تاریخ انتشار: ۱۷:۳۱ - ۱۳ اسفند ۱۴۰۲

بیتکوین صدهزار دلاری در ۲۰۲۴!

وقتی صحبت از دنیای ارز‌های دیجیتال به میان می‌آید، تعداد کمی از نام‌ها به اندازه بیت کوین (BTC) وزن دارند. بیت کوین از زمان آغاز به کار خود در سال ۲۰۰۹، چشم انداز مالی را متحول کرده و توجه سرمایه گذاران در سراسر جهان را به خود جلب کرده است.

اقتصاد ۲۴-یکی از داغ‌ترین موضوعات پیرامون بیت‌کوین، پیش‌بینی قیمت آن است، به‌ویژه در پیش‌بینی ارزش آن بعد از رویداد هاوینگ 2024، در این مقاله، پیچیدگی‌های پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین برای هاوینگ سال 2024 را بررسی می‌کنیم و همچنین به نظر کارشناسان در مورد آن نیز می‌پردازیم.

بیتکوین صدهزار دلاری در ۲۰۲۴!

عوامل مؤثر بر پیش بینی قیمت بیت کوین

پیش‌بینی قیمت بیت کوین تحت تأثیر عوامل بی‌شماری است که از تحلیل تکنیکال گرفته تا احساسات بازار را شامل می‌شود. یکی از عوامل کلیدی که کارشناسان اغلب در نظر می‌گیرند، پویایی عرضه و تقاضای بیت کوین است. با نصف شدن کاهش نرخ عرضه بیت کوین جدید، بسیاری بر این باورند که کاهش عرضه باعث افزایش قیمت‌ها می‌شود.

علاوه بر این، عواملی مانند پذیرش بازار، تحولات نظارتی و شرایط کلان اقتصادی همگی می‌توانند در شکل دادن به پیش بینی قیمت بیت کوین پس از هاوینگ 2024 نقش داشته باشند. بسیاری از نهادهای مرتبط با ارز دیجیتال مثل استخر ViaBTC نیز آینده و روندشان به این رویداد بستگی دارد.

نظرات کارشناسان در مورد پیش بینی قیمت بیت کوین برای هاوینگ 2024

نظرات کارشناسان در مورد پیش بینی قیمت بیت کوین بعد از هاوینگ سال 2024 متفاوت است. برخی از کارشناسان با استناد به داده‌های تاریخی و به خاطر کمیاب شدن این توکن پس از نصف شدن عرضه بر این باورند که نصف شدن منجر به افزایش قابل توجه قیمت بیت کوین خواهد شد. آنها استدلال می‌کنند که با کاهش عرضه بیت کوین‌های جدید، تقاضا همچنان افزایش می‌یابد و عدم تعادل عرضه و تقاضا ایجاد می‌کند که به نفع قیمت‌های بالاتر است.

از سوی دیگر، شکاکان استدلال می‌کنند که نصف شدن از قبل به ارزش بیت کوین تعیین شده است و ممکن است این رویداد تأثیر نداشته باشد. اما اکثر کارشناسان بر این باورند که حتی احتمال دارد قیمت بیت کوین تا 100 هزار دلار برود. برخی از پیش‌بینی‌های کارشناسان در مورد آینده بیت کوین را در ادامه بررسی می‌کنیم.

پیش بینی قیمت بیت کوین توسط Nasdaq و VettaFi

Nasdaq و VettaFi به توییت حساب X (توئیتر سابق) معروف به BitQuant اشاره داشته‌اند که معتقد است هاوینگ می‌تواند به عنوان یک کاتالیزور مهم برای قیمت بیت‌کوین برای رسیدن به بالاترین رکوردهای تاریخ باشد. BitQuant پیش بینی می‌کند که بیت کوین قبل از هاوینگ ممکن است با عقب نشینی مواجه شود، او پیش بینی قیمت 250,000 دلار را می‌کند که چندین برابر ارزش فعلی بیت کوین است و شاید کمی بلند پروازانه به نظر برسد.

اگر چنین افزایشی رخ دهد، می‌تواند به نفع صندوق‌های قابل معامله در مبادلات ارزهای دیجیتال (ETF) مانند Invesco Alerian Galaxy Crypto Economy ETF (SATO) و کاربران Invesco Alerian Galaxy Blockchain و ETF تجارت غیرمتمرکز (BLKC) باشد. این ETFها از سهام مرتبط با رمزارز تشکیل شده‌اند و در صورت افزایش قیمت بیت کوین همانطور که پیش بینی می‌شود، می‌توانند سودهایی را مشاهده کنند. همچنین پلتفرم‌هایی مانند استخر ViaBTC نیز رونق بیشتری خواهد گرفت.

پیش بینی قیمت بیت کوین Coincodex

یه نظر Coincodex، یک بازار خوش بینانه منتهی به رویداد هاوینگ در پیشرو خواهیم داشت. در درازمدت، بیت کوین در سال‌های پس از نصف شدن، پیوسته به بالاترین حد خود رسیده است. الگوریتم پیش بینی قیمت Coincodex نشان می‌دهد که بیت کوین ممکن است تا آوریل 2024 به حدود 49300 دلار برسد و در مدت کوتاهی پس از هاوینگ، افزایش قابل توجهی را تا حدود 84100 دلار تجربه کند. در حالی که پیش بینی‌های کوتاه مدت نامشخص هستند، چشم انداز بلندمدت هاوینگ بیتکوین امیدوارکننده به نظر می‌رسد.

بیتکوین صدهزار دلاری در ۲۰۲۴!

پیش بینی قیمت بیت کوین بلومبرگ

بر اساس گزارش Bloomberg، بازگشت اخیر بیت کوین تنها آغاز یک افزایش بالقوه است که می‌تواند تا سال 2024 آن را از 50000 دلار عبور دهد. این افزایش پیش بینی شده به هاوینگ مورد انتظار در آوریل 2024 نسبت داده می‌شود. بلومبرگ و ماتریکسپورت معتقد هستند که هاوینگ می‌تواند باعث افزایش حداقل 81 درصدی در ارزش ارز دیجیتال می‌شود.

کارشناسان بر این باورند که بیت کوین می‌تواند تا آوریل 2024 به 50000 دلار یا حتی بالاتر برسد. با این حال، چالش‌هایی مانند سرکوب‌های نظارتی و عدم قطعیت‌های اقتصادی می‌تواند بر این پیش بینی تأثیر بگذارد.

علیرغم بازگشت اخیر بیت کوین، به طور قابل توجهی کمتر از بالاترین قیمت تاریخ خود یعنی نزدیک به 69000 دلار در نوامبر 2021 است. کارشناسان همچنین خاطرنشان می‌کنند که رشد آینده ممکن است به دلیل افزایش اندازه بازار و رقابت سایر دارایی‌های دیجیتال، با چرخه‌های قبلی مطابقت نداشته باشد. ماینرهای برای کسب درآمد ثابت می‌توانند در استخر ViaBTC شرکت کنند.

پیش بینی قیمت بیت کوین Cryptonews

Cryptonews تأثیر احتمالی رویداد هاوینگ بیت کوین را بر قیمت ارز دیجیتال پیش بینی کرده است. Cryptonews نشان می‌دهد که چگونه نصف شدن بیت کوین قبلی در سال‌های 2016 و 2020 با افزایش قیمت قابل توجهی همراه شده است و انتظارات را برای صعود به بالاترین سطح تاریخ افزایش می‌دهد. پیش‌بینی‌های منابع مختلف از جمله Standard Chartered و Morgan Creek Capital، می‌گوید که بیت‌کوین تا سال ۲۰۲۸ از 100000 دلار فراتر خواهد رفت.

Cryptonews همچنین یک پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین ارائه‌شده توسط ChatGPT ارائه می‌کند که نشان می‌دهد، بر اساس روندهای تاریخی، بیت‌کوین می‌تواند افزایش قابل‌توجهی پس از هاوینگ را تجربه کند که احتمالاً قیمت قبل از هاوینگ خود را دو یا سه برابر می‌کند.

پیش بینی ChatGPT بیت کوین را در محدوده 60000 تا 90000 دلار قرار می‌دهد. با این حال، همچنین تصدیق می‌کند که تغییرات نظارتی، پیشرفت‌های فناوری، روندهای کلان اقتصادی و سایر عوامل می‌توانند به طور قابل‌توجهی بر قیمت تأثیر بگذارند، همچنان پیش‌بینی ChatGPT در مقایسه با برخی از مدل‌های قیمت‌گذاری بلندمدت بیت‌کوین که سودهای قابل‌توجهی را پیش‌بینی می‌کنند محافظه‌کارانه در نظر گرفته می‌شود.

بیتکوین صدهزار دلاری در ۲۰۲۴!

استخر ViaBTC

ViaBTC Pool یک استخر استخراج قابل اعتماد و کارآمد برجسته است و آن را به یک مرجع ارزشمند برای ماینرهایی تبدیل می‌کند که به دنبال عملکرد بهینه هستند. ViaBTC Pool با زیرساخت قوی و فناوری پیشرفته، تجربه استخراج یکپارچه و مفیدی را به ماینرها ارائه می‌دهد.

رابط کاربر پسند آن، همراه با راندمان استخراج بالا، حداکثر سود را تضمین می‌کند. علاوه بر این، ViaBTC Pool یک پلتفرم امن و پایدار را فراهم می‌کند که زمان خرابی را به حداقل می‌رساند و عملیات استخراج بی‌وقفه را تضمین می‌کند. با استفاده از قدرت ViaBTC Pool، ماینرها می‌توانند پتانسیل کامل خود را استفاده نمایند و به نتایج قابل توجهی در دنیای همیشه در حال تکامل استخراج ارزهای دیجیتال دست یابند.

جمع بندی

اگر در حوزه ارز دیجیتال به هر نحوی فعالیت کنید، یقینا می‌دانید که مهم‌ترین رمز ارز این حوزه، بیتکوین است. مورد دیگری که در قیمت ارزهای دیجیتال به صورت کلی تاثیر می‌گذارد، هاوینگ است که از هر 4 سال یکبار اتفاق می‌افتد. در این مقاله مطالبی در این مورد ذکر کردیم و امیدوارم بهره لازم را ببرید.

 

ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

خرید پاستیل فله ای، حرام اعلام شد

صفحه اول روزنامه‌های سیاسی امروز

جشن تولد ۵۵ سالگی جنیفر لوپز + عکس

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

قیمت لیر ترکیه امروز در بازار + جزئیات

وضعیت هواشناسی امروز

قیمت دینار عراق امروز در بازار + جزئیات

قیمت مرغ، گوشت سفید و تخم مرغ در بازار + جدول

قیمت انواع لپ تاپ مایکروسافت امروز + جدول

قیمت دلار و یورو امروز جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳ + جدول

عکس/ الناز شاکردوست و سحر دولتشاهی در پشت صحنه فیلم یادگار جنوب

عکس/ پوشش اندیشه فولادوند در اکران یک فیلم

قیمت خودرو‌های سایپا امروز جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳ + جدول

عکس/رونمایی از لباس تیم ترکیه در المپیک پاریس

قیمت دلار و یورو امروز شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ + جدول

قیمت سکه و طلا امروز شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ + جدول

عکس/ پشت پرده افزایش حفاظت از عباس عراقچی چیست؟

فیلم/ حمایت و تشویق مردم از محمد جواد ظریف

اینفوگرافی/مصرف برق ایران در مقایسه با سایر کشور‌ها چقدر است؟

عکس/هریس فاصله با ترامپ را کم کرد

خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار

موج انتقادات از صداوسیما به خاطر سانسور در پوشش المپیک

اطلاعیه آموزش و پرورش درباره لغو امتحان

خبر جدید درباره ستاره مورد علاقه پرسپولیس

نتایج خودروهای وارداتی اعلام شد

فیلم/ لحظه شکست علی پاکدامن برابر حریف کره‌ای

توصیه معنادار آذری جهرمی به دولت پزشکیان

احتمال بازداشت نتانیاهو قوت گرفت

فیلم/ صحبت‌های تکان‌دهنده امیر حاج رضایی در مراسم خاکسپاری دخترش

۳ دوپینگی در المپیک پاریس

هریس نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شد

حذف پاکدامن از المپیک پاریس

پاسخ پزشکیان به پیام تبریک پادشاه بحرین

هشدار هواشناسی؛ تشدید بارش در ۱۳ استان

ساعت فعالیت متروی تهران برای فردا

تغییر چهره ابراهیم پاشا در سریال حریم سلطان در ۴۵ سالگی

جمعیت اتباع در استان البرز به اندازه یک‌ شهرستان‌

پیش‌بینی قیمت دلار فردا یک‌شنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

ماجرای کاهش تورم ونزوئلا چه بود؟

پشت‌پرده عدم کاندیداتوری مخبر در انتخابات ریاست جمهوری

جزییات جدید درباره بیماری تب دنگی در ایران

عکس/ گلایه و عصبانیت نفیسه روشن از مهران مدیری

باهنر: سقف رأی سعیدجلیلی ۹-۸ میلیون است

انتشار عکس یک دختر جوان، منجر به ۲ قتل شد

عکس/ استایل خاص و خفن الهام پاوه نژاد

نوآوری به شیوه وزیر صمت: نیسان و تسلا بومی‌سازی می‌شوند!

ماجرای گروگانگیری ناکام در غرب تهران

فیلمی از سحر گلدوست که در ساعات گذشته وایرال شده است

کسب سود ۵ هزار و ۷۱۸ میلیارد ریالی بانک سینا تا پایان خردادماه

مومن نسب: بستگانم به دلیل بی حجابی در انتخابات رای ندادند!

مهمترین دغدغه وزیر ارشاد دولت جدید از نگاه یک پیشکسوت رسانه

عکس/ گریم و پوشش عجیب بازیگر معروف، مردم را غافلگیر کرد

قیمت باورنکردنی حواله بنز برای جانبازان؛ ۱۴ میلیارد تومان!

عکس/ استایل ساده پردیس پورعابدینی و همسرش

فیلم دیده نشده از سردار سلیمانی در خط مقدم مبارزه با داعش

سقف حقوق بازنشستگان ۷۰ میلیون تومان شد!

مهاجرت، خودکشی و فرسودگی چالش‌های حوزه بهداشت و درمان/ خودکشی ۱۰ پزشک جوان از ابتدای سال ۱۴۰۳

گلوگاه اصلی حوزه آب کجاست؟

نامه پرسپولیس علیه بیرانوند بابت فوت یک‌ هوادار+ عکس

فیلم وایرال شده از لحظه زایمان یک خرگوش

تقدیر رهبر انقلاب از ۵ سال ابتدایی دولت روحانی

بورس یک‌شنبه ۷ مردادماه تعطیل است

مسعود رجوی اینگونه شکست‌هایش را توجیه می‌کرد

چه کسی رئیس کمیسیون انتخاب رهبری در مجلس خبرگان شد؟

مهمانان خارجی مراسم تحلیف مسعود پزشکیان

گرانی ۲۵ تا ۳۵ درصدی محصولات ایران خودرو در مردادماه + لیست قیمت

رقم قرارداد نجومی سردار آزمون با الاهلی لو رفت

توصیه مهم محمد مخبر به دولت مسعود پزشکیان

قیمت بلیت هواپیما ۷۰ سال پیش چقدر بود؟ +عکس

عکس/ کنایه بهرنگ علوی به لباس ورزشکاران ایران در المپیک پاریس

فیلم/حمایت فعالان ستاد‌ها از خاتمی، در برابر رئیس ستاد پزشکیان