تاریخ انتشار: ۰۰:۵۷ - ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
اقتصاد ۲۴ گزارش می‌دهد؛

بهترین گوشی‌ها تا ۱۵ میلیون تومان

هنوز هم در لیست بهترین گوشی‌های تا ۱۵ میلیون در بازار گزینه‌های شاخصی وجود دارد که ارزش خرید قابل توجهی دارند.

بهترین گوشی‌ها تا ۱۵ میلیون تومان

اقتصاد۲۴- هدی کاشانیان: با گسترش دنیای تکنولوژی و تولید گوشی‌های هوشمند متنوع، انتخاب بهترین گوشی برای کاربران سخت شده‌ است. سازندگان، گوشی‌های میان‌رده هوشمند با امکانات مختلف و متنوع روانه بازار شده‌اند و همین امر موجب سردرگمی کاربران در هنگام خرید گوشی هوشمند می‌شود. به هر حال هنوز هم در لیست بهترین گوشی‌های تا ۱۵ میلیون در بازار گزینه‌های شاخصی وجود دارد که ارزش خرید قابل توجهی دارند.

۱. گلکسی A۵۴، ۵G: این دستگاه با ابعاد ۸.۲ در ۷۶.۷ در ۱۵۸.۲ میلی متر و وزن ۲۰۲ گرم، دارای شیار سیم کارت در اندازه نانو است و با حسگر اثرانگشت و طراحی مقاوم در برابر آب، یک انتخاب همه کاره برای استفاده روزمره به شمار می‎‌رود. گلکسی A۵۴، ۵G دارای صفحه نمایش ۶.۴ اینچی Super AMOLED با رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است که تصاویری پر جنب و جوش و با جزئیات را تضمین می‌کند. این گوشی هوشمند از چیپست Exynos ۱۳۸۰، یک پردازنده ۵ نانومتری با یک CPU هشت هسته‌ای با ترکیب هسته‌های Cortex-A۷۸ و Cortex-A۵۵ برخوردار است.

۲. گلکسی F۵۴، ۵G: این دستگاه با ابعاد ۸.۴ در ۷۷.۳ در ۱۶۴.۹ میلی‌متر و وزن ۱۹۹ گرم، طراحی شیک و شیشه‌ای در جلو و پلاستیک برای پنل پشتی و قاب خود دارد. این گوشی سامسونگ دارای یک سیستم دوربین سه گانه پشتی است که شامل سنسور‌هایی با وضوح ۱۰۸، ۸ و ۲ مگاپیکسل است. لنز واید ۱۰۸ مگاپیکسلی اولیه با دیافراگم f/۱.۸ و PDAF با یک لنز اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی تکمیل می‌شود. دوربین جلویی دوربین ۳۲ مگاپیکسلی است که سلفی‌های با وضوح بالا و فیلم‌برداری ۴K با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه را ارائه می‌کند. این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی Super AMOLED Plus با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل است که تصاویری زنده و جزئیات واضح را تضمین می‌کند. باتری لیتیوم پلیمری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی از استفاده طولانی مدت پشتیبانی می‌کند و عملکرد قابل اعتماد را در طول روز تضمین می‌کند.


بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌ها تا ۱۰ میلیون تومان


۳. شیائومی ۱۲X: یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های شرکت شیائومی که ۱۲ ایکس نام دارد به نوعی نسخه خوش‌قیمت‌تر شیائومی ۱۲ است و تنها در زمینه سخت افزاری مقداری ضعیف‌تر عمل می‌کند. این گوشی از پنلی ۶.۲۸ اینچی با فناوری امولد استفاده می‌کند و رزولوشن FHD+ برای آن در نظر گرفته شده است. شیائومی ۱۲ از گستره رنگی ۱۲ بیتی یا همان ۶۸ میلیاردی پشتیبامی می‌کند و نرخ لمس ۴۸۰ هرتزی نیز دارد. انرژی این صفحه نمایش و سخت افزاری توسط یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی تأمین می‌شود.

بهترین گوشی‌ها تا ۱۵ میلیون تومان

۴. موتورولا Edge۳۰: یک گوشی باریک، سبک و زیبا با صفحه نمایش عالی و قیمتی جذاب که دوربین آن نیز با توجه به قیمت گوشی، عملکرد خوبی دارد. یک مساله که باعث می‌شود Edge ۳۰ در رتبه‌های بالا قرار نگیرد، باتری کوچک آن است که آن هم به دلیل اندازه کوچک گوشی است. دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با وضوح بالا با OIS و دوربین فوق عریض با فوکوس خودکار ترکیب شده است که این ترکیب تضمین کننده ثبت عکس‌های با کیفیت است. نرم‌افزار Ready For موتورولا، امکان اتصال این گوشی به رایانه شخصی کاربر را فراهم می‌کند تا تجربه‌ای فوق‌العاده کار با ویندوز را داشته باشید.

۵. شیائومی ۱۲ Lite: این گوشی میان رده بسیار قوی، دارای ساختاری با وزن سبک است که لبه‌های مربعی آن نگه‌داشتن آن در دست را آسان می‌کند و در واقع یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه با طراحی زیبا، شارژ سریع و صفحه نمایش صاف ۱۲۰ هرتزی است. دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی این گوشی قادر است تصاویری روشن و با جزئیات ثبت کند؛ اما عکاسی با لنز‌های دیگر آن، تصاویری با کیفیت متوسط ارائه می‌دهند، اما عکس‌ها برای به اشتراک‌گذاری در فضای مجازی مناسب هستند.

۶. شیائومی ۱۳ Lite: نمایشگر Xiaomi ۱۳ Lite یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این گوشی هوشمند میان‌رده است. این نمایشگر ۶.۵۵ اینچی از پنل امولد با قابلیت نمایش ۶۸ میلیارد رنگ بهره می‌برد و از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی، فناوری دالبی ویژن و +HDR۱۰ پشتیبانی می‌کند. سیستم دوربین سه‌تایی در شیائومی ۱۳ لایت شامل یک دوربین اصلی با حسگر ۵۰ مگاپیکسلی و لنز واید می‌شود که از فناوری فوکوس خودکار PDAF پشتیبانی می‌کند. دو دوربین دیگر شامل دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۱۹ درجه‌ای و دوربین ماکرو با حسگر ۲ مگاپیکسلی می‌شود. شارژدهی باتری ۱۳ Lite در مجموع قابل قبول است و این باتری از فناوری شارژ سریع ۶۷ واتی شیائومی پشتیبانی می‌کند و به‌لطف آداپتوری که به همراه گوشی ارائه می‌شود امکان شارژ کامل باتری در ۴۰ دقیقه میسر است.

۷. آنر مدل X۹a: از لحاظ امکانات و قابلیت‌ها خیالتان از این مدل گوشی آنر آسوده باشد؛ این گوشی به تمام چیزی که یک کاربر معمولی به آن نیاز دارد فکر کرده و در گوشی جذاب خود اضافه کرده است. نقطه قوت اصلی آنر X۹a، باتری ۵۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن است که دوام بسیار زیادی داشته و می‌تواند به راحتی تا یک روز شما را همراهی کند. این گوشی از دوربین ۶۴ مگاپیکسلی به عنوان سنسور اصلی بهره می‌برد که از لرزشگیر اپتیکال پشتیبانی نمی‌کند، اما کیفیت بسیار خوبی دارد.

۸. گلکسی A۷۳، ۵G: این گوشی به هیچ عنوان کند نیست و به لطف بهینه سازی‌های نرم افزاری در اجرای برنامه‌ها بسیار خوب عمل می‌کند. از دیگر قابلیت‌های این نمایشگر می‌توان به مقاومت بالای آن که به لطف گوریلاگلس ۵ تضمین شده، اشاره کرد. این گوشی به هیچ عنوان کند نیست و به لطف بهینه سازی‌های نرم افزاری در اجرای برنامه‌ها بسیار خوب عمل می‌کند. کیفیت عکس‌های گرفته شده با این گوشی شما را به وجد می‌آورد. دوربین سلفی هم ۳۲ مگاپیکسلیست و در همه‌ی شرایط نوری عملکرد عالی را به کاربر خود ارائه می‌دهد. این گوشی با رم ۶ و ظرفیت ۱۲۸ یک میانرده توانمند و کاملاً مجهز است که کاندیدای خوبی برای این رنج قیمتی در نظر گرفته می‌شود.

بهترین گوشی‌ها تا ۱۵ میلیون تومان

۹. گلکسی S۲۰ FE ۵G: نمایشگر گوشی از نوع سوپرآمولد بوده که رفرش ریت فوق العاده ۱۲۰ هرتزی را ارائه می‌دهد و به اجرای هر چه روانتر محتوا از جمله بازی‌ها کمک می‌کند. این گوشی به لطف بهره‌مندی از فریم‌های آلومینیومی، گواهینامه IP۶۸ و گوریلاگلس ۳ ضد آب و بسیار مقاوم در برابر خط و خش و ضربه است. کیفیت عکس‌های گرفته شده با لنز ۱۲ مگاپیکسلی هم رضایت کاربر خود را جلب خواهد کرد. دوربین ۳۲ مگاپیکسلی سلفی نیز در این رنج قیمتی بهترین گزینه است. باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری گوشی هم علاوه بر شارژ سیمی ۲۵ واتی از شارژ وایرلس ۱۵ واتی و شارژ معکوس ۴.۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

۱۰. گلکسی M۵۳: این محصول زیبایی خاصی دارد و بسیار خوش دست است در پنل جلویی شما یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی با حداقل حاشیه ممکن را دارید. گوشی M۵۳ یک نمایشگر فوق‌العاده باکیفیت سوپرامولد پلاس ۶.۷ اینچی دارد که از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی تصویر هم پشتیبانی می‌کند. گلکسی M۵۳ دارای دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی است. در واقع دوربین اصلی این گوشی امکانات خوب و آپشن‌های زیادی را برای عکاسی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. علاوه بر لنز ۱۰۸ مگاپیکسلی، شما یک سنسور فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، یک ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی نیز دریافت می‌کنید. گوشی سامسونگ ام ۵۳ یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی هم دارد.

ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

شهاب حسینی در ۵۰ سالگی برای سومین بار پدر شد

قیمت میوه در میادین تره بار امروز + جدول

صفحه اول روزنامه‌های سیاسی امروز

قیمت پسته، تخمه، آجیل و خشکبار + جدول

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

قیمت خودرو‌های شرکت کیا در بازار ایران + جدول

قیمت لیر ترکیه امروز در بازار + جزئیات

فیلم/ ایران با جلیلی به دوران قاجار پرت شد

وضعیت هواشناسی امروز

قیمت دینار عراق امروز در بازار + جزئیات

عکس/تضمین ضمانت پزشکیان درباره گشت ارشاد توسط ظریف و آذری جهرمی

قیمت تبلت اپل امروز + جدول

قیمت سکه و طلا امروز یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های فولکس واگن در بازار ایران امروز + جدول

قیمت خودرو‌های سایپا امروز یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ + جدول

قیمت سکه و طلا امروز دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ + جدول

تغییر چهره بازیگر معروف عشق ممنوع بعد از ۱۶ سال + عکس

عکس/واکنش آذری جهرمی به اظهارات طرفدار جلیلی: دختران ایران را فاحشه نخوانید

عکس / سعید جلیلی فقط رای دهندگان به خود را ایرانی می‌داند

عکس‌های جوانی پزشکیان در کنار هاشمی و خاتمی

خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار

فیلم/روایت ظریف از سنگ بودن و سنگ اندازی‌های جلیلی

صادق زیباکلام به پزشکیان رای می‌دهد

فیلم/ بازاریان تهران سعیدجلیلى هو کردند

معرفی هویتزر ام۷۷۷؛ فوق سبک و شگفتی‌ساز

فیلم/بخاطر دخترانمان به سمت تاریکی نمی‌رویم

جزئیات جدید از مناظره امشب انتخابات ریاست جمهوری

عکس/ سعید جلیلی با کلاه ترکمنی

رای دادن شیدا خلیق جنجالی شد

عکس/ طرفداران جلیلی: ما خود طالبانیم!

هافبک سابق استقلال در لیست نکونام

ناراحتی جمیله علم‌الهدی، همسر رئیسی در یک مراسم+ عکس

فیلم/ حمایت قاطع پسر دهقان فداکار از پزشکیان

عکس/بهرام رادان در نمایش «سی صد»

عقب نشینی قیمت طلا در بازار

مالیات حقوق در سال ۱۴۰۳ چقدراست؟

گزارش بورس امروز دوشنبه ۱۱ تیرماه ۱۴۰۳

دعوت روحانی از مردم برای شرکت در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری

عکس/تضمینی که دانشجویان اخراجی از پزشکیان می‌خواهند

عکس/ سلفی سعید جلیلی با یک دختر جوان در یزد

چه کسانی می توانند در مرحله دوم انتخابات رای بدهند؟

پرسش حجاریان از سعید جلیلی درباره عمق راهبردی و حجاب در ایران

آشنایی با ضرابخانه گنجعلی‌خان کرمان

بهترین زمان تعویض لاستیک خودرو چه زمانی است؟

فیلم/پاسخ کارشناسان به ادعای جلیلی درخصوص افزایش فروش نفت ایران

تب دنگی به تهران رسید؟

چهره خندان سعید جلیلی در کنار آتش زننده برجام + عکس

جدیدترین قیمت خانه در منطقه سهروردی + جدول

صدور شناسنامه المثنی پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری

فیلم/ چوب حراج دولت رئیسی بر نفت ایران

عکس/ نیما شعبان‌نژاد و ساعت نیم میلیاردی!

قیمت رهن و اجاره مسکن در نازی آباد + جدول

مکان عشق و حال علیرضا بیرانوند لو رفت + عکس

سود بازرگانی انواع گوشت صفر شد+ بخشنامه

رفراندوم پنهان انتخابات ریاست جمهوری

عکس/رونمایی از تنها تصویر موجود از همسر سعید جلیلی!

اعزام طلبه به نقاط مختلف کشور برای تبلیغ سعید جلیلی

با ۱۰۰ میلیون تومان در کجای تهران خانه رهن کنیم؟ + قیمت‌ها

توزیع برنج و نخود در روستا‌ها به نام سعید جلیلی!

قیمت رهن و اجاره آپارتمان در محله خاک سفید تهران + جدول

دفاع سعید جلیلی از افزایش قیمت بنزین

عکس/افشاگری عجیب درباره سخنگوی دولت رئیسی و برادرش

سنوات پایان خدمت کارگران چقدر است؟

اعلام زمان پرداخت پاداش پایان خدمت معلمان

شاخص رفاه در افغانستان چه وضعیتی دارد؟

عکس/ الفاظ رکیک امیرحسین ثابتی درباره زنان

اعلام قیمت جدید بلیت هواپیما

چهره پشت پرده تفکر اقتصادی خطرناک سعید جلیلی کیست؟/ تئوری پرداز «تحریم، نعمت است» در ستاد‌های جلیلی چه می‌کند؟

قیمت جدید گوشت قرمز امروز ۱۱ تیر ۱۴۰۳

قیمت دومین عرضه اولیه فرابورس چقدر است؟

قیمت میلگرد امروز ۱۱ تیر ۱۴۰۳ + جدول