تاریخ انتشار: ۱۳:۰۴ - ۰۲ دی ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۴۲ نظر

جواب مژده لواسانی به منتقدان پست جدیدش در وزارت بهداشت

چند روز پیش مژده لواسانی، مجری صداوسیما در صفحه شخصی خود، از عضویتش در کمیسیون تنظیم مقررات وزارت بهداشت خبر داد و برخی رسانه‌ها با توجه به اینکه لواسانی در حال حاضر کارآموز مرکز وکلای قوه قضائیه است، به این انتصاب انتقاد کردند. مژده لواسانی نیز در واکنش به این نقدها، جوابیه‌ای منتشر کرد.

مژده لواسانی

اقتصاد۲۴- در پی انتشار این خبر، او جوابیه‌ای برای خبرگزاری انتخاب ارسال کرد که متن آن در زیر آمده است:

پیرو خبرى که در خصوص اینجانب منتشر کرده بودید با عنوان «مجری صداوسیما وکیل نشده عضو کمیسیون مهم حقوقی وزارت بهداشت شد» توضیحات زیر جهت انتشار در مبادی منتشر شده خبر، ارائه می‌شود.

عضویت در شوراى حقوقى وزارت بهداشت اساساً هیچ ربطی به وکالت ندارد و دعاوی حقوقی و پیگیری قضایی در دستور کار آن نیست که نیازمند تخصص وکالت باشد. کما اینکه فردى می‌تواند مدرک کارشناسی حقوق داشته باشد و اساساً وکیل هم نباشد، اما به عنوان کارشناس حقوق معرفى شود.

من با مدرک کارشناسی ارشد رشته حقوق، سالهاست کار تخصصى حقوقى در دفتر حقوقى، خاصه در حوزه حقوق رسانه انجام می‌دهم و عضویت در این شورا هم مرتبط با فضای حقوق رسانه از جمله بررسی و پیگیرى تبلیغات غیر قانونىِ صفحاتِ غیر علمى در حوزه ى سلامت است.

این شورا متشکل از ده‌ها نفر از کارشناسان حقوقى و رسانه اى و پزشکى و کارشناسان حوزه سلامت است که وکیل هم نیستند.

درج خبر شما باعث سوء تفاهم و قضاوت نادرست مردم شریف ایران و سوء استفاده برخی شبه رسانه‌ها گشته و ضمن ابراز تأسف خواهشمند است در جهت احقاق حق اینجانب، اقدام مقتضى را انجام دهید.

سپاس

با احترام مژده لواسانى

کارشناس حقوق و کارآموز وکالت.»

بیوگرافی مژده لواسانی

مژده لواسانی

مژده لواسانی مجری، سردبیر، نویسنده، کارگردان و گوینده رادیو متولد ۲۰ آبان ۱۳۶۸ در تهران است. او فارغ‌التحصیل لیسانس رشته حقوق از دانشگاه علامه طباطبایی می‌باشد. مژده لواسانی در خانواده‌ای کم جمعیت در محل شهرآرا تهران بدنیا آمد، او تک فرزند خانواده است و هیچ برادر و خواهری ندارد، اما ارتباط خوبی با مادر و پدرش که وکیل است، دارد.

ورود مژده لواسانی به دنیای هنر

مژده لواسانی در سه سالگی مهمان برنامه کودک رادیویی بود و به دلیل خوش زبان بودنش مورد توجه قرار گرفت و در ۹ سالگی اولین اجرای خود را در جشن عاطفه‌ها در رادیو و در کنار ژاله صادقیان و آقای جاویدنیا انجام داد.

بازیگری مژده لواسانی

مژده لواسانی

مژده لواسانی در سال ۱۳۷۸ در سریال طنز پلاک ۱۴ ایفای نقش کرد. مهران مدیری او را در رادیو دیده بود و به دلیل خوش سر زبانی برای ایفای نقش خواهرزاده اش در پلاک ۱۴ انتخاب کرده بود.

او در سریال «خبرنگار» به کارگردانی محمد حسن‌زاده در نقش یک دختر خبرنگار به نام «عاطفه» حضور داشت و «عباس غزالی» و «حسین مهری» نیز با او هم بازی بوده اند. این سریال در گروه کودک و نوجوان قرار داشت.


بیشتر بخوانید: این سلبریتی ها به داد تلویزیون می رسند


مژده لواسانی در اجرا

لواسانی در کوچه پس کوچه‌های رادیو بزرگ شده در ۱۱ سالگی برنامه‌ای بنام «گل آفتاب» را در رادیو اجرا نمود، سپس به عنوان نویسنده و مجری در برنامه «من می‌توانم» حضور یافت. مژده لواسانی بعد از آن به تلویزیون راه یافت و در ۱۴ سالگی اجرای برنامه نوجوان «کبوتر دات کام» و قسمتی از برنامه «نیم رخ» را برعهده گرفت.

این مجری جوان به دلیل انتخاب چادر به عنوان پوشش و مغایرت چادرش با فضای شاد نوجوانان به رادیو بازگشت، اما بعد از ۷ سال در سال ۱۳۸۹ برنامه «سه نقطه» را اجرا نمود و مجری برنامه خانوادگی «به خانه بر می‌گردیم» شد و به شهرت فراوانی دست یافت.

سردبیری مژده لواسانی در رادیو

لواسانی به عنوان کودک در برنامه‌های «سلام کوچولو» «بچه‌های انقلاب» و «بوی گلِ آفتاب» حضور داشته و اولین نویسندگی مستقل برای رادیو را نیز با برنامهٔ «من هم می‌توانم» تجربه کرده است. او در ۱۶ سالگی جوان‌ترین سردبیر تاریخ رادیو شد.

کارگردانی مژده لواسانی

مژده لواسانی در عرصهٔ نمایش هم نویسندگی و کارگردانی چندین تئاتر مذهبی نظیر «ظهور خورشید»، «خورشید در پس ابر» و «آفتاب هشتم» را بر عهده داشته است.

نویسندگی و کتاب‌های مژده لواسانی

لواسانی از همان کودکی اهل شعر و نویسندگی بود و در ۱۰ سالگی اولین شعرخود را برای دوچرخه ضمیمه روزنامه همشهری فرستاد و چاپ شد و در دوازده سالگی نیز برنامه رادیویی خودش را می‌نوشت و اجرا می‌کرد.

او مجموعه شعر‌ها و نوشته‌های کوتاه خود را در سال ۱۳۹۶ که در کتابی با نام «خون انار گردن پاییز است» منتشر کرده است. مژده لواسانی کتاب شعر دیگری بنام «به چهل سالگی ات رسیده ام» را نیز در۱۳۹۹ به چاپ رسانده است.

منبع: روزیاتو
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۹
ناشناس
8
22
شنبه ۰۲ دی ۱۴۰۲
مملکتمون مثل چایی دبش .........
افشین
چای دبش هم محصول دلار آقای فلانی هست که شماها طرفدارش بودید. مشکل شما فساد نیست . مشکل شما بیرون بودن از بازی هست.
امیر
6
40
شنبه ۰۲ دی ۱۴۰۲
خودت که میدونی بخاطر چی بوده حداقل لال شو وای به حالتون تو روز قیامت
افشین
فعلا وای بحال تو در روز قیامت که بخودت اجازه قضاوت میدی اونم با هیچ اطلاعاتی. اصلا مگه امثال شما به روز قیامت هم اعتقادی دارید؟؟ یا فقط اینجور جاها خدا شناسی میشید؟
مسلم
8
38
شنبه ۰۲ دی ۱۴۰۲
خانم لواسانی دیگه ادم قحط بود تا یه مجری بیاد نمیدونم چه مدلیه مجریا صدا وسیما همه تو این دولت پست گرفتن فک کنم چون ضد دولت قبل بود صدا وسیما ومجریانش ایا تایید میکنید
افشین
مجری کارمند نیست. مجری بصورت برنامه ای و ساعتی کار می‌کنه. چه عیبی داره بره سر یک مار دائمی؟! تازه اگه دائمی باشه و پیمانی نباشه. همه میتونن ضمن کار اصلی مجری یا بازیگر هم باشند. حسادت بد چیزیه.
ناشناس
11
37
شنبه ۰۲ دی ۱۴۰۲
یعنی بین اینهمه وکیل و....تو رو انتخاب کردن اونم کنار رییس کمیته؟ سفارش هرکی بوده خیلی ارادت داره بشما ، مردم‌حق دارن توجه کنن
ناشناس
حتما نباید وکیل باشی. ایشون هم وکیل نیست. کارشناس ارشد حقوق هست. حتما از آدمهای شناخته شده استفاده میکنند. ضمن اینکه این یک کار استخدام رسمی نیست و نیازی به آزمون استخدامی هم نداره. مردم چیزهای وجبتری برای توجه دارند . از طرف مردم حرف نزن و قاطی بازی سیاسی این رسانه های .......نشو
زهرا
7
43
شنبه ۰۲ دی ۱۴۰۲
کربلارفتناو........بالاخره جواب داد
ناشناس
البته که باید جواب بده. اگه اینجوری هست تو هم برو. توقع داری بگردن آدمهای بی ایمان رو پیدا کنند؟؟ خداییش اشتباه نظام دقیقا همنجا بود که گزینش رو برداشت و یا خیلی سهل گرفت و هر بی ایمان و بی تعهدی رفت سر کار و شد عامل فساد. شما هم برو کربلا. برو دست به دامان خدا بشو. تا خدا بهت رحم کنه و بخاطر قضاوت های بیجا و ایضا از روی حسادت تو رو ببخشه. نکنه توقع داری هر کی بره پاتایا ..‌....برو عمو
ناشناس
9
31
شنبه ۰۲ دی ۱۴۰۲
علا برکت ا...
ناشناس
6
12
شنبه ۰۲ دی ۱۴۰۲
چون حزب الهی هستی به این مقام رسیدی
ناشناس
اولا کدوم مقام؟؟ دوما طرف کارشناس ارشد هست و البته شناخته شده و سوما تو هم حزب الهی باش. حزب الهی یعنی حزب خدا. . نه حزب شیاطین. اگه واقعا بخاطر این باشه حای شکر داره
امیر
7
19
شنبه ۰۲ دی ۱۴۰۲
خدارو شکر که مجری های صدا و سیما چادری هستن
بگو آمین یا رب العالمین
رها
10
15
شنبه ۰۲ دی ۱۴۰۲
فقط لال شوووووو. حیف نمیشه آنچیزی که لایقته گفت
افشین
تو هم خفه شو. حیف نمیشه چیزی در لیاقت امثال تو گفت. خسودهای مفتخور همیشه طلبکار وطنفروش.
ناشناس
9
21
يکشنبه ۰۳ دی ۱۴۰۲
نادان پروری غوغا میکند
افشین
بنازم به این اعتماد به سقف. حتما تو دانا هستی؟؟
ناشناس
7
14
يکشنبه ۰۳ دی ۱۴۰۲
امیدوارم که شما یکی نخوای سر این مردم کلاه بزاری دیگه
ناشناس
7
17
يکشنبه ۰۳ دی ۱۴۰۲
بله ایشان درست می فرمایند . اصلا در این مملکت تجربه و لیاقت ملاک نیست . این چیزی که مهمه پررویی و حاضر جوابیه
ناشناس
9
23
يکشنبه ۰۳ دی ۱۴۰۲
مژده اینجا...مژده اونجا...مژده همه جا....
کاربر هموطن
18
17
يکشنبه ۰۳ دی ۱۴۰۲
من بر خلاف نظر دیگر دوستان ، باید عرض کنم خودم یک بانو هستم و با اینکه خانوم لواسانی رو تا حالا از نزدیک ندیدم ولی واقعا برای من قابل ستایش هستند ، چه به لحاظ ظاهر و پوشش ، حیت و متانت و فن بیان و چه به لحاظ دانش و هنر ایشون . ..
من بعنوان یه بانوی ایرانی که حجاب مانتو و روسری دارم به وجود چنین بانوی پاکدامنی در کشورم افتخار میکنم ...واقعا لیاقتش را دارد ، امیدوارم مثل این عزیز در مملکت ما زیاد باشند و الگوی خوبی برای ما خانومها شوند. ...واقعا از تلاش و پشتکار و انرژی مثبت ایشون ، من هم لذت میبرم .
لطفا حسادت نکنید و الکی با کامنتهای منفی تون وجهه این بانو ی پر تلاش و با عفت رو خراب نکنید .خیلی از آقایون که نظر منفی هم دادن خودشون آرزوی داشتن چنین همسری دارن ....پس الکی قضاوت نکنیم
ناشناس
17
30
يکشنبه ۰۳ دی ۱۴۰۲
فقط تظاهر
نون به نرخ روز میخوری.
ناشناس
9
20
يکشنبه ۰۳ دی ۱۴۰۲
خودت میدونی منم میدونم همه می دونند چرا و به چه علت!!!!
ناشناس
13
10
يکشنبه ۰۳ دی ۱۴۰۲
وقتی پدر ومادرش هر دو وکیل بودن وتک فرزند هم بوده جای این همه رشد براش فراهم بوده دیگه زیر سوال بردنش زیاد معنا ندارد ،حالاهر کی به جاش بود چه دخلی به ما
ناشناس
7
18
يکشنبه ۰۳ دی ۱۴۰۲
همه شمایی که با پارتی و...هرپستی گرفته اید وردرهراداراره ای کارگرفته اید منتطر اخرت سختی باشید بابت ریال به ریال پولهایی که حق شایشستگان ومتخصصان بود وشماها درجایشان نشستید باید جواب مردم نه جواب خدارابدهید پس وعده ما روز قیامت
Amir
5
14
يکشنبه ۰۳ دی ۱۴۰۲
خاک بر سر وزارت بهداشت
شجاعی
14
11
يکشنبه ۰۳ دی ۱۴۰۲
نویسنده نوشته به دلیل مغایرت چادر با فضای شاد نوجوانان به رادیو برگشت .
وای به حال جامعه ای که نویسندگانش کوته فکر و سطحی نگر و کم عمق اند و فقط ظاهر بینند و پوشش کامل و برتر را مغایر با فضای شاد می داند البته تعجبی ندارد چنین افرادی همیشه در محیطهای ولنگاری که زنان آزادانه با پوشش حداقلی بوده اند،زیسته اند و زنان با پوشش کامل را که دیگر آن زیبایی‌های خود را نمایان نمی کنند را مغایر با فضای شادی می دانند و همیشه چشمشان به زیبایی‌هایی که زنان نمایان کرده اند خورده و پوشش را مغایر با شادی می دانند و خواهان دیدن زیبایی زنان که رایگان در اختیارشان قرار داده اند هستند. تا موجب شادی دلشان گردد که الحق کور وارد قیامت می شوند. که خداوند وعده کننده ای صادق است.
ناشناس
از کی تا حالا سیاه جزء رنگهای شاد به حساب میاد؟ پوشیدن لباس سیاه از نظر اسلام مکروه است. التماس تفکر
علیرضا
2
6
يکشنبه ۰۳ دی ۱۴۰۲
فقط متاسفم.
آدم
2
2
يکشنبه ۰۳ دی ۱۴۰۲
از حسادت همه تون بمیرید
نیلوفر
3
2
يکشنبه ۰۳ دی ۱۴۰۲
کاملا مشخصه حسادت بعضی از شماها .
مژده، پدر مادرش وکیل هستند و دختر زرنگی هم هست و نون ب نرخ روز خور نیست . از تلاشش رسیده بره اینجا
ب کوری چشم حسودا
ناشناس
3
3
يکشنبه ۰۳ دی ۱۴۰۲
پس یه نفر که ۳۴ سال سن داره مگه چند تا شغل باید داشته باشه پس بقیه تحصیل کرده ها که پارتی ندارن باید چیکار کنن که اینها دو روز میان تو رسانه و بعد نخود هر آشی میشن البته مملکت ایران پر شده از اینجور آدما که چند لپه میخورن .
ناشناس
0
3
يکشنبه ۰۳ دی ۱۴۰۲
خیلی از عزیزانی که اینجا نظر خودت میدونی و من میدونم رو گذاشتن،حالا اگه خبر راجع به لخت شدن و پست گرفتن اون ور آب یه بی وطن بود مینوشتن خوب کاری کرده زندگی اونا به شما چه،لیاقتشو داشته که به اینجا رسیده ولی الان...
اماااان
ناشناس
3
3
يکشنبه ۰۳ دی ۱۴۰۲
تو مملکتی که هنوز ارشد نخواندی دکتر میشی چیز عجیبی نیست!
عمار .
1
2
يکشنبه ۰۳ دی ۱۴۰۲
مژده ، ای دل که مسیحا نفسی می آید که ز انفاس خوشش بوی کسی می آید ، مژده لواسانی بیا به شهر شیراز حافظ سعدی شاهچراغ بیا به شهر گل بلبل عطر بهار نارنج شیراز که آن مسیحا نفس انتظار تو را می کشد اگر تو عاقل خردمند باشی او را می یابی .
عدالت
0
0
يکشنبه ۰۳ دی ۱۴۰۲
طرف گفته کارشناس ارشدم بعد توو بیوگرافیش نوشتین لیسانس حقوق!!!
ناشناس
0
1
يکشنبه ۰۳ دی ۱۴۰۲
این مملکت فقط به ظاهر ادما توجه کرده واز روی پوشش ظاهری قضاوت کرده وتمام پست ومقام هم در این راستا داده میشه دیگه لیاقت وتخصص وتجربه هیچ جایی ندارد
Saeed
0
1
دوشنبه ۰۴ دی ۱۴۰۲
حالا مگه بقیه اعضای کمیسیون تخصص و سوادی دارند که این یکی نداره. بقیه شون هم سفارشی هستند.
ناشناس
0
0
دوشنبه ۰۴ دی ۱۴۰۲
خلاصه خلایق هر چه لایق.....
ناشناس
0
0
سه‌شنبه ۰۵ دی ۱۴۰۲
وقتی مشاور ۱۳ ساله وزیر رو دیدم تعجب نکردم شما چجوری رفتید وزارت بهداشت دنیا رو خوب برای مردم ساده ایران جهنم و ب ای خودتون بهشت کردید
ناشناس
0
0
سه‌شنبه ۰۵ دی ۱۴۰۲
درود بر مجری توانمند خانم لواسانی گرامی انشالله در اینجا نیز موفق باشند
ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

قیمت لیر ترکیه امروز در بازار + جزئیات

قیمت روز روغن خوراکی + جدول

قیمت سکه و طلا امروز سه‌شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳ + جدول

قیمت انواع خودرو‌های مزدا ۳، بسترن و کاپرا گروه بهمن امروز

وضعیت هواشناسی امروز

قیمت دینار عراق امروز در بازار + جزئیات

قیمت انواع لپ تاپ لنوو + جدول

قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز سه‌شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های سایپا امروز سه‌شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳ + جدول

عکس/ قالیباف همه جا با سیسمونی شناخته شد

عکس / پورمحمدی گفت که سر قرار می رود

عکس/ خانواده شهید تندگویان حمایت از قالیباف را تکذیب کرد

عکس/ پاسخ تند مشاور وزیر روحانی به سخنان قاضی زاده هاشمی

عکس / واکنش خبرنگاران به وعده‌های خیالی و توهمی زاکانی و قاضی زا‌ده هاشمی

عکس/ یادآوری به قاضی زاده هاشمی؛ شلیک گاز اشک آور به تجمع جانبازان

عکس/ دروغ دوباره سعید جلیلی درباره صادرات نفت ایران

عکس/ چت جی بی تی هم وعده های زاکانی را خیالی دانست

عکس/ آیا ‌ظریف وزیر خارجه پورمحمدی هم هست؟

عکس/ معاون رئیسی در زمان حمله به سفارت انگلستان

خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار

صفحه اول روزنامه‌های سیاسی امروز

صفحه اول روزنامه‌های ورزشی امروز

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

وضعیت هواشناسی امروز

خیال خام قالیباف برای بیرون کشیدن دولت از اقتصاد/ واگذاری هر شرکت دولتی یعنی جمع کردن سفره هزاران ذی‌نفع

معرفی یک رژیم غذایی موثر برای مبتلایان به دیابت نوع ۲

عکس/استایل زیبای نعیمه نظام‌دوست در کنسرت بهنام بانی

عکس/تیپ شیک مائده سریال زخم‌کاری در یک مراسم رسمی

عکس/سلفی جواد عزتی و خانم بازیگر در پشت‌صحنه زخم کاری

حساسیت دلار به انتخاب رئیس جمهور آینده بالا رفت/ دولت بعدی نباید با حراج سکه به بازار جهت دهد/ مردم وعده طلایی زاکانی را شوخی می‌دانند

تصویری از زوج بی‌حاشیه سینمای ایران که وایرال شد

فیلم/حضور پزشکیان بر مزار شهید وطن سردار سلیمانی

اینفوگرافی/در آخرین مناظره انتخاباتی چه کسی مورد توجه بود؟

عکس/حمایت نماینده سیلی زن از قالیباف

عکس/این خوش سلیقگی کار کیست؟!

عکس /مهدوی‌کیا مهمان ویژه مراسم فیفا

عکس/توئیت انتخاباتی دختر سردار سلیمانی

محدودیت تازه و خبرساز برای مسافران حج

رئیس موسسه مصباح یزدی: جلیلی گزینه ماست

عکس/کنایه مهاجرانی به اشتباه دوباره قاضی‌زاده

تحریم‌های سفت و سخت و جدید آمریکا علیه ایران

فیلم/ظریف: اجازه نخواهیم داد اقلیت بر اکثریت حکومت کند

عکس/کنایه سنگین محمد فاضلی به نامزد‌های پوششی

عکس / لباس متفاوت قالیباف برای حضور در تبریز!

اکانت منتسب به جلیلی: مصمم ایستاده‌ام / طعنه آذری جهرمی: مگر اکانت فیک هم می‌تواند محکم بایستد؟

مشاور جلیلی: «دکتر» انصراف نخواهد داد

لورکوزن قیمت سردار آزمون را مشخص کرد

عکس /حاشیه مناظره؛ قاضی‌زاده هاشمی یک برنامه اقتصادی خود را خط زد!

جدیدترین خبر درباره افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان

پیش بینی بورس فردا چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳

عکس/توهین وحید یامین‌پور به پزشکیان

پیش بینی قیمت دلار فردا چهارشنبه ۶ تیر۱۴۰۳

عکس/ یک حامی پزشکیان در جشن غدیر آزادی

عکس/چهره جلیلی در لحظه دریافت عیدی، سوژه شده است

عکس/ قاب معنادار و پُربازتابی که امروز از زاکانی شکار شد

فیلم/پیام سیدمحمدخاتمی درباره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳

عباس عبدی: پزشکیان قویترین تیم سیاست خارجی از جمله ظریف را در اختیار دارد

عکس/بازیگرانی که در فصل جدید پایتخت حذف شدند

عکس/فرزندان مصباح یزدی از سعید جلیلی حمایت کردند؟

پزشکیان: تا اختلافات را حل نکنیم معضلات را نمی‌توانیم برداریم

عکس/ کاندیدای زینب سلیمانی با این توییت لو رفت

فیلم/پورمحمدی: برخی وعده‌هایی که داده شد روی زمین قابل تحقق نیست

مجموعه صحت‌سنجی «خبر فکتیار» سخنان «قاضی‌زاده‌هاشمی» را نادرست و صحبت‌های «آذری‌جهرمی» را تایید کرد

دلار از خط قرمز سیاست‌گذار عبور کرد

روحانی: دولت سیزدهم هنوز به رشد اقتصادی اواخر دولت دوازدهم نرسیده

ممنوعیت فروش طلای دست دوم شامل مردم هم خواهد شد؟

حسن روحانی: در طول ۸ سال شاخص بورس بیش از ۲۰ برابر شد

بیانیه حمایت اقتصاددانان از دکتر مسعود پزشکیان

رضا گلزار هم در شهرت به گرد پای این آقا نمی‌رسد

پزشکیان: آمده‌ام مردم را از تنگنای تحریم برهانم