تاریخ انتشار: ۱۲:۳۲ - ۱۰ دی ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۲۲۵ نظر

عکس/ جشن تولد لاکچری همسر علیرضا بیرانوند

همسر علیرضا بیرانوند تصاویری را از جشن تولدش در صفحه شخصی اینستاگرام خود منتشر کرد که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

جشن تولد لاکچری همسر علیرضا بیرانوند

جشن تولد لاکچری همسر علیرضا بیرانوند

بیوگرافی اکرم بیرانوند همسر علیرضا بیرانوند

اکرم بیرانوند ، همسر علیرضا بیرانوند فرزند اول خانواده است و چهار خواهر به نام‌های سرور، آرزو، سهیلا، نگین و یک برادر به نام احمدرضا دارد و اصالتا اهل روستای پشته جزایری خرم آباد است. او در خانواده عشایر به دنیا آمده و بزرگ شده است.

ماجرای ازدواج علیرضا بیرانوند با دخترعمویش

علیرضا بیرانوند متاهل است و درواقع در سن کم موفق شد تشکیل خانواده بدهد. او یکی از دلایل موفقیتش را همین ازدواج زود هنگامش می‌داند. درواقع بیرانوند ۱۸ ساله بود که با دخترعمویش ازدواج کرد. آقای دروازه بان درباره ماجرای ازدواجش گفته است که آن‌ها عشایر بودند و خانواده همسرش در شهر زندگی می‌کردند. وقتی او برای ثبت نام مدرسه به شهر می‌آمد شب‌ها به منزل عمویش می‌رفت که از همان دوران به دخترعمویش دل بست؛ سرانجام پس از اینکه خانواده علیرضا به شهر آمدند ۲، ۳ بار خانواده اش را برای خواستگاری به منزل عمو فرستاد که خانواده عمویش با ازدواج آن‌ها مخالف بود.

جالب است که علیرضا بیرانوند در سال اول فوتبالش وقتی قرارداد ۸۰ میلیونی بست، خواهر همسرش به او گفته بود: چی برای من می‌خری تا برات اوکی کنم؟ که بیرانوند در پاسخ گفت: ببخشید! ۳ سال پیش باید می‌گفتی چی برام می‌خری اوکی کنم؟! اما درنهایت این وصلت شکل گرفت و با اینکه برخی از اعضای فامیل به بیرانوند می‌گفتند که همسرت برای پول با تو ازدواج کرده، اما او این موضع را قبول ندارد و معتقد است که او و همسرش همدیگر را دوست دارند.

فرزندان علیرضا بیرانوند

بیرانوند و همسرش دارای ۲ فرزند هستند. یک پسر به نام طا‌ها و یک دختر به نام بارانا فرزندان این دروازه بان مشهور ایرانی هستند.

زندگی شخصی و خانواده علیرضا بیرانوند

علیرضا بیرانوند در یک خانواده پرجمعیت بزرگ شد، او فرزند اول خانواده است و ۴ خواهر دارد که نام شان سرور، آرزو، سهیلا و نگین است. همچنین علیرضا بیرانوند یک برادر به نام احمدرضا دارد. اصالت علیرضا بیرانوند به روستای پشته جزایری خرم آباد برمی گردد. او در یک خانواده عشایر متولد و بزرگ شد. خانواده بیرانوند وضعیت مالی خوبی را نداشتند و درواقع زیر طبقه متوسط بودند؛ درنتیجه او مجبور شد ترک تحصیل کند تا بتواند با کار کردن کمک خرج خانواده باشد. علیرضا بیرانوند در ۱۵ سالگی برای اینکه حرفه مورد علاقه اش فوتبال را بتواند دنبال کند پول قرض کرد تا به تهران بیاید و پیگیر فوتبال شود. خوشبختانه تلاش‌های این دروازه بان ایرانی نتیجه داد و موفق شد دروازه‌بان اول تیم ملی و پرسپولیس شود و شماره یک را در تیم فوتبال ایران بپوشد.

زندگی علیرضا بیرانوند از کارگری تا دروازبانی

علیرضا بیرانوند در مصاحبه‌های متعددی که داشته با صداقت همیشه به این موضوع اشاره کرده که در آغاز ورودش به تهران در خانه عمه اش زندگی می‌کرد. او برای امرار معاش در یک فست فود کار می‌کرد و سپس در یک کارواش مشغول کار شد. بیرانوند به دلیل بلندی قدش مسئول کار و نظافت ماشین‌های شاسی بلند بود. او هر روز از ۶ صبح تا ۱۲ ظهر ظرف‌های پیتزا را چرب می‌کرد، ساعت ۱۲ سر تمرین فوتبال می‌رفت و بعد دوباره برمی گشت و به کارهایش ادامه می‌داد.

چگونگی مهار پنالتی رونالدو از زبان بیرانوند

علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران که با کری خواندن برای کریستیانو رونالدو و موفق شدن به مهار پنالتی این فوتبالیست نامدار پرتغالی در بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل تیم ملی پرتغال مورد توجه وافر مردم و رسانه‌ها قرار گرفت در مصاحبه‌ای که با عادل فردوسی پور انجام داد در این باره گفت: دوست داشتیم که هدیه خوبی را به مردم ایران بدهیم، اما متاسفانه موفق نشدیم و امیدوارم در جام ملت‌های آسیا جبران کنیم. بیرانوند انتظار فیکس بودن در ترکیب تیم ملی فوتبال ایران را داشت چراکه در بازی‌های مقدماتی او دروازه بان اول بود، ولی به دلیل فشار زیاد رسانه‌ها و اینکه مدام می‌گفتند ایران قرار است درون دروازه سورپرایز داشته باشد علیرضا بیرانوند ترسید که نکند واقعا این‌ها چیزی می‌دانند که او نمی‌داند.

بیرانوند درباره پنالتی کریستیانو رونالدو که موفق شد آن را مهار کند گفت که وقتی رونالدو گل زیبایی را به بوفون دروازه بان نامدار ایتالیا زد، مردم بسیار او را اذیت کردند و می‌گفتند که تو چطور می‌خواهی در مقابل این بایستی؟ حتی عکس رونالدو را هم روی شخص داعشی در فیلم به وقت شام گذاشته و نوشته بودند: چطوری بیرانوند؟

اما همه این اتفاقات انگیزه بیرانوند را بیشتر کرد و موجب شد تا او بیشتر تمرین کند. جالب است که بیرانوند هم در پاسخ به شوخی‌ها آن کری را خواند و گفت: چطوری کریس؟ درواقع او خواست از این طریق روحیه اش را حفظ کند.

بیرانوند هنگام ضربه پنالتی زمانی که داور برای ویدئوچک رفته بود و تقریبا ۳ دقیقه طول کشید با خدای خودش خلوت کرد و از او خواست تا جواب زحماتش را بدهد. دروازه بان ایران گفت: اگر آن پنالتی گل می‌شد با توجه به کری که خوانده بودم شرایطم سخت‌تر می‌شد، ولی خدا کمک کرد و توانستم پنالتی را بگیرم.

منبع: خبر آنلاین
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۲۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۸۹
مونا
88
57
يکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲
علیرضا جان پهلوان چه خبر خوبی ببینم حاضری دیگه واسه بزن بزن اشتباه کردن نداریم زرنگ بازی در نمیاری حواست به خودت و دروازه باشه می فهمی چی میگم يا نه
احمد
بیرانوند چون ی لر باغیرت نباید تو تیم ... ها بازی کنه وهرجه زودتر باید این تیم را ول کنه تا محبوب همه ایرانی ها باشه پرسپولیس برا ترابی وانسانی واین ...ها خوبه
بهار
فکرکرده هرکی پیشرفت کنه بایدبی حجاب بشه
ناشناس
کاش یه بار فقط یه بار یه دست آورد داشتن یه حرفی
حسین
یه لر باغیرت تولدت مبارک
زحمت کشیده داره لذتشو میبره از روستا اومده تو شهر سروری میکنه
خیلی‌ها با نون حرام و مال مردم پز میدن این با پول حلال شوهرش، اینم که چندتا بادکنک و یه کیکه
اینهمه حسادت خوب نیست که ابراز میکنید ،خودتون جای اینها بودید چه ها که نمیکردید ،اینقدر برای زندگی مردم نسخه نپیچید
ناشناس
هر وقت این اکرم خانم رو میبینم دلم براش میسوزه که چطور دین و ارزش هاشو داد و از این رو به اون رو شد
این حرف رو از روی حسادت نمیزنم واقعا دلم برات میسوزه اکرم خدا کنم به خودت بیای
ناشناس
ما ایرانی‌ها هرچی سرمون بیاد حقمونه چشم دیدن خوشی همدیگه رو نداریم
ناشناس
آبروی هر چی لره برده
ارتان
62
75
يکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲
این ندیدبدیدم دیگه شورشو دراورده
ناشناس
عرضه میخواد آدم به اینجابرسه. ارتان توکه ندیدبدید نیستی به کجا رسیدی وچه الگویی شدی برا جوونها؟؟؟!!!! ارتان جواب بده توکی هستی.ارث بهت رسیده یا پارتی داری یاپولدار زاییدنت!؟؟!!!!؟؟؟؟!!!
ناشناس
دقیقاً
خاتم
یا رب روا مدار که گدا معتبر شود.... اینچنین ( بی حجاب) از خدا بی خبر شود
ناشناس
کجای این عکس مراشم لاکچری را نشان می دهد
ناشناس
آره واقعا
علی ازممسنی
بیچاره برواب بریزاونجاکه میسوزه به قول احمدی نژادچه کارت به بانوی بااصالت لر
ناشناس
چرا مردم این همه حسادت میکنند حتما لیاقت داره طفلک خودش زحمت کشیده دوزدی ک نکرده .پایدار باشید .آقای بیراوند بالاخره فرد مفیدی برای جامعه شده اگر چاقو کش مبشد الان چی میگفتین پشت سر هم وطن خودت بد نگو اونم کسی ک مایع سربلندی ملت وکشور شده .
ج
38
73
يکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲
چقدر بی ... شده علیرضا
از جارو کردن شهرداری به کجاها که نرسیده
هادی
موافقم.خیلی ها خودشون از اون تنبل ها خونه نشیمن که از رو حسادت هر حرفی رو میزنم.حالا اگه زنش چادر میپوشید همه یه چیز دیگه پشت سر شمیگفتن.
ناشناس
ایشون الان الگو هستن به نظر شما فوتبال مملکت ما چه جایگاهی در جهان داره؟ اندازه تمام فامیلش که برن کار کنن از گرفتن چهار تا توپ تو این مملکت پول بیت المال و به جیب زده و امثال سبک مغزایی مثل شما خوشحالن و ایشون را تشویق میکنن نصف بیشتر مشکلات مملکت امثال شماهایی هستن که فقط احساسی فکر میکنین و عقل و خدا ازتون گرفته
نگار
سلام آقای بیرانوندعزیزمنم لرم خواهرکوچکت این نظرهای مردم میبینم بهم برمیخوره هرکی یه حرف میزنه شماصادقانه زندگینامه قبلاکامل گفتی الان بایدکاملاحواست باشه زیردوربین مردمی زنت ساده تذکربهش بده یه نصیحت خواهرانه میگن ن کارگن کردن ثروتمنددیاره ن نون دادن آدم ندارمعنیش اینه ثروتمندهرکاربدی کنه چون ثروت داره معلوم نی اماادم نداربهترین بزرگترین مهمونی بده معلوم نی بهم برمیخوره این پیامامردم میبینم
ناشناس
41
59
يکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲
دوتا بادکنک سیاه و سفید کجاش لاکچریه اون هم لباس زنشه من ۲۰ سال پیش این مدل لباس رو پوشیدم
اکبر
از حسادت نترکی...برو بابا عمرا این لباس رو 20 سال دیگه هم نمیبینی.
مسلم
41
84
يکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲
علی رضا دوست داشتنی ای کاش بیشترحواست به زنت باشه چون زن توالگوی زنان شهرت هستندوفامیل پس بگو به زنت مواظب حرفهاشظاهرش باشه البته زن تووفادر اما قبول داری زیادی دنبال ارایش خودنمای باشی باعث اختلاف خیانت طلاق استرس وقت کشی زنان میشه و کم کم صداقت بخشش فداکاری گذشت کم میشه درخانواده مثل زنان وقتی بدپوشش باشنددرخیایان وجذابیتهای مادرانشان دهند پرتحرک میشه تجاوزمتلک دست درازی زیاد میشه ومرد وقتی زن تن نما بزک کرده میبینه بازن خودمقایسه میکنه وممکن است اززن خوددل سردابه وطلاق قهرودعوابشه یادنبال فسادبره پس زن تووبعدتو مسئول هستید درپیشگاه وجدان وخدا روزی جواب باید بدهید ایازن تونمیتواند الگوی زنی باحجاب باحیا وهمسردوست باشد وراه دورست رانشان زنان دیارخود بدهد
علی
دقیقاً درست و منطقی فرمودید .
درود بر شرقت .
هر کی باید از دارایی اش خوب حفاظت کند .
باعرض معذرت ، گله ای که چوپان نداشته باشد مورد طمع و وحشی گری گرگ ها می شود .
ددددددد
45
148
يکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲
حتما این همه بادکنکو علیرضا باد کرده خخ چه چرندیاتی این زن ها درست میکنن واسه تولد
سعید
28
30
يکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲
بنده خدا زنش به اجبار بخاطر بچه ها تحملش کرده
Mg hp
42
33
يکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲
زنگ بزن بگو بواااا بیا جشن تولد.
اون حرکت زشتی که انجام دادی خودت نشون دادی
لر
آبروی هر چی لره برده
تاجی
18
32
يکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲
کامنت چندتااز پرسپولیسیارو خوندم که زیرپست عکس دونفره مهدی قائدی وهمسرش چه چروت وپرتایی نوشته بودن الان اینجاباشخصیت شدن خداوکیلی خیلی دوروید
ناشناس
16
44
يکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲
دست تو دماغشون هم میکنند عکسش رو استوری میکنند .چقدر این جماعت از خود شیفته وبی خبر از مشکلات مردم هستند
علی
احسنت ?
راست میگی
ناشناس
18
79
يکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲
اومیدوارم آنقدرتوقطردروازه ت پاره بشه که دیگه بدونی به هوادارای محترم استقلال کبیرتوکه هیچ صدتاازتوگونده تراش هم نمیتونن بااون دست چلاقشون علامت سربریدن نشون بدن .مرتیکه ...
ناشناس
34
53
يکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲
اکی خودشو با زن کریستین رونالدو مقابسه کرده
ابی
23
50
يکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲
بی ... تو بی حجاب نشان میدی .آبروی هر چه لر هست بردی بدبخت حجاب زینت زن هست
ناشناس
چشمها را باید شست جور دیگر باید دید. همه تو اسلام خواهربرادریم.چطور جلو ترامپ سگ باز
میشه روسری نپوشید ترامپ خودشا کنترل میکنه ولی حالا چهار تا مو این زن پیداست. مردهای ایران نمیتونن خودشون کنترل کنن؟!! ‌‌!!
۰
حرف نزن
صبا
40
63
يکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲
چه خوشگلن .... خوشبخت باشن
احمد
اینوچرندیات چیه میگی چه جوری باید دید دارم بی هویتی و از هم‌پاشیدگی خانواده ها رو به خاطر همین خودشیفتگی و ادای دیگران رو در آوردن و خودنمائیها رو در جامعه میبینیم دست وردارید از ادا در آوردن و کلاس نشون دادن ، البته عشایر افتخار ایرانند اما اگر هویتش رو حفظ کنه آیا اگر به نون و نوا نمیرسید بیرانوند وضع زنش اینگونه بود خودباختگی و از دست دادن هویت بیچاره میکنه آدم رو به خودت بیا بیرانوند
ناشناس
18
74
يکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲
جمع کن بابا سلبریتی نه ریقی بی درد
ناشناس
21
26
يکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲
اینا هم شورشو دراوردند کم پول دارین حالا از این را میخوان درآمد کسب کنید
۰
خا تولد گرفت مگه چیکار کردهههه
چقد شماها ادمای چرتی هستیدددد
...
17
31
يکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲
مرفعین بی درد جمعش کنید
ناشناس
حسود
Ss
15
22
يکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲
به به چه جشنی کاش منم اونجا بودم شلوغ نمی کردم فقط نگاه می کردم
ناشناس
11
23
يکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲
حالا چرا سیاه پوشیدن شاید عزا دار بودن.حالا واجب بوده.خوب مختصری مفید میگرفتن.
اینه
14
21
يکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲
این چه خبرهایی که میزارید...حالا تولد ایشون به ما چ
اکبر
چشت در بیاد.
نازنین
از بس از تولد همسرش خوشحاله ..بچم سیاه پوشیده .
ناشناس
12
40
يکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲
تازه ب دوران رسیده ها
ناشناس
خفشه شو
تو که هنوز به دوره نرسیدی کلا
بد بختای عقده ای حسود
ادریس محمدیان
21
37
يکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲
... تا دیروز جا خواب نداشت برای اینکه شب بعد تمرین بخوابه و شده بود رفته گر شهرداری تا یه دخمه بهش بدهند تاصبح بتمرکه،حالا نون داره شکم خودش و سیر کنه،داره زندگیش و به رخ بقیه میکشه!!
بیخود نیست که قدیمی ها گفتند خدایا کاری نکن گدا معتبر شود.....
ناشناس
داری از حسادت میمیری
استقلالی
چکارش دارید اینق



براچی اینقدرحسادت میکنید..بنده خدازحمت کشیده وحالاداره نتیجه زحماتشرو میبینه.. من خودم یه استقلالی نابم ولی واقعا خیی افتخارمیکنم که یه لرباعث سربلندی تیم وکشوری هست

براچی
Me
خو تلاش کرد زندگیشو ساخت
مگه رونالدو که ایقد بد بخت بود به اینجا رسید چه
چقد دیگه مزخرفید شما
ناشناس
46
41
يکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲
... دهاتی
ناشناس
مثل تو شهری چه ... هستی که دهاتی بودن رو ننگ و فحش میدونی
ناشناس
گر گدا معتر شود از خدا بیخبر شود
سامی
چرا انقده حسادت میکنید خوبه یه عکس تولد گذاشتن این همه حرفهای بی ربط میزنید اصلا شما که قضاوت میکنی برو گند کاری خودتو جمع کن گذشته ای کسی رو به رخش نکش خودت ن گذشته کسی بود ن حال از بس سرت تو زندگی مردم زندگی کردن خودت رو فراموش کردی هر کسی توی زندگیش از صفر شروع میکنه تا بجای برسه اونی که بفکر زندگی ن سرش تو زندگی اینو و اونه تولدت رو از صمیم قلب تبریک میگم و همیشه آرزوی سلامتی واستون میکنم
ناشناس
22
46
يکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲
متاسفم برای دروازه بان تیم ملی کشورمون علیرضا بیرانوند که حاضر بوده زن ش با اون وضعیت پوشش وبی حجاب همه ببینند
ناشناس
حسودنباشید
استقلالی
باباکجای این بنده خدابیرونه کجا بی حجابه‌.براچی اینقدرمنفی هستید..واقعاشرم برشماباد..همینطوری که ازهمه کشورهای دنیاعقبید
محسن
24
54
يکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲
علی دهاتی رو عشقه
ناشناس
آقای بیرالوند دیگه حاضری برای دیده شدن دست به هر کاری بزنی به پوشش و این چیزاتون کاری ندارم یه کم به خودتون نگاه کنید
ناشناس
همین دهاتیه ک با افتخار گفت لرم و بازم به لرودهاتی بودنش افتخارمیکنه
ناشناس
14
25
يکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲
واقعا دست مریزاد از این همه فخر فروشی
نازنین
یعنی میگی ..با اون دماغش ..هنوز دیده نشده
پری
بدبخت دهاتی تویی که از حسادت داری می‌میری. دلاور تولدت مبارک انشاالله همیشه بدرخشید.لر با غیرت
ناشناس
حالاخودت چه ...هستی
سیدمحمد
7
26
يکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲
خدایا مپسند که گدا معتبر شود تا دیروز کارواشی کار می کرد خدا بهش رو آورد ظرفیتشو نداره به جای شکرگزاری از خدا ...
اسماعیل اسدی
32
38
يکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲
گدا گر معتبر شود از خدا بی خبر شود
ناشناس
برو ضرب المثل رو درست یاد بگیر .بعد حرف مفت بزن
ناشناس
لابد لیاقتشو داشته که به اینجارسیده شماهمتون چرا آتیش گرفتین هرکی یه چیزی میگه
ناشناس
چیزی یادگرفتید شمارع کارت بدید پولش بیادرویارانتون
ناشناس
20
33
يکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲
زندگی سادخوب است هرجاباشی پسرشاه باشید یاگدا این چیزا دیگه نجات انسان یازات انسان عوض نمی‌کند
حسین
3
20
يکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲
متسفانه دیگه بیرو اولی نیست
حسن
7
17
يکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲
چه میکنن
احمد
4
8
يکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲
خیلی ازش بدم میاد با اون قیافه آفساید
ناشناس
22
14
يکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲
نو کیسه را باید اینطور شناخت
ناشناس
تو هم حتما از ۶ تای ها هستی که ایقد تنت میسوزه اگه به نظرشما یه روسری نپوشیده کافیه نه بابا واقعا اگه خودت جای علی بیرا بودی ولا با شرتک عکس میگرفتی جمع کن کاسه کوزه تا
اهورا
از حسادت بمیرید که چشم خوشبختی دیگران ندارید
خدا بیشتر بهش بده لیاقتش داره
ناشناس
15
20
يکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲
تبریک میگم انشالله شادوسلامت باشید
مهدیه
6
38
يکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲
خب که چی مثلا شورش رو در آوردین دم ب دقیقه عکس خیلی توفه آید و خیلی ندیده هستین والا خجالت بکشید جم کنید بساتتون رو
قاسم
15
22
يکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲
فقط به مردم پز بدید،،ودل مردم تو این شرایط بد اقتصادی به درد بیاورید، آقای بیراوند
استقلالی
این داره نون بازوش رومیخوره..بعدش وضع بداقتصادی مگه تقصیرامثال اینهاست..بریدیقه مفت خورهای این دولت روبگیرید
رضاخ
8
40
يکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲
عکس بی‌حجابی گذاشته که نشون بده خیلی خوشگله غیرت چیزیه که خیلی کمیاب شده
مینا
17
26
يکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲
فقط اینا شانس اوردن بخدا
از روستا میان چقدر پیشرفت میکنن اینه که میگن وقتی خدا بهت رو کنه از فرش به عرش میرسی
استقلالی
توهم عرضه داشته باش مثل این لرباغیرت پیشرفت کن ..نه هی حسرت زندگیش بخور
کوکو
کلا ما ایرانیا ظرفیت نداریم واقع بین باشیم سریع تحت تاثیر قرار می گیریم و چیزی از خودمون نداریم هرچه هستیم تقلید از دیگرانه التزام و تقیید به اصالت و رسوم اصیل خودمان نداریم متاسفانه
ناشناس
11
23
يکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲
سلام،هدف از عکسهای خصوصی ،را به نمایش گذاشتن چه معنی میدهد؟برخی حسرت ،برخی خوشحال ،برخی غمگین ...میشوندمردم چه کنند که شما درزندگی خصوصی به خاطر هم چه کردین؟....
رضا
10
28
يکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲
اندازه ای که روزنامه های منتسب به بنگاه‌های اقتصادی و جیب زن ملت به مسائل و حواشی اجتماعی می پردازند به واقعیت های اقتصادی نمی‌پردازند
یه هموطن
3
12
يکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲
تو ... کی هستی که علیرضا را تهدید میکنی
سامیه
9
11
يکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲
ای کاش انسانها اصالت خود را حفظ کنند نه اینکه به پول رسیدن اصالت وشرع وعرف واصول اخلاقی را زیر پا بگذارند آفرین به علیرضا؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
5
20
يکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲
انشاالله که خوشبخت وعاقبت به خیر باشید
ماشاالله خیلی به هم میاین
بیرانوند مرد با اصالت ایرانی
ناشناس
9
28
يکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲
ای ندید بدید
ناشناس
11
12
يکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲
زشته زندگیت ب رخ مردم نکش اصالت خودت حفظ کن
محمدامین
5
25
يکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲
چقدر آدم میتونه عقده ای وندیده باشه ک فقط براینکه جلب توجه کنه حاضره کل زندگی واتفاقاتش روتودنیای مجازی جلو چشم همه بزاره
سمیه
11
20
يکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲
الهی کنار هم خوشبخت بشین دوسداشتنی ها ' تولدت مبارک خانوم ❤❤❤
سمیه و وحید
13
20
يکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲
منو همسرم همیشه پیگیرتونیم ' خدا گل پسر و گل دخترتونو حفظ کنه ' دوستون داریم
محمد رضا
آفرین بر شما که مثبت اندیشین، چرا به علیرضا گیر میدم خب اون که باعث افتخار ملی ماست،مگه حجاب در چهار لاخ موست؟!!
حاج قاسم
10
20
يکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲
قدیما ، البته نه خیلی قدیما ، یه کم قدیما میگفتن لر باغیرته ....
ولی اینجا از بیرانوند ....
محسن
9
28
يکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲
آبروی هرچی لرو بردی
امید
15
28
يکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲
پول مفت مملکت این ... ها می‌برند اونم از وضعیت حجاب خانواده‌شان
ناشناس
مابه بیرانوندافتخارمیکنیم واسم بیرانوند همش مایه افتخاروسربلندی قوم لر است درضمن توکه عرض کردی گفتی ابرو هرچه لر بردی توخیلی بیجاکردی فقط مواظب گفتارت باش بیروهمش افتخاره
ناشناس
من لرم آبرومونو نبرده تو چه کاره ای دمش گرم که این عکس وگذاشته ببین چطور دارین خودتونو جر میدین حسودا بمیرید
روشا
14
23
يکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲
سلام دزدی نکرد زحمت کشیده پول دار شده
اگه عکسی فوتبالیست خارجی بود کلی تعریف میکرد
دهاتی باشه چه میشه حسود نباشید
انشاالله خوشبخت بشن
ارتان
9
40
يکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲
شما چقدر حسودین مردم . شما هم تولد بگیرین
ناشناس
دیقا نتیجه زحمات ی روزی مشخص میشه و هرکی میرسه ب اون چیزی ک لایقشه خوشبخت شین
ناشناس
4
21
يکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲
اینایی که این حرف ها چرند توهین به زن مردم می کنین کاش زن خودتون وخواهراتون مردم می دیدن بین چی بهتون می گفتند
ناشناس
اگه بااین چیزاناراحت میشه عکس نزارن
استقلالی
ای خدابیامرزه همه امواتت رو..
ناشناس
3
13
يکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲
با پول مردم چه کارهایی که نمیکنن مردم با سیلی صورت خودشونو سر میکنم اینا با پول مردم
ناشناس
آخه چرااینقذحسادت میکنین
ناشناس
3
18
يکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲
مگه باید تو این وضعیت اقتصادی نابسامان و خراب و ویران که مردم محتاج نون شب هستند اینا پولشون رو به رخ دیگران بکشن
سید
2
12
دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲
به ما چه تا کی میخواهیم سرمون تو زندگی دیگران باشه اگه همین وقت رو به پیشرفت خودمون اختصاص بدیم به موفقیت هایی حتی بزرگتر از این خواهیم رسید
التماس تفکر
دختر?
3
14
دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲
اصلا این بلده لاکچری رو تلفظ کنه به قول دوستمون دوتا بادکنک مشکی که لاکچری نیست پرسپولیس اسطورهایی مثل اقا علی کریمی و اقا علی دایی داشته که تو قلب ما تاجیا جا داره . دردو بلای دایی دایی و وریای عزیزمون تو فرق سرت بیرو
ناشناس
علی کریمی تونم دیدیم، چ غلطی کردمردتیکه وطن فروش،چیکاربه زندگی خصوصی بیرانوند دارین.همه آوردهای آنچنانی تو تالار میگیرن.تولد این بنده خدا که ساده ای.یکی پیدا نشد تبریک بگه آرزوی خوشبختی براشون بکنه.بسه این همه انرژی منفی.
آرزو
12
10
دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲
البته که حفظ ارزش ها واصالت ایرانی بودن هنر بزرگیه کسی نتونه حفظش کنه ضعف اجتماعی و خانوادگی و فرهنگی داره .
ولی دلیل نمیشه یه فقیر تا ابد فقیر بمونه حتی اگه با تمام تلاش وزحماتش اونو تازه به دوران رسیده و ندید بدید و آفساید خطاب کنیم مسلماً از دایره انصاف وادب خارجه ودر واقع یه نوع ترور شخصیتی و انسانی هست ....
در دنیا خیلی ها محتاج وفقیر بودن ولی به مقام وموقعیت آنچنانی رسیدند مثل همسر رونالدو..... فقط چون اون خارجیه گذشته اون دیده وخوانده نمیشه غافل از اینکه خداوند سرنوشت هر انسانی رو با پیشانی خودش رقم زده و تا خط به خط تقدیر هرکسی اتفاق نیوفته ازاین دنیا نمیره ... امیدوارم به باورهامون پر وبال شایسته تری ببخشیم یاحق ...
ناشناس
1
23
دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲
حتما حقشع ک ب اینجا رسیده کمی برای همه آرزوی خوب کنیم حسادت تا کی
یاس کبود
3
20
دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲
سلام به یکی از قهرمانان وافتخار آفرینان کشور...اکثریت مردم سادگی رو دوست دارن ودلشون می خواد در بحران ها ونداری ها افتخار آفرینان هم کنار خودشون ببینن،چه قدر خوبه شما به عنوان الگو ونمونه کارای ساده وخدا پسندانه رو تبلیغ کنید...
در پناه خدا باشید...
بتوچه
3
4
دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲
ببین پول چه میکنه
ناشناس
سلام
ناشناس
2
6
دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲
می گن در تهران کم آبی شده خدا رحم کنه بله بی عفتتی بد حجابی ناخن های کاشت . نمازشان درست نیست با ناخن کاشت میان حرم مطهر امام رضا کربلا امام زاده ها آزادی آزادی همینه اسرائیلی های کثافت شما تابع اسرائیل هستیدسگ و گربه میا رید تو خونه هاتون بزاق دهانشون بیماری می آورد نفرین شهدا خانواده هاشون باعث بی آبی وگرانی قحطی می شودخدارحم کند
ناشناس
??????خدایا اینو شفا بده
ناشناس
سلام،اگه بی حجابی رو باعث کم آبی تو ایران میدونید
لابد پیشرفت کشورهای خارجی در طبیعت وبارش برف زیاد تو اون کشورها رو از حفظ حجاب میدونید
این قانون طبیعته خشک سالی تو زمان های قدیم بوده ،بیماره طاعون سل وباو.......قبلاً بوده اما الان نیست
بازم فک میکنید به خاطر رعایت نکردن حجاب هستش
چرا در این حد کوته فکر هستین
فتح اله
9
14
دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲
یارب مباد که گدا معتبر شود
سحر
تلاش کرده حالا داره کیفش رو می بره شما هم بهتر اینقدر حسود نباشی.نوش جونش لیاقتش رو داره
نازنین زهرا
چه ربطی به بیرانوند دارع؟
ناشناس
3
7
دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲
خیلی مهیج و هیجان انگیزه اشتراک گزاری کرده
شازنان
1
6
دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲
به پسرگلی مثل بیرانوند توهین نکنید انشالله همه مثل علیرضا خان عاقبت بخیر باشند زحمت کشیده تا این حدرسیده چشم حسود کور
فاطمه
والاب نظرمن نابرده رنج گنج میسرنمیشه،کاروتلاش ب مردجوهرمیده امیدوارم موفق باش بنده خدا،دست راستش برسرهمه جوون ها
ناشناس
1
8
دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲
آلبوم خاطرات موقعی زيباست که درآلبوم بماند وخودت ورق بزنی وبه خاطر بیاوری روز های خوش وناخوش زندگیت را
ارغوان
1
2
دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲
شماها یه مشت عقده ایی هستین که چشم ندارین زندگی وخوشبختی مردمو ببینید .از حسادت دارین منفجر میشین .خدا میدونه چقد سوختین .اگه عرضه دارین شمام برین جاشو بگیرین .امسال شما اگه جای این بنده خدا بودین از همه جاتون وهمه کاراتون فیلم وعکس میزاشتین .چون شما ندار وبدبختین بقیم باید مثل شما باشن وگرنه آدمای بدی میشن.حکایت شماها شده حکایت اون ضرب‌المثلی که میگه :دیگی که برای من نمیجوشه سرسگ توش بجوشه..متاسفم براتون.
ناشناس
3
5
دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲
به هم میان هزاران ماشاءالله حسادت رو ازدلتون بیرون کنید
ناشناس
1
5
دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲
خانم گل تولدت مبارررررررک انشاءالله ۱۲۰ ساله باشید همراه با سلامتی و موفقیت
دیاکو
0
6
دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲
زحمت کشیدی حقتو گرفتی . اونایی ک میان چرت وپرت مینویسن شمام زحمت بکشین و ب هدفتون برسین این الان کجاش بی حجاب ؟؟؟
ناشناس
2
6
دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲
کاش این واژه زشت دهاتی منقرض بشه
آنی
1
5
دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲
چرا از کلمه دهاتی به عنوان یه فحش استفاده میکنیم؟
ستاره
0
4
دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲
سلام نمیدونم این معنی اس چی که تولد زنش را گذاشته اگه تو خیلی مردی این پولای مفتی که به دست اوردی به مردم بد بخت توی این وضع اقتصادی کمک‌کن نمیخواد دائم عکس بگیری وهی بزاری این طرف واون طرف
ناشناس
2
1
دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲
حالا همه این حرفو حدیثا کنار سوتی که نویسنده این خبر دادو خیلی باحاله اینکه داره در مورد زندگی بیرو مینویسه تا جایی که قدش بلند بود وتو کارواش کار میکرد بقیه ماجرارو چرا ننوشتی منظورم اینه که چرا اسمی از آقای گل جهان علی دایی رو نیاوردی که ایشون باعث شد این آقا به این جا برسه عقده ایای بدبخت ترسو.
خودم
3
0
دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲
زندگی قرارنیست همیشه یه شکل باشه ایشون عرضه داشتن زندگی. به قول شما دهاتی شو تغییر داد به ثروت رسید حالا تو نمیتونی به خودت ربط دار
در ضمن تو که اهل فوتبالی نمیدونی کریس رونالدو هم تو نوجوانی تو یه فس فودی. کار کرده که حق خوردن یه همبر رو هم نداشته دزدکی بش دادن ....
زنشم دوست داره اینطوری زندگی کنه به تو چه .....
ناشناس
0
4
دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲
اینقد حسود نباشین
ناشناس
0
5
دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲
لطفا عکس های بی حجاب را منتشر نکنید
ناشناس
3
3
دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲
مبارکتون باشه عزیزان اینایی ک چرت پرت میگن ازرو حسادت غیرت ب مو بیرون گزاشتن زنش نیست غیرت داشته ک همجوره تلاش کرده تابه اینجارسیده شما هاک انقد نظر میدین چراخودتون ب جایی نرسیدین
ناشناس
2
1
دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲
خخخخخخخ آخه چقدر حسودید. حالا تیپ خواهر مادر خودتون دیدنی. من افقانستانی هستم و هزارتا دوست لور دارم آدم های با ایمانی هستن باید دید که ایمان رو شما توچی میبینی دلت شاد باشه برادر. خدابهت داده حال کن
ناشناس
3
3
دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲
مبارک باشه
دیاکو
0
1
دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲
چرا اسم خواهرای خودش و همسرش یکیه؟?
دوست
0
3
دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲
واقعا شورشو درآورده
فق
فکرکنم خواهروبرادربودن
Sh
0
2
دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲
یه جوری رفتار نمی کنند که ارزش دیدن داشته باشن
خودنمایی فخر فروشی گذشته خود را فراموش کردن اینا عاقبت خوبی نداره
سعید
0
3
دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲
مبارک علی رضا جان تو حقت است
ناشناس
0
2
دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲
من خودم خیلی شرایط مالیم ضیفه ولی خوشحالم که بیرو حق زحماتشو گرفته اونم خیلی زحمت کشیده که الان تورفاه واشایش هست ادم نباید به هم وطن خود حسود باشه ان شاء الله که خوشبخت باشن
ناشناس
1
5
دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲
خواهر من می تونستی بهتر پوششت را رعایت کنی ....مهم زیر گلوت که پیداس .... بیشتر رعایت کن ...متشکرم
گلی
1
4
دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲
معمولا این دوره زمونه کسانی که عمل های زیبایی می‌کنند خودشون رو تو دید همه میزارن .ولی اگه عمل نکنن خودشون را هزار سوراخ قائم می‌کنند. خوبه آدم خودش باشه .نه اینکه شبیه دیگران والا من هر کی را تو خیابون می بینم انگار قبلا هم دیدم چون همه دماغشون شبیه به هم شده یا همه ابروهاشو شبیه هم .جالب نیست همه شبیه هم باشند .میگن آدم باید اخلاق و رفتارش را تغییر بده نه ظاهرش را .کاش این عمل های زیبایی نبود .مردم زیباتر دیده می‌شدند. همه شدند پلاستیکی
نفس
0
2
دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲
گناه داره این حق الناس پشت سر دروازبان که افتخار کشور خانمش هم با حجاب بود ۹۰ درصد خدا میگه ازتو حرکت از من برکت نابرده رنج گنج میسر نشود من مخالف سرسخت فوتبال اما زحماتش راتحسین میکنم اگه روستایی درو نکنه زحمت نکشه شهری از گرسنگی میمیره
ناشناس
0
4
دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲
اگه روستایی وعشایری نباشد شهر ی از گرسنگی هلاک میشه نابرده رنج گنج میسر نشود
ناشناس
0
2
دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲
دیگه شورش رو درآورده کاش زنش عکس اوایل ازدواجش رو هم یه نگاه بکنه مسخره کردن خودشونو توهروضعیتی که باشن فیلم میذارن یعنی بعضی ازشماها از علی دایی هم بالاترین . جمع کنین این مسخره بازیها رو یه تعداد نون شب خودشون رو ندارن تو وامثال تو فخر فروشی میکنین خدا بفریادتون برسه کی با مخ بخورین زمین
ناشناس
1
2
دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲
کاش حجاب همسرتون بهتر بود آقای بیرانوند عزیز
صالحی
1
1
دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲
حسود هر گز نیاسود
این همه اشکال وایراد گرفتم از خانمش وخودش فقط بخاطر حسودیه اونهایی که شغر سرودن گدا مغطبر شود ازخدا بی خبر شود اخه یک گدا شده سرمایه دار پادشاه پس ادم با جنمیه ایرانیه افتخار کنید حسودی نکنید که حسود گدا میشود
فر
0
2
دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲
خیلی بی نمکی میکنن، برای مردم زندگی میکنن نه واسه خودشون، هر برنامه ای دارید واسه خودتون داشته باشید اکرم خانم ، دیگه دلیلی بر خود نمایی نیست ، اخه تولد و عیدی شب یلدای تو ... به مردم چه!!!!
فاطمه
0
2
دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲
الهی آمین .خدا ازاین بیشتربهش بده . تلاش کرده که به اینجارسیده .هرکی میخوادموفق بشه یاعلی ( ع)
علیرضا آرمان
0
2
دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲
بیرانوند عزیز شما خیلی خوبی ولی این محمدرضا گلزار که میگه به من بگین آیسان...دائما میگم مگه دراگ چقدر باید قوی باشه که اوج هنر یک فرد انتخاب اسم در مرارت و سختی که محمدرضا گلزار میکشه..که بهش بگن آیسان...هعیی
حسن
0
2
دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲
علیرضا دوست دارم ....خواهشاً غیرت داشته باش...خودم هم لرم....حیفه عکس ناموس به همه نشون بدید.....موفق باشی
ایران
دورد بر غیرتت برادر .
ناشناس
2
6
دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲
چقدر حال بهم زن هستن آدم هایی از این جنس و مدل
که متاسفانه زیاد هم شدن. انگار دارن تو این کار الیته تو این قسم گناه ها از هم سبقت میگیرن..
همه شدن عقده ای، فخرفروش..
جالبه آخرسر هم زندگی اکثریتشون از هم میپاشه و به طلاق منجر میشه?
یاسر
0
0
دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲
تابلوه که بخاطر پول باهاش ازدواج کرده وگرنه اگه غیر ازاین بود بار اول نه بار دوم موافقت میکرد وگرنه کی به این شوهر میکرد بااین دماغش
میلاد
0
3
دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲
به فکر زندگی خود باشیم علی افتخار ماست
ناشناس
2
3
دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲
چشم حسوداش کور
ناشناس
1
2
دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲
زحمت کشیده نتیجه شو داره می بینم.حسودی ممنوع
ستایش
3
1
دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲
ایییییش
خوبه تا دوروز پیش نمی دونست جشن تولد چیه
۰
تو بش گفتی چیه
ایران
0
6
دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲
من نمیخوام ازش دفاع کنم .
البته ما هم رفتار غلط یک نفر رو به همه‌ی لرها تعمیم نمیدیم.
لرها سرشون بره غیرمتشکل نمیره. حالا میخواد زن باشه میخواد مرد باشه فرقی نمیکنه .


کسانی هم که میگن دهاتی و فقیر و بدبخت و ....یکم خجالت بکشین.شماها اگه یک بار به خونه های عشایری کشورتون سر بزنید می فهمید که چقدر شعور و شرافت و معرفت و اصالت دارن.
اونها خیلی بیشتر از شهرنشینان معنی مردانگی و معرفت رو می‌فهمن.
بیشتر شهرنشینان معنی خانواده و عشق و علاقه و رفتار صحیح رو فراموش کردن .به همین خاطر که دیگه هیچ بچه‌ای رعایت حضور بزرگترش رو نمی کنه .

اونها شاید نتونستند به شهرها بیان و پیشرفتی داشته باشند اما قلبشون از طلاست و مطمئنا اگر موقعیت شما ها رو داشتن خیلی پیشرفت میکردن چون هیچ کس اراده ‌ی اونهارو نداره.بیشتر بزرگان تاریخ عشایر بودند.

از خودتون خجالت بکشید که با کلماتی مثل دهاتی برای خودتون فحش درست می کنید .
گلی
0
2
دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲
ازنظر من کسانی که عمل های زیبایی می‌کنند دیگر خودشان نیستند و چهره‌ای دیگران را دزدیده اند .درکشور های دیگه هرکسی عمل زیبایی داشته باشه پرونده داره .چون طرف صورتش کلا عوض میشه .مخصوصا کسانی که جراحی بینی انجام ميدند.
اگه اینطوری باشه طرف هرکاری دلش میخواد میکنه ،بعد برای اینکه کسی متوجه نشه میره عمل زیبایی انجام میده .
رضایی
0
0
دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲
سلام
واقعا هرچی ادم تاسف بخوره،کم است
آخه این چه وضعیه
علیرضا و همسرش آدمهای ندید به دید هستند
مثلاً که چی؟ علیرضا خوبه خجالت نمی کشی؟
ناشناس
1
0
سه‌شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲
تا به جایی میرسن فکر میکنن عرضه خودشون بوده اگر خدا نمیخواست همان جاروکش میماند که صدالبته پول حلال جاروکش شرف داره
مبارک
0
0
سه‌شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲
حیف اون هزینه که برای شما صرف میشه
فرهنگی
0
1
سه‌شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲
متاسفانه بیشتر قشر هنرمند و ورزشکار از دین و خدا بهره ای نبردن و فقط به زرق و برق دنیا روی اورده اند
معلم
1
0
سه‌شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲
بنده خدا آقای بیرانوند واقعا سختی کشیده تا اینجا رسیده....تلاشش ستودنی است
اما همسرش خیلی تو دست وپاست قرار نیست اینقدر از همسر ایشون مطلب بزارین....لطفا رعایت کنید
ناشناس
0
1
سه‌شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲
ایشاله به پای هم پیرشن چه عالی و زیبا حجاب کاملا اختیاری و غیرالزام می باشد منم که یک آمربمعروف بودم و اکنون جزء توابین هستم میگم حجاب اختیاری و غیرالزام می باشد چون تمام علماء و فضلاء و بالاخص مرجع عالیقدر آیت الله مکارم در سخنان اخیر گفته بودند حجاب اختیارییست و نه اجباری و بنده بعنوان یک آمر به همراه بقیه دوستانم به زنان و دخترانمان گفته ایم حجاب اجباری نیست و اختیاریست و حجاب از تن و سر بردارید چون نه اجبار است و نه از ضروریات دین اگر کسی گوید سند داریم اون سند هم کاملا کذب و دروغ است لااکراه فی الدین
ناشناس
1
0
سه‌شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲
آخه چقدبعضیااینقدرحسودن وحرفای مفت میزنن،این آقاداره نون تلاش وزحمتاشوواراده شومیخوره،عرضه داشته به اینجارسیده،انشاالله که همیشه شادوخوشبخت باشن ودراوج
ناشناس
0
1
سه‌شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲
به خاطر یک کیک و چند تا باد کنک این همه حرف بابا چقدره حرف در اوردید
من
1
2
سه‌شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲
بابا خو چیکار کرده یه تولد گرفته حق نداره تولدم بگیره
که تو دلت راضی باشه دیگه ایقد نباید حسود و عقده ای باشید
بده بقران
روشا
2
1
سه‌شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲
بابا به شماها چه ربطی داره واسه همسرش تولد گرفته یا نه شما کی هم وطنشین اینجوری درمورد حرف میزنین دیگه از بیگانه چه انتظاری دارین البته بیگانه ها به بیرانوند افتخار میکنن که از کجا به کجا رسیده واقعا خجالت آوره نمیدونم کدوم عقده هاتون و سر این زوج خالی میکنین واسه زنش تولد گرفته به شماها چه عوض تبریک گفتنتونه کجایه لباسه همسرش بی حجابه خیلی از سیکیوریتی هامون وضعشون بدتر از این عکس چیزی نمیگین تعریف میکنین اما گیر دادین به یه تولد ساده واقعا خجالت آوره
نگار
0
1
سه‌شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲
خیرهم وپولتون راببینید اما آقای عزیزانتظارداریم طختیهاتون یادتون نره وبدونیدظاهراهمین خانمتون بخاطرنداشتن پول به شماجواب رددادن حالاهم خوشبخت باشید اما سعی کنیدحالاکه دارید دست جوونی که میخوادازدواج کنه ونداره وبخاطرش ردمیشه رابگیرید هرچندبیعدمیدانم نظریات مارابخونید
ناشناس
0
0
سه‌شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲
مگه این جوون دل نداره ، من و شما هم شاید جاش بودیم اینجوری بودیم . قابل توجه با غیرتایی که همیشه زود قضاوت می‌کنند.
رستگار
5
0
سه‌شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲
خوب که چی مردم چکار کنند
ناشناس
0
2
سه‌شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲
یارب روا مدار گدا چون معتبر شود ....
بی نشان
0
1
سه‌شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲
از زمانی که بیرانوند به فضای مجازی چسبیده،دروازبانی او هم دچار افت شدید شده
ناشناس
0
1
سه‌شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲
لر نماد غیرته برادر علیرضا کسی با ظاهر و تیپ وفیافه و به رخ کشیدن جشن وپول وثروت محبوبیت نمیاره مگر با غیرت ومردانگی یکم هواست جمع کن غیرت ومعرفتت خدشه دار نکن من خودم لرم به لر بودنم افتخار میکنم لر یعنی مرام دمت گرم بامرام این قرتی بازیا مال بالا شهریاست
سجاد،ابادان
2
3
سه‌شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲
چندوقته پات به دنیای مجازی بازشده حواست باشه داری خودت به دردسرمیاندازی،ازماگفتن بود
ناشناس
0
0
سه‌شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲
تولدش مبارک.چرا اینقدر حسودین خوب اینان از صفر شروع کردن به اینجا رسیدن تنشون سالم انشاالله.
ایرانیم
0
0
سه‌شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲
عکس بی حجابی ضدددددد ارزشهای ایرانی و توهین به هم نوع ایرانیست، من بشخصه حلال نمیکنم مروجین فساد و فحشا را،
امیر
1
0
سه‌شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲
دوستان رونالدو با اون همه ثروث و جایگاه و فوتبالیست اول دنیا ...یه سر به پیچ اش بزنید خوشبختانه اونم تولد گرفته بود با یه کیک ساده قشنگ بچهاش هم با خانمش نشستن بودن پیش اش خیلی ساده ..آدم با آدم فرق میکنه ..این بیاد نصف رونالد بشه چی میشه ..حالا زیاد مشهور نیست بیاد مثل اون بشه ...خدا نکنه...الان تو ایران هر کی یه. زره پول پیدا میکنه باید یه جوری خودش رو به رخ بکشه ..که منم هستم ..انسانم آرزوست
محسن
1
1
سه‌شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲
بقول قدیمی ها درخت هرچه سنگین تر،افتاده تر.
سودا
حسود جون بنده خدا چه کار کرده چند تا بادکنک با یه کیک ساده مبارکش باشه خدا بیشتر بهش بده لر دلاور.
ناشناس
0
1
سه‌شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲
میخواست ببینه فضولش کیه فهمید کیه به شما چه ربطی داره علی بیرو انسان کاملی است خیر سرتون گلر یک تیم ملی خجالت بکشید البته مشخصه کیسه کشا دارن ...میخورن
ناشناس
4
0
سه‌شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲
همتون برید بمیرید
ناشناس
1
0
سه‌شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲
تولدتون مبارک عزیزم چش حسوداکور شه اگه کس دیگه ای بود همه بش افتخارمیکردن
مرتضی
2
1
سه‌شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲
یه مقدار هزینه برای بینی،هزار سال نمیخواهم مثل اینا باشم
ناشناس
1
1
سه‌شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲
دهاتی دوران رسیده...
نگهدار
عزیز مثل اینکه دهاتی یه کاری باهات کرده که اینقدر با حرس میگی دهاتی.مثلا تو که بچه شهری چه .... خوردی عزیزم
ناشناس
2
1
سه‌شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲
اگر فهم داشتید میفهمیدید اونایی که باعث بدبختی مردم هستن ظاهر و قیافه شون رو هم موجه درست می‌کنند اینایی که رو راست اومدن عکسشون رو گذاشتن باعث مشکلات و بدبختی مردن نیستن کاش تمام همسر و دختر مسولین به پوشیدگی زن بیرانوند بودند
بانو ایرانی
1
0
سه‌شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲
حالا چون ما نداریم باید به اینا فوش بدیم .دارن نوش جونشون کار زیاد عجیبی هم نکردن یه تولد سادس
ناشناس
1
0
سه‌شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲
سلام بر علیرضا امیدوارم در کنار هم خ وشبخت باشید توروخدا به زندگی خصوصی کسی گیر ندهید
س
1
0
سه‌شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲
سلام انشاالله در کنارهم خوشبخت باشند
س
1
0
سه‌شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲
سلام امیدوارم علیرضا وخانم اون در کنارهم خوشبخت باشن
رضا
0
0
چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲
خاک عالم بر سرش ...
ناشناس
0
0
چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲
لطفا با هم جر و بحث نکنید مثل این که ما با هم هموطن هستیم .در برابر دشمنان ایران و اسلام بایستیم نه در مقابل یکدیگر .با تشکر.
ت
0
0
چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲
تولدت مبارک
باقری
0
0
چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲
سلام دوستان چرا دعوا می کنید سر هیچی اگر اینها مردند حد اقل زورشون به زنشون می رسید اینقدر بدون حجاب عکس نمی گذاشتند از زندگی خصوصی شون شهدایی که رفتند شهید شدند هم غیرت داشتند هم ثروت هم خوشگل بودند هم خانواده داشتند ولی از جان مایه گذاشتند ما راحت باشیم قدر این مملکت رو بدونیم اینها فقط تو پولند پول خفه شون کرده
احسان
0
0
چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲
وای به روزی که گدا معتبر شود چوپان بودی غیرت داشتی
لیلا
0
0
چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲
حالا روستایی بودن وعشایری بودن هم خوب است ولی نه اینکه انسان خودش راگم کند واصالت خودش را هم فراموش کند اون هم درحالی که هم وطنانشون درشرایط سخت اقتصادی زندگئ به سر می برند
ایرانی
0
1
چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲
خاک بر سرتون که نمی‌تونید خوشی دیگران رو یه لحظه ببینید ، بیچاره یه تولد ساده گرفته شماهایی که این همه حسودی میکنین خودتون به جای اینا بودین معلوم نبود چه کارا که نمیکردین ، یا دهاتی یا جای خواب ندار قدیم فی الحال لطف خداوند شامل حالش شده و خوشه ،، تا کور شود هر آنکس که نتوان دید
جاوید
0
0
چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲
حیف پولای مفتی به شما میدن
جلال ?
0
0
چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲
یه زمانی یادش بخیر ماشین علی دایی رو مالیدی رفتی تیم میلی
الان ماشین کیو میمالی تا بری کجا ؟
الهام
0
0
چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲
چرا فوتبال فوتبالیست گذاشتین توبوق کرنا آخه یه کم فکرکنید فوتبالیستا چه دردی ازمردم درمون کردن تومملکتی که هرچه مغزدارن میرن آمریکا انگلیس مریض میشی یه دکتردرست درمون نیست پسردایی من ۲۷سالش بودبخاطراشتباه دکترالان زیرخاک خوابیده یه مشت آدم بیکاربی درد فوتبالیستا بردن بالا انگارشاهکارکردن
اسی
0
0
چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲
بله پول بیت المال پول مردم میدن به این فوتبالیستا گندشون میکنن خاک تو سر همتون
ناشناس
0
0
چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲
گدا به کجا رسید
ناشناس
0
1
چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲
خدا حفظشون کنه پاینده و شاد باشند
ناشناس
0
0
چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲
به عنوان یه فرد عادی بنده خدا چیکار کرده یه عکس ساده استوری کرده وهیچ....خیلیاتون تو فضای مجازی پلاسین چرا این یکی رو سیبل کردین و زیر ورو میکشین و توهین میکنین .نه اینکه از فوتبال و فوتبالیست خوشم بیاد ولی آخه این همه چرندگویی
فرید
1
0
چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲
خدایا میاد گدا که معتبر شود
ناشناس
0
0
چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲
خاکبرسر هرچی آدم حسوده
امیرخان
1
0
چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲
جدا متاسفم براتون.. درسته که برای بدست آوردن این پول‌های یامفت مثلا زحمت کشیدی اما اینقدر بی جنبه ، بی ظرفیت هستی که ...
یه ایرانی
0
0
چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲
حالمون بهم خورد از زن بیرانوند و بهاره رهنما...کلا دارن ۲۴ساعته عکس میگیرن میکنن تو چشم ملت بگن ما مرفه هستیم و با شما فرق داریم
یه هموطن
0
0
چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲
ایششش ....خانم بیرانوند بجای همه روز عکس گرفتن برو ۴تا کتاب بخون تا جلو جمع بتونی قشنگ و رسمی صحبت کنی و به مِن مِن کردن نیوفتی یکی شما یکی زن علیپور قشنگ حالمون رو بهم زدین بی سوادا
ابوالقاسم حالت
0
0
پنجشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۲
خسته نشدین اینقد فضولی میکنین
یه مشت آدم بیکار هر کی داره میسوزه و لیاقت نداره و با دیدن خوشبختی دیگران
عقده های درونش سرباز میکنه یاد بی لیاقتی خودش می افته از روی سوزش میاد بد مینویسه بعدم برا اینکه اثرات نکبت و حسادتش رو نبینن چاشنی اقوام و لر وفارس و کرد رو با عزیز من مث برادرت و خواهر کوچیکتره و همزبانت و همشهریت رو قاطیش میکنه و از روی دلسوزی و چرت و پرتای دیگه میزنه تنگش بابا الان همه دیگه طناب بازن و میدونن داری از بد جایی میسوزی اگه یک ریال از این دلسوزا و هم زبونا و همشهریا بخوای یا یه فرصت جهت پیشرفت نشونشون بدی خودشون با لباس زیر تو جشن تولد و مهمانی ظاهر میشن
ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

صفحه اول روزنامه‌های سیاسی امروز

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

قیمت لیر ترکیه امروز در بازار + جزئیات

قیمت سکه و طلا امروز سه‌شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳ + جدول

قیمت روز روغن خوراکی + جدول

قیمت انواع خودرو‌های مزدا ۳، بسترن و کاپرا گروه بهمن امروز

وضعیت هواشناسی امروز

قیمت دینار عراق امروز در بازار + جزئیات

قیمت انواع گوشی موبایل سامسونگ، شیائومی و نوکیا + جدول

قیمت انواع لپ تاپ لنوو + جدول

قیمت انواع لپ تاپ ایسر امروز + جدول

قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز سه‌شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های سایپا امروز سه‌شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های سایپا امروز چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ + جدول

عکس/ قالیباف همه جا با سیسمونی شناخته شد

عکس/ خانواده شهید تندگویان حمایت از قالیباف را تکذیب کرد

عکس/ پاسخ تند مشاور وزیر روحانی به سخنان قاضی زاده هاشمی

عکس/ یادآوری به قاضی زاده هاشمی؛ شلیک گاز اشک آور به تجمع جانبازان

عکس / واکنش خبرنگاران به وعده‌های خیالی و توهمی زاکانی و قاضی زا‌ده هاشمی

عکس/ دروغ دوباره سعید جلیلی درباره صادرات نفت ایران

خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار

فیلم/ روایت زاکانی از میزان اموال و دارایی‌های خود

فیلم/ فعال بسیج دانشجویی: شما راه شهید رئیسی را ادامه خواهید داد؟

فیلم/ کنایه کرباسچی به رقیب اصلاح‌طلبان

فیلم/ لحظه ورود پزشکیان به سالن شهید چاغروند ورزشگاه تختی خرم‌آباد

شناسنامه رای‌دهندگان انتخابات مُهر نمی‌خورد

اردوغان: نتانیاهو یک بیمار روانیست

سید حسن خمینی: کسی نباید نسبت به این انتخابات بی‌تفاوت باشد

حمایت پسر آیت‌الله جوادی آملی از مسعود پزشکیان

هشدار هواشناسی؛ تشدید بارش و طوفان گردوخاک

مهم‌ترین اشتباهات زاکانی در رقابت‌های انتخاباتی

واکنش مهدی تاج به گلایه‌های امیر قلعه‌نویی

مربی رئال مادرید در راه ایران

فیلم/ پزشکیان: شما میراث‌دار فرهنگ عظیم کوروش و بزرگان هستید

فیلم/ پوشیدن لباس محلی بختیاری بر تن پزشکیان در خرم‌آباد

نامزد اصلاح طلبان در صدر

فیلم/ پخش موسیقی محلی در میتینگ انتخاباتی دکتر پزشکیان در خرم‌آباد

فیلم/ تصاویر هوایی از خسارت سیل جاده سوادکوه

عکسی از خوش و بش ابطحی با پزشکیان در فرودگاه مشهد + عکس

مقصد احتمالی رامین رضاییان مشخص شد

پیش‌بینی قیمت دلار فردا یک‌شنبه ۷ تیر ۱۴۰۳

وام فوری با سیم کارت: راهنمایی جامع برای دریافت وام‌های کوچک و سریع

هر آنچه باید از موزه رضا عباسی بدانید

قالیباف و جلیلی؛ رقبای ۹۲ در ۱۴۰۳ دوباره به هم رسیدند/ قرعه «انصراف» از انتخابات به نام چه کسی می‌افتد؟

فیلم/ پیام انتخاباتی مهم محمدجواد ظریف

فیلم/ ظریف در آغوش اردبیل

درباره موزه حشره شناسی هایک میرزایانس بخوانید

FATF و لیست سیاهی که زندگی مردم را هم سیاه کرد!/ بن‌بست برجام و FATF در دعوا‌های شخصی سعید جلیلی و شرکا

فیلم/ حمله به جلیلی در اجتماع حامیان قالیباف

تشدید قطعی برق شهرک‌های صنعتی

فیلم/ شعار یاحسین میرحسین در آستانه ورود پزشکیان در مشهد

عکس/سعید جلیلی کنار کشید؟

پوششی‌ترین کاندیداها، نجومی‌ترین وعده‌ها را دادند/ سعید جلیلی در حالی از یک جهان فرصت حرف می‌زند که خودش مدام فرصت سوزی کرد

فیلم/تبلیغ متفاوت حسن آقامیری برای مسعود پزشکیان

فیلم/هوادار پزشکیان در خیابان های مشهد

اطلاعیه کمیته نهاد‌های مالی ستاد دکتر پزشکیان در خصوص صنعت بانکداری

معرفی جنگنده Su-۳۵ و ویژگی‌های خارق‌العاده آن

زمان تعویض تسمه تایم خودرو

کاهش قیمت نفت معکوس شد

مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر در تهران

عکس/دیدار مسعود پزشکیان با حسن روحانی

جزییات جدید فساد در فوتبال؛ مدیرعامل یک تیم لیگ برتری چند میلیارد گرفت تا تیمش بازنده شود!

گزارش بورس امروز چهارشنبه ۶ تیرماه ۱۴۰۳

ریزش ۱۰۰ هزار تومانی قیمت طلا

فیلم/فقر خشن سهم مردم از ۶۷ میلیارد بشکه نفت

ورود بازارساز به بازار ارز

چه کسانی واردات واکسن را متوقف کردند؟

دریافت مدارک فیزیکی در ارادات از این تاریخ متوقف می‌شود

صرافی ارزپلاس، تجربه‌ای مطمئن و راحت از دنیای ارزهای دیجیتال

فیلم / درخواست عجیب یک شهروند کرمانی از سعید جلیلی

فیلم / پخش دفاعیه عباس اخوندی از صداوسیما