اقتصاد۲۴-در حال حاضر، کسب و کارها با استفاده از سیستم های تلفن ابری خریداری شده از مرکز تماس با تلفن های آنالوگ قدیمی خداحافظی کرده اند و در عوض، به راحتی از طریق اینترنت با دستگاههای شخصی خود تماس برقرار میکنند. در واقع با استفاده از تکنولوژی ویپ، تماس ها مستقیما به موبایل صاحبان کسب و کار یا سایر وسایل دیجیتالی آن ها منتقل می شود.
از مرکز تلفن ابری در یک نرم افزار کامپیوتری یا اپلیکیشن موبایل استفاده می شود و به صاحبان کسب و کار و کارآفرینان این امکان را می دهد که کسب و کار خود را در جیب یا کیف خود بگذارند و همه جا همراه خود ببرند. اما برای راه اندازی مرکز تماس باید چکار کنیم؟ با ما همراه باشید که در ادامه به این موضوع می پردازیم.
یک مرکز تماس به خدماتی مرتبط است که نمایندگان خدمات مشتریان یا فروش کسب و کار تماسهای خروجی و ورودی را از طریق تلفن، ایمیل، چت انلاین و دیگر وسایل ارتباطی کنترل میکنند. همچنین از پشتیبانی تلفنی برای ارتباط با مشتریان استفاده می شود. هدف اصلی مرکز تماس، بهبود تجربه مشتریان و ارائه خدمات بهتر است.
همچنین مرکز تماس برای شرکتهایی که رشد سریع می خواهند اما از پس هزینههای استخدام و آموزش کارشناسان ارتباط با مشتری بر نمی آیند، مزیت بزرگی محسوب میشود.
وظایف یک کال سنتر یا مرکز تماس معمولا شامل موارد زیر است:
این وظایف ممکن است بسته به نوع فعالیت و نیازهای شرکت یا سازمان متفاوت باشد.
کیفیت یک مرکز تماس میتواند از جنبههای مختلفی اندازهگیری شود. مهمترین عواملی که میتوانند به کیفیت یک مرکز تماس کمک کنند عبارتند از:
در کل، کیفیت یک مرکز تماس میتواند از طریق اندازهگیری این عوامل و بسیاری دیگر اندازهگیری شود.
با برون سپاری مرکز تماس، دیگر نیاز به پرداخت هزینههای هنگفت در جهت تجهیزات مورد نیاز مرکز تماس و استخدام اپراتور نیست. در مرکز تماس ابری شما، پاسخگویی به تماسها از طریق شماره ثابت مجازی اختصاصی خودتان صورت میگیرد.
مرکزتماس دفترشما از اپراتورهای با تجربه و حرفهای خود برای پاسخگویی به تماسهای کسب و کارتان استفاده می کند. همچنین امکان انجام امور دفتری نظیر پیگیری مشتریان، نظرسنجی تلفنی و ارسال و دریافت فکس هم وجود دارد.
بر اساس دستورالعملی که شما تعیین میکنید، کارشناسان دفتر شما به تماسها پاسخ میدهند و به گزارش تماسها در پرتال آنلاین تان دسترسی خواهید داشت.
خبر خوب برای شما این است که برای راه اندازی مرکز تماس ابری میتوانید به مدت ۱۵ روز به صورت رایگان از این سرویس بهره ببرید و خدمات آن را تست کنید.