تاریخ انتشار: ۱۱:۰۵ - ۱۶ بهمن ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱۴ نظر

هشدار تعزیرات به اسنپ و تپسی

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: گزینه «عجله دارم» در تاکسی‌های اینترنتی (اسنپ و تپسی) مصداق گران فروشی است.

هشدار تعزیرات به اسنپ و تپسی

اقتصاد۲۴- محمدعلی اسفنانی در نشست خبری امروز ضمن تبریک فرارسیدن ایام دهه فجر، گفت: در ابتدای ۱۰ ماهه اول سال جاری، موجودی پرونده در بخش کالا و خدمات، بهداشت، قاچاق کالا و ارز ۱۳۷۵۰ فقره است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۳۹ درصد کاهش داشته است.

وی افزود: در ۱۰ ماهه اول سال ۱۴۰۲، ورودی پرونده (کالا و خدمات، بهداشت، قاچاق کالا و ارز) ۵۸۵۶۳۸ فقره است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲ درصد کاهش داشته است. همچنین در ۱۰ ماهه اول امسال مختومه پرونده (کالا و خدمات، بهداشت، قاچاق کالا و ارز) ۵۷۰۱۵۷ فقره است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۶ درصد کاهش داشته است.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: در ۱۰ ماهه اول سال ۱۴۰۲، مانده پرونده (کالا و خدمات، بهداشت، قاچاق کالا و ارز) ۲۹۲۳۱ فقره است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۶۵ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در این مدت عملکرد شعب بدوی (کالا و خدمات، بهداشت، قاچاق کالا و ارز) نسبت مختومه به وارده برابر با ۹۷ درصد و نسبت مختومه به مجموع وارده و موجودی برابر با ۹۵ درصد میباشد.

اسفنانی گفت: در ابتدای ده ماهه اول سال جاری، تعداد ۴۹۷۴۹ فقره پرونده، موجودی واحد‌های اجرای احکام است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۲ درصد کاهش داشته است. همچنین در ۱۰ ماهه اول سال ۱۴۰۲، تعداد ۳۹۰۴۸۹ فقره پرونده وارد واحد‌های اجرای احکام شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۵ درصد کاهش داشته است.


بیشتر بخوانید:مجازات تعزیرات پنج برابر شد


وی افزود: در ده ماهه اول سال ۱۴۰۲، تعداد ۳۷۹۱۱۰ فقره پرونده در واحد‌های اجرای احکام مختومه شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۸ درصد کاهش یافته است. همچنین در ده ماهه اول سال ۱۴۰۲، تعداد ۶۱۱۲۸ فقره پرونده در واحد‌های اجرای احکام مانده میباشد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۲ درصد افزایش داشته است.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: در این مدت عملکرد واحد‌های اجرای احکام (کالا و خدمات، بهداشت، قاچاق کالا و ارز) نسبت مختومه به وارده برابر با ۹۷ درصد و نسبت مختومه به مجموع وارده و موجودی برابر با ۸۶ درصد می‌باشد.

اسفنانی تاکید کرد: در این مدت حدود ۲۳۹ هزار میلیارد ریال از محکومیت‌های صادر شده وارد اجرای احکام شده است که در مجموع میزان محکومیت‌ها در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیش از ۳ برابر افزایش داشته است. در این مدت در بخش کالا و خدمات بیش از ۱۸ هزار میلیارد ریال، در بخش بهداشت بیش از ۱ هزار میلیارد ریال و در بخش قاچاق کالا و ارز بیش از ۳۵ هزار میلیارد ریال و در مجموع بیش از ۵۵ هزار میلیارد ریال از محکومیت‌های صادره وصول گردیده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۰۳ درصد افزایش داشته است.

وی در ادامه در خصوص اضافه دریافتی پزشکان در قسمت زیبایی و پیکرتراشی گفت: پزشکان محترم در این زمینه مبالغ تعیینی را رعایت نکردند و (مبالغ زیرمیزی) یعنی اخذ وجه اضافه بر تعرفه را از بیماران گرفتند که به صورت پول نقد و سکه و ارز و دلار و واریز به حساب اشخاص ثالث بوده است. با پیگیری که صورت گرفت از ابتدای مهرماه ۱۴۰۰ با شروع دولت جدید این کار را پیگیری کردیم و در ایام ۱۰ ماهه گذشته یعنی تا پایان دی ماه امسال ۴۵۹ فقره پرونده با ۱۷ میلیارد و ۳۸۱ میلیون ریال مختومه شده است و متخلفان با توجه به میزان مجازات اولیه‌ای که قانون مشخص کرده و مصوبه سران قوا مجموعا به پرداخت ۱۴۴ میلیارد و ۳۳۷ میلیون ریال محکوم شدند.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: به ما گزارش شده که در پمپ بنزین‌ها و عرضه جایگاه‌های سوخت، فروش اجباری تسهیل گر سوخت به مردم را دارند و فردی که برای بنزین زدن مراجعه می‌کند را مجبور می‌کنند باید از کالا‌های تسهیل گر سوخت بخرد و این تخلف مهمی بنام فروش اجباری است و تذکرات لازم را به عزیزان جایگاه سوخت دادیم.

وی درباره تخلفات خودروساز‌ها گفت: کلیه شرکت‌های خودرویی که تخلف گرانفروشی داشته باشند علاوه بر مجازات نقدی، استرداد وجوه نسبت به مردم را دارند. همانطور که در بحث تخلفات پزشکان گفتم باید اموال مسترد شود. حتما احکام صادره در تعزیرات قابلیت اجرا دارد و اجرای آن مطابق اجرای احکام دادگاه است و ممکن است توقیف اموال محکوم علیه را داشته باشد.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی درباره اینکه تاکنون جریمه‌ای در این زمینه اخذ شده است؟ گفت: هنوز آمار را ارائه ندادند. ان شاءالله در نشست بعدی خواهیم گفت که چه مقداری قطعی و چه مقدار وصول شده است.

اسفنانی درباره تخلفات پرتکرار گفت: عمده تخلفات پرتکرار، گرانفروشی و کم فروشی و تقلب است؛ البته ممکن است در برخی مصداق‌ها متفاوت باشد. به جز عدم درج قیمت معمولا پرتکرارترین تخلف، گران فروشی است.

وی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان را در ایام نوروز داریم، گفت: طرح‌های ویژه‌ای را در ایام نوروز داریم و این دو طرح تلفیق می‌شود و با تمام تخلفات برخورد می‌شود. اما اینکه آیا مالیات برارزش افزوده در سال آینده چقدر است، باید بیینیم مجلس در بخش تصویب لایحه بودجه سال آینده و برنامه هفتم چه تدبیری را می‌اندیشد تا شاهد افزایش قیمت نباشیم.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: عدم درج قیمت متاسفانه کماکان رتبه اول تخلف‌ها را دارد که واقعا برخورد‌ها خیلی اثربخشی ندارد و ۳۱ درصد تخلفات اعلام شده از سوی سازمان حمایت از مصرف کنندگان مربوط به این حوزه بوده است. پس از آن گران فروشی و عدم صدور فاکتور در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

اسفنانی با اشاره به تذکر جدی سازمان تعزیرات به تاکسی‌های اینترنتی و اینکه گزینه "عجله دارم" تخلف است و باید حدف شود، گفت: گزینه «عجله دارم» در تاکسی‌های اینترنتی مصداق بارز اضافه دریافت و گران‌فروشی است. گزینه «عجله دارم» نه تنها زودتر او را به مقصد نمی‌رسانند و نه خدمات اضافه به مردم ارائه می‌دهند که تخلف است. تذکر جدی می‌دهم که تاکسی‌های اینترنتی این گزینه را حذف کنند و مردم را در خدماتی که دریافت می‌کنند دچار مشکل نکنند. چنانکه تخلف گران‌فروشی احراز شود رئیس شعبه حق دارد حکم به پلمب واحد مربوطه بدهد.

وی مجددا درباره تخلفات خودروساز‌ها گفت: در خصوص یکی از بزرگترین خودروساز‌های کشور تخلفی مطرح می‌شود، ولی هنوز در قالب تخلف نیست و اگر تخلف شد و سازمان مربوطه ارائه داد برخورد می‌شود. بازرس‌های عزیزمان فعال شوند. شعب ملی ما این اختیار را دارد که هر جایی گزارش تخلفی از هر ناحیه‌ای هست بلافاصله اقدام و حکم صادر می‌کنند.


بیشتر بخوانید:دادستانی تهران مدیرعامل تپسی را فراخواند


اسفنانی افزود: در خصوص این خودروساز باید بگویم که تعهدی کرده تا پایان سال آینده رقم قابل توجهی خودرو به مردم واگذار کند و اخیرا سازمان استاندارد اعلام کرده که اگر استاندارد‌ها را رعایت نکنند ما اجازه تولید خودرو را نمی‌دهیم. سه جلسه ریاست سازمان با مجموعه متخلف داشتند تا قبل از اینکه تخلف صورت گیرد اقدامات پیشگیرانه را داشته باشیم که صدرصد به نفع مردم است و با آن برخورد می‌کنیم. حتی اسم هم می‌بریم و اگر لازم باشد گزارش تصویری با متخلف را هم نشان می‌دهیم.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی درباره تخلفات مدارس گفت: قبلا گفتیم دو دبیرستان دخترانه تخلف اضافه دریافتی داشتند که به ۳۵۵ میلیارد تومان محکوم شدند و رای قطعی شد. اخیرا هم دو پرونده دیگر در مورد دبیرستان دیگر که پسرانه است تشکیل شده و تخلف قابل توجهی است و شعبه بدوی رسیدگی کرده و حکم صادر شده، ولی در مرحله تجدیدنظر است و اگر قطعی شد اعلام می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین اقدامات سازمان تعزیرات حکومتی به منظور پیشگیری و برخورد با زیرمیزی و اضافه دریافتی پزشکان، رصد فعالیت‌های غیرقانونی پزشکان متخلف و سابقه دار، تشکیل پرونده و صدور رأی متناسب با مصوبه سران قوا، برگزاری گشت‌های مشترک ویژه به صورت مستمر در برخورد با پدیده زیرمیزی پزشکان، اعمال مجازات تعطیلی محل در صدور آراء و اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به شهروندان و بیماران برای پرداخت نکردن وجه اضافه به پزشکان بوده است.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در پاسخ به سوالی درباره ورود تعزیرات به تنش‌های ارزی گفت: تعزیرات صلاحیت تام در زمینه ورود به مقوله قاچاق ارز را دارد و در هر شرایطی با هر نوع تخلف ارزی برخورد قانونی می‌شود. همچنین در قانون نیز این موضوع با عنوان اخلال در نظام ارزی جرم انگاری شده است.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در پاسخ به سوالی مبنی بر تخلف دپو خودرو توسط ایران خودرو و عدم تحویل به متقاضیان گفت: در استان‌های بابل، کرمانشاه، خراسان شمالی و خراسان رضوی بیش از ۱۰ هزار خودرو دپو شده بود که با موضوع تخلف امتناع کالا به مردم مجبور به عرضه کردیم و این روند ادامه دارد و این شرکت خودروساز مکلف است تا پایان تابستان سال آینده خودرو‌ها را به مردم تحویل دهد.

منبع: ایسنا
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵
Davood
0
0
دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲
آقای اسفنانی شما که دم از انصاف میزنی ودنبال حق مردم هستی چرا آن روی سکه را نمی بینی که این دو شرکت اسنپ وتپسی چه ظلمی در حق راننده دارند اگر وجدان داری ودنبال حق هستی کاری کنید تا این دو شرکت اسنپ وتپسی منحل شود تا مردم بتوانند نفس بکشند این دو شرکت اسنپ وتپسی فقط به فکر منافع خود هستند کسی هم جلودار آنها نیست تاکی میخواهد خون رانندگان را تو شیشه کنید
محمد
1
4
سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
به نظر من باید مبلغ کرایه نسبت به مسافت و ترافیک محاسبه بشه نه نسبت به تعداد درخواست مسافر یا کم یا زیاد بودن راننده در بعضی مواقع درخواست سفر بالا و راننده کم میشه کرایه بی منطق بالا میره وبالعکس مسافر کم و راننده زیاد کرایه پایین باید برای یک مسافت یک مبلغ ثابتی باشه مگر ترافیک منطقه بالا باشه اینطوری اجحافی نه برای راننده ونه مسافر به وجود میاد
مهدی
0
1
سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
خیلی کرایه هاش بالاست که الان هم این رو میگید من راننده اسنپم آنقدر که سر کرایه پایین و درصد بالای اسنپ که آزمون میگیره توسط مسافرا سوژه شدیم که یه وقتایی حالم از این کار بهم می خوره
کرایه بالا:درصد پایین خیلی جالبه
تربیون ازاد
0
3
سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
تعزیرات چرافقط روزش به اسنپ وتپسی رسیده هرروزشاهدگرانی وگران فروشی این اجناس وان اجناس هسنیم
کیوان محمدی
0
2
سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
خب بی شعور از گرونی ماشین و لوازمش چرا نمیگی
بهنام
0
2
سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
اون که ناراحته گزینه عجله دارمشو نزنه .شما اول نگاه به قیمت ماشین‌هایی که تو بازار می‌فرستی بکن ببین چقدر هست و قیمت قطعات و بیمه و غیره نسبت به چند سال پیش چند برابر شده ،شما اگر حالیت میشه اول جلوی اونا رو بگیر .من خودم یه مسافر هستم بیا یه لحظه خودتو بزار جای راننده مادر مرده،واقعا زورتون به راننده ها رسیده. همجوره دارید فوزولی میکنید تو زندگی مردم.خودتون حقوق ماهانه دارید بیمه دارید پس فردا حقوق بازنشستگی دارید واسه راننده بیچاره یه ماشین خراب یه عالمه قرض میمونه.لطفا تورو به ناموست بزار این پیام منو همه ببینند بزار ببینند حق با کیه
حسن
0
2
سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
باید گزینه عجله ندارم رو روی برنامه اسنب تپسی نسب کرد تا شاید ۲ الی ۳ ساعت دیگر درخواست مسافر محقق شود
موتورسوار اسنپ
0
0
سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
پدر بی سوادی بسوزه!؟ یک موتورسیکلت اسنپ باکس در 8 ساعت‌ کار بطور متوسط چند سرویس می‌تواند جابجا کند؟! هر سرویس چه مبلغی را قانونی و شرعی میدانید؟! پنچرگیری موتور چند است؟ گوشت و مرغ به چه قیمتی فروخته می‌شود؟! فرزندان راننده اسنپ گیاه خوار هم باشند جناب رئیس باید پدر روزانه چقدر درآمد داشته باشد که استهلاک وسیله نقلیه اش هم تامین شود! لطفاً بطور روزانه فرمایش کنید ببینم!
راننده اسنپ
0
4
سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
جناب مسئول مگر راننده های تاکسی های اینترنتی تو این کشور زندگی نمی کنند .با این تورم و گرانی ، اون از حذف بنزین که یکسالی است قطع شده ، هزینه قطعات یدکی هم که سر به فلک کشیده ، یکباره بگید باید مسافر را مجانی جابه جا کنند تا یک موقع مصداق گران فروشی نباشد .
حمید حاتم پور
0
3
سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
کجای این گزینه مصداق گرون فروشی هست همینطوری کرایه هاشون افتضاح فوق شدید هست اونو نزنن که دیگه هیچی سازمان تعزیرات جای نگرانی گرون فروشی بیاد کرایه هارو درست کنه سو استفاده از قشر راننده کثیف ترین کار توی دنیاست
ناشناس
0
2
سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
راجع به حق کمیسیون بالا تجدیدنظرکنیدکه بی عدالتی هست ازراننده هاگرفته میشه باکرایه های پایین...مسئولین محترم
گزینه عجله دارم دست مسافرهست.زودتربیابیرون یابرنامه بریزه که بمشکل نخوره ومجبورنشه ازاین گزینه استفاده کنه...
حق کمیسیون بشدت بالاست وبی عدالتی موج میزنه اسنپ.که هرسفرکسرمیشه بادرصدبالا.
ی سوال چراکمیسیون اسنپ باتورم پیش میره ولی کرایه راننده خیر؟!این خیلی مبهم هست.
مؤیدی
0
3
چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
قیمت را درست کنند،عجله دارم را حذف کنند
علی
0
2
پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
جناب وزیر محترم ... تو اون سوادت یکم از استعلاک وهزینه های سنگین خودرو هم بگو
ناشناس
0
1
جمعه ۲۰ بهمن ۱۴۰۲
کرایه هارو درست کنن عجله رو حذف کنن
ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

قیمت میوه در میادین تره بار امروز + جدول

صفحه اول روزنامه‌های سیاسی امروز

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

قیمت خودرو‌های شرکت کیا در بازار ایران + جدول

قیمت لیر ترکیه امروز در بازار + جزئیات

وضعیت هواشناسی امروز

قیمت دینار عراق امروز در بازار + جزئیات

قیمت مرغ، گوشت سفید و تخم مرغ در بازار + جدول

عکس/ مقایسه درصد مشارکت در انتخابات ۱۴۰۳ و ۱۴۰۰ به تفکیک استان

قیمت سکه و طلا امروز شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ + جدول

قیمت دلار و یورو امروز شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های سایپا امروز شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ + جدول

عکس/ محل تفریح دروازه‌بان تیم ملی لو رفت

عکس/ چراغ سبز قالیباف به مسعود پزشکیان

عکس/ رئیس اسبق صدا و سیما: ای کاش عبرت بگیریند‌

عکس/ زاکانی نیروی کمکی جلیلی در دور دوم انتخابات

عکس / تحلیل مشاور روحانی از مشارکت پایین شهروندان در انتخابات

عکس/ رابطه مردم با اصلاح طلب و اصولگرا

عکس / انتخابات و ۶۰ درصد نورچشمانی که رای ندادند

خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار

چرا هیچ عکسی از همسر سعید جلیلی موجود نیست؟

دوقطبی پزشکیان - جلیلی در گـام دوم انتخابات؛ ۱۵ تیر روز سرنوشت و برآوردی از رقابتی بین دو قطب مقابل

خاله شادونه در انتخابات شرکت کرد + عکس

اعلام برنامه دور دوم تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری

پیام عدم مشارکت ۶۰ درصدی در انتخابات ریاست جمهوری

چند درصد از تهرانی‌ها در انتخابات شرکت کردند؟

بایدن گزینه مرگ و زندگی برای دموکرات ها/ آیا جو بایدن اکنون تنها شانس پیروزی حزبش در برابر ترامپ است؟

فیلم/ظریف: چه کسی جرات میکرد در زمان خاتمی به یک ایرانی که میخواهد رای بدهد توهین کند؟

صدور کارت بانکی برای اشخاص حقوقی با شرایط ویژه از سوی بانک رفاه کارگران

چالش‌های رئیس‌جمهور آینده برای اصلاحات اقتصادی

فیلم/سخنان ظریف درباره تاوانی که اقتصاد برای جلیلی می دهد

قیمت میوه در میادین تره بار + حدول

نحوه محاسبه همسان‌سازی حقوق وراث بازنشستگان

تداوم وضعیت دوگانه در بازار ارز

فیلم/صحبت های جنجالی ظریف درباره تحریم و طرح صیانت

قیمت خودرو‌های شرکت کیا + جدول

مسیر پیروزی پزشکیان راحت‌تر است یا جلیلی؟

چرا ورود پول به بورس تداوم نیافت؟

قیمت دینار عراق امروز + جزئیات

آغاز ارائه خدمات بیمه معلم به معلمان/ فرهنگیان به پورتفوی بیمه‌گذاران «ومعلم» افزوده شدند

قیمت لیر ترکیه امروز + جزئیات

پیش‌بینی قیمت سکه امروز ۱۰ تیر ۱۴۰۳

قیمت خودرو‌های سایپا + جدول

وضعیت هواشناسی امروز

بیم بازار ارز از ترکیب جلیلی و ترامپ!

قیمت خودرو‌های ایران خودرو + جدول

قیمت سکه پارسیان + جدول

بازار طلا در سقف قیمت فریز شد

قیمت سکه و طلا + جدول

قیمت بیت کوین و رمزارز‌ها + جدول

قیمت دلار، یورو و سایر ارز‌ها + جدول

وضعیت آلودگی هوای تهران در ۱۰ تیر ۱۴۰۳

سعید جلیلی نماد افراطی گری در سیاست خارجی ایران است/ ستاد جلیلی برای خارج کردن قالیباف از رقابت فعالیت می‌کرد

صفحه اول روزنامه‌های اقتصادی امروز

صفحه اول روزنامه‌های سیاسی امروز

صفحه اول روزنامه‌های ورزشی امروز

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

پیش بینی بورس امروز ۱۰ تیر ۱۴۰۳

آیا غذا می تواند عامل اضطراب باشد؟

ابتلا به یک بیماری درصورت دیر خوابیدن

این غلات لاغرتان می‌کند

جلوگیری از ریزش مو با این ویتامین‌ها

امید بورس به آمدن پزشکیان قوت گرفت/ توصیه‌ای به سهامداران در هفته پر ابهام جاری/ حلقه مفقوده‌ای که بورس را احیا می‌کند چیست؟

عکس/ مهمانان جشن تولد کاپیتان استقلال

نکات مهم قوچانی درباره انتخابات

عکس/ واکنش جنجالی شروین حاجی‌پور به نتیجه انتخابات

اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره تشکیل تیم بانوان

عکس/ خوشحالی سعید جلیلی بعد از اعلام نتایج انتخابات

بیانیه پزشکیان خطاب به مردم ایران

فیلم/ انتقاد تند رئیس ستاد پزشکیان از جلیلی