اقتصاد۲۴- این شرکت در حال حاضر یک مدل را که یک شاسی بلند آفرودی به نام U ۸ است، با قیمت اولیه بیش از ۱۴۰ هزار دلار به فروش میرساند. اکنون یانگ وانگ روی سه مدل الکتریکی دیگر، یعنی یک خودروی اسپرت U ۹، سدان U ۷ و یک کراس اوور فستبک بینام کار میکند.
امیرمسعود عابدین: مدل سدان (U ۷) دارای باتری LFP است که توسط FinDreams، یکی از شرکتهای تابعه BYD، ساخته شده است. پک باتری این خودرو دارای ظرفیت ۱۳۵.۵ کیلووات ساعتی است. به دلیل فرمول شیمیایی خاص این باتری، U ۷ بسیار سنگین شده است. وزن باتری آن فقط ۹۰۳ کیلوگرم است که یک سوم وزن ۳۰۹۵ کیلوگرمی این خودرو را تشکیل میدهد!
یانگ وانگ U ۷ دو گزینه متفاوت از لحاظ برد باتری (براساس CLTC) دارد که یکی ۷۲۰ کیلومتر و دیگری ۸۰۰ کیلومتر است.
بیشتر بخوانید: سیستم هماهنگی خودکار دور موتور چگونه کار میکند؟
این خودرو به جای آینههای جانبی معمولی، از دوربین استفاده میکند. با نصب تمام عناصر آیرودینامیکی، ضریب درگ U ۷ به ۰.۱۹۵ Cd میرسد. یانگ وانگ U ۷ بر روی پلت فرم e ۴ قرار دارد. ابعاد آن ۴۲ میلی متر کشیدهتر، ۷۰ میلی متر عریضتر و ۱ میلی متر پایینتر از EQS است.
در داخل، U ۷ از چیدمان سه نمایشگر این برند استفاده میکند. فضای داخلی دارای دو طرح ۴ و ۵ صندلی است.
یانگ وانگ U ۷ دارای چهار موتور الکتریکی است. هر کدام دارای حداکثر توان ۳۲۰ اسب بخاری بوده و مجموع توان خروجی آن به ۱۲۸۷ اسب بخار قدرت میرسد. حداکثر سرعت آن به ۲۷۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است. یانگ وانگ U ۷ امسال با هدف رقابت با مرسدس بنز EQS، بی ام و i ۷ و نیو ET ۹ و سایر سدانهای برقی سطح بالا وارد بازار چین خواهد شد.