروجی و ورودی را  از طریق تلفن، ایمیل، چت انلاین  و دیگر وسایل ارتباطی کنترل می‌کنند. همچنین از پشتیبانی تلفنی برای ارتباط با مشتریان استفاده می شود. هدف اصلی مرکز تماس، بهبود تجربه مشتریان و ارائه خدمات بهتر است.

 همچنین مرکز تماس برای شرکت‌هایی که رشد سریع می خواهند اما از پس هزینه‌های استخدام و آموزش کارشناسان ارتباط با مشتری بر نمی آیند، مزیت بزرگی محسوب می‌شود.

وظایف کال سنتر

نکاتی که ای کاش پیش از راه اندازی مرکز تماس می دانستم

وظایف یک کال سنتر یا مرکز تماس معمولا شامل موارد زیر است:

  1. پاسخگویی به تماس‌ها: پاسخ دادن به تماس‌های ورودی و خروجی مشتریان و ارائه اطلاعات، راهنمایی‌ها و حل مشکلات آن‌ها که توسط کارشناسان کال سنتر انجام می گیرد.
  2. 2. پشتیبانی فنی: ارائه خدمات پشتیبانی فنی برای رفع مشکلات و مسائل مرتبط با محصولات یا خدمات.
  3. 3. فروش و بازاریابی: ارتباط با مشتریان برای ارائه محصولات و خدمات، فروش و بازاریابی و ارائه اطلاعات مربوط به فروش.

 

  1. 4. مدیریت ارتباط با مشتری: ثبت و مدیریت اطلاعات، پیگیری تماس‌ها و حفظ ارتباط با آن‌ها.
  2. 5. ارائه اطلاعات: ارائه اطلاعات مربوط به محصولات، خدمات، قیمت ها و سایر موارد مرتبط با شرکت یا سازمان.
  3. 6. برگزاری نظرسنجی و بازخورد: انجام نظرسنجی ها و جمع آوری بازخوردهای خدمات برای بهبود خدمات.
  4. 7. مدیریت تماس ها: به صورت خودکار این کار صورت گرفته و انجام تماس‌های خروجی برای اطمینان از رضایت آن‌ها انجام می شود.

این وظایف ممکن است بسته به نوع فعالیت و نیازهای شرکت یا سازمان متفاوت باشد.

کیفیت مرکز تماس

کیفیت یک مرکز تماس می‌تواند از جنبه‌های مختلفی اندازه‌گیری شود. مهم‌ترین عواملی که می‌توانند به کیفیت یک مرکز تماس کمک کنند عبارتند از:

  1. 1. زمان انتظار: زمانی که مشتریان برای پاسخ تماس خود منتظر می‌مانند. زمان انتظار کوتاه و پاسخ سریع می‌تواند به کیفیت مرکز تماس کمک کند.
  2. 2. رضایت مشتری: اندازه‌گیری رضایت مشتریان از خدمات و پاسخ‌های دریافتی از مرکز تماس می‌تواند به عنوان یک معیار کلیدی برای کیفیت خدمات باشد.
  3. 3. دقت و صحت اطلاعات: اطمینان از اینکه اطلاعات ارائه شده توسط مرکز تماس دقیق و صحیح است نیز می‌تواند به کیفیت خدمات اشاره کند.
  4. 4. حل مسائل: توانایی مرکز تماس در حل مشکلات و رفع نگرانی‌های مشتریان نیز می‌تواند به عنوان یک معیار برای کیفیت خدمات مطرح شود.
  5. 5. انعطاف‌پذیری: توانایی مرکز تماس در ارائه خدمات و پاسخ به نیازهای مختلف مشتریان نیز می‌تواند به کیفیت خدمات اشاره کند.
  6. 6. مدیریت ارتباطات: نحوه مدیریت ارتباطات با مشتریان و پاسخگویی به مشتریان نیز می‌تواند به عنوان یک معیار برای کیفیت خدمات مورد بررسی قرار گیرد.

در کل، کیفیت یک مرکز تماس می‌تواند از طریق اندازه‌گیری این عوامل و بسیاری دیگر اندازه‌گیری شود.

برون سپاری مرکز تماس

نکاتی که ای کاش پیش از راه اندازی مرکز تماس می دانستم

با برون سپاری مرکز تماس، دیگر نیاز به پرداخت هزینه‌های هنگفت در جهت تجهیزات مورد نیاز مرکز تماس و استخدام اپراتور نیست. در مرکز تماس ابری شما، پاسخگویی به تماس‌ها از طریق شماره ثابت مجازی اختصاصی خودتان صورت میگیرد.

مرکزتماس دفترشما از اپراتورهای با تجربه و حرفه‌ای خود برای پاسخگویی به تماس‌های کسب و کارتان استفاده می کند. همچنین امکان انجام امور دفتری نظیر پیگیری مشتریان، نظرسنجی تلفنی و ارسال و دریافت فکس هم وجود دارد.

بر اساس دستورالعملی که شما تعیین می‌کنید، کارشناسان دفتر شما به تماس‌ها پاسخ می‌دهند و به گزارش تماس‌ها در پرتال آنلاین تان دسترسی خواهید داشت.

خبر خوب برای شما این است که برای راه اندازی مرکز تماس ابری می‌توانید به مدت ۱۵ روز به صورت رایگان از این سرویس بهره ببرید و خدمات آن را تست کنید.

ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

صفحه اول روزنامه‌های سیاسی امروز

قیمت انواع دستگاه ماینر امروز + جدول

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

قیمت لیر ترکیه امروز در بازار + جزئیات

وضعیت هواشناسی امروز

قیمت دینار عراق امروز در بازار + جزئیات

قیمت انواع لپ تاپ ایسوس امروز + جدول

قیمت All-in-One اپل امروز + جدول

قیمت انواع لپ تاپ ام اس آی MSI امروز + جدول

قیمت سکه و طلا امروز پنجشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۳ + جدول

قیمت سکه و طلا امروز جمعه ۱۰ اسفند ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های سایپا امروز پنجشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۳ + جدول

عکس/ استقلال در دربی تهران با لباس جدید

عکس/ سفر مسعود پزشکیان به جنوب غرب تهران

اینفوگرافی/ برنده پرسپولیس است یا استقلال؟

عکس/ توپ فینال جام جهانی فوتبال ۱۹۳۰ در موزه فیفا

عکس/ شباهت باورنکردنی سیروان خسروی به مادرش

عکس/ لحظه آزادی اسرای فلسطینی

عکس/ استایل خاص فردین و ناصر ملک مطیعی ۴۳ سال پیش با لباس‌های برند

عکس/ جولان اتوبوس‌های دو طبقه ۵۱ سال پیش در میدان فردوسی تهران

خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار

درخواست تاجگردون از شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت برای کم شدن بی‌ثباتی اقتصادی

سامانه جدید بارشی در کشور؛ هلال احمر اعلام آماده باش کرد

استیضاح همتی در دستور کار روز یکشنبه مجلس قرار گرفت + جزئیات

مفقود شدن ۶ نفر در بهمن؛ اعزام تیم‌های نجات به محل حادثه

واکنش ایران به فراخوان خلع سلاح پ‌ک‌ک

هشدار مدیریت بحران به تهرانی‌ها؛ شنبه یکشنبه مراقب باشید

برنامه حضور النصر در ایران مشخص شد

برای درمان یبوست چه بخوریم؟

بهترین غذا برای سحری ماه رمضان چیست؟

آیا سرطان دهان کشنده است؟

عکس/ لاله مرزبان و شهاب حسینی در حاشیه یک سریال

رقابت جذاب والیبال برفی دختران در دیزین

آیا وام ودیعه مسکن در سال آینده افزایش می‌یابد؟

پیش‌بینی بازار خودرو در هفته دوم اسفند ۱۴۰۳

بازار فرش ایران در اختیار قاچاقچیان افغانستانی

عکس/ پرتاب ساعت مچی به سوی رامین رضاییان در دربی ۱۰۵

قیمت جدید کالا‌های اساسی اعلام شد+ جدول

عکس/ خشکبار شاهرضا ۶۰ سال پیش در خیابان شاهرضا سابق و انقلاب فعلی

ماجرای سرقت گردبند ۱۰۰میلیونی در پیروزی چه بود؟

اظهارات جدید عارف درباره قطعی برق

تصویری قدیمی از فریدون جیرانی

رکورد فوق العاده گلزن پرسپولیس در دربی

عکس/ آیین نوروز خوانی در گرگان

فیلم/ انفجار بمب حین اقامه نماز جمعه در پاکستان

عکس/ الناز شاکردوست در کنار جانی دپ ۱۰ سال پیش

عکس/ استایل جنجالی هنگامه قاضیانی

اظهارات تازه وزیر خارجه ترکیه علیه ایران

فیلم/ خبر خوش وزیر رفاه برای مددجویان و معلولان

فیلم/ فحاشی رکیک سعید قاسمی در هیئت اهل بیت

طائب: پول فروش نفت به حساب خودمان واریز می‌شود

پیش‌بینی همتی از وضعیت اقتصاد ایران در ماه‌های آینده

حمله قایق‌های جنگی اسرائیل به سواحل غزه

اینفوگرافی/ شلوغ‌ترین مسیر‌های مهاجرتی دنیا کجاست؟

خبر خوش وزیر کار درباره افزایش حقوق کارگران

آیا تاسیان واقعا سریال خوبی است؟

آبله میمونی همچنان در وضعیت اضطرار

اظهارات تازه پزشکیان درباره افزایش اختیارات استانداران

رکورد استقلال در دربی‌ها شکسته شد

عکس/ نمایی دیدنی از حرم امام رضا ۱۳۰ سال پیش و دوره قاجار

افزایش یارانه نان و دارو برای سال ۱۴۰۴

اعلام قیمت جدید زولبیا و بامیه در ماه رمضان

فیلم/ اژه‌ای: کسی که خطا کرده را با کسی که مرتکب فساد شده باید فرق گذاشت

عکس/ ساعت میلیاردی محمدرضا گلزار خبر ساز شد

عکس/ ایران رتبه پنجم جدیدترین رنکینگ لیگ‌ فوتبال آسیا

عکس/ سرویس و نگهداری لامبورگینی چقدر هزینه دارد؟

سقوط قیمت بیت کوین به کمتر از ۸۰ هزار دلار

زلنسکی وارد واشنگتن شد

قیمت رهن و اجاره آپارتمان در جنوب تهران + جدول

قیمت طلای جهانی کاهش یافت

روزگار سخت سیستان؛ بلای ویرانگری که گرد و غبار و خشکسالی بر سر یک استان آورد